Skocz do zawartości
silver

Rezygnacja z nc+

Rekomendowane odpowiedzi

Większość rezygnacji będzie wiadoma - oferta jest wysoce niezadowalająca. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niech ktoś wrzuci sensowne wypowiedzenie.

A po czemu ten temat?

Wypowiedzenie może być nawet bezsensowne, jeśli zapłacisz zgodnie z umową ewentualne kary za zerwaną umowę. Możesz napisać równie śmiało szacownej "eNCepence plus", że wypowiadasz umowę z powodu cierpiących misiów polarnych w warszawskim Zoo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się dowiedziałem że kolekcja Picture Box jest do końca sierpnia. Ten VOD jest dla mnie ważny. Mam pakiet AllInclusive+, a przy zawieraniu aneksu telefonicznie nie poinformowano mnie o tym. Czy wg Was może być to powód rozwiązania umowy z winy nc+, że nie poinformowano mnie o tym?

Do tej pory nawet nie dostałem pocztą tego aneksu. W internecie doczytałem informację o likwidacji Picture Box i dopiero wtedy znalazłem tę informację na stronie nc+ w dziale "dokumenty".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

24 marca przymuszony sytuacją i perspektywą świąt bez telewizji (kablówka zostawiła mnie na lodzie i zwinęła żagle z mojego miasta) zamówiłem na infolinii zestaw dwa dekodery i antena,pakiet Silver. Dekodery doszły 27.03, data na umowie 26.03. Anteny nie dostałem do dzisiaj. Infolinia zapewniała, że doślą ją osobną przesyłką, ponieważ idzie z innego magazynu. Udało mi się skołować jakąś starą antenę (niestety z pojedynczym konwerterem, możliwe podpięcie tylko jednego dekodera), która w dodatku nie wyłapuje wszystkich kanałów (TVN HD, TVN TURBO HD, TVN STYLE HD - brak sygnału). W piątek na infolinii stwiredzili, że antena "będzie wysłana w późniejszym terminie". Po małej awanturze przeprosili i kazali się odezwać, gdy dojdzie antena, żeby ustalić rekompensatę. Dziś czytam, że na dniach może się pojawić Canal+ Universe w miarę rozsądnej cenie.

I teraz tak - raczej ten nowy pakiet będzie droższy od Silvera, więc jak myślicie, czysto hipotetycznie - będzie istniała możliwość przejścia na ten pakiet? Partyline zapewniało, że będzie możliwość przejścia na wyższy pakiet.

Druga opcja - mam możliwość odstąpienia od umowy (nowy klient), jeśli dekoder był aktywowany? Jeśli tak, to jak to się odbywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Cyfrze+ kara za zerwanie umowy byla 299zl. W Cyfrowym Polsacie chyba 999zl a ile w ajtiajowej nc+? Dodam, ze podstawa do zerwania umowy jest. Ja nadal nie mam gwarantowanego History HD oraz Polsatu Sport News. Nie swieca.. Czy nie mozna zerwac umowy? Oficjalnie nc+ wystartowala 5. kwietnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie pani czytając "niby aneks" rzuciła "kara za zerwanie 2.160 zł" Chyba się jednak przesłyszalem :censored:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja usłyszałem że 1 444 zł (przyznana ulga) pomniejszone proporcjonalnie o ilość miesięcy pozostałą do końca umowy - więc na dziś 1 444 zł i co mies. 80 zł mniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ale wyskoczyli,szukają tylko takich co wezmą nc+ a poźnij będą musieli zostać albo zrezygnować i piękna kara za zerwanie umowy.

A może ktoś napisze jaką ma kwote kary wpisaną w umowie za wcześniejsze jej zerwanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie z winy abonenta

3 miesięczny czas wypowiedzenia

Na czas określony Dostawca ma prawo żądać od Abonenta kary w wysokości udzielonej ulgi(czyli ceny bez promocji np. za all inclusive nie 199 tylko jak pisze w cenniku 299 bez promocji) musisz wyrównać przez okres jaki używałeś

Dodatkowe pakiety Np HBO w promocji za 10 zł a bez promocji 20 zł to musisz wyrównać przez okres jaki używałeś

 

Czyli w skrócie miałeś All za 199 i korzystałeś przez 6 miesięcy(przed końcem 3 miesiąca wysłane wypowiedzenie). Czyli nie korzystasz z promocji na all i nie płacisz 199 zł x 6 TYLKO 299zł x 6

Za dekoder i multiroom jeśli była ulga to tak samo interesują Cię ceny bez ulgi x miesiące w których korzystałeś +okres wypowiedzenia. Przykład multi z promocją 10 BEZ 20 i dzierżawa 10 bez promocji 20 zł czyli 6 miesięcy x 40zł

Oczywiście te dwa przykłady sumujemy a następnie odejmujemy to co już zapłaciliśmy i dopłacamy różnicę.

Może niezbyt jasno napisane ale na szybko pisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zrobili, jak w UPC. To koniec zabawy!!! AJTI-AJ rzadzi! Przed chwila dowiedzialem sie z forum S.tv, ze Polsat HD, History HD oraz Polsat Sport News zaswieca dopiero 1 maja. A wedlug umowy powinny swiecic juz 5 kwietnia. Jak to wyglada teraz? To chyba jest powod do zerwania umowy.. Co sadzicie? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jestem obecnie klientem C+, rozumiem, że mam czas na rozwiązanie umowy do 30 kwietnia? Mam rację czy się mylę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki adres do wypowiedzenia listem poleconym wybrać?

CANAL+ Cyfrowy S.A., 02-758 Warszawa, al. Gen. W. Sikorskiego 9,

czy

dane do korespondencji: 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli rezygnujesz z Cyfry+ to ten:

 

CANAL+ Cyfrowy S.A.

skrytka pocztowa 8

02-100 Warszawa

 

Jak sama nazwa wskazuje, adres ten jest do korespondencji - a wypowiedzenie/rezygnacja/inne oświadczenie woli jest niczym innym jak korespondencją.

 

Uprzedzając - tak jest możliwe wysłanie listu poleconego na skrytkę pocztową (czy też ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru). Listonosz wrzuca awizo, a po korespondencję na pocztę zgłasza się później pracownik C+ Cyfrowego i wszystko podpisuje/podbija pieczątką. U mnie polecony priorytet wysłany na skrytkę dotarł do nich po 2 dniach, a zwrotne potwierdzenie odbioru wróciło po 1,5 tygodnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klient C+, czy da się złożyć wypowiedzenie umowy w salonie nc+? Trzeba mieć własny papier czy oni mają druczki do tego typu rzeczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabler - dać to się może i da, tylko z jakim skutkiem prawnym? Nie czytałeś własnej umowy?,

Ty podpisywałeś umowę z C+ a według twojej umowy, wypowiedzenie składasz pisemnie pod widniejący w umowie warszawski adres na słynną skrzynkę pocztową. Poczta i list polecony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to już pewnie gdzieś było ale mam pytanie pytanie do Was. Czy w zwiazku z wyłączeniem kanału ESPN America można jeszcze zerwać umowe z nc+ ? 8) Czy już jest za pozno na takie rzeczy? 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z nc+ na pewno nie bo byl niegwarantowany od poczatku :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×