Jump to content

Rezygnacja z Platformy CANAL+


Recommended Posts

Niech ktoś wrzuci sensowne wypowiedzenie.

A po czemu ten temat?

Wypowiedzenie może być nawet bezsensowne, jeśli zapłacisz zgodnie z umową ewentualne kary za zerwaną umowę. Możesz napisać równie śmiało szacownej "eNCepence plus", że wypowiadasz umowę z powodu cierpiących misiów polarnych w warszawskim Zoo.

Link to post
Share on other sites

Właśnie się dowiedziałem że kolekcja Picture Box jest do końca sierpnia. Ten VOD jest dla mnie ważny. Mam pakiet AllInclusive+, a przy zawieraniu aneksu telefonicznie nie poinformowano mnie o tym. Czy wg Was może być to powód rozwiązania umowy z winy nc+, że nie poinformowano mnie o tym?

Do tej pory nawet nie dostałem pocztą tego aneksu. W internecie doczytałem informację o likwidacji Picture Box i dopiero wtedy znalazłem tę informację na stronie nc+ w dziale "dokumenty".

Link to post
Share on other sites

24 marca przymuszony sytuacją i perspektywą świąt bez telewizji (kablówka zostawiła mnie na lodzie i zwinęła żagle z mojego miasta) zamówiłem na infolinii zestaw dwa dekodery i antena,pakiet Silver. Dekodery doszły 27.03, data na umowie 26.03. Anteny nie dostałem do dzisiaj. Infolinia zapewniała, że doślą ją osobną przesyłką, ponieważ idzie z innego magazynu. Udało mi się skołować jakąś starą antenę (niestety z pojedynczym konwerterem, możliwe podpięcie tylko jednego dekodera), która w dodatku nie wyłapuje wszystkich kanałów (TVN HD, TVN TURBO HD, TVN STYLE HD - brak sygnału). W piątek na infolinii stwiredzili, że antena "będzie wysłana w późniejszym terminie". Po małej awanturze przeprosili i kazali się odezwać, gdy dojdzie antena, żeby ustalić rekompensatę. Dziś czytam, że na dniach może się pojawić Canal+ Universe w miarę rozsądnej cenie.

I teraz tak - raczej ten nowy pakiet będzie droższy od Silvera, więc jak myślicie, czysto hipotetycznie - będzie istniała możliwość przejścia na ten pakiet? Partyline zapewniało, że będzie możliwość przejścia na wyższy pakiet.

Druga opcja - mam możliwość odstąpienia od umowy (nowy klient), jeśli dekoder był aktywowany? Jeśli tak, to jak to się odbywa?

Link to post
Share on other sites

W Cyfrze+ kara za zerwanie umowy byla 299zl. W Cyfrowym Polsacie chyba 999zl a ile w ajtiajowej nc+? Dodam, ze podstawa do zerwania umowy jest. Ja nadal nie mam gwarantowanego History HD oraz Polsatu Sport News. Nie swieca.. Czy nie mozna zerwac umowy? Oficjalnie nc+ wystartowala 5. kwietnia.

Link to post
Share on other sites

To ale wyskoczyli,szukają tylko takich co wezmą nc+ a poźnij będą musieli zostać albo zrezygnować i piękna kara za zerwanie umowy.

A może ktoś napisze jaką ma kwote kary wpisaną w umowie za wcześniejsze jej zerwanie?

Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie z winy abonenta

3 miesięczny czas wypowiedzenia

Na czas określony Dostawca ma prawo żądać od Abonenta kary w wysokości udzielonej ulgi(czyli ceny bez promocji np. za all inclusive nie 199 tylko jak pisze w cenniku 299 bez promocji) musisz wyrównać przez okres jaki używałeś

Dodatkowe pakiety Np HBO w promocji za 10 zł a bez promocji 20 zł to musisz wyrównać przez okres jaki używałeś

 

Czyli w skrócie miałeś All za 199 i korzystałeś przez 6 miesięcy(przed końcem 3 miesiąca wysłane wypowiedzenie). Czyli nie korzystasz z promocji na all i nie płacisz 199 zł x 6 TYLKO 299zł x 6

Za dekoder i multiroom jeśli była ulga to tak samo interesują Cię ceny bez ulgi x miesiące w których korzystałeś +okres wypowiedzenia. Przykład multi z promocją 10 BEZ 20 i dzierżawa 10 bez promocji 20 zł czyli 6 miesięcy x 40zł

Oczywiście te dwa przykłady sumujemy a następnie odejmujemy to co już zapłaciliśmy i dopłacamy różnicę.

Może niezbyt jasno napisane ale na szybko pisałem.

Link to post
Share on other sites

No to zrobili, jak w UPC. To koniec zabawy!!! AJTI-AJ rzadzi! Przed chwila dowiedzialem sie z forum S.tv, ze Polsat HD, History HD oraz Polsat Sport News zaswieca dopiero 1 maja. A wedlug umowy powinny swiecic juz 5 kwietnia. Jak to wyglada teraz? To chyba jest powod do zerwania umowy.. Co sadzicie? :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jeśli rezygnujesz z Cyfry+ to ten:

 

CANAL+ Cyfrowy S.A.

skrytka pocztowa 8

02-100 Warszawa

 

Jak sama nazwa wskazuje, adres ten jest do korespondencji - a wypowiedzenie/rezygnacja/inne oświadczenie woli jest niczym innym jak korespondencją.

 

Uprzedzając - tak jest możliwe wysłanie listu poleconego na skrytkę pocztową (czy też ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru). Listonosz wrzuca awizo, a po korespondencję na pocztę zgłasza się później pracownik C+ Cyfrowego i wszystko podpisuje/podbija pieczątką. U mnie polecony priorytet wysłany na skrytkę dotarł do nich po 2 dniach, a zwrotne potwierdzenie odbioru wróciło po 1,5 tygodnia.

Link to post
Share on other sites

Fabler - dać to się może i da, tylko z jakim skutkiem prawnym? Nie czytałeś własnej umowy?,

Ty podpisywałeś umowę z C+ a według twojej umowy, wypowiedzenie składasz pisemnie pod widniejący w umowie warszawski adres na słynną skrzynkę pocztową. Poczta i list polecony.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...