Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@bigosiak, telemarketer może Ci próbować wcisnąć dodatkowo to, czego kompletnie nie potrzebujesz, albo z czego nie możesz skorzystać, ot choćby rzeczony HBO-Go, VoD+, czy serwisy internetowe.

 

Różnica pakietu HBO i pakietu HBO+HBO-Go, to całe 5 złotych, które piechotą nie chodzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bigosiak, pakiet "Ai+" zniknął z oferty jedynie pozornie i nadal jest dostępny przez CTA, DUK i APS-y.

 

Gdyby obniżono jego cenę o 20 złotych, to schodziłby, niczym świeże chrupiące bułeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukkil napisał..

dostałem C+ silver filmbox 12msc z niby całą paczka C+

a tu się dziś okazuję że że paczka 6xC+ do końca czerwca 2013 w gratisie

Tu są setki postów opisujących jak to paczkę canal dostana za grosze do wszelkich możliwych pakietów.. Prosiłem kawa na ławę pokażcie umowy.. numer abonenta etc.. I Nic ( ja pokazałem swój by nie było )

Czyli wychodzi na to chwalby na trzy torby a tu do jednej nie ma co włożyć .. Czyli to taka jest prawda o tych super hitowych umowach czyli platyna za 50 etc.. Czas weryfikuje opowiadanie niektórych o tych niby super ofertach .. NC+ i inny operator nie jest instytucją charytatywną i warto o tym pamiętać.. Nie podoba się cena oferty mówisz .. żegnaj Gienia świat się zmienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co szerzysz demagogię ?

parę postów pod wypowiedzią którą cytujesz gość wyjaśnił że ma ten pakiet z paczką C+ więc po co teraz siejesz bzdury ?

i nikt nie mówił o platynie za 50, tylko za 69zł.

widocznie zależy Ci na tym by na forum był dym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mervel, to nie demagogia, tylko głód konkretów, których tu taka mizeria, że strach się bać.

 

To w sumie nieistotne, co kto komu obiecał, ale co dostał do podpisania w formie umowy, czy aneksu do umowy.

 

Zatem, czekamy na konkrety.

 

A to, że komuś włączyli te czy inne kanały, to absolutnie żaden argument, bo dzisiaj są, a jutro może ich nie być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja Cię bardzo dobrze rozumiem, ale idąc tym tropem można czekać bite 12 miesięcy całej umowy i może wyłączą a może nie ... ;)

też popieram konkrety ale sam siebie nie okłamuję i wiem co mi proponowali. jak się zdecyduję to przedstawię potwierdzenie jak ktoś będzie chciał zobaczyć.

proste.

 

poza tym... z tego co wiem to aneks do obecnej umowy NIE jest do podpisania.

przychodzi dokument potwierdzający warunki prolongaty umowy. jak coś nie tak to reklamacja.

przynajmniej ja tak miałem do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mervel to nie żadna demagogia.. Jak jako jedyny podałem publicznie numer abonenta ..A przejrzyj dokładnie ten obecny temat od strony powiedzmy 180 d0 200 gdzie ofert platyna za 50 sporo.. A drugi temat Migracja do nc+ ponad 990 stron tam jest setki postów opowiadających jak to cale oferty nc+ dostali dosłownie za grosze..!! I to full pakiety

Tyle tylko że nikt tych ofert nie pokazał..

Dzisiaj czytamy dostał przykładowo sreberko + 6 x canal za tyle i tyle i canal nie świeci.. Podobno od maja zaświeci .. Pytanie którego roku..Czyli czas weryfikuję oczywistą oczywistość...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mervel, zatem zachęcam, jeśli ktoś już ma to czarno na białym, do przesłania skanów aneksu na mój PW, a ja obiecuję pod przysięgą, że potwierdzę tu, wszem i wobec, że jest to szczera prawda ... jeśli oczywiście tak jest w istocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i w końcu się zgadzamy.

normalnym użytkownikom zależy na prawdziwych ofertach, więc osoby z fajnymi ofertami powinny się tyle natrudzić i sporządzić odpowiednie potwierdzenie umowy.

ja powtarzam: ofertę miałem super, nie dogadaliśmy się co do dekodera. dam znać co ostatecznie ugrałem, bo zostało mi parę dni umowy. nic na siłę, CP dla mnie nie istnieje bo TV mam tylko dla sportu.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co tu przeczytałem i telefonu od NC+ mniemam , że konsultanci maja przygotowanych kilka propozycji cenowych w zależności od posiadanego na chwile obecną pakietu i płaconej kwoty oraz od tego kiedy kończy się umowa i czy jest wypowiedziana.

Jeśli ktoś ma np. Canal+kompakt za ok 80 zl to oferta wyglada tak:

Pakiet Comfort+plus opcja Canal+Platinum za 79 zł

Pakiet Canal+Silver za 69 zL lub 79 zł

Pakiet Canal+Gold za 79 zł lub 89 zł

Pakiet Canal+Gold plus HBO za 99 zl lub 109 zł

Pakiet Platinum za 99 zł lub 109 zł

plus do tego opłaty ma MR w wysokości 10zł plus opłaty za najem dekodera.

Dlatego najpierw proponują najwyższe cenowo oferty.

Dopiero w ostatnim miesiącu trwania umowy doszły super promocje czyli dodawanie gratis opcji dodatkowej Canal+Platinum / 6 x Canal /., HBO itd. Czyli wniosek z tego , że im bliżej do końca umowy tym lepsze oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś po 24 h drugi telefon

i po trudnych/ciężkich pertraktacjach migrowałem z:

C+Optimum + Multiroom na Universe + 6xC+ Multiroom x12m za 54 zł

 

na początku po raz kolejny wciskanie kitu i upust na platinum z multi ze 139 na 109 i nic więcej, a jak powiedziałem że chcę Universe z paczką 6C+ to powiedziała że nie ma takiej możliwości

ale jak powołałem się na ofertę kolegi, którą dostał 4 dni wcześniej-to od razu rozmowa zaczęła przebiegać inaczej;

chwilowa przerwa na naradę z przełożonym (ja tam w tle słyszałem małe dzieciaki, wiec obstawiałbym, że pracowała w domu a nie w call center)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz Marcel

C+Optimum + Multiroom na Universe + 6xC+ Multiroom x12m za 54 zł

Skoro tak twierdzisz jak piszesz pakiet 6 x canal.. Moim zdaniem dziwna oferta.. Pytałem w punkcie znajomka i powiadał ,że nic takiego nie ma ten canal x 6

Ale podaj swój numer abonenta ludzie sprawdzą powołają się na Ciebie . Dostałeś ty dostana inni...

Lud Ciebie pokocha za szczerość i prawdę a z nienawidzi za fałsz i kłamstwo..!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Jestem tutaj nową osobą.

C+ wraz z HBO, Cinemax, Filmbox miałem dotychczas za 124zł z wynajmem za dekoder. W kwietniu kończyła mi się umowa, więc koncem marca wysłałem wypowiedzenie, opisując czego oczekuję, co mi się podobało, etc.

2 tygodnie temu miałem telefon, biuro utrzymania klienta, rozmowa był prosta, interesowała mnie oferta na tych samych zasadach czyli ten sam pakiet za tą samą kwotę 124 zł i 12 miesięcy. Konsultant się nie zgodził twierdząc, że nie może zaproponować takiej oferty, proponując 139zł za C+ z HBO i 18miesięcy. Wczoraj miałem kolejny telefon, i zaproponowano mi C+ Gold + HBO + Cinemax + Filmbox na 12 miesięcy za 124zł. Dziwne bo pytałem o C+ i gość powiedział, że będę miał całą paczkę C+ i resztę na cały okres trwania umowy t.j. 12m na dekoderze Philips z poprzedniej umowy. Ale gold to tylko 4 C+ i mam wrażenie, że zostałem nabity w butelkę. Zadzwoniłem do konsultanta powiedział, że mam C+ gold + hbo + cinemax za 15zł + filmbox za 15zł razem 139zł

Nie potrafił nic innego powiedzieć, nie przełączył mnie do gościa który proponował mi warunki.

Najprawdopodobniej zostałem nabity w butlę, teraz pytanie, złożyć reklamację, czy rezygnację? Czy nie uwzględniona reklamacja może być przyczyną mojej rezygnacji bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających z umowy?

Proszę napiszcie co o tym sądzicie, czy miał ktoś podobny przypadek.

Szczerze zaczynam mieć dość tej platformy i jej oszukańczych praktyk, jeśli zostałem nabity w butelkę to NC+ nigdy nie zawita do mojego domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś po 24 h drugi telefon

i po trudnych/ciężkich pertraktacjach migrowałem z:

C+Optimum + Multiroom na Universe + 6xC+ Multiroom x12m za 54 zł

 

na początku po raz kolejny wciskanie kitu i upust na platinum z multi ze 139 na 109 i nic więcej, a jak powiedziałem że chcę Universe z paczką 6C+ to powiedziała że nie ma takiej możliwości

ale jak powołałem się na ofertę kolegi, którą dostał 4 dni wcześniej-to od razu rozmowa zaczęła przebiegać inaczej;

chwilowa przerwa na naradę z przełożonym (ja tam w tle słyszałem małe dzieciaki, wiec obstawiałbym, że pracowała w domu a nie w call center)

 

 

 

Multiroom na Universe + 6xC+ Multiroom x12m za 54 zł nie wierzę !!! i jeszcze w multi heh...nie siej zamętu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w piątek otrzymałem pakiet silver z opcją platinum w tym 6C+ przez 12 miesięcy i stary mr na dekoderze cyfry i własnym za 69 zł. Sprawdziłem po jakimś czasie u innego konsultanta i potwierdził przyznane uprawnienia do 6C+ przez 12 m/cy. Wczoraj dzwoniła konsultanta z nr zastrzeżonego i jeszcze raz potwierdzała w/w warunki umowy, Wątpliwość wystąpiła tylko przy nc+go gdyż Pani stwierdziła że jest to opcja dodatkowa i nie mam jej zaznaczonej w systemie, ale odwołałem się do rozmowy z konsultantem przy negocjacji warunków umowy, a miła Pani wprowadziła reklamację do systemu i mam czekać na pisemna odpowiedź do 30 dni w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...