Skocz do zawartości

Ostra krytyka nowej platformy - w platformie CANAL+ lecą głowy


kris194
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze że CeP na razie widocznie próbuje zebrać wkurzonych byłych albo niedoszłych abo encepence i nie podnosi ceny za np. full pakiet. Przy tym co oferuje encepence spokojnie mogliby podnieść cenę na np. 99zł ale na razie trzymają korzystne 89,90zł. Oby do lipca to utrzymali.

Przecież w "CePie" pakiet "full" (pakiet "Premium") jest za 99 zł! Za dychę mniej jest tylko przy zamówieniu internetowym. A że takie zamówienie wiąże się z pewnym ograniczeniami (brak możliwości wyboru konkretnego modelu dekodera, brak możliwości wyboru moduł CAM), można przyjąć, że standardowo pakiet ten kosztuje właśnie 99 zł. Ja "CePa" brałem w APS-ie i gdym chciał ten full pakiet to musiałbym miesięcznie płacić właśnie 99 zł. Ale zdecydowałem się na pakiet o jeden stopień niższy i o trzy dychy tańszy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ArtS007, Canal+ już stwierdził że anuluje obie produkcje więc stanowisko nadawcy znamy.

 

Co do tego czy im się opłacało czy nie to jak pisałem wcześniej. Jakby dalej siedzieli tylko z Universalem to pewnie dalej by te seriale produkowali. Ale że tylnymi drzwiami odzyskali wytwórnie, które poszły do nPremium to olali sprawę.

 

@up, dla mnie to żadne ograniczenia. Mam przez neta ofertę za 89,90 i gra gitara. Plus 5zł za haracz od nagrywarki, ale i tak jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up, dla mnie to żadne ograniczenia. Mam przez neta ofertę za 89,90 i gra gitara. Plus 5zł za haracz od nagrywarki, ale i tak jest OK.

Dla kogoś, komu wystarczy tylko dekoder dedykowany platformy (w tym przypadku CeP'a) takie rozwiązanie może być OK. Dla mnie jednak już nie, bo ja mam swój własny tuner i od "CePa" wziąłem moduł CAM i cieszę się tą platfromą nadal na tym samym, moim sprzęcie. :) Poprzednio używałem w nim samą kartę CYFRY+. Dekoderom dedykowanym operatorów mówię NIE!

Ale to tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy temat. :read:

Chociaż, wracając do tematu, czyli do krytyki nc+, należałoby skrytykować nc+ właśnie za to, że nie udostępniła modułów CAM dla swojej oferty abonamentowej. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ta fuzja to mega niewypał. Patrzę na oglądalność stacji tematycznych Canal+ i mimo powiększenia zasięgu o 1 mln. abonentów oglądalność Alekino+, Planete+, DOMO+ spadła. Wiem że te kanały zarabiają głównie na "doli od gniazdka" jednak oglądalność powinna jeśli nie iść w górę to przynajmniej pozostać na tym samym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dla mnie największym skandalem, a przy tym niezwykle smutnym zjawiskiem jest to, że nagle ITI i jej nc+, stała się dla większości niemal kompletnie bez zarzutu.

 

A stało się to za sprawą, obniżenia cen przy migracjach.

 

Czy zatem naprawdę chodziło tu i chodzi TYLKO o pieniądze?

 

Tak łatwo jest dziś kupić ludzi za 30-40 złotych na miesiąc?

 

Kompletna porażka (!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież za 12 lub 18 miesięcy sytuacja się powtórzy, znowu będzie gorąco z wypowiedzeniami i rezygnacjami. No chyba że przy przedłużaniu dalej będą dawać pakiety z C+ za 49/59/69 zł ale wtedy nie wyjdą na swoje. Tak samo było w Cyfrze+. Jeśli ktoś już raz dostał dobry rabat to przy przedłużaniu umowy nie tyle że chciał pozostać na tych samych warunkach ale chciał jeszcze większych zniżek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@tweed77, na miłość Wielkiego Konstruktora, jaki biznes?

 

Uważasz, że to biznes, jeśli kupujesz pakiet kanałów, z których z kilku nie masz żadnego pożytku?

A może uważasz, że to biznes, gdy podpisujesz umowę, której nie da się zmodyfikować, nawet w aspekcie sprzętowym?

 

ITI, otwarcie robi z klientów łosi, a tylko niektórzy spośród nich widzą w tym problem i nie dają sobie doklejać poroża, więc walczą poprzez reklamacje o swoje, czasem nawet skutecznie, choć meritum sprawy i tak pozostaje niezałatwione a korzysta się tylko na jakichś rekompensujących bonusach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwie nieparowane karty Cyfry - sprzęt mam swój - u siostry jest pace pvr. Mam pakiet Universe + 6 x C do tego HBO do końca 2013 roku. Wodotrysków typu VOD nie potrzebuję. Płacę za to co chciałem dokładnie 59 zł za wszystko. Przed podpisaniem przedłużenia przeczytałem co i jak jest w nowej nc+, za brak Polsatu HD dostałem za free do końca roku pakiet kanałów HBO.

To ja płacę platformie i to oni żyją z moich pieniędzy jak i każdego innego abonenta. Więc powinni nas szanować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem zadowolony ze stosunku jakość - cena, bo w stosunku do Cyfry+ niewiele straciłem a płacę połowę ceny. Tylko że mam wrażenie że te "super warunki migracji" odbiją się na braku rozwoju i długo nie ujrzymy nowych kanałów a nawet te co są nie staną się gwarantowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego Cień, nie rozumiem twoich zarzutów. NC+ sprzedaje towar w postaci usług. Komu to pasuje to kupuje komu nie pasuje nie kupuje. Kto się lepiej targuje ma więcej za mniej. Klient wie co podpisuje. Jeśli umowa się zmieni albo nie będzie świadczone w pełnym zakresie może ją rozwiązać bez konsekwencji. Nikt Cie nie zmusza do pozostania w NC+. Skoro zgodziłeś się na ich warunki kupując usługę w pakiecie, w którym nie wszystko Cię interesuje znając wcześniej jej warunki to o co masz pretensje? Nikt nikogo do niczego nie zmusza. Jest jeszcze konkurencyjny CP i darmowe kanały FTA, DVB-T . Kto chce mieć więcej płaci a kto nie, ma darmowe kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biznes ro biznes. Klient szuka żeby miał jak najtaniej lepszą ofertę. Sam dostałem ofertę z 96 zł na 59 zł i do tego trochę więcej niż miałem.

Klienta trzeba szanować.

Owszem ale dobrego klienta, a nie groszowego. Generalnie lepiej mieć 10 klientów bogatych niż 100 biednych ale NC+ dało totalnie dooopy przy fuzji , obudziło się z ręką w nocniku i mając nóż na gardle zrobiło wyprzedaż ofert. przecież na dzisiaj są tańsi niż CP, a mają o wiele lepszą ofertę. Możliwości są dwie albo oferta będzie stała w miejscu i za 2-4 miesiące będzie totalne marudzenie , że nie ma co oglądać/ a najbardziej będą marudzić ci co płacą po 49 zeta :jupi: / albo to były ostatnie tak tanie oferty i za rok przygotują się lepiej. Co nie znaczy, że jestem zwolennikiem płacenia 200 złotych za fulla ale 49 zeta za prawie fula to śmieszna cena i z Premium to będzie tylko nazwa :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@pawcho, ITI wyceniła cennikowo pakiet Canal+ na 60 PLN, więc sprzedawanie Universe+ razem z kanałami plus za 49 złotych jest biznesowym samobójstwem, bo to jest praktycznie równoważnik pakietu Platinum+, który stanowi trzon oferty nc+.

 

Zresztą, mówiąc między nami, jak spojrzeć na sam pakiet Universe+, który zawiera niemal całą ofertę nc+, oczywiście oprócz Canal+, Cinemaxów, Filmboxów i HBO, czyli praktycznie golusieńki od istotnych kanałów filmowych, to nawet do pięt nie dorasta on pakietowi Premium w CP, który bez targów od razu zawiera wszystkie te składniki z nieistotnymi wyjątkami, tyle że bez paczki Canal+.

 

Innymi słowy cała różnica między nc+ a CP, polega TYLKO na paczce 6 kanałów Canal+ i jeśli ktoś potrafi się bez nich obyć, to pożegna nc+ bez żalu.

 

Cały czas powtarzam, że jeśli CP i nc+ chcą się bardziej różnić, to powinni wycofać swoje kanały z oferty medialnego rywala, bo wtedy jak ktoś zechce mieć kanały rodem z CP, to będzie musiał sobie je kupić i vice versa.

 

@Heban, przepraszam, ale to Ty zupełnie czegoś nie rozumiesz.

Kupuję pakiet Universe+ z Canal+ za 59 i teoretycznie jestem do przodu, ale ... i tak nie mam dostępu np. do kanału Polsat HD, History HD i jeszcze innych, bo co?

Bo ITI nie chce się tego po ludzku i oficjalnie załatwić.

Zamiast bowiem przyznać migrującym z C+, że tych kanałów jednak nie zagwarantują migrującym z tamtej strony na sprzęcie Cyfry lub własnym, to robią jakieś uniki, że to wprost nie licuje.

Wkurza mnie też, że jeśli podpisałem umowę na swoim sprzęcie, to nawet gdyby skały s*rały, nie dostanę nic z oferty sprzętowej nc+, nawet jeśli wejdą do oferty moduły CAM.

 

Zresztą, nawiasem mówiąc mam tez podpisaną umowę z CP, więc czego nie da mi ITI spokojnie uzupełnia mi Solorz, tylko, że to nie tak miało być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak TYLKO często robi różnicę.Przecież ta paczka kosztuję NC najwięcej /sport, film/ a dają ją praktycznie darmo.Poza tym nie tylko, jest jeszcze pakiet autorskich programów w sumie niezłych /Planete-super, Ale Kino, Kuchnia itd/. No CP ma za to paczkę Viasatów ale to ich jedyny plus. No i wracamy do punktu wyjścia też stwierdzam, że sprzedawanie prawie całości za 49 zeta to biznesowe harakiri ale widać, że nawet w ch biznesów.dużych korporacjach też siedzą chłopki roztropki, którym bliżej do pasania krów, a nie robienia poważny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Tylko często robi różnicę.Poza tym nie tylko jest jeszcze pakiet autorskich programów w sumie niezłych /Planete-super, Ale Kino, Kuchnia itd/. No CP ma za to paczkę Viasatów ale to ich jedyny plus. ...

Dlatego musiałem kupić pakiet w nc+ i zarazem w CP, żeby mieć komplet i nawet w sumie nie przepłaciłem, ale to nie tak miało wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego Cień, najwyraźniej Ty nie rozumiesz, że nie żyjemy świecie, gdzie korporacje podchodzą do ludzi po ludzku. Żyjemy w świecie, w którym liczą się: biznes, pieniądz, sprzedaż, przepisy. Umowa została niedotrzymana, możesz ja rozwiązać. Jeśli nie chcesz nie miej pretensji bo najwyraźniej wolisz płacić za to co masz niż rozwiązać umowę na podstawie braku Polsatu HD i zostać tylko w CP. Twój wolny wybór. Reklamując dostaniesz przed rozwiązaniem ofertę jakiegoś gratisa lub wymianę sprzętu . To tylko Twoja decyzja czy chcesz płacić za usługi nC , CP czy nikomu. Śmieszny jest argument "płacę bez przymusu bo chcę oglądać " ale to ich towar jest zły , niedobry i czuję się oszukany. Sam wiedziałeś za co płacisz i w co się pakujesz i w każdej chwili jak Ci się nie podoba możesz się z nimi pożegnać za brak Polsatu HD. No chyba, że zaakceptowałeś brak Polsatu i History HD. Wtedy do kogo pretensje jak to była twoja samodzielna decyzja? Nikt Cię do niczego nie zmuszał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@Heban, to de facto nie jest już mój problem, bo mam wszystko mając i nc+ i CP, więc nawet gdybym reklamował brak Polsatu HD, czy History HD, który nawiasem mówiąc i tak mam z CP, to co mógłbym dostać, znowu coś, co i tak już mam z CP?

 

Nie wydaje Ci się to komiczne?

 

W sumie niczego mi nie brakuje, no może oprócz MR na dwóch modułach w CP i wprowadzenia CAM-ów do oferty nc+ (myśląc przyszłościowo).

 

Żal mi tylko tych, którzy musieli pójść na dużo większe niż ja kompromisy i to w dodatku takie, które niekoniecznie są po ich myśli.

 

PS. Zresztą jeśli czujesz, że ITI nie robi nic niestosownego, to to jest raczej Twój problem, a nie mój. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego Cień, mogli a nie musieli iść na żadne kompromisy. Chcieli iść dobrowolnie bo podobała im się oferta pomimo kompromisów . A ci, którzy zostali zaskoczeni tym faktem mogli reklamując dostać za darmo gratisy i wymianę sprzętu bądź rozwiązać umowę. Ale jak widać ogromna większość została zaspokojona gratisami bo nie odeszła. Ale to był już ich wybór. NC+ sprzedała towar ludziom a ci nie zrezygnowali chociaż mogli. Widzisz problem tam gdzie go nie ma. Problemem był przymus migracji i za to nC + oberwało a ja dzięki temu mam to co w podpisie :) Najwyraźniej to Ty masz jakiś wielki problem bo ciągle piszesz o" nielicowaniu" i "nie po ludzku" :D. Ja jestem zadowolony mając za 49,- zł Universe i 6 x C+ zamiast Polsat HD i History HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na cyfrze przez ostatnie lata było coraz gorzej. Niestety po fuzji wcale nie jest lepiej. Co gorsza, z wytwórniami filmowymi także nie jest tak różowo jak miało to wyglądać. Nie ma pozycji z dreamworks i paramount. Do tego dochodzi sztuczne pompowanie ilości premier. Teraz jeden film ma 4 premiery na każdym kanale C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@Stasio i Jasio, do tych "premier" dodaj jeszcze seriale. :D

 

@Heban, jesteś jaki jesteś i ja tego nie zmienię.

Ty dla mnie nie stanowisz problemu, ale żal mi tych wszystkich , którzy gotowi są na poważne kompromisy, nawet gdy są one dla nich niekorzystne.

I to dotyczy tak samo niekorzystnych umów ze spółkami takimi jak ITI, jak np. z bankami i innymi instytucjami udzielającymi kredytów.

 

Niestety w Polsce da się sprzedać dokładnie wszystko.

 

Powiedz zresztą, co Ty możesz powiedzieć o większości zmigrowanych do nc+, skoro na tym forum bywają tylko nieliczni z nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jego Cień, masz dużo racji o podejściu korporacji do klienta. Oni żerują na sentymentach i wmawianiu konieczności posiadania. Jeśli dasz się złapać to jesteś kupiony i mogą robić co chcą. Mnie osobiście odrzuca traktowanie klienta prezentowane przez ITI. Kłamstwa i oszustwa w opisywanych na forach ustaleniach na linii konsultant-klient są porażające. I ciężko tu obwiniać konsultanta czy mityczny "bałagan". To jawna polityka spółki i tak to właśnie ma wyglądać. Bo będą i tacy, którzy już nie będą sprawdzać, a także tacy którzy zrezygnują z reklamacji, bo nie będą mieli na to czasu. Inni będą super zadowoleni, bo ich to nie spotkało, a mają super ofertę. Dla mnie, to jawne żerowanie i nieuczciwość, więc nie mam zamiaru płacić im moich ciężko zarobionych pieniędzy.

 

Prawa filmowe i sportowe to rzecz ulotna. Dziś są w platformie A, jutro w B. Zawsze wybór będzie kompromisem i jedynie posiadanie kablówek czy obu platform załatwia sprawę. Obecna polaryzacja na rynku platform jest im na rękę. Utarło się, że nc+ to platforma prestiżowa z wyższej półki, a CP jest dla zwykłego zjadacza chleba. Im tylko o to chodzi. To samo jest w polityce. Dwóch graczy zawsze będzie szukało własnego odbiorcy. Na polskim rynku nie ma konkurencji i nie będzie dopóki nie wejdą kolejni gracze typu SKY, którzy nie będą patrzeć na obecny układ, tylko siłą będą musieli wydrzeć konkurencji klienta. Oczywiście do czasu, aż zdobędą swój kawałek tortu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...