Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli czegoś nie wiecie na 100% to nie piszcie na forach z przekonaniem o swojej nieomylności informacji o obowiązujących przepisach, które mogą wprowadzić w błąd innych i doprowadzić ich do poniesienia szkód. A jak chcecie pisać to podstawowa zasadą jest podanie podstawy prawnej.

 

Art. 61 ustawy kodeks cywilny [Chwila złożenia oświadczenia woli]

§ 1. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią. Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli doszło jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej.

 

Podobna zasada wynika z regulaminu umowy o abonament

" ... uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+,..."

 

Wniosek z tego jest taki, że gdy oświadczenie o rozwiązaniu dotrze do cyfry w kwietniu to jest skuteczne na koniec kwietnia, a jeśli dotrze w maju to jest bezskuteczne ponieważ nie został dotrzymany termin jego złożenia.

Jeśli ktoś się będzie domagał uznania że oświadczenie, które dotarło w maju jest skuteczne to operator może uznać, że rzeczywiście jest skuteczne, ale stanowi rozwiązanie umowy pozwalające na nałożenie kar umownych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w tych promocyjnych silverach macie nc+ go?

Pytałem Pani po krótkim namyśle powiedziała, że nie.

Musiałby ktoś potwierdzić jeszcze tą informację.

 

Co prawda migrowałem z N ale mój pakiet podstawowy to Silver - konsultant już przy migracji poinformował mnie, że nie będę mieć nc+go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co to za Silver??? To niech daja Universa z canalami bo w tym wypadku czym on sie rozni od Silvera? Paranoja. A w umowie ktora czyta wspomina o 6xc+ i braku ncgo??? Bo taczej musi, nie moze sie odnies do regulaminu bo tam takich idziwnien nie bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i szopki ciąg dalszy szybko napisze o co chodzi W piątek złożone wypowiedzenie w APS w sobotę telefon mam numer i nazwisko konsultanta

Oferta: Silver 64zł Plus Paczka Cała C+ plus Filbox na 6 miesięcy na 12 miesiecy

Nie było Dziewczyny na która jest umowa miał oddzwonić w niedziele i zadzwonił nie pamiętał że taką ofertę dał itp i się rołączył teraz dzwonie do nich co jest grane i mi mówią że Ten konsultant będzie jutro zadzwoni itp że wypowiedzenie jest w systemie ale jeszcze nie zarejestrowane itp i że teraz jest moja reklamacja rozpatrywana i mają 30 dni i raczej nikt mi nie da takiej ofert przez 30 dni i że jak będe miał ofertę migracyjną to pod koniec maja. Skandal jeden wielki to nc+ i oszuści nic więcej !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zibi-s

Nie bardzo rozumiem. Przecież pisałeś, że liczy się data stempla pocztowego ?

Liczy sie data stempla pocztowego, jezeli chcemy dotrzymać obowiązującego 1- m-ca kalendarzowego terminu na rezygnację zgodnie z Regulaminem o którym jest w art.7 § 1.

Dotyczy to tez dotrzymania określonego innych powodów wypowidzeń umów na podstawie innych art. regulaminu C+.

Natomiast twoje oświadczenie woli o którym wspomniał kolega wczesniej do art. 7 § 1 ma zastosowanie do terminu rozwiązania umowy przez c+.

Tzn. wysłasz list polecony 28 IV - dotrzymałeś terminu na rezygnację, nie oznacza to że umowa wygaśnie w kwietniu, poniewaz C+ list otrzyma dopiero w maju 2013r.

Wtedy dopiero operator zapozna sie z twoim oświadczeniem woli i rozwiąże umowe ostatniego maja - jest to dokładnie opisane we wspomnianym art.7.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzewiak28 , tak im juz mieszasz ze sami sie pogubili. Trzeba bylo brac za 64zl a nie krecic nosem. Za to samo w upc zaplacilbys ponad 100 bez pvr.

 

Chciałem tylko akurat zadzwonili jak byłem w pracy a umowa na dziewczynę i ja nie mogłem podpisac umowy miał oddzwonić w niedzielę zadzownił ale już z inna oferta i miał chyba zanik pamięci bo nic nie pamiętał i tak się z nimi pałuje już 4 dzień

 

Na dodatek moje wypowiedzenie jest ale nie wprowadzone i nie potwierdzone WTF??

Że jest reklamacja i potrwa 30 dni ( pisałem i wysłałem e-meilem do nich w poniedziałek ) i teraz nie wiedzą co i jak ale chyba wczesniej jak przed koncem reklamacji nie dadzą mi nowej propozycji

SKANDAL !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniewaz C+ list otrzyma dopiero w maju 2013r.

Wtedy dopiero operator zapozna sie z twoim oświadczeniem woli i rozwiąże umowe ostatniego maja - jest to dokładnie opisane we wspomnianym art.7.1.

 

Jeżeli operator otrzyma oświadczenie dopiero w maju to autor oświadczenia o rozwiązaniu umowy nie dotrzyma terminu złożenia takiego oświadczenia z powodu wyłączenia kanałów, ponieważ na to jest miesiąc od dnia wprowadzenia zmian. Przykład: Zmiany wchodzą 1 kwietnia. Termin wynosi miesiąc, czyli mija 1 maja. składamy pismo na poczcie 31 kwietnia. Cyfra otrzymuje je 6 maja i z tą datą oświadczenie jest złożone, a tym samym jest złożone po terminie do skorzystania z uprawnienia do rozwiązania umowy.

 

Liczy sie data stempla pocztowego, jezeli chcemy dotrzymać obowiązującego 1- m-ca kalendarzowego terminu na rezygnację zgodnie z Regulaminem o którym jest w art.7 § 1.

Dotyczy to tez dotrzymania określonego innych powodów wypowidzeń umów na podstawie innych art. regulaminu C+.

 

Tak jak napisałem wcześniej. Być może czegoś nie doczytałem, ale jeśli liczy się data stempla to proszę o zacytowanie z jakiego zapisu ustawy lub regulaminu to wynika, ponieważ bez tego ciężko jest dyskutować.

 

@zibi-s

A jak wyślesz posłańca który będzie szedł rok to umowa będzie rozwiązana za rok ? Nie wydaje mi się.

 

Takie są stety albo niestety przepisy. Proszę sobie wyobrazić sytuację, w której adresat oświadczenia woli jeszcze go nie otrzymał, a już byłby nim związany. Powiedzmy że byłoby to oświadczenie inaczej kształtujące sposób wykonywania obowiązującej już umowy. W takiej sytuacji adresatowi oświadczenia można byłoby postawić zarzut, że nieprawidłowo wykonał umowę (bo na starych warunkach), mimo że bez swojej winy nie wiedział o modyfikacji umowy. Dlatego w kodeksie cywilnym znajduje się zapis o tym, że oświadczenie jest skuteczne od chwili kiedy adresat mógł się zapoznać z oświadczeniem, a nie że od chwili gdy się z nim zapoznał. Innymi słowy nie liczy się data "przetworzenia" rozwiązania umowy przez cyfrę, ale data doręczenia tego pisma przez pocztę, ponieważ wtedy operator ma możliwość zapoznania się z jego treścią.

 

Na marginesie uwaga: Moim zdaniem lepiej nie pisać sformułowań w rodzaju "proszę o rozwiązanie umowy, wypowiedzenie itp." ponieważ w ten sposób sugerujemy, że uzależniamy skorzystanie z naszego uprawnienia od zgody operatora i zamiast tego proponuję napisać, że rozwiązujemy umowę z uwagi na ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krzychooo

To że napisałeś nie znaczy, że napisałeś dobrze. Poszukaj w googlach na temat terminów rozwiązywania umów to zmienisz zdanie. Przytoczony mail w sąsiednim wątku jest podpisany przez młodszego specjalistę. A jeśli się pomylił ? Ten mail będzie miał wtedy znaczenie tylko dla tego kto go dostał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ adam słodowy

To wsztko jest opisane w treści art. 7 regulaminu, a regulamin powinien byc oparty na obowiązującym prawie.

Jak inaczej udowodnisz że dotrzymałeś daty terminu, jedynie przez datę nadania listu poleconego.

To że operator napisał mozliwośc rozwiazania umowy dopiero w m-cu kalendarzowym otrzymania pisma to akceptuje i pzrewidział.

Na potwierdzenie tego zacytuje z innego wątka "Rezygnacja z Cyfr+" tego forum treść odpowiedzi w dyskutowanej kwesti:

 

" ... odpowiadając na email, uprzejmie informuje, że w razie nie zaakceptowania zmian w ofercie

programowej, przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1

Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tych

modyfikacji.

 

W takiej sytuacji decydująca jest data nadania listu poleconego.

 

Wyjaśniam, iż zaplanowanie zakończenia kontraktu może nastąpić w trybie reklamacyjnym, na

podstawie przesłanego potwierdzenia nadania wspomnianej przesyłki.

 

Wtedy Umowa rozliczana jest na zasadach właściwych dla rezygnacji na podstawie art. 7 §1, z

uwzględnieniem czasu na rozpatrzenie reklamacji (ewentualnie powstałe kolejne naliczenia

zostają wyksięgowane).

..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migracja z C+ do NC+ zakończona powodzeniem :)

 

Miałem CANAL+ KOMPAKT HD z opcjami HD KOMPAKT oraz MGM i nSport. Do tego dekoder PACE PVR 500 GB. Płaciłem za to 41 zł (9 miesięcy). Pozostało mi płacić 82 zł (3 miesiące), ale z racji złożonego wypowiedzenia nie zdążyłem się na to załapać.

 

Otrzymałem: UNIVERSE+, 6xC+ oraz dalsze użytkowanie PACE'a. Abonament 49 zł przez cały okres trwania 12-miesięcznej umowy.

 

Rozmowa przebiegała bardzo miło i z odczytaniem umowy trwałą 16 minut. Pani zapytała dlaczego chcę zrezygnować. Odpowiedziałem, że tak jak napisałem w wypowiedzeniu czyli z racji usunięcia kanałów gwarantowanych. Następnie zapytała czy zapoznałem się z nową ofertą. Odpowiedziałem, że zapoznałem się i wiem co mogę dostać poza ofertą standardową jaka widnieje na ich stronie. Sympatyczny kobiecy głos oznajmił mi, że rozumie, że w grę wchodziłby pakiet z C+ i sama zaoferowała mi to co napisałem powyżej :)

 

Także da się i nie mówcie inaczej.

Czytałem na poprzednich stronach, że niektórzy dostawali Filmbox lub HBO na pół roku za 0 zł, ale nie potrzebuję tego więc nawet o to nie pytałem. Dostałem to co miałem w założeniu wywalczyć i jestem zadowolony.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migracja z C+ do NC+ zakończona powodzeniem :)

 

Miałem CANAL+ KOMPAKT HD z opcjami HD KOMPAKT oraz MGM i nSport. Do tego dekoder PACE PVR 500 GB. Płaciłem za to 41 zł (9 miesięcy). Pozostało mi płacić 82 zł (3 miesiące), ale z racji złożonego wypowiedzenia nie zdążyłem się na to załapać.

 

Otrzymałem: UNIVERSE+, 6xC+ oraz dalsze użytkowanie PACE'a. Abonament 49 zł przez cały okres trwania 12-miesięcznej umowy.

 

Rozmowa przebiegała bardzo miło i z odczytaniem umowy trwałą 16 minut. Pani zapytała dlaczego chcę zrezygnować. Odpowiedziałem, że tak jak napisałem w wypowiedzeniu czyli z racji usunięcia kanałów gwarantowanych. Następnie zapytała czy zapoznałem się z nową ofertą. Odpowiedziałem, że zapoznałem się i wiem co mogę dostać poza ofertą standardową jaka widnieje na ich stronie. Sympatyczny kobiecy głos oznajmił mi, że rozumie, że w grę wchodziłby pakiet z C+ i sama zaoferowała mi to co napisałem powyżej :)

 

Także da się i nie mówcie inaczej.

Czytałem na poprzednich stronach, że niektórzy dostawali Filmbox lub HBO na pół roku za 0 zł, ale nie potrzebuję tego więc nawet o to nie pytałem. Dostałem to co miałem w założeniu wywalczyć i jestem zadowolony.

 

Pozdrawiam :)

 

Radzę się przedwcześnie nie cieszyć. Miałeś telefon z zastrzeżonego? Do mnie też dzwonił miły kobiecy głos, a 6xC+ jak nie było tak nie ma. Jest za to reklamacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa przedłużona dziś.

- Universe+ z 6x Canal+

- Multiroom (2x cameleon)

- Cinemax na 6msc

- PACE PVR 500GB

 

Za całość 69 zł.

Umowa oczywiście na 12 miesięcy.

 

W ICA widnieje:

 

PAKIET

UNIVERSE+

 

OPCJE DODATKOWE:

CANAL+ PLATINUM OP

CINEMAX

MULTIROOM STANDARD

NAJEM ULTRABOX+

 

Canal+ na pewno jest na cały okres umowy, dokładnie wysłuchałem to co mi czytała..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...