Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, brunet7919679 napisał:

Chciałem zrezygnować z umowy z powodów technicznych. 

Drzewo przed anteną rozrosło się tak, że przy każdym lekkim powiewie wiatru i ruchu liści, obraz ścina. Nawet przy słonecznej pogodzie i dobrych parametrach anteny. 

 

Tłumacza się, że po podpisaniu umowy jest 2 dni na wypowiedzenie z powodu braków warunków technicznych. 

Nie biorą pod uwagę, że sytuacja przez rok mogła się zmienić przez co zmieniły się warunki. 

Anteny nie ma gdzie przesunąć. 

 

Spółdzielnia nie chce przyciąć drzewa, Canalplus zada opinii od autoryzowanego przedstawiciela na moją miejscowość o braku warunków technicznych. 

 

Przedstawiciel stwierdził, że nie będzie jeździł patrzeć co i jak i proponuję zamianę na iptv, której to warunki mnie nie satysfakcjonują. 

 

Byłem abonentem od 7 lat, szkoda że na koniec maja to gdzieś. 

Miał ktoś jakieś doświadczenia w tej kwestii, podobny przypadek? Złożyłem reklamację, ale pewnie nie obejdzie się bez kary za zerwanie umowy? Chore. 

 

Zamów instalatora autoryzowanego aby wystawił Ci potwierdzenie o braku sygnału na twojej lokalizacji. Bez tego nikt na piękne oczy Ci nie rozwiąże umowy. Tylko nie pisz w reklamacji że administrator Ci nie pozwoli zainstalować anteny na dachu bo z bomby dostaniesz kopię artykułu rozporządzenia UE o prawie do montażu anteny - wtedy Ci umowy nie rozwiążą bez kary ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, brunet7919679 napisał:

Przedstawiciel stwierdził, że nie będzie jeździł patrzeć co i jak i proponuję zamianę na iptv, której to warunki mnie nie satysfakcjonują

 

Pomijając już to że C+ nie ma usługi IPTV, to zaproponował tę zapchajdziurę bez kary za zerwanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanie i prośbę. Obecna umowa z Canal + kończy mi się w 2023 roku. Niestety z różnych powodów - w tym osobistych - jestem zmuszony zrezygnować z niej i w chwili obecnej nie myślę o przeniesieniu telewizji do nowego miejsca zamieszkania. Chcę przerwać długoletnią umowę bez narażania się na jakieś dodatkowe opłaty. Tymczasem Canal+ zgadza sie na zerwanie umowy ale wraz z kosztami w wysokości 2.500 złotych, zgodnie z umową. Złożyłem pismo o rezygnacji, ale zadzwonili do mnie że to nie przejdzie , nie uznali i mało tego powiedzieli żebym wycofał je od nich jeżeli nie chce ponosić kosztów. Czy naprawdę nie ma jakiejś możliwosci zerwania wspolpracy bez płacenia im ciezkich pieniedzy ? pomóżcie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lester81 nie ma możliwości rezygnacji z podpisanej umowy bez kary.

Upadłość konsumencka to może by przeszło, ale nic więcej. 

 

Jaki masz pakiet? Możesz komuś umowę oddać (cesja). 

Znajdź chętnego. 

Zapłać mu parę stów i na pewno się dogadacie. 

Opłacić możesz abonament na pół roku komuś to się zgodzi. 

 

Jaki masz pakiet? Ile płacisz? 

Jakie dekodery? Jakie karty? 

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrplocki Kanał Superstacja zmieni nazwę na Wydarzenia 24 oraz zostanie zmodyfikowana oferta tego kanału. Także nie ma możliwości rozwiązania umowy z tego powodu, bo kanał ten nie znika całkowicie, a jedynie zmienia nazwę i modyfikuje swoją ofertę programową.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanko.

 

Czy jeżeli umowę mam do grudnia to można już wysyłać wypowiedzenie umowy aby otrzymać lepsze warunki niż bez wypowiedzenia?

Czy dopiero ten miesiąc przed można? 

 

Jeżeli można już teraz to będą po otrzymaniu pisma niebawem dzwonić z DUK czy dopiero pod koniec umowy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca roku i było:

ekstra+ 49,99

Dekoder 4K z dyskiem 0

Teraz:

Optimum+ 24,99

Canal+ łącznie z C+ 4K i Netflix Standard 

Dekoder 4K z dyskiem 0

HBO z Go 2 miesiące gratis.

Łącznie 72,99 na 2 lata zaakceptowane po telefonie do DUK bez wypowiedzenia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Vaniliovsky napisał:

To wychodzi na to że trzeba brać co teraz dają :D Potem w grudniu wiadomo jak jest. Święta. A nie będą dzwonić i pytać o TV.

Składaj już dziś i dzwoń do nich co drugi dzień wtedy  będą wiedzieć że ci nie zależy i dostaniesz extra ofertę. Moja umowa jest na czasie nieokreślonym od ponad 3 miesięcy i nie dzwoniłem do nich ani razu😃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, czerstwy napisał:

Składaj już dziś i dzwoń do nich co drugi dzień wtedy  będą wiedzieć że ci nie zależy i dostaniesz extra ofertę. Moja umowa jest na czasie nieokreślonym od ponad 3 miesięcy i nie dzwoniłem do nich ani razu😃

U mnie już po czasie określonym pojawiła się opłata gotowa do naliczenia od stycznia. 30 zł więcej :D

 

 

Nie wiem jak jest u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...