Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowa do 31.07.2013 kilka telefonów oraz beznadziejnych ofert. W końcu wyłączono sygnał.

Dziś dzwoniłem na numer z sms 22 2200191 i zagaiłem rozmowę z konsultantką (gdzie zwrócić kartę itp). Sądziłem że pojawią się w końcu jakieś ciekawe oferty a tu :

Comfort 29 zł ; Comfort + 4xC+ 54 zł ; Comfort + 6xC+ 59 zł; UNIVERSE + 6xC+ 69zł. Nieciekawie się zrobiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@euzetet-nic nie płaciłem żadnej aktywacji...darmo dostałem sagemcoma hd który powędrował do szuflady...multiroomu nie dostałem

 

Dostałeś sagemcoma hd, a rozumiem, że wcześniej miałeś tuner sd?

 

Od 2 lat posiadam tuner hd vu+uno i dlatego zależało mi na karcie c+...facet nie chciał mi dac multiroomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@euzetet-nic nie płaciłem żadnej aktywacji...darmo dostałem sagemcoma hd który powędrował do szuflady...multiroomu nie dostałem

 

Dostałeś sagemcoma hd, a rozumiem, że wcześniej miałeś tuner sd?

 

Od 2 lat posiadam tuner hd vu+uno i dlatego zależało mi na karcie c+...facet nie chciał mi dac multiroomu.

 

Ale od c+ wcześniej tunera hd nie miałeś? Pytam, bo też mam swoją arivę, a nawet dwie, ale do trzeciego tv podłączony mam już 5 lat ich strong sd. A jakby tak się dało go zamienić na jakiś hd to by mi nawet pasowało. Nawet nie kwestia samej jakości, ale dostępności kanałów - przecież nie wszystkie już dziś mają odpowiedniki sd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od cyfry nie miałem dekodera...miałem kiedys philipsa pvr ale to dotyczyło starej umowy i dawno go zwróciłem...od dwóch lat mam własny tuner i chyba dlatego nie dostałem multiroomu...drugiej karty też mi nie chciał dac kazał zadzwonic za miesiąc,że może cos się zmieni w co wątpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Gdyby był aktywny to tak, najpierw by odebrał drugą kartę a potem przedłużył umowę, a ponieważ poszedł już po anulowaniu umowy to już mógł tylko przedłużyć umowę :(

 

@bingo,w aps dawno już byś wyrwał 2 kartę i nic tu nie ma do tego,że masz swój sprzęt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobna sytuacja jak tu : viewtopic.php?f=174&t=31785, ale po kilku próbach udało mi się zalogować.

I mam w sekcji Twoja oferta :

pakiet

CANAL+ Silver

 

opcje dodatkowe:

Najem ultraBOX+

History HD

 

Powinno być coś jeszcze? (konsultantka mówiła, że będą wszystkie 6 C+)

I jeżeli tak co zrobić żeby było? Czekać? Czy dzwonić do nich jutro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...