prz3m3k1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Własnie dzwoniłem na DUK, wypowiedzenie zarejestrowane dostałem taka ofertę: Comfort + 6xC+ + Multiroom (2 karty) za 64zł, walczyć o coś lepszego czy to jest dobra oferta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceli13 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Umowa do 31.07.2013 kilka telefonów oraz beznadziejnych ofert. W końcu wyłączono sygnał. Dziś dzwoniłem na numer z sms 22 2200191 i zagaiłem rozmowę z konsultantką (gdzie zwrócić kartę itp). Sądziłem że pojawią się w końcu jakieś ciekawe oferty a tu : Comfort 29 zł ; Comfort + 4xC+ 54 zł ; Comfort + 6xC+ 59 zł; UNIVERSE + 6xC+ 69zł. Nieciekawie się zrobiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 @prz3m3k1 powalcz jeszcze o Universe zamiast Comfort i Pace lub dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Mam jednego Pace ale co mówisz, w tej cenie walczyć o drugiego Pace pvr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Wyrywali już 2 Pejsy, ale nie wiem, czy akurat w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bingo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 @euzetet-nic nie płaciłem żadnej aktywacji...darmo dostałem sagemcoma hd który powędrował do szuflady...multiroomu nie dostałem Dostałeś sagemcoma hd, a rozumiem, że wcześniej miałeś tuner sd? Od 2 lat posiadam tuner hd vu+uno i dlatego zależało mi na karcie c+...facet nie chciał mi dac multiroomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natala Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 prz3m3k1 na jaki nr dzwoniłeś i do kiedy miałeś umowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m134 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 @euzetet-nic nie płaciłem żadnej aktywacji...darmo dostałem sagemcoma hd który powędrował do szuflady...multiroomu nie dostałem Dostałeś sagemcoma hd, a rozumiem, że wcześniej miałeś tuner sd? Od 2 lat posiadam tuner hd vu+uno i dlatego zależało mi na karcie c+...facet nie chciał mi dac multiroomu. Ale od c+ wcześniej tunera hd nie miałeś? Pytam, bo też mam swoją arivę, a nawet dwie, ale do trzeciego tv podłączony mam już 5 lat ich strong sd. A jakby tak się dało go zamienić na jakiś hd to by mi nawet pasowało. Nawet nie kwestia samej jakości, ale dostępności kanałów - przecież nie wszystkie już dziś mają odpowiedniki sd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bingo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Od cyfry nie miałem dekodera...miałem kiedys philipsa pvr ale to dotyczyło starej umowy i dawno go zwróciłem...od dwóch lat mam własny tuner i chyba dlatego nie dostałem multiroomu...drugiej karty też mi nie chciał dac kazał zadzwonic za miesiąc,że może cos się zmieni w co wątpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 @bingo,w aps dawno już byś wyrwał 2 kartę i nic tu nie ma do tego,że masz swój sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 prz3m3k1 na jaki nr dzwoniłeś i do kiedy miałeś umowę 22 310 45 46 do końca sierpnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m134 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Rozumiem. Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Gdyby był aktywny to tak, najpierw by odebrał drugą kartę a potem przedłużył umowę, a ponieważ poszedł już po anulowaniu umowy to już mógł tylko przedłużyć umowę @bingo,w aps dawno już byś wyrwał 2 kartę i nic tu nie ma do tego,że masz swój sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 A ja mam inne pytanie do migrujących. Ile trzeba czekać na to, żeby nowe kanały zaświeciły? Konsultantka mówiła przez telefon, że około 2 godzin od rozmowy, ale minęło już ponad 5 a u mnie nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Wejdź na ica i rektywuj kartę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Pojawiły się uprawnienia na niektóre kanały, ale zniknęły na wszystkie CANAL+ poza Family. Co jest grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Sprawdź w ICA czy na pewno świeci to co uzgadniałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Przecież do ICA się nie da zalogować od miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jak nie? Jak tak. Logowałem się tam ostatnio 3 dni temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Ja dzisiaj się logowałem i nie było problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 U mnie podobna sytuacja jak tu : viewtopic.php?f=174&t=31785, ale po kilku próbach udało mi się zalogować. I mam w sekcji Twoja oferta : pakiet CANAL+ Silver opcje dodatkowe: Najem ultraBOX+ History HD Powinno być coś jeszcze? (konsultantka mówiła, że będą wszystkie 6 C+) I jeżeli tak co zrobić żeby było? Czekać? Czy dzwonić do nich jutro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 No to masz Family i Family2, dokładnie co to odbierasz. Jeżeli ustalałeś, że mają być wszystkie C+, to powinno być w opcjach dodatkowych kanały Canal+ i Premiere. Teraz się nie dodzwonisz, ale rano interweniuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Panowie, czy ta oferta 6xCanal + za 59 zł plus ewentualnie HBO za 25 zł jak komuś skończy się umowa jest dostępna w APS także dla "nkowiczów" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Pewnie tak. Sprawdź w aps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zadzwoniłem i konsultant napisał "reklamację". Teraz trzeba czekać 30 dni na rozpatrzenie. Cała ta sytuacja jest niepoważna. Porażka przez duże P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi