Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jest trochę inaczej niż napisałes,również wysłałem wypowiedzenie 30.04, zarejestrowane 09.05(brak dostępu do ica) po czym 11.05 sygnał wyłączony,który wrócił dziś rano,po kontakcie mailowym z cyfra+ otrzymałem wiadomość,iż moja umowa została rozwiązana z dniem 30.04,oraz do końca maja mam udostępniony sygnał promocyjnie.

No to chyba traktują każdego inaczej, albo mają taki bajzel. W moim przypadku wypowiedzenie wysłane 29.04, odebrane 02.05 ( info ze strony poczty ). Nie dzwoniłem aby potwierdzić otrzymanie przez nich - staram się unikać kontaktu z nimi jako pierwszy z wiadomych przyczyn. :wink:

Dzisiaj zapłacone za maj - mam z nimi ustawione polecenie zapłaty. Dlatego sugerowałem się fragmentem z regulaminu który przedstawiłem.

Jeśli nie mam racji będę jednak musiał dzwonić lub pisać do nich. :? Przez jaki e-mail kontaktowałeś się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migrowałem właśnie do nc+ na pakiet Universe+ z całą szóstką Canal+ i Pacem PVR za 59 zł/m-c. Umowa na 18 miesięcy.

 

Ja migrowałem 09.05 i z tego co mi wiadomo to nie ma umow na tych warunkach na 18 m-cy tylko na 12m-cy. Sprawdz to sobie ale prawie na 100% nici z długiej umowy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,jest trochę inaczej niż napisałes,również wysłałem wypowiedzenie 30.04, zarejestrowane 09.05(brak dostępu do ica) po czym 11.05 sygnał wyłączony,który wrócił dziś rano,po kontakcie mailowym z cyfra+ otrzymałem wiadomość,iż moja umowa została rozwiązana z dniem 30.04,oraz do końca maja mam udostępniony sygnał promocyjnie.

No to chyba traktują każdego inaczej, albo mają taki bajzel. W moim przypadku wypowiedzenie wysłane 29.04, odebrane 02.05 ( info ze strony poczty ). Nie dzwoniłem aby potwierdzić otrzymanie przez nich - staram się unikać kontaktu z nimi jako pierwszy z wiadomych przyczyn. :wink:

Dzisiaj zapłacone za maj - mam z nimi ustawione polecenie zapłaty. Dlatego sugerowałem się fragmentem z regulaminu który przedstawiłem

Jeśli nie mam racji będę jednak musiał dzwonić lub pisać do nich. :? Przez jaki e-mail kontaktowałeś się ?

 

Kontaktowałem się poprzez formularz kontaktowy >informacje, myślę,że można również zadzwonić,aczkolwiek,wszystko też pewnie zależy od tego na jakiego konsultanta się trafi,co do zapłaconej faktury to jeśli również będziesz miał maj darmowy,owa należność powinna być zwrócona w przypadku nie przedłużenia umowy, bądź przeksięgowana na poczet kolejnych abonamentów w przypadku przedłużenia umowy,choć jeśli wystawiona w ica i już opłacona pewnie mogą próbować to różnie interpretować,najlepiej się dowiadywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem superpremium w cyfrze Migrowałem dziś Platinum + Pace + MR (cameleon) = 99 zł umowa na 12 mc. Liczona od 1 czerwca by mieć do końca maja hbo.

 

Może szło więcej ugrać ale już mnie cała ta sytuacja męczyła więc przystałem na te warunki. Jeszcze była oferta comfort + 6x canal plus =79zł.

 

Chciałem ugrać jeszcze nc+ go ale pani ku mojemu zaskoczeniu powiedziała ,iż i tak nie będzie działać bo uprawnienia lecą z dekodera ADB :woot: i działa tylko na tablecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migrowałem właśnie do nc+ na pakiet Universe+ z całą szóstką Canal+ i Pacem PVR za 59 zł/m-c. Umowa na 18 miesięcy.

 

Ja migrowałem 09.05 i z tego co mi wiadomo to nie ma umow na tych warunkach na 18 m-cy tylko na 12m-cy. Sprawdz to sobie ale prawie na 100% nici z długiej umowy.....

Dokładnie. Umowy może są na 18 miesięcy ale dodatki typu 6* C+ to tylko na 12 miesięcy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migrowałem właśnie do nc+ na pakiet Universe+ z całą szóstką Canal+ i Pacem PVR za 59 zł/m-c. Umowa na 18 miesięcy.

 

Ja migrowałem 09.05 i z tego co mi wiadomo to nie ma umow na tych warunkach na 18 m-cy tylko na 12m-cy. Sprawdz to sobie ale prawie na 100% nici z długiej umowy.....

Dokładnie. Umowy może są na 18 miesięcy ale dodatki typu 6* C+ to tylko na 12 miesięcy!!!

Taką mi złożyli propozycję i na taką się zgodziłem (18 m-cy 6xC+ w prezencie). W czytanym aneksie też tak było. Może się coś zmieniło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze nie mozna wyslac juz wczensiej wypowiedzenia bo te kanaly na 100% znikna a tak moze by dzonili z jakas konkretna oferta narazie jedyne co proponuja to 179zl za full ja chce maximum 109zl za platyne, stary MR i drugi dekoder HD, naraze mam PACE w dzierżawie

Dlaczego napisałem że nie wiadomo do końca czy wyłączą, poniewaz ta druga grupa kanałow TCM, CNN i CN miła nie miec większego znaczenia przy rozpoczetej przymusowej migracji do nc+ po starcie platformy.

Sma informacja zapowidała tylko abonentom C+ że takich kanałów nie bedzie po migracji.

Stało sie jednak inaczej dzieki UOKiK, i miejmy nadzieje że bedziemy mogli ciszyć sie z mozliwosci rezygnacji z tego powodu i ewentulanych negocjacji z Działem utrzymania klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie dostałem maila, i napisano w nim, że umowa została zerwana z dniem 7 maja br. i w związku z tym opłata za maj nie została naliczona, oraz informacja, że w ciągu miesiąca mam zwrócić kartę i dekoder. Co teraz? Żadnej informacji o darmowym maju nigdy nie dostałem, a uprawnień na dekoderze już nie ma. Mimo wszystko chciałbym zostać w Cyfrze albo migrować do nc+. Dzwonić do nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja migrowałem 09.05 i z tego co mi wiadomo to nie ma umow na tych warunkach na 18 m-cy tylko na 12m-cy. Sprawdz to sobie ale prawie na 100% nici z długiej umowy.....

Dokładnie. Umowy może są na 18 miesięcy ale dodatki typu 6* C+ to tylko na 12 miesięcy!!!

Taką mi złożyli propozycję i na taką się zgodziłem (18 m-cy 6xC+ w prezencie). W czytanym aneksie też tak było. Może się coś zmieniło?

 

 

Mi też zależało na dłuższej umowie. Wszystkie gratisy mogą jedynie proponować tylko na rok (12 miesięcy). Dlatego zmuszony byłem na 12 miesięczną umowę. Może u Was było inaczej, ale ja bym w to nie wierzył. Zresztą też już mam złożoną reklamację, gdyż cena po 11 dniach wzrosła mi z 59 zł na 129 zł. Podobno błędnie się zaliczyło dwa razy 6* C+. Oczywiście bardzo mnie przepraszano. Czekam cierpliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie dostałem maila, i napisano w nim, że umowa została zerwana z dniem 7 maja br. i w związku z tym opłata za maj nie została naliczona, oraz informacja, że w ciągu miesiąca mam zwrócić kartę i dekoder. Co teraz? Żadnej informacji o darmowym maju nigdy nie dostałem, a uprawnień na dekoderze już nie ma. Mimo wszystko chciałbym zostać w Cyfrze albo migrować do nc+. Dzwonić do nich?

 

Ja bym dzwonił!! Też tak skutecznie zrobiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie dostałem maila, i napisano w nim, że umowa została zerwana z dniem 7 maja br. i w związku z tym opłata za maj nie została naliczona, oraz informacja, że w ciągu miesiąca mam zwrócić kartę i dekoder. Co teraz? Żadnej informacji o darmowym maju nigdy nie dostałem, a uprawnień na dekoderze już nie ma. Mimo wszystko chciałbym zostać w Cyfrze albo migrować do nc+. Dzwonić do nich?

Dzwoń i napisz ze strony nc+ e-maila że naruszyli Art.7 § 1 Rregulaminu.

Rozumiem że rezygnacja z powodu wyłączenia kanałow np. 13'ST dotarała do nich w maju 2013r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mi też zależało na dłuższej umowie. Wszystkie gratisy mogą jedynie proponować tylko na rok (12 miesięcy). Dlatego zmuszony byłem na 12 miesięczną umowę. Może u Was było inaczej, ale ja bym w to nie wierzył. Zresztą też już mam złożoną reklamację, gdyż cena po 11 dniach wzrosła mi z 59 zł na 129 zł. Podobno błędnie się zaliczyło dwa razy 6* C+. Oczywiście bardzo mnie przepraszano. Czekam cierpliwie.

 

To co Tobie mówiono to jedno, a co mi czytano to dwa. Chociaż ja też złożyłem reklamacje bo mi w ogóle 6xC+ konsultancik nie włączył (choć czytał w aneksie że do końca trwania umowy tj.18 miesięcy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to co mam im mówić, skoro wysłałem wypowiedzenie z rozwiązaniem umowy pod koniec kwietnia, a od nich żadnej informacji o darmowym maju nie otrzymałem.

 

Tak rezygnacja ze względu usunięcia kanałów. Wysłana 25 kwietnia dotarła 29 kwietnia. 7 maja rozpatrzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mi też zależało na dłuższej umowie. Wszystkie gratisy mogą jedynie proponować tylko na rok (12 miesięcy). Dlatego zmuszony byłem na 12 miesięczną umowę. Może u Was było inaczej, ale ja bym w to nie wierzył. Zresztą też już mam złożoną reklamację, gdyż cena po 11 dniach wzrosła mi z 59 zł na 129 zł. Podobno błędnie się zaliczyło dwa razy 6* C+. Oczywiście bardzo mnie przepraszano. Czekam cierpliwie.

 

To co Tobie mówiono to jedno, a co mi czytano to dwa. Chociaż ja też złożyłem reklamacje bo mi w ogóle 6xC+ konsultancik nie włączył (choć czytał w aneksie że do końca trwania umowy tj.18 miesięcy).

 

U mnie wszystko od razu było w ICA. Dzwoniłem następnego dnia i cena też była dobra. Dopiero jak oddawałem 2 tuner (nie chciałem płacić za niego 20 zł) przez przypadek poprosiłem o sprawdzenie jaką cenę będę płacił od czerwca. No i okazało się, że 129 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to co mam im mówić, skoro wysłałem wypowiedzenie z rozwiązaniem umowy pod koniec kwietnia, a od nich żadnej informacji o darmowym maju nie otrzymałem.

 

Tak rezygnacja ze względu usunięcia kanałów. Wysłana 25 kwietnia dotarła 29 kwietnia. 7 maja rozpatrzona.

Liczy się data dostarczenia (wpływu) nie rozpatrzenia, tak, że ty musisz opierać sie tylko na informacji o dodatkoym gratisowym maju.

To co pisałem wczesniej w twoim przypadku nie ma zastosowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bibo999

Również info nie miałam na moim dekoderze.. Ale okazało się, że maj jest darmowy.

Dlaczego miałbyś z tego nie skorzystać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel z takim samym pakietem jak ja (OptimumHD + MR za 83zl) na infolinii uslyszal ze wszystkie oferty Universe + 6C+ (lub podobne) to tylko sciema i wymysl konkurencji :brawo::lol2:

 

No to bardzo ciekawe bo mnie taką ofertę dzisiaj oferowano Universe +6x Canal + ,za59 zł i raczej nie dzwonili z konkurencji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...