Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie mam pakiet Optimum HD + Promo HD + wynajem Pace.

Za wszystko płacę 62 zł.

Umowa do 31.10.2013r.

Wypowiedzenia jeszcze nie składałem.

Kilka dni temu wziąłem z punktu obsługi drugą kartę za 20 zł -m-cznie.

Interesuje mnie:

- Universe lub silver

- 6xC+

-Pace

-MR

-HBO

Od ponad m-ca telefony z działu obsługi klienta nc+ z propozycjami. Wszystkie odrzucałem - ceny 79-109 zł za wszystko poza HBO.

Ostatni telefon - dziś - ale z działu utrzymania klienta z propozycją Universe + 6xC+ + Pace + MR za 69 zł tj. 59 zł + 10 zł za MR.

Zapronowałem, żeby dorzucili HBO, ja dorzucę 10 zł i biorę ale niestety brak akceptacji - dadzą HBO za 29 zł i wtedy kosztowało by mnie to łącznie 98 zł.

Czy jeszcze poczekać i złożyć wypowiedzenie do końca września?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmigrowałem po pierwszym telefonie z DUK, właściwie bez negocjacji. Miałem C+ Kompakt za 68 zł i Sagemcomem. Dostałem ofertę Silver+, 6C+, HBO i wymianą deka na pejsa za 69 zł. Zgodziłem się. Co prawda chciałem nc+go, ale trudno. Za 1 zł doszło mi HBO, dek z nagrywaniem plus chyba jakieś tam kanały, których pewnie i tak nie będę oglądał. MR nie byłem zainteresowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Wczoraj przedłużyłem umowę, tak jak myślałem od razu oferta Universe, 6C+, HBO 12mies., multiroom. Umowa na 12mies.

Konsultant Hubert od razu zaproponował cenę 59 PLN. Nie pozostało mi nic innego jak tylko się zgodzić.

 

Pozdrawiam i życzę przyjemnych negocjacji.

 

W tej cenie, dostałeś dwa dekodery na wynajem czy jeden?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

Od początku tygodnia dzwonią do mnie i proponują pakiet Comfort+ i 6xC+ za 64 zł bodajże. Dzisiaj po konsultacji z przełożonym zeszli na 59 zł. Oferty jak na razie odrzucam. Umowę mam do końca października na pakiet Start(?) i 6xC+ płacę za to 56 zł obecnie (przez pół roku płaciłem 28 zł). Doradźcie co mogę wynegocjować z tego, bo to moje pierwsze przedłużenie. Wypowiedzenia nie wysłałem jeszcze.

Dodam jeszcze, że dzisiaj np. powiedzieli, że nie ma możliwości wziąć pakiet U z 6xC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w tej chwili świeżo po rozmowie z konsultantką ;

pytam ją dlaczego inni migrujący dostali HBO na pół roku za darmo a ja tylko Filmboxy . Dlaczego inni dostali pakiet SILVER za 69 zł [wraz ze wzystkimi C+]

a ja muszę do tego dopłacać 6 zł . Pani konsultantka mi tłumaczy że system generuje ofert dla każdego indywidualnie , w zależnośc od tego co kto miasl do tej pory .

Prosiłem ją by mi zamieniła te Filmboxy na HBO na te 5 miesięcy za darmo .

Powiedziała , że się nie da . Czy rzeczywiście tak jest że jednym się należy HBO na kilka miesięcy za darmo a innym tylko filmbox-y :?:

A może jest jakiś sposób by z konsultantami to załatwić by mi zamienili filmboxy na hbo :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon komórkowy i od razu słyszę że nie ma opcji za 59 zł. Na taką ofertę musi się wiele rzeczy złożyć. Bycie kilkanaście lat abonentem to za mało. Dzwonię do DUK owszem można ale bez HBO. Niestety to że się więcej płaciło ma znaczenie. Nie zamierzam dać się naciągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...