Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

aha, to normalne ze canale nie świeća od razu? czy mam już skrobać reklamacje xd ?

 

Spróbuj zadzwonić na te numery .

 

Telefoniczne Centrum Abonenta:

 

Z telefonów stacjonarnych: 801 044 944*

Z telefonów komórkowych: 22 310 47 47*

 

Tam ponoć od ręki załatwiają takie sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

obecnie posiadam Superpremium HD, Pace PVR w bezpłatnym użytkowaniu oraz multiroom za 0zł.

Po kilku rozmowach z konsultantem chyba doszedłem do ściany: platyna 99zł + HBO, zostaję przy dotychczas posiadanym sprzęcie, MR 0zł.

Jednak moim zamiarem jest migracja z dekoderami ADB; jestem nawet skłonny zapłacić opłaty aktywacyjne, jednak chciałbym mieć MR za 0zł.

I teraz najciekawsze: konsultantka na infolinii stwierdziła, że w przypadku migracji na dekoderach ADB w/w pakiet będzie mnie kosztował 129zł/m-c (zamiast 99), nie może także dać żadnych rabatów na dekodery bądź MR. Rzekomo winny jest "inny system", do którego nie może ona wprowadzać żadnych rabatów... Prawda to czy nieprawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wczorajszej migracji miałem przeczucie, że będą jakieś jaja i dzisiaj moje przeczucia się spełniły.

Zaczęło się od wymiany deka. Poszedłem z moim Philipsem do punktu nc+ żeby zamienić go na Pace i pan mi mówi, że system nie pozwala mi go wymienić. Dzwonię do BOK i dowiaduję się, że nie ma czegoś takiego dla mnie wpisanego jak możliwość wymiany dekodera i ze jeśli tak miałem mieć, to żeby napisać reklamację. Po tej informacji poprosiłem pana z salonu żeby sprawdził mi, czy rzeczywiście mam mieć to co wczoraj wynegocjowałem, czyli Universe + 6C+ + multiroom + HBO za 74pln miesięcznie. Oczywiście okazało się że w systemie widnieje coś innego i są jakieś ciężkie kombinacje przy tworzeniu mojej oferty, że miałem jakiś rabat, później usunięty, później znowu była prośba o przywrócenie rabatów, więc jakieś konkretny bajzel. Napisałem reklamacje i wściekły wróciłem do domu, ale postanowiłem że zadzwonię do BOK żeby mi wyjaśnili co i jak. Odebrała bardzo miła pani i zacząłem jej tłumaczyć o co chodzi. Ona mi powiedziała, że sprawdzi co się tam wydarzyło, ale to może chwilę potrwać, bo w trakcie migracji moje dane mogą być w 3 systemach (!), no ale poczekam. Po dłuższej chwili mówi mi, że już mam włączoną opcję wymiany dekodera i że moja miesięczna opłata za ten pakiet wynosi 84PLN. To ja jej tłumaczę, że konsultant mi mówił o 74zł i że sam zdziwiony taką kwotą pytałem się o to trzy razy i za każdym razem mi to potwierdzał. No więc ta przemiła pani mi powiedziała, że w takim razie konsultant się pomylił, bo w systemie widnieje jak byk 84PLN. Powiedziałem jej, że nie obchodzi mnie to czy się pomylił, tylko to co wynegocjowałem i ciekawe czy jak ja bym się pomylił płacąc mniej za rachunek też by się tak łatwo na to zgodzili. Pani powiedziała, że nic nie może w tej sprawie zrobić, więc muszę czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Ciekawe co z tego wyniknie i jak się będą z tego tłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa dni temu konsultant z DUK zadzwonil i zaproponowal po dluzszej rozmowie universe+6c+mr+dwa dekodery za 79 zł, dzisiaj okazało się ze nie mam żadnego canal+ i dzwoniac na infolinie babeczka powiedziala ze nie da się włączyć kanałów canal+ przy pakiecie Universe+.

 

Powiedzcie mi co robić: reklamacja zlozona ale czas rozpatrzenia 30 dni (zeby nie wyniknela sytuacja ze rozmowa nie zostala nagrana) czy zlozyc odrazu pismo o zerwanie umowy bo przeciez zgodni z prawem mam 10 dni na to przy zawieraniu umów telefonicznych (babeczka powiedziala mi ze te 10 dni dotyczy tylko osob ktore zawarly umowe nie dobrowolnie czy cos w tym stylu) 8-|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Targowisko, brak słowności, zerowa wiarygodność, brak umowy na piśmie, nagrania które giną...

Gościu nosi sprzęt w zębach tam i z powrotem, a tu nie da się tego od ręki załatwić! Coś, co zostało wcześniej umówione!!! Jakieś 30-dniowe reklamacje...

Dziecinada i tyle.

 

czy zlozyc odrazu pismo o zerwanie umowy bo przeciez zgodni z prawem mam 10 dni na to przy zawieraniu umów telefonicznych
Jak to zamierzasz składać?! Osobiście, przez telefon. czy może listem poleconym (data stempla w nc+ się liczy?!)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą też skorygować i uznać ci te 74 złote

Raczej wątpię. Miałem bardzo podobną sytuację. Byłem abonentem Cyfry+. Reklamację złożyłem z powodu niezgodności warunków umowy z warunkami wynegocjowanymi telefonicznie podczas migracji. Po około 2 tygodniach sygnał został mi wyłączony, a umowa rozwiązana. I tyle z ich strony. Do tej pory nie dostałem odpowiedzi na moje pismo reklamacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktokolwiek z Was migrujących z Cyfry+ do nc+ dostał pisemne potwierdzenie warunków umowy. Ja migrowałem pierwszego dnia, tj. 22 marca i do dzisiaj nie dostałem ani pocztą zwykłą ani mailem potwierdzenia warunków umowy, choć konsultant zapewniał mnie, że takowe niebawem otrzymam. Minęło 3 miesiące a ja żadnej korespondencji z nc+ nie dostałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktokolwiek z Was migrujących z Cyfry+ do nc+ dostał pisemne potwierdzenie warunków umowy. Ja migrowałem pierwszego dnia, tj. 22 marca i do dzisiaj nie dostałem ani pocztą zwykłą ani mailem potwierdzenia warunków umowy, choć konsultant zapewniał mnie, że takowe niebawem otrzymam. Minęło 3 miesiące a ja żadnej korespondencji z nc+ nie dostałem.

Mi konsultant powiedział, że sam nie wie kiedy takie coś zostanie do mnie wysłane, bo mają tam poślizg w domyśle [beep].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę aby opóźnienie z wysyłaniem aneksów było związane z [beep]em jaki mają przyczyna tego jest jak na razie nieznana bo nie można nie wysłać pisma do tylu zmigrowanych bez jakiejś przyczyny i to jest właśnie niepokojące mają ukryte zamiary ale jakie to się niedługo dowiemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że po prostu nie chcą, żeby ludzie mieli na piśmie to, na co zgodzili się przez telefon. Konsultant czyta niby aneks przez telefon, ale większość i tak zwraca uwagę głównie na okres umowy, wysokość opłat i zawartość programową a na inne ważne klauzule już nie. I potem okazuje się, że gdy próbujemy dochodzić swoich praw, to oni powołują się na te klauzule, których my nie znamy. Zresztą ustawa o umowach zawieranych na odległość nakłada na przedsiębiorcę (w tym wypadku nc+) obowiązek pisemnego potwierdzenia warunków umowy najpóźniej z chwilą rozpoczęcia świadczenia usług. Czyli co, nc+ znowu gra nie fair.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

jak myślicie, czy przy propozycji przejścia do nc+ konsultant uwzględnia i sprawdza terminowość wpływu opłat ? czy to ma znaczenie dla przedstawianych propozycji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykuję :) Nikt nie dostał. :(

Dużo ryzykujesz.. ??

Ja osobiście znam sporo osób . które migrowały i dostali umowy papierowe, migracje załatwiali przez telefon w tym moja córka.. i to zarówno ci co migrowali z nki jak i z cyfry.. Ja migrowałem w maju w punkcie i umowę dostałem od ręki..

Dodam

umowy przychodziły do miesiąca,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja dopiero w czwartek dostałem pisemne potwierdzenie złożonego w maju wypowiedzenia. Jest im przykro i zachęcają do kontaktu i pozostania z nimi itd, itp. Dziwne jest tylko to że ja w tamtym tygodniu już zmigrowałem :smile:. Pismo potwierdzające zawarcie umowy przez telefon pewnie dostane najwcześniej w sierpniu. Widać mają tam niezły bałagan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...