Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@awakeman & slayer

Umowę negocjowałem dla rodziców, nie dla siebie. Nie wiem czy mama spędza przed telewizorem godzinę tygodniowo. Dla ojca liczą się tylko kanały sportowe i jako dodatek coś, gdzie można obejrzeć programy informacyjne. Wolałem zatem zrezygnować z paczki HBO, która i tak byłaby bezwartościowa, niż zawracać sobie głowę późniejszą rezygnacją. Zawsze była też możliwość, że zapomnę o wyłączeniu i niepotrzebnie zostaną naliczane dodatkowe złocisze. Mam nadzieję, że to Wam rozjaśniło sprawę.

 

Jeszcze dwie sprawy, które przypomniały mi się dzięki postom powyżej. Primo: podczas słowotoku konsultantki czytającej warunki nowej umowy wychwyciłem fragment mówiący o tym, iż nowa umowa obowiązuje od chwili wyrażenia zgody do końca danego miesiąca + kolejne 12 miesięcy. Czyli jak ktoś miał pakiet HBO, Cinemax, Filmbox itp., a w nowej umowie tego brak, to jak najbardziej mają prawo taki pakiet wyłączyć. W starej Cyfrze na pewno można to było negocjować i czasem zostawiali kanały do końca miesiąca. Jak jest teraz - nie wiem. Secundo: Wszystkie wcześniejsze telefony miałem z warszawskiego numeru. Ostatnie dwa - z zastrzeżonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobry dział ale mam pytanie. Po jakim czasie pojawia się informacja w ICA o zapłaceniu rachunku przez formularz na ich stronie? Wpłatę zrobiłem kilka dni temu a ciągle mam saldo ujemne. W cyfrze zawsze płaciłem przelewami z konta bankowego i po dwóch dniach wszystko ju z było zaksięgowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Od jakiś 2 miesięcy rozmawiam z NC+. Jestem w okresie wypowiedzenia, który upływa w dniu 30 czerwca. Do tej pory standardowa oferta Platinum za 99 zł.

Z uwagi na fakt, że odbieram programy przy użyciu modułu Cam+ nie potrzebuje bajerów jakie znajdują się w ofercie NC+. Założyłem sobie że jestem skłonny zapłacić do 70 zł.

Za każdym razem mówię konsultantom że interesuje mnie pakiet Univers wraz opcją 6xC+.

Wczoraj ponownie telefon i oferta Confort wraz z opcją 6xC+ za 69 zł. W zasadzie to w tej opcji jest prawie wszystko co oglądam, ale skoro inni płacą tyle za Univer to czemu ja mam być tym jeleniem który finansuje działanie TVN (o przepraszam NC). Powiedziałem konsultantowi iż się zastanowię. Dziś zadzwonił i powiedziałem, że jak dostanę Univers wraz opcją 6xC+ za 69 zł to od razu zawieramy umowę. On że nie ma takiej opcji. Ja na to że dziękuję i w przyszłym tygodniu odnoszę sprzęt.

Powiem szczerze mam dość tej firmy. To jest jakaś pokręcona instytucja. W firmach telefonicznych tez są upusty, rabaty itp. Jest jednak jakiś cennik oficjalny. Natomiast w NC+ przy każdym przedłużeniu umowy ta sam zabawa z walką o niższy abonament.

Nie zadzwonią to ofertą jak wyżej to trudno. Idą wakacje czas wyjść na dwór, a nie siedzieć [beep]ą na kanapie. W ostateczności przejdę do Polsatu i moja prawie 8 letnia historia z Cyfrą zakończy się.

Pozdrawiam[/b][/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dostałem sms'a z informacją o zwrocie dekodera to znaczy, że wzięli sobie moje wypowiedzenie całkiem serio? :brawo:

 

Wspominali mi już o tym w mailowym potwierdzeniu przyjęcia wypowiedzenia, jak również o czekającej ofercie. Nie zadzwoniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem może dadzą ofertę której oczekuje, tj. UNIVERS + 6xC+ za max. 69 zł, ale jedno mnie w tej firmie denerwuje. Ciągła, rokroczna walka o dobry abonament. Czy nie mogłoby być normalnie.

A tak na marginesie, gdyby mi zaproponowali taki pakiet na początku za 80 zł to bym wziął z pocałowaniem w rękę. Teraz jednak jest ekstremalnie wqrwiony :evil: na "kochaną" NC+. Nie dam więcej niż 69 zł, bo uważam że i tak wiele osób ma niższe płatności za ten pakiet. Dodatkowo nie potrzebuje od nich dekodera, nawet za 0 zł, bo jak wskazałem mam moduł Cam i oglądam tv na jednym telewizorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dostałem sms'a z informacją o zwrocie dekodera to znaczy, że wzięli sobie moje wypowiedzenie całkiem serio? :brawo:

 

Wspominali mi już o tym w mailowym potwierdzeniu przyjęcia wypowiedzenia, jak również o czekającej ofercie. Nie zadzwoniłem.

takie info to z automatu idzie.czasami jest tak,że ktoś podpisze umowe,a za kilka dnie dostaje takiego smsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie Wszystkich na tym forum.

Jestem nowo zarejestrowanym Forumowiczem SatKuriera, co nie znaczy, że od dłuższego czasu nie śledziłem tematów związanych z platformami i to pomogło mi wybrać bardzo dobrą ofertę.

Teraz chciałem się podzielić informacją na temat mojej "przygody" z NC.

Dotychczas posiadałem Superpremium HD za 99 zł/m-c.

Wczoraj po długich bojach zmigrowałem powtórnie do NC+, gdyż wcześniej reklamowałem swoje przejście z C+ do NC+ i reklamacja została przyjęta.

W maju złożyłem wypowiedzenie z C+ (umowa do końca czerwca) i wczoraj miałem n-ty i jak się okazało ostatni telefon dotyczący propozycji: 49 zł za Univer + 6xC+ i HBO 6 m-cy. MR mie nie interesuje i oczywiście przyjąłem propozycję (odbiór na swoim sprzęcie VU+SOLO2).

W ubiegłym tygodniu byłem w APS Cyfr. Polsatu i dostałem za 59,90 zł/m-c Pakiet Familijny MAX HD z pakietami Film HD i Sport HD na 29 m-cy (w tym 9 m-cy bez opłat) - bez ich sprzętu, gdyż 4 lata temu kupiłem moduł CP z kartą i teraz została ona przypisana do abonamentu.

Obecnie będę płacić 49,90 zł/m-c za odbiór kanałów CP i NC+, a od kwietnia 2014 roku cena ta będzie wynosić niecałe 110 zł/m-c, lub jak kto woli uśredniając cały okres: 91,20 zl/m-c (49,90 zł/m-c dla NC+ i 41,30 zł/m-c dla CP).

Teraz jestem bardzo zadowolony gdyż zależało mi przede wszystkim na kompletnym sporcie, bo jestem kibicem żużla, siatkówki oraz piłki nożnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...