Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz dałem nagrywania na 19 30 na tvp 1 a ogladam canal plus sport i 19 30 wyskakuje komunikat i dwa wyjścia ok - to przerwanie i przerywa A to wyjscie że nagrywac dalej ale tylko wywala mnie na program tvp 1 i nie moge przejść na inny program który chcę oglądać i konic nagrywania o co tu chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz dałem nagrywania na 19 30 na tvp 1 a ogladam canal plus sport i 19 30 wyskakuje komunikat i dwa wyjścia ok - to przerwanie i przerywa A to wyjscie że nagrywac dalej ale tylko wywala mnie na program tvp 1 i nie moge przejść na inny program który chcę oglądać i konic nagrywania o co tu chodzi?

Już ci pisałem o tym kup podwójny konwerter i drugi kabel podłącz i po problemie na pojedyńczym konwerterze możesz nagrać ale nieobejrzysz w tym samym czasie niektórych kanałów chodzi tu o kwestie techniczne sprzętu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie teraz wiem co i jak

Nie da sie ogladac innego kanalu i nagrywac innego na jednym kablu. Chyba ze z jednego transpondera sa kanaly wtedy jeszcze przejdzie. Ale nic w tym niezwykłego nie widze. Drugi kabel i tyle po to sa dwa wejscia.

Rozumiem Czyli jeden kabel to jedno nagranie które oglądami koniec

Jak chce jedno oglądać a inne nagrywać drugi kabel i po problemie.

A masz moze linka do programów z tego samego transpondera

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie ma innej opcji jak drugi konwenter kupić??? no bez jaj... czyli dekoder z dyskiem dla parady no to telwizja nowej generacji

wszystkie pvr z dwiema głowicami tak mają,nawet mediabox.chcesz nagrywać jeden a inny oglądać w tym samym czasie.to tak jak piszą minimum LNB Twin i po kłopocie. masz od tego też odpowiedni wątek viewtopic.php?f=6&t=12279

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MZKS1929 - Masz jeszcze dosc dluga umowe. Czy w takim wypadku zaproponuja ci cos sensownego ? Raczej jesli juz to "ekstra" oferty proponuja tym ktorym lada dzien konczy sie umowa sa na wypowiedzeniu. Ci co maja jeszcze kawalek do konca sa gorzej traktowani. Ja dostalem za 89zl GOLD+ 2x Canal+ na 12 miesiecy jednak konsultant nazwal ta opcje Platinum , a wiadomym jest ze roznica drobne sa. Poza tym ponoc mozna taka opcje dostac taniej. Napisalem reklamacje dzis ja uwzgledniono. Wrocilem do stanu sprzed migracji umowe mam do konca czerwca. Zobaczymy czy pod jej koniec bede mial cudowny pakiet uniwers czy tez silver z pelna opcja canal+ za 59 czy 69 zl ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maj jest bez oplat dla tych co wypowiedzieli w kwietniu według mnie z bardzo prostej przyczyny. Oni sie w kwietniu nie wyrobili z utrzymaniem wszystkich osob ktore napisaly wypowiedzenie. Przyczyn kilka w tym decyzja UOKiK. Nie liczylbym w lipcu na takie rozpieszczanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ircios - ja swoja walke zaczynam od poczatku. Dzis email z potwierdzeniem odsluchania rozmowy i uznaniem reklamacji. Konsultant malo precyzyjnie przedstawil proponowany pakiet na przedluzenie umowy. Niby 89 zl nie bylo zle ale za pakiet Platinum a nie Gold + 2 canal+ . Za 12 miesiecy ktos by powiedzial ze nie dostane Platinum bo mialem gold i 2 canal + byly tylko promocyjnie. Dziekuje wole sie zabepieczyc. Skoro sa malo precyzyjni to trzeba korzystac. Czekam wiec na duzo korzystniejsza oferte teraz :)

 

PS: W meilu podali mi numer zadzwonilem z Ciekawosci. Pani mowi ze mam teraz Canal+ optium itd i ze dla mnie jest opcja platinum za 119zl + 20 zl za dekoder chyba :) haha no jaja istne jeszcze rano mialem to za 89zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz sytuacja jest zgoła odmienna. Oni nie mogą zapanować na tym co sobie zgotowali.

Wszystko im się wali. Nadmiar wypowiedzeń i reklamacji robi swoje. Maj bez opłat, to będzie za mało.

Gorzej, że nie znajdują sposobu na rozwiązanie tej sytuacji – a raczej swojej wpadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłam przed chwilą z majówki. Wzięłam nawet kartę cyfry ze sobą ale życie towarzyskie kwitło i nie zrobiłam z niej użytku. Więc wracam godzinkę temu - wkładam kartę, sprawdzam - wszystko świeci. Obiecali upojny maj z TV za friko. Po paru minutach zgasło - co mnie nie zaskoczyło specjalnie. Umowa z cyfrą rozwiązana 30.04. Brak już dostępu do Ica cyfry. infolinie już nie pracują (już 23.00 prawie). I teraz tak, zgodnie z jakąś instrukcją, którą nie wiem skąd mam w głowie- wyłączyłam deka z sieci, wyjęłąm kartę, włączyłąm dek, włożyłąm kartę. Ustawiłam na 211 (tvp 1 sd) i czekam na sygnał. Czy wykonałam co należy i jak należy? A jeśli tak, to po jakim czasie - pytam tych co doświadczyli tych atrakcji - mogę się spodziewać sygnału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

melania - jesli liczysz na darmowy maj to raczej wszyscy ktorzy go dostali dzownili na infolinie i sie upominali . Sami ci uprawnien raczej nie doślą do karty, moze sie myle.

 

PS: konsultanci w DUK czy na migracyjnej linii oferuja cos czego pozniej technicy nie sa wstanie wlaczyc lub procedury im nie pozwalaja. Nie zgadzaja sie wynegocjowane opcje pakiety co innego w systemie co innego w ica , a jeszcze czasami nie "swieci" cos co pracownik NC+ obiecal w nagrywanej rozmowie. Ciezko wiec wyrobic sie z robota jesli do zwyklej prostej migracji sami dokladaja sobie dodatkowych problemow. Rok czasu planowali ta fuzje ? Bo to raczej wyglada jakby nikt nic nie planowal. Troszke przypomina te slawna zmiane oferty i 5 bezsennych nocy Prezesa i zarzadu. Po upublicznieniu okazalo sie zmienili tyle w 5 dni co kazdy z nas by zrobil w 25 minut. Zmiany kosmetyczne. Widocznie jak sie zarabia duzo za duzo to trzeba udawac ze sie duzo pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłam przed chwilą z majówki. Wzięłam nawet kartę cyfry ze sobą ale życie towarzyskie kwitło i nie zrobiłam z niej użytku. Więc wracam godzinkę temu - wkładam kartę, sprawdzam - wszystko świeci. Obiecali upojny maj z TV za friko. Po paru minutach zgasło - co mnie nie zaskoczyło specjalnie. Umowa z cyfrą rozwiązana 30.04. Brak już dostępu do Ica cyfry. infolinie już nie pracują (już 23.00 prawie). I teraz tak, zgodnie z jakąś instrukcją, którą nie wiem skąd mam w głowie- wyłączyłam deka z sieci, wyjęłąm kartę, włączyłąm dek, włożyłąm kartę. Ustawiłam na 211 (tvp 1 sd) i czekam na sygnał. Czy wykonałam co należy i jak należy? A jeśli tak, to po jakim czasie - pytam tych co doświadczyli tych atrakcji - mogę się spodziewać sygnału?

 

Przerabialem ten temat wczoraj.

Mysle, ze bez tel się nie obejdzie. Uprawnienia na jednej karcie wrocily po kilkunastu minutach. Na drugiej po ok 36 godzinach !!!!!! W międzyczasie 3 tel do nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...