ircios Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Jednak nasze rady służą. I dobrze,że nc+ ma dzięki temu mniej jeleni przepłacających abonament. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migel88 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Do tej pory: Superpremium C+ HBO - 49zł Pace PVR - 0zł Mro by Cyfra+- 20zł HBO GO - 0zł umowa do 31.10.2013 Dzisiaj przedłużyłem umowę po wysłaniu wypowiedzenia na następujących warunkach: Universe + C+ + HBO - 64,90 Pace PVR - 0zł Mro by Cyfra+- 0zł Umowa na 12 m-cy. Ogólnie bez targowania z pytaniem od razu czego mniej więcej oczekuje. 1 telefon od nich po wysłaniu wypowiedzenia /22 310 45 00/. Jestem zadowolony, mam te kanały które potrzebuje, szczypać się o 5zł nie chce, chociaż można było taniej urwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Miałeś superpremium za 49zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven18 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Witam... Prosił bym o podanie jak najbardziej optymalnej opcji dla mnie... Proponują mi Platinum ( 6xC+i 3xHBO ) + MR + Pace 500 PVR za 99zł... Przeglądając wątek większość osób decyduje się na Universe+ z MR, C+x6 i 3xHBO za 69 lub 59zł msc... Jaka jest różnica w tych pakietach ( skąd taka różnica ceny) i czy 6xC+ jest na cały okres umowy? W standardowej promocji 6xC+ jest na 2msc. w GRATISIE... Pozdr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 W Platynie są usługi VOD których niema w universe+ z 6xc+ Dlatego też zdecydowanie polecam ten drugi pakiet bo mając paeca i tak nie skorzystasz z tych usług no i wiadomo cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Przedłużyłem umowę 2 października na Pakiet: - Universe+ - 59 zł - HBO - 6ms gratis - Filmbox - 6ms gratis do 30 września płaciłem 67 zł, patrze w ICA że naliczone mam za wrzesień 67 zł i październik 107 zł, jeżeli umowa obowiązywała do 30 września to jak mogła przejść na czas nieokreślony i jakim prawem naliczyli opłaty niepromocyjnie? napisałem e-mail do nich z zapytaniem dlaczego taka kwota jest naliczona, dostałem taką odpowiedź: odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana Umowa zawarta z CYFRĄ+ na pakiet CANAL+ Optimum, obowiązywała do 30 września 2013 roku. Od 1 października kontrakt został kontynuowany na czas nieokreślony. W czasie nieoznaczonym wszelkie zniżki i rabaty nie obowiązywały, które otrzymał Pan przy wcześniejszych ustaleniach Umowy. Wyjaśniam, iż po zawarciu aneksu do Umowy 2 października, opłata abonamentowa pozostała zgodnie z naliczeniami w czasie nieokreślonym. Opłaty za pakiet Universe+ w ramach oferty promocyjnej obowiązują od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym skorzystał Pan z oferty promocyjnej. To znaczy, że opłata 79 zł zostanie naliczone w listopadzie 2013 roku. Jednocześnie wyjaśniam, iż naliczenie kwoty 216 zł 3 gr jest to łączna opłata wraz z bieżącym miesiącem. Po uzupełnieniu wyżej wymieonionej kwoty kontrakt będzie uregulowany. W razie pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji. Łączę wyrazy szacunku, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 a wysyłałeś wypowiedzenie chyba za późno przedłużyłeś umowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 @migel88. Coś chyba przeholowałeś z tym superpemium za 49 . Pewnie pakiety ci się pomyliły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 wysłałem wypowiedzenie, tylko nie ogarniam tego naliczenia nie promocyjnych stawek jak już od 1 października mi wyłączyli pakiet CANAL+ Optimum HD a 2 włączyli już Universe+ z 6xC+, HBO i Filmbox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 więc mają prawo naliczyć te opłaty? bo za październik mi liczą nie promocyjne stawki pakietu CANAL+ Optimum HD, składać reklamacje czy nie ma sensu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 kiedy wysłałeś wypowiedzenie i do kiedy miałeś umowę nie piszemy posta pod postem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Sytuacja jest jasna...do września miał umowę, nową umowę ma liczoną od listopada a za październik go kasują jak za umowę poza promocją,ale jeżeli mu tego nie powiedzieli to niech reklamuje i problem z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 15-tego sierpnia chyba wysyłałem i zarejestrowali bo pytałem A umowa skończyła się 30 września. A na jaki adres pisać reklamacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 jeśli 15 sierpnia wysłałeś i zarejestrowali w sierpniu to wrzesień miałeś jako miesięczny okres wypowiedzenia i nie powinni Ci za październik naliczyć ponieważ już nie miałeś umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 @Majzel było kilka przypadków na forum takiego potraktowania sprawy przez NC+...w APS podpisuje się kartkę o cofnięciu wypowiedzenia i naliczeniu opłat poza promocją za miesiąc uruchomienia kanałów a telefonicznie nie wiem czy konsultant informuje. Jeżeli go nie uprzedzono o opłatach za październik to reklamacja załatwi sprawę. @ kqmilo zadzwoń do BOK albo napisz tu: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domlam Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Czyli jeśli miałem umowę do 2 listopada a wypowiedzenie wysłałem 1 października to nc+ naliczy mi opłatę popromocyjną czy zakończy mi umowę zgodnie z terminem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 @domlam umowy są do końca miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 @Majzel było kilka przypadków na forum takiego potraktowania sprawy przez NC+...w APS podpisuje się kartkę o cofnięciu wypowiedzenia i naliczeniu opłat poza promocją za miesiąc uruchomienia kanałów a telefonicznie nie wiem czy konsultant informuje. Jeżeli go nie uprzedzono o opłatach za październik to reklamacja załatwi sprawę. @ kqmilo zadzwoń do BOK albo napisz tu: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galaz Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 czy mozna wycofac sie z zawartej umowy telefonicznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Jeżeli pytasz o aneks to odstąpić(do 10dni) można jeżeli operator, za Twoją zgodą, nie zaczął świadczyć umowy na zmienionych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 @migel88. Coś chyba przeholowałeś z tym superpemium za 49 . Pewnie pakiety ci się pomyliły. Była jakaś taka oferta pracownicza dla pracowników Playa, ktoś już zresztą o tym pisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migel88 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Miałeś superpremium za 49zł? @migel88. Coś chyba przeholowałeś z tym superpemium za 49 . Pewnie pakiety ci się pomyliły. Tak Canal+ HBO Superpremium HD czy jakoś tak to leciało, zeszłoroczne umowy dla pracowników sieci dystrybucyjnej z tego co kiedyś widziałem trochę "zwykłych" abonentów też się załapało na takie umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 własnie sprawdziłem (właśnie wróciłem) wszystko działa łącznie z HBO teraz na NC+ nie powinienem dać złego słowa powiedzieć.... chyba mają niezłe ciśnienie po Pace chyba jutro się wybiorę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Ciśnienie to jutro ci skoczy jak w APS nie będą mieli Pejsów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 uprzedzał mnie konsul o tym... mam czas i nie mam ciśnienia - masz szukać i w razie W - czekać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi