slayer Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Dwa dni temu zmigrowałem do NCPLUS pakiet Universe+ wraz z 6 C+ za 54PLN - umowa ma wejść w życie od 1 czerwca 2013r. Napisałem do nich maila i chciałem się upewnić co do warunków. Odpisali, że będę miał Universe+ za 54PLN, ale nie wspomnieli o 6 C+. Na szczęście jeszcze jutro mogę im wysłać odstąpienie. Na jaki adres je wysłać? Wcześniej wysyłałem Canal+ Cyfrowy S.A. 02-100 Warszawa skrytka pocztowa 8. Czy po zmianach i połączeniu się platform te dane są nadal aktualne? Zależy mi na skutecznym odstąpieniu. Tak to ten adres, a moze lepiej zadzwonic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick82 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Sprawa załatwiona. Przed chwilą otrzymałem drugiego maila z potwierdzeniem warunków, które uzgodniłem w rozmowie (m.in. opcja 6 C+). Teraz czekam tylko na aktualizację w ICA i uruchomienie 1 czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo71 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 U mnie do jutra mają czas na złożoną przeze mnie reklamację. Nie wiem na co czekają. Warunki jakie ustaliłem z konsultantem to Canal+Gold za 89zl a naliczyli mi 134zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglarski_85 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Witam, w dniu 22 kwietnia zmigrowałem do nc+. W tym dniu po rozmowie z konsultantką ustaliłem, że będę miał MR Premium, następnego dnia gdy poszedłem do punktu odebrać sprzęt okazało się, że mam MR Standard. Zanim wziąłem sprzęt zadzwoniłem do biura obsługi i tam miły Pan powiedział, żeby odebrać sprzęt i złożyć reklamację. Tak też zrobiłem. Po 30 dniach otrzymałem odpowiedź (a dokładnie ostatniego dnia) negatywną. To znaczy, że po podobno odsłuchaniu rozmowy z konsultantką (a conajmniej 3 razy wymawiałem słowa: MR Premium a Pani z którą rozmawiałem potwierdzała to). nie uwzględniono mi reklamacji. Do tego, gdy zgłaszałem reklamację gdy zagroziłem, że od razu zrywam umowę to powiedział, że wszystko załatwimy. Teraz jestem w [beep]ie bo ani nie mam sprzętu o który negocjowałem kilkoma telefonami. Sprawa reklamacji wydłużała się ze względu na to, żebym nie mógł rozwiązać umowy. Co mogę z tym faktem zrobić? Jak rozwiązać umowę z tą z[beep]aną platformą? Ewentualnie jak wywalczyć sprzęt za który wg. mnie płacę od dwóch miesięcy a go nie mam i jakieś zadość uczynienie? Proszę o porady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek38 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Warto zajrzeć na http://forum.ncplus.pl/forum/ i napisać maile adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl , na pewno pomogą sprawdzą konto w nc+ doradzą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Idź do rzecznika konsumentów czy jak to się nazywa. Możesz zadzwonić do darmowego prawnika przy uokik. Numer na ich stronie. Wydaje mi się, że można posłuchania nagrania przez klienta ale o to dodaj się prawnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćek Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 W środę wynegocjowałem Universe, 6x Canal+ i HBO na 6 mcy multiroom i Pace gratis, to wszystko za 59zł. Umowa została wprowadzona a jedyne co się zgadza, to goły Universe i jakieś dziwne opłaty. Brak słów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldek Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Naprawdę jesteś bardzo naiwny a zarazem [beep]y, chciałeś to mieć za 40 proc. ? Jak by tak każdemu rozdawali oferty za półdarmo , to w 1 rok byli by bankrutem jak N-ka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 A ja płace za to co widać w sygnaturce 89 pln i uważam że to dobra cena zarówno dla mnie jak i dla króla juliana bo te rozdawnictwo za pół darmo się zemści.....np.oszukaniem przez konsultanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
generał Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 @Aldek, boli że inni płacą za to samo co Ty 40% @Maćek, tylko spokojnie, u mnie też nie włączyli od razu 6C+ i HBO. Zadzwoniłem do nich w bojowym nastroju, powiedziałem że nie działają mi te kanały i po chwili już działały oraz pojawiły się w ICA. Żadnej reklamacji składać nawet nie musiałem... W ICA za to wszystko (mam dokładnie to co Ty) wyświetla mi wartość 214zł, ale dzisiaj pojawiło się naliczenie za czerwiec i jest dokładnie tak jak umawialiśmy się: 59zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćek Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Jeżeli są możliwości negocjacji umów, to trzeba korzystać, natomiast w nowej nc+ są wieczne problemy proceduralne i o wszystko trzeba się prosić po sto razy. Druga sprawa, jak się trafi na życzliwego konsultanta, to pomoże w mig, ale takich jest zdecydowana mniejszość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo71 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Do wczoraj nc+ miała czas na odpowiedź na złozoną przeze mnie reklamacje dotyczące niezgodności w naliczeniach. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czy brak odpowiedzi w terminie nie oznacza uznanie mojej reklamacji? Proszę o odpowiedź szanownych forumowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Tak właśnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Ja na zlozone reklamacje zawsze dostalem odpowiedz listownie, wiec poczekaj jeszcze kilka dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Ewemtualnie zadzwoń a uzyskasz odpowiedź na reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo71 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Dzięki za odpowiedzi. Przed chwileczką sprawdziłem na ICA moje płatności i jest już prawidłowa kwota czyli 89zł a nie 134zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 OSTRZEŻENIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Opiszę wam jak nc wykorzystuje nieuwaznych klientów, takich jak ja. 10.08 zdecydowałem przedłużyć umowę z extra, c 6, HBO 6mx0zl i 6x25zl, History, multum standard. Dostałem email do akceptacji. Sam nie wiem czemu zasugerował się, że mam 14 dni na akceptację. Bylem zajęty czymś innym i nie myślałem o tym sądząc ze mam czas. 19.08 zadzwonił konsul z którym ustalalem warunki i mówi że przegapiłem kliknięcie do 7 dni, ale on mi zaraz "WYŚLĘ OFERTĘ JESZCZE RAZ". Nie czytając szczegółów kliknąłem myśląc, że skoro powiedział "jeszcze raz" to jest to samo. I tu się zaczęło. Po powrocie do domu zniknęły Cinemax z poprzedniej umowy. Po telefonie włączyli na 2 miesiące. Wieczorem juz nie było hbo i tu zonk. Pani powiedziała ze nie mam hbo. Sprawdziłem wtedy email i okazało się ze "jeszcze raz" oznacza brak hbo i history. Dla mnie to oszustwo, konsul nie wspomniał, że przesyła okrojona ofertę. TO NIE JEST JUŻ PLATFORMA, TO SĄ OSZUŚCI ŻERUJĄ NA NAS !!!!!!!!!!!!!!!!! Podpowiedzcie jak teraz w mojej sytuacji odstąpić od umowy. Jak to będzie wyglądać, ile zapłacę, kiedy się zakończy umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Ewidentnie twoja wina....przecież konsultant nie powiedział że będzie taka sama oferta co ci wcześniej przesłali... Nikt nie zmuszał cie do akceptacji bez przeczytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Nie twierdzę, że nie ma w tym mojej winy, ale zwykła uczciwość nakazuje powiedzieć, że tamta jest juz nie aktualna i nowa jest juz inna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Ewidentnie twoja wina....przecież konsultant nie powiedział że będzie taka sama oferta co ci wcześniej przesłali...Nikt nie zmuszał cie do akceptacji bez przeczytania Rozumiesz co to uczciwość ? Każdy musi zarabiać ale masz w jakieś firmie takie wałki jak w nC+ ? Na okrągło się słyszy, że coś kombinują z niedopowiedzeniami, pół-prawdami. ZAWSZE klient jest sobie winien ale to nie oznacza, że firma musi na tym żerować. To są metody wczesno kapitalistyczne gdy tępaki drobnym druczkiem dopisywali wykluczenia (banki, raty, sieci komórkowe). Dzisiaj za takie coś żaden bank by nie istniał, żaden sklep nie utrzymałby się na dłużej. W nC+ jest to praktykowane i dopóki konsule to będzie banda uczących się jeszcze dzieciaków, którzy mają płacone od podpisanej umowy i którzy są uczenia aby wciskać taki kit, dopóty będą takie posty na forach. Podsumowując. Mając umowy z sieciami komórkowymi, bankami, kredytami, internetami, telewizjami sat. TYLKO I WYŁĄCZNIE Z NC+ zwracałem szczególną uwagę przy rozmowach telefonicznych i podpisywaniach umów. NIKT NIGDY mnie nie wydymał, a tylko z nC+ drżałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Rozumiesz co to uczciwość ? Konsultant wysłał warunki do akceptacji tak czy nie? Klient zaakceptował bez przeczytania więc ....Pretensje trzeba mieć do samego siebie Nie bronię podejścia nc+ do klienta ale w tym przypadku to wina leży po stronie abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Nie czytasz nawet tego co on pisał. ON MU WYSŁAŁ PO RAZ DRUGI CO INNEGO DO PODPISANIA. A nawet jakby to pewne ustalenia w rozmowie telefonicznej istniały więc jeżeli się różniły od tych co na piśmie to już można mieć do nC+ zastrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 I co z tego że co innego????? Przeczytał to co mu wysłał????Konsultant nie ma obowiązku wysyłać takich samych ofert co poprzednio zwłaszcza że te 7 dni minęło,tamto poszło w śmietnik! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Brakuje mi cierpliwości do niektórych osób, szczególnie do tak opornych na czytanie, które wiadomo, że przychodzi trudniej niż słuchanie bo trzeba się mocniej skupić O UCZCIWOŚĆ LUDZKĄ SIĘ TA DYSKUSJA TUTAJ TOCZY. W końcu elmal przyznaje, że to z jego winy i wmawiać mu ani mi tego nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 @kaeres zastanów się co ty piszesz .... Czy konsultant był nie uczciwy?W rozmowie powiedział że wyśle ofertę jeszcze raz a czy powiedział że taką samą???Nadal "ciemnogród" na forum nic się nie zmieniło i nie zmieni.Wszystko co złe to "nc+" a abonent zawsze ma rację Rozumiem że konsultanci nie są "święci" ale w tym przypadku "uczciwość"konsultanta była wobec abonenta Już wiem o co chodzi : "Uczciwie by było gdyby konsultant za 59 pln zaoferował prawie wszystkie kanały" no tak to by było już po sprawie i moralność jego była by wychwalana na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.