Jump to content
silver

Rezygnacja z Platformy CANAL+

Recommended Posts

@Pawel reklamacja była telefonicznie, teraz chcę to zrobić APS NC+. Pracownik potwierdza moje zgłoszenie usterki i też proponował że napisze jak wymieniałem dekoder i będzie tak samo działał. 

Złożenie wypowiedzenia traktuję jako pomocny argument przy reklamacji. Nigdzie nie ma informacji że jedyny dekoder do pakietu Start+ nie obsługuje dysków zewnętrznych.

Mój błąd że umowa w salonie, gdybym zamawiał na stronie już bym odstąpił od umowy, korzystając z tej możliwości w ciągu 14 dni.

To że po złożeniu wypowiedzenia znikają oferty promocyjne nie ma znaczenia, skoro i tak mam kłopot z nagrywaniem celem późniejszego obejrzenia. Wolę korzystać z nagrań bez korzystania z NC+ GO, chociaż to coś podobnego. Jednak podłączony dekoder może wysyłać do Operatora co oglądam. Chwilowo dekoder schowany do szafy, a abonament trzeba płacić. Więc w styczniu rezygnacja i reklamacja. Wezmę że sobą dekoder niech pracownik wpisze co widzi: cała lista nagrań z tytułem:

No info for the current event.

Podejrzewam że to wina softu dekodera, że mi nie zapisuje tytułów, a przy kilku nagraniach już muszę notować co nagrałem. Dekoder Evobox Lite u konkurencji ma podane że nie obsługuje nagrywania.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wytrzymam te 2 lata i stracą klienta skoro teraz mi odpowiedzieli na reklamację że Operator nie gwarantuje nagrywania, a ostatnio obejrzałem nagrany program w czerwcu 2017 i skasowałem.

Skoro starsze dekodery nie mają problemu z nagrywaniem, a nowsze już tak, więc sprawa prosta. Takie oglądanie  z poślizgiem czasowym skłaniało mnie do bycia klientem dluzej.

W wolnej chwili rezygnacja ze skutkiem na koniec umowy, chyba że platforma premium zmieni zdanie i otrzymam możliwość wymiany nawet na straży model jak mydelniczką. Niestety to starszy model, spełniający moje wymagania i Twarde stanowisko platformy:

"starszego modelu dekodera nie wydamy, nowszego PVR też nie bo system nie przewiduje*

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maks27 Czyli jak w ?Misu" nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi.

Pan się uprze i mu daj ;)

 

 

 

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites

@twed77 dokładnie, a już byłem skłonny płacić większy czynsz za PVR, skoro nie mogę prawidlowo swojego dysku używač na dekoderze platformy.. 

Mam mydelniczkęw TNK HD ale z racji jej wieku zostanie bez zmian, z nią dysk i nagrywanie bez zastrzeżeń. Z racji możliwości wymiany w każdej chwili wybrałem abonament, a tu gorzej działający sprzęt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, przy zamówieniu ofert nc+ przez internet można zrezygnować do 14 dni i zwrócić sprzęt. Jaka jest procedura takiego zwrotu? Czy wystarczy zanieść sprzęt do punktu i na miejscu wszystko załatwić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 https://www.press.pl/tresc/56626,koniec-wspolnego-kanalu-canal--i-discovery

Chyba będziecie mieć okazję do wypowiedzenia umowy.

Edit.

A jednak już kombinują.

 

 

 

 

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

@leonk1974, zmienia nazwę kanału.  Nie siej zamętu. ;) 

Lubię takie spiskowe teorie. Nie doczytał, a już zrywa umowę nie będąc abonentem NC+  :lol2:  ;) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ja piszę,że zrywam umowę?Naucz się czytać ze zrozumieniem.Na innych stronach nic nie pisze o żadnej zmianie nazwy tylko dopiero tu.nc+ zawsze kombinowało by nie pozwolić zerwać umowy.

 

 

 

 

 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwykła zmiana nazwy. Jakoś sobie nie przypominam, żeby nc+ coś kombinowało przy rebrandingach. To abonenci sobie ubzdurali, że w takim wypadku mogą zerwać umowę.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz słabą pamięć.Likwidacja emisji sat TVN Meteo czym była jak nie kombinacją?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Tak szczerze to czy normalny abonent, czeka na okazję zerwania umowy?Po co brać coś co mi nie odpowiada.

Co tylko jakiś kanał znika, lub zmienia nazwę pojawiają się posty " czy można zerwać umowę czytaj czy ja wywalczę jakieś bonusy, bo tak naprawdę nie chce zerwać umowy , ale bym sobie coś tam za darmo pooglądał" . Tak to wygląda. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest akademicka dyskusja bo z kanałem X mogło odpowiadać a po zmianie nie musi. A, że taki chroniący konsumenta przepis może zostać wykorzystany do ugrania lepszych warunków to inna kwestia. Gdyby operator nie proponował lepszych warunków tylko dopuszczał odejście abonenta proceder by się ukrócił. Odeszli by ci którzy faktycznie chcieli odejść.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, kingofsouth napisał:

Tak szczerze to czy normalny abonent, czeka na okazję zerwania umowy?Po co brać coś co mi nie odpowiada.

Co tylko jakiś kanał znika, lub zmienia nazwę pojawiają się posty " czy można zerwać umowę czytaj czy ja wywalczę jakieś bonusy, bo tak naprawdę nie chce zerwać umowy , ale bym sobie coś tam za darmo pooglądał" . Tak to wygląda. 

 

 

Różnie bywa. Czasem ludzie podpiszą złą umowę i potem muszą kombinować. Ja bym nie liczył na rozwiązanie w tym momencie bo jestem zadowolony z warunków. Nie każdy ma tak dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam. Ja myślę że to nie jest zwykła zmiana nazwy kanału bo treści będą inne a więc to zupełnie  nowy kanał i na tej podstawie będzie można rozwiązać umowę.Trzeba poczekać na oficjalne stanowisko NC+ w tej sprawie.

Edited by zibi
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od listopada po raz 4 wymieniam dekoder Pace PVR Box+ ze względu na przeróżne usterki. Czy z tego powodu mogę zerwać umowę z nc+ bez konsekwencji? Operator permanentnie nie jest w stanie zapewnić mi działającego sprzętu. Czy ktoś miał podobną sytuację?

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałem podobny problem  z innym dekoderem,ale po kilkunastu reklamacjach wymienili mi na 4k bez opłaty aktywacyjnej ale czynszem dzierżawnym 15 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gesioo. Nie możesz rozwiązać umowy bez konsekwencji. Spróbuj karte na Caymana zmienić.  Być może problem zniknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam już Caymana. Wszystko właśnie zaczęło się od wymiany karty po akcji z FEDC. Wcześniej korzystałem z karty Cameleon i dwóch dekoderów. Jak dostałem FEDC to wymienili mi dekoder na sparowany z kartą Cayman. Potem dostałem kolejny dekoder, dzisiaj dostałem nowy zasilacz bo ponoć to było problemem ale nic to nie zmieniło - dekoder nie działa tak jak powinien. Za chwilę jadę kolejny raz. Cała ta sytuacja zaczyna mnie powoli wkurzać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wyświetlaczu pojawił się komunikat E508. Po restarcie dekoder uruchomił się na TVN i dekoder nie reaguje na pilota ani na przyciski na dekoderze. Dodatkowo na wyświetlaczu dekodera nic się nie wyświetla. Sama usterka to temat do innego wątku. Mnie głównie chodziło o to czy mogę z tego powodu zerwać umowę bo jest to już 4 awaria od listopada czyli od kiedy wymienili mi dekoder z kartą Cameleon na sparowaną z dekoderem po tym jak dostałem aktualizację FEDC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...