emeth Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Kumpel z takim samym pakietem jak ja (OptimumHD + MR za 83zl) na infolinii uslyszal ze wszystkie oferty Universe + 6C+ (lub podobne) to tylko sciema i wymysl konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 @marbrzozk - Pani była baaardzo niezorientowana - nie przejmuj się. Maj, który masz za friko to właśnie haczyk, na który chcą cię złapać (oby to tylko nie był hak za "poślednie ziebro" ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytta Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Witam,jest trochę inaczej niż napisałes,również wysłałem wypowiedzenie 30.04, zarejestrowane 09.05(brak dostępu do ica) po czym 11.05 sygnał wyłączony,który wrócił dziś rano,po kontakcie mailowym z cyfra+ otrzymałem wiadomość,iż moja umowa została rozwiązana z dniem 30.04,oraz do końca maja mam udostępniony sygnał promocyjnie. No to chyba traktują każdego inaczej, albo mają taki bajzel. W moim przypadku wypowiedzenie wysłane 29.04, odebrane 02.05 ( info ze strony poczty ). Nie dzwoniłem aby potwierdzić otrzymanie przez nich - staram się unikać kontaktu z nimi jako pierwszy z wiadomych przyczyn. Dzisiaj zapłacone za maj - mam z nimi ustawione polecenie zapłaty. Dlatego sugerowałem się fragmentem z regulaminu który przedstawiłem. Jeśli nie mam racji będę jednak musiał dzwonić lub pisać do nich. Przez jaki e-mail kontaktowałeś się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marty Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Migrowałem właśnie do nc+ na pakiet Universe+ z całą szóstką Canal+ i Pacem PVR za 59 zł/m-c. Umowa na 18 miesięcy. Ja migrowałem 09.05 i z tego co mi wiadomo to nie ma umow na tych warunkach na 18 m-cy tylko na 12m-cy. Sprawdz to sobie ale prawie na 100% nici z długiej umowy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tides Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Witam,jest trochę inaczej niż napisałes,również wysłałem wypowiedzenie 30.04, zarejestrowane 09.05(brak dostępu do ica) po czym 11.05 sygnał wyłączony,który wrócił dziś rano,po kontakcie mailowym z cyfra+ otrzymałem wiadomość,iż moja umowa została rozwiązana z dniem 30.04,oraz do końca maja mam udostępniony sygnał promocyjnie. No to chyba traktują każdego inaczej, albo mają taki bajzel. W moim przypadku wypowiedzenie wysłane 29.04, odebrane 02.05 ( info ze strony poczty ). Nie dzwoniłem aby potwierdzić otrzymanie przez nich - staram się unikać kontaktu z nimi jako pierwszy z wiadomych przyczyn. Dzisiaj zapłacone za maj - mam z nimi ustawione polecenie zapłaty. Dlatego sugerowałem się fragmentem z regulaminu który przedstawiłem Jeśli nie mam racji będę jednak musiał dzwonić lub pisać do nich. Przez jaki e-mail kontaktowałeś się ? Kontaktowałem się poprzez formularz kontaktowy >informacje, myślę,że można również zadzwonić,aczkolwiek,wszystko też pewnie zależy od tego na jakiego konsultanta się trafi,co do zapłaconej faktury to jeśli również będziesz miał maj darmowy,owa należność powinna być zwrócona w przypadku nie przedłużenia umowy, bądź przeksięgowana na poczet kolejnych abonamentów w przypadku przedłużenia umowy,choć jeśli wystawiona w ica i już opłacona pewnie mogą próbować to różnie interpretować,najlepiej się dowiadywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas1979r Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Miałem superpremium w cyfrze Migrowałem dziś Platinum + Pace + MR (cameleon) = 99 zł umowa na 12 mc. Liczona od 1 czerwca by mieć do końca maja hbo. Może szło więcej ugrać ale już mnie cała ta sytuacja męczyła więc przystałem na te warunki. Jeszcze była oferta comfort + 6x canal plus =79zł. Chciałem ugrać jeszcze nc+ go ale pani ku mojemu zaskoczeniu powiedziała ,iż i tak nie będzie działać bo uprawnienia lecą z dekodera ADB i działa tylko na tablecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasm Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Migrowałem właśnie do nc+ na pakiet Universe+ z całą szóstką Canal+ i Pacem PVR za 59 zł/m-c. Umowa na 18 miesięcy. Ja migrowałem 09.05 i z tego co mi wiadomo to nie ma umow na tych warunkach na 18 m-cy tylko na 12m-cy. Sprawdz to sobie ale prawie na 100% nici z długiej umowy..... Dokładnie. Umowy może są na 18 miesięcy ale dodatki typu 6* C+ to tylko na 12 miesięcy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rovny Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Migrowałem właśnie do nc+ na pakiet Universe+ z całą szóstką Canal+ i Pacem PVR za 59 zł/m-c. Umowa na 18 miesięcy. Ja migrowałem 09.05 i z tego co mi wiadomo to nie ma umow na tych warunkach na 18 m-cy tylko na 12m-cy. Sprawdz to sobie ale prawie na 100% nici z długiej umowy..... Dokładnie. Umowy może są na 18 miesięcy ale dodatki typu 6* C+ to tylko na 12 miesięcy!!! Taką mi złożyli propozycję i na taką się zgodziłem (18 m-cy 6xC+ w prezencie). W czytanym aneksie też tak było. Może się coś zmieniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 @mirasm co Ty [beep]olisz, mi w czasie odczytywania warunków wyraźnie czytał że 6xC+ na cały okres umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 szkoda ze nie mozna wyslac juz wczensiej wypowiedzenia bo te kanaly na 100% znikna a tak moze by dzonili z jakas konkretna oferta narazie jedyne co proponuja to 179zl za full ja chce maximum 109zl za platyne, stary MR i drugi dekoder HD, naraze mam PACE w dzierżawie Dlaczego napisałem że nie wiadomo do końca czy wyłączą, poniewaz ta druga grupa kanałow TCM, CNN i CN miła nie miec większego znaczenia przy rozpoczetej przymusowej migracji do nc+ po starcie platformy. Sma informacja zapowidała tylko abonentom C+ że takich kanałów nie bedzie po migracji. Stało sie jednak inaczej dzieki UOKiK, i miejmy nadzieje że bedziemy mogli ciszyć sie z mozliwosci rezygnacji z tego powodu i ewentulanych negocjacji z Działem utrzymania klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpoesp Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 A ja właśnie dostałem maila, i napisano w nim, że umowa została zerwana z dniem 7 maja br. i w związku z tym opłata za maj nie została naliczona, oraz informacja, że w ciągu miesiąca mam zwrócić kartę i dekoder. Co teraz? Żadnej informacji o darmowym maju nigdy nie dostałem, a uprawnień na dekoderze już nie ma. Mimo wszystko chciałbym zostać w Cyfrze albo migrować do nc+. Dzwonić do nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasm Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Ja migrowałem 09.05 i z tego co mi wiadomo to nie ma umow na tych warunkach na 18 m-cy tylko na 12m-cy. Sprawdz to sobie ale prawie na 100% nici z długiej umowy..... Dokładnie. Umowy może są na 18 miesięcy ale dodatki typu 6* C+ to tylko na 12 miesięcy!!! Taką mi złożyli propozycję i na taką się zgodziłem (18 m-cy 6xC+ w prezencie). W czytanym aneksie też tak było. Może się coś zmieniło? Mi też zależało na dłuższej umowie. Wszystkie gratisy mogą jedynie proponować tylko na rok (12 miesięcy). Dlatego zmuszony byłem na 12 miesięczną umowę. Może u Was było inaczej, ale ja bym w to nie wierzył. Zresztą też już mam złożoną reklamację, gdyż cena po 11 dniach wzrosła mi z 59 zł na 129 zł. Podobno błędnie się zaliczyło dwa razy 6* C+. Oczywiście bardzo mnie przepraszano. Czekam cierpliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbrzozk Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Dzwoń - przywrócą uprawnienia na maj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasm Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 A ja właśnie dostałem maila, i napisano w nim, że umowa została zerwana z dniem 7 maja br. i w związku z tym opłata za maj nie została naliczona, oraz informacja, że w ciągu miesiąca mam zwrócić kartę i dekoder. Co teraz? Żadnej informacji o darmowym maju nigdy nie dostałem, a uprawnień na dekoderze już nie ma. Mimo wszystko chciałbym zostać w Cyfrze albo migrować do nc+. Dzwonić do nich? Ja bym dzwonił!! Też tak skutecznie zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 A ja właśnie dostałem maila, i napisano w nim, że umowa została zerwana z dniem 7 maja br. i w związku z tym opłata za maj nie została naliczona, oraz informacja, że w ciągu miesiąca mam zwrócić kartę i dekoder. Co teraz? Żadnej informacji o darmowym maju nigdy nie dostałem, a uprawnień na dekoderze już nie ma. Mimo wszystko chciałbym zostać w Cyfrze albo migrować do nc+. Dzwonić do nich? Dzwoń i napisz ze strony nc+ e-maila że naruszyli Art.7 § 1 Rregulaminu. Rozumiem że rezygnacja z powodu wyłączenia kanałow np. 13'ST dotarała do nich w maju 2013r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Mi też zależało na dłuższej umowie. Wszystkie gratisy mogą jedynie proponować tylko na rok (12 miesięcy). Dlatego zmuszony byłem na 12 miesięczną umowę. Może u Was było inaczej, ale ja bym w to nie wierzył. Zresztą też już mam złożoną reklamację, gdyż cena po 11 dniach wzrosła mi z 59 zł na 129 zł. Podobno błędnie się zaliczyło dwa razy 6* C+. Oczywiście bardzo mnie przepraszano. Czekam cierpliwie. To co Tobie mówiono to jedno, a co mi czytano to dwa. Chociaż ja też złożyłem reklamacje bo mi w ogóle 6xC+ konsultancik nie włączył (choć czytał w aneksie że do końca trwania umowy tj.18 miesięcy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpoesp Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Ale to co mam im mówić, skoro wysłałem wypowiedzenie z rozwiązaniem umowy pod koniec kwietnia, a od nich żadnej informacji o darmowym maju nie otrzymałem. Tak rezygnacja ze względu usunięcia kanałów. Wysłana 25 kwietnia dotarła 29 kwietnia. 7 maja rozpatrzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasm Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Mi też zależało na dłuższej umowie. Wszystkie gratisy mogą jedynie proponować tylko na rok (12 miesięcy). Dlatego zmuszony byłem na 12 miesięczną umowę. Może u Was było inaczej, ale ja bym w to nie wierzył. Zresztą też już mam złożoną reklamację, gdyż cena po 11 dniach wzrosła mi z 59 zł na 129 zł. Podobno błędnie się zaliczyło dwa razy 6* C+. Oczywiście bardzo mnie przepraszano. Czekam cierpliwie. To co Tobie mówiono to jedno, a co mi czytano to dwa. Chociaż ja też złożyłem reklamacje bo mi w ogóle 6xC+ konsultancik nie włączył (choć czytał w aneksie że do końca trwania umowy tj.18 miesięcy). U mnie wszystko od razu było w ICA. Dzwoniłem następnego dnia i cena też była dobra. Dopiero jak oddawałem 2 tuner (nie chciałem płacić za niego 20 zł) przez przypadek poprosiłem o sprawdzenie jaką cenę będę płacił od czerwca. No i okazało się, że 129 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Ale to co mam im mówić, skoro wysłałem wypowiedzenie z rozwiązaniem umowy pod koniec kwietnia, a od nich żadnej informacji o darmowym maju nie otrzymałem. Tak rezygnacja ze względu usunięcia kanałów. Wysłana 25 kwietnia dotarła 29 kwietnia. 7 maja rozpatrzona. Liczy się data dostarczenia (wpływu) nie rozpatrzenia, tak, że ty musisz opierać sie tylko na informacji o dodatkoym gratisowym maju. To co pisałem wczesniej w twoim przypadku nie ma zastosowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpoesp Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Ale ja nie dostałem żadnej informacji o darmowym maju. W wypowiedzeniu był zapis o rozwiązaniu umowy z końcem kwietnia. Więc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Dzwoń... też nie miałem info o darmowym maju. Wysłałem maila do NC+ - oddzwonili, że maj mam za free. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Ale ja nie dostałem żadnej informacji o darmowym maju. W wypowiedzeniu był zapis o rozwiązaniu umowy z końcem kwietnia. Więc? Tutaj przeczytaj, jest wklejona w któryms wpisie taka informacja: viewtopic.php?f=174&t=31627&start=15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpoesp Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 No ja takiej informacji nie dostałem, a uprawnień na dekoderze już nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Również info nie miałam na moim dekoderze.. Ale okazało się, że maj jest darmowy. Dlaczego miałbyś z tego nie skorzystać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikiraj Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Kumpel z takim samym pakietem jak ja (OptimumHD + MR za 83zl) na infolinii uslyszal ze wszystkie oferty Universe + 6C+ (lub podobne) to tylko sciema i wymysl konkurencji No to bardzo ciekawe bo mnie taką ofertę dzisiaj oferowano Universe +6x Canal + ,za59 zł i raczej nie dzwonili z konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi