Skocz do zawartości

Oszukani przez Konsultantów!


naskrecik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie twierdzę, że nie ma w tym mojej winy, ale zwykła uczciwość nakazuje powiedzieć, że tamta jest juz nie aktualna i nowa jest juz inna.

Zwykłych, uczciwych ludzi jest coraz mniej.Nie ma co liczyć na konsultantów w NC+, czy którychkolwiek, bo wszyscy zarabiają od ilości sprzedanych i podpisanych umów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaeres

śledząc wątek mam nieodparte wrażenie, że zrezygnowałeś z NC+ i teraz przyjemność ci sprawia "kopanie" tego operatora a wychwalanie CP, z którym podpisałeś umowę.

Rozumiem że każdy ma swoje racje, ale nie musisz się utwierdzać w przekonaniu, że dokonałeś jedynie słusznego wyboru. Ja też stoję przed podobnym, jeszcze nie wiem czy zostanę z NC+, czy wrócę do CP. Tak, wrócę, kilka lat temu byłem u nich. Doszło do takich zgrzytów na koniec, przy rozwiązywaniu umowy, że nawet moja żona powiedziała "nigdy więcej CP". Polsat wydymał mnie wtedy na cacy, nie pamiętam już jak to dokładnie wtedy leciało, ale przywiązali mnie do siebie na 4 miechy przy miesięcznym okresie wypowiedzenia! Cóż, nie jest tak że tylko konsultant NC+ jest beee a wszyscy inni są cacy i nie trzeba dokładnie czytać umów. Trzeba. Wszystkie. Dla własnego bezpieczeństwa.

Co do mnie czas leczy rany, mam umowę do końca września, liczę, kalkuluję, zastanawiam się. Dla mnie oferta Polsatu nie jest nie wiadomo jak tania. Smart dom w moim przypadku nie wchodzi w rachubę, potrzebuję multiroom a to podnosi opłaty... Dobrze że mam trochę czasu. Jak by mi zaoferowali comfort za 24,99 to bym brał. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to niestety wygląda, że jesteśmy zaślepieni przez przyzwyczajenie.

Otworzyłem oczy gdy na poważnie zacząłem przeglądać oferty konkurencji i zobaczyłem ile faktycznie można zaoszczędzić.

O praktykach nC+ w sprawie umów telefonicznych krążą legendy więc tutaj tylko się wyżyłem jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakieś bzdury, od 25 grudnia gdy zmieniło się prawo chroniące konsumentów przed nieuczciwymi praktykami telekomunikacyjnymi. W tej chwili jest ono tak restrykcyjne, że nie ma mowy o zatajaniu opłat czy niedomówieniach. Konsultant nawet gdy oddzwania w tej samej sprawie ma obowiązek jeszcze raz podsumować ofertę i co ona zawiera. No ale jak klient nie słucha albo słyszy to co chce to już nie wina konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kaeres zastanów się co ty piszesz ....

Czy konsultant był nie uczciwy?W rozmowie powiedział że wyśle ofertę jeszcze raz a czy powiedział że taką samą???Nadal "ciemnogród" na forum nic się nie zmieniło i nie zmieni.Wszystko co złe to

"nc+" a abonent zawsze ma rację

Rozumiem że konsultanci nie są "święci" ale w tym przypadku "uczciwość"konsultanta była wobec abonenta

Już wiem o co chodzi :

"Uczciwie by było gdyby konsultant za 59 pln zaoferował prawie wszystkie kanały" no tak to by było już po sprawie i moralność jego była by wychwalana na forum :lol2::wink:

 

 

Skoro wysłał inną ofertę to nie był uczciwy.Wysłał coś czego nie ustalił telefonicznie więc nie można mówić o uczciwości z jego strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant wykonuje dziennie z 50-60 telefonów i fajnie ,że pamięta co ustalał z klientem ponad tydzień temu.Ma na pewno zapisane co proponował bo musiał utworzyć memo w systemie,ale to tyle, co za problem zadzwonić do nich i powiedzieć ,że się kliknęło nie to co ustaliliśmy przez telefon.Może mamy za Ciebie zadzwonić?A po drugie jak można coś podpisać ,czy kliknąć nie czytając tego. Polecam zgłosić swoją kandydaturę na przyszłe wybory, tam coś klepniesz,powiesz,czy podpiszesz to możesz o tym zapomnieć, niestety w nc jest inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
A po drugie jak można coś podpisać ,czy kliknąć nie czytając tego..

W końcu się w czymś zgadzamy :wink:

 

Skoro wysłał inną ofertę to nie był uczciwy.Wysłał coś czego nie ustalił telefonicznie więc nie można mówić o uczciwości z jego strony.

 

Tak na marginesie to konsultant musiał to zrobić celowo i miał 100% pewność że abonent nie przeczyta i klepnie coś na swoją niekorzyść ....

Przecież to brzmi niedorzecznie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant wykonuje dziennie z 50-60 telefonów i fajnie ,że pamięta co ustalał z klientem ponad tydzień temu.Ma na pewno zapisane co proponował bo musiał utworzyć memo w systemie,ale to tyle, co za problem zadzwonić do nich i powiedzieć ,że się kliknęło nie to co ustaliliśmy przez telefon.Może mamy za Ciebie zadzwonić?A po drugie jak można coś podpisać ,czy kliknąć nie czytając tego. Polecam zgłosić swoją kandydaturę na przyszłe wybory, tam coś klepniesz,powiesz,czy podpiszesz to możesz o tym zapomnieć, niestety w nc jest inaczej.

 

Kto tu pisze że musiał coś pamiętać ?Ilość wykonywanych telefonów przez konsultantów nie ma nic do rzeczy.Uzgodniona pierwotnie oferta była cały czas w systemie.Na pewno jest w nim do dzisiaj i wystarczyło ją przesłać ponownie.Jeśli wysłano inną ofertę to o jakiej uczciwości piszemy ?

To że została zaakceptowana nieczytana to druga kwestia ale to że konsultant świadomie przesłał nową ofertę jest faktem niezaprzeczalnym.

 

Mnie też Konsultant w czerwcu przysłał co innego niż z nim dogadałem.Co w tym niedorzecznego że chciał sobie podbić sprzedaż ?Też pewnie liczył że klepnę wszystko co podeśle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta była i się zmyła ,miał 7 dni aby ją kliknąć ,czego nie zrobił . Te 7 dni nie jest na ofertę, tylko ilość dni na których jak klient przedłuży umowę,czy coś dobierze ,prowizja leci na danego konsultanta.Jest blokadą ,gdyby inna osoba sprzedała to musi prowizję oddać tam temu konsultantowi ,oczywiście jak by mu złożył taką samą ofertę.

Pracowałem kiedyś na tym systemie lata temu ,a wiem ,że do dziś na nim pracują, System na którym działa konsultant nie ma możliwości pamiętania złożonych ofert , jest on tylko zespolony z funkcją telefonu, komputer wybiera nr klienta i po odebraniu wyskakują dane klienta, co posiada ,ile płaci , do tego klient znajduje się w danej grupie cenowej , do tej grupy klientów w danym dniu się dzwoni, takie wytyczne dostają od liderów, po zakończeniu rozmowy jest czas aby w systemie zrobić memo ,czyli wiadomość co się zaproponowało, jaka decyzja klienta i tyle,System niczego innego nie pokazuje....Do edycji służy 2 program, gdzie jak masz potwierdzenie chęci przedłużenia wpisujesz wszystkie opcje i zatwierdzasz.

 

Tak jak napisałem konsultant ma dziennie po ok 60 wykonanych rozmów, nie którzy mieli i ze 100, zależy od bazy ,co się sprzedawało, przepraszam Cię drogi Pawle ,ale ja nigdy nie patrzałem co danemu klientowi ktoś oferował , nigdy nie wchodziłem w te mema, interesowała mnie sprzedaż ,po mimo ,że działałem jako zew firma a nie cyfra wtedy,jeśli plan był wyrobiony to zdarzało się zaoferować dobrą ofertę, niby słabsza prowizja ,ale umowa przedłużona ,był kolejny bonus. Jak się dzwoniło,tzn. oddzwaniało do umówionych klientów ,to zawsze proponowało się najwyższa paczkę, a nie to co z kimś tam może ustalałem, była propozycja, nie wyraził zgody, chciał czas do namysłu itp. Dlatego nie obwiniajcie konsultantów , to praca jak każda inna , Tydzień temu mógł mieć plac wyrobiony , teraz już nie , posłał inna ofertę, ale nie wierzę ,że jak posłał ofertę to jej nie przedstawił , ,zawsze mógł coś blednie posłać, wszystko jest rejestrowane, wszystkie wysłane emaile , dlatego co za problem złożyć reklamacje.

 

Rozbawiało mnie zawsze ,dzwonienie klientów,że inne warunki mu się przedstawiło, a inne ma, robiło się odsłuch rozmowy, każda jest nagrywana, 95 % tych rozmów z reklamacji ,to klient sam potwierdzał ,kilkakrotnie , a potem zonk, ja tam mówiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak było kilka lat temu jak pracowałeś.Wszystkie oferty jaki mi proponowane są widoczne do dzisiaj.Nawet Konsultant się trochę dziwił że miałem taką fajną promocję i jej nie zaakceptowałem.Z wybieraniem przez komputer to kolejny mit.Umówiłem się z konsultantem na rozmowę i do mnie zadzwonił czyli jest też możliwość wybierania numeru konkretnego abonenta.

 

Cały czas mówimy o dobrej woli konsultanta.Skoro jak twierdzisz oferta zniknęła po 7 dniach to tym bardziej nie powinien niczego nowego podsyłać tylko od nowa rozpocząć procedurę uzgodnienia oferty.95% to jednak nie 100 więc nadużycia są ale to nie miejsce i czas żeby o tym dyskutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy, dziękuję za wasze wypowiedzi. Jak napisałem wiem, że nie przeczytanie oferty to moja wina. Jak jeden z was zauważył bardziej chodzi mi o sposób w jaki ze mną postąpił konsultant mówiąc prześlę ją "jeszcze raz". Słuszna uwaga, że chyba powinien mi ją od nowa przeczytać zanim wysłał skoro była inna, a tamta niby wygasła.

Tak czy inaczej nadal uważam, że postąpił nie uczciwie.

Proszę was o informację jak teraz załatwić temat. Czy reklamować czy wypowiedzieć umowę. Jeżeli wypowiedzieć to jakie będą skutki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam,ale Ty nie siedź na forum tylko do nich dzwoń , mówisz im ,że chcesz złożyć reklamacje, bo Cię wprowadził w błąd , że kliknąłeś w ofertę przysłaną na emaila , a ona okazała się nie tą o której rozmawiałeś, w czym problem , Dzwoń teraz i zdaj nam relację ... i dłużej czekasz to Twoja wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszych czasach ,gdzie połączenia mamy nolimit bym dzwonił do nich z tym na okrągło , tak jak oni do nas z oferta życia Extra+ 6c+ za 69,90 zł.

 

Poczta wysłana też jest pod nadzorem z komputera służbowego, to jak wysłał zła ofertę to przecież to będzie widać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy, dziękuję za wasze wypowiedzi. Jak napisałem wiem, że nie przeczytanie oferty to moja wina. Jak jeden z was zauważył bardziej chodzi mi o sposób w jaki ze mną postąpił konsultant mówiąc prześlę ją "jeszcze raz". Słuszna uwaga, że chyba powinien mi ją od nowa przeczytać zanim wysłał skoro była inna, a tamta niby wygasła.

Tak czy inaczej nadal uważam, że postąpił nie uczciwie.

Proszę was o informację jak teraz załatwić temat. Czy reklamować czy wypowiedzieć umowę. Jeżeli wypowiedzieć to jakie będą skutki.

Reklamacja. Jeśli mówisz tak jak było, konsultant nie przeprowadził rozmowy zgodnie z nowym regulaminem z grudnia 2014 i nie przeczytał całego oświadczenia tylko zapewnił ze będziesz miał to co masz, będziesz miał uwzględniona reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam,ale Ty nie siedź na forum tylko do nich dzwoń , mówisz im ,że chcesz złożyć reklamacje, bo Cię wprowadził w błąd , że kliknąłeś w ofertę przysłaną na emaila , a ona okazała się nie tą o której rozmawiałeś, w czym problem , Dzwoń teraz i zdaj nam relację ... i dłużej czekasz to Twoja wina.

 

Szanowni forumowicze, dodzwonilem się do konsula ktory mi przesłał ofertę. Za waszą rada powiedziałem ze to nie fer.

Pan przeprosił i poprawiono mi umowę zgodnie z pierwotna.

Wszystkim wam dziękuję za dobre rady i pozdrawiam serdecznie.

Kanały juz włączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...