Jump to content
silver

Rezygnacja z Platformy CANAL+

Recommended Posts

Chciałbym odstąpić od umowy w związku z nie zadowalającą ofertą a konkurencja teraz na święta ma promocję.Umowa kończy mi się 31.03.2019 moje pytania :

1. Jak wypowiem umowę teraz to umowa skończy się z dniem 31 grudnia, czy 31 stycznia?

2. Czy kwota kary jest na dzień wypowiedzenia, np. 4.12.2018, czy na ostatni dzień obowiązywania umowy, np. 31.01.2019?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ICA sprawdzałeś wysokość kary za zerwanie umowy? Obawiam się, że jak byś nie liczył, taniej będzie doczekać do końca umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem i na koniec grudnia jest 100 z groszami, a na koniec stycznia 60 zł, tylko właśnie nie wiem, jak oni to liczą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Składając wypowiedzenie w grudniu skończysz umowę z końcem stycznia więc policzą 60 zł kary.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedż bo wysłałem takie pytanie do ICA to nie ma nawet zarejestrowanego mojego zgłoszenia (tylko wyświetla się błąd techniczny) a dzwonić nie będę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamierzam rozwiązać umowę bez wypowiedzenia z winy dostawcy sygnału, z uwagi na wadliwy dekoder. W ostatnich miesiącach był dwukrotnie wymieniany i w dalszym ciągu jest nie w pełni sprawny.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To się nie kwalifikuje.  Przecież wymieniają Ci dekoder.

Edited by Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). To nie jest wątek o dekoderach nc+ i problemach z nimi związanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, podobam napisał:

Zamierzam rozwiązać umowę bez wypowiedzenia z winy dostawcy sygnału, z uwagi na wadliwy dekoder. W ostatnich miesiącach był dwukrotnie wymieniany i w dalszym ciągu jest nie w pełni sprawny.

 

Awaria dekodera dedykowanego otrzymanego od operatora platformy, choćby wielokrotna, absolutnie nie stanowi podstawy do rozwiązania umowy przez abonenta. Takie rozwiązanie umowy, jeżeli ta jest terminowa, będzie skutkowało naliczeniem przez operatora kary umownej za wcześniejsze rozwiązanie umowy ze strony abonenta.

Operator w tym przypadku udostępnia swojemu abonentowi sprzęt odbiorczy (dekoder dedykowany) na wypożyczenie i dekoder ten stanowi własność operatora. W razie jego awarii, dekoder jest wymieniany "od ręki" na nowy i to bezpłatnie. Chyba, że uszkodzenie dekodera nastąpiło ewidentnie z winy abonenta. Dlatego też nie ma tutaj żadnej podstawy do rozwiązania umowy w razie awarii dekodera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koresponduję z nc+ od wielu miesięcy i nie są w stanie zapewnić mi  sprawnego dekodera. Mój dekoder to Wifibox Sagemcom DSIW 74, ostatnio wymieniany 07-11-2018. Dekoder włącza się w nocy w celu pobrania aktualizacji i się nie wyłącza. Zaproponowałem nc+ wymianę na inny typ, nawet z opłatą, tylko bez opłaty aktywacyjnej, ale na razie bez akceptacji. Moim zdaniem jest wystarczający powód rozwiązania umowy z winy dostawcy sygnału.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niniejszym przypominam, że wątek ten poświęcony jest wyłącznie sprawom związanym z rezygnacją z abonamentu platformy nc+.

O dekoderach platformy nc+ i problemach z nimi związanych są inne, odpowiednie wątki w niniejszym dziale forum.

Proszę trzymać się tutaj tematu wątku. :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Po kilku latach zmuszony jestem do zakończenia umowy z nc+ ( w to miejscie będę podpisywał nową ) i stąd moje pytania.

1. Jak wygląda obecnie sprawa zdawania sprzętu? Chodzi mi głównie o piloty, w których nie mam klapek i guzika, o dziwo tego najmniej używanego w lewym górnym rogu. Czy w dalszym ciągu robią kłopoty i każą sobie płacić haracz w wysokości 60zł od sztuki? Piloty mają już dobrych kilka lat, jeden jest jeszcze z logo N.

2. Ma ktoś dostęp do ofert z zeszłego roku? Chciałbym porównać sobie oferty z okolicy świąt, nowego roku i po nowym roku. Cazy faktycznie jakoś bardzo się od siebie różnią, tj. kiedy najlepiej podpisać nową umowę. Nie mam jakiejś szybkiej spinki w tym temacie, abonament mam opłacony do końca stycznia 2019.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Póki masz umowę możesz wymienić uszkodzonego pilota.

Cofnij się w wątku do zeszłorocznych ofert. Skoro abo masz końca stycznia opłacone najkorzystniej byłoby brać nową umowę w lutym a wtedy raczej nie będzie świątecznych promocji.Pytanie też jakim pakietem jesteś zainteresowany itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej ten za 99zł.

Ze stratą 1 miesiąca już się pogodziłem, tylko zastanawiam się, czy promocje świąteczne są faktycznie promocjami i czy np. te poświąteczne nie są korzystniejsze.

 

Wymienią mi piloty na podstawie uszkodzonej klapki? Umowa nie jest na mnie i nie chciałbym zostawiać kogoś z problemami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie np. dekoder 4K jest bez kosztów aktywacji w cenie 1zł/mc. a do niedawna koszt miesięczny wynosił 15 zł+aktywacja.

Z wymianą pilota nie powinno być problemów.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie bedzie problemu z wymianą, ale za opłatą. Nie miałem klapki w pilocie od Sagemcoma i musiałem zapłacić 4 dyszki za nowy.  Ten stary mi zostawiono na pamiątkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo jakby nie było to jest uszkodzenie mechaniczne ale... są ludzie i ludziska, ja w zapasie zawsze dla miłych i uprzejmych jakiś sprawny bezpłatny pilot znajdę. Dla nieuprzejmych to jest 60 zł - tak stoi w regulaminie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dwukrotnie wymieniałem pilota ani razu nie płacąc ale było to dwa czy trzy lata temu.W pierwszym przypadku był to urwany zaczep klapki od baterii.Dostarczyłem oczywiście pilota wraz z uszkodzoną klapką.W drugim pilot generował słabszy sygnał z niektórych przycisków (pewnie ze starości).Pracownik trochę marudził i na komórce pokazywał mi, że wszystko jest w porządku bo widać emitowany sygnał podczerwieni.Powiedziałem mu, że z dobrym pilotem bym do niego nie przychodził i wtedy wymienił od ręki.

 

Zawsze można tez nabyć pilota na wolnym rynku o wiele taniej niż w punkcie nc+ gdyby faktycznie stwarzali problemy z wymianą.

Edited by Pawel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli umowa jest do listopada 2020 to mogę już złożyć wypowiedzenie w salonie NC+ ?

Mam zamiar zrobić to w styczniu i nie wiem, czy pracownik może stwierdzić, że za wcześnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, roberttosat napisał:

Bo jakby nie było to jest uszkodzenie mechaniczne ale... są ludzie i ludziska, ja w zapasie zawsze dla miłych i uprzejmych jakiś sprawny bezpłatny pilot znajdę. Dla nieuprzejmych to jest 60 zł - tak stoi w regulaminie. 

 

 

A dla takich pół na pół z uprzejmością to 4 dychy?😂 

 

@Pawel Pewnie dlatego, aby nie zapomniał złożyć na kilka miesięcy przed końcem umowy 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, maks27 napisał:

Jeśli umowa jest do listopada 2020 to mogę już złożyć wypowiedzenie w salonie NC+ ?

Mam zamiar zrobić to w styczniu i nie wiem, czy pracownik może stwierdzić, że za wcześnie.

 

Bardzo możliwe, że pracownik salonu stwierdzi, że to za wcześnie. Ale jeśli w treści wypowiedzenia napiszesz jasno i wyraźnie, że umowa ma się zakończyć wraz z końcem jej obowiązywania to wówczas wypowiedzenie takie możesz złożyć nawet następnego dnia od podpisania umowy. Oczywiście wówczas musi upłynąć cały okres umowy, na jaki została zawarta, żeby się ona rozwiązała bez naliczenia kary za wcześniejsze jej rozwiązanie ze strony abonenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pawel  myślę o wypowiedzeniu, jednak ze skutkiem na koniec umowy, ponieważ opisywałem w temacie Wifibox+ moje problemy z obsługą dysku zewnętrznego i NC+ odzrucal moje reklamację o wymianę na inny model. Sagemcom dsi83 lub 87 nie można bo wycofany. PVR nie przysługuje przy Start+. Ewentualnie mogę kupić dysk 2 TB z własnym zasilaniem i powinien dobrze współpracować. Poza tym konsul stwierdził że w regulaminie nie ma gwarancji nagrywania.

Byłem skłonny dopłacić za PVR, jednak Operator nie wyraża zgody. NC+ na mnie nie zależy a nawet na stronie kiedyś czytałem że mogę podłączyć dysk do 1 TB.

Dlatego myślę o już teraz o wypowiedzeniu, chyba że zrobi mi Operator uprzejmość i wyłączy gwarantowany kanał, to rozstaniemy się wcześniej.

Mam HD3000 z CP i nigdy nie było problemu z nagrywaniem przez kilka miesięcy na tym samym dysku.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale takie zarejestrowane wypowiedzenie ma też swoje konsekwencje. Znikają oferty promocyjne itd. No chyba, że liczysz na odzew z ich strony.

Pisz reklamację jedną za drugą.Może po kilku pismach pozwolą na wymianę dekodera.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...