Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Tak szybko w sobotę konsultant mnie ściemnił miałem dostać Silver Plus Paczka C+ i Filmox na 6 miesięcy za 64zl w niedzielę już tylko sam goły Silver bez niczego.

Dzwonię do nich dzisiaj na spokojnie opowiedziałem sytuację Konsultant mówi zaraz wracam trwa to około 3 minut i słyszę w słuchawce

Wypowiedzenie Pana jest w systemie ale nie zarejestrowane i zatwierdzone ale je widzę na tą chwilę Silver Goły za 59zł lub Platyna 89zł ale i tutaj najlepsze do 72 H jak wypowiedzenie będzie zarejestrowane będę miał ofertę Silver 64 zł c paczką 6C+ i HBO na 6 miesięcy gratis i że zadzwoni jak tylko sie pojawi...

Zapytałem ale jak to dzisiaj tak jutro tak on mówi że jak jest wypowiedzenie potwierdzone mają od Kierownictwa nakaz dawania takich ofert a jak ktoś dzwoni z umową albo tylko straszy to oferta wyższa

Ładne jaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu widzę dywagacje - wyłączą, nie wyłączą paczkę Canali od lipca.

 

Co jest pewne i nie podlega dyskusji:

Wszyscy z C+ I N mający odpowiednio nPremium lub wszystkie stare Canale /w odpowiednich pakietach/- o ile nie zmigrują, zachowają pełny pakiet nowych 6 szt. do końca swych umów!

Im nikt ich nie wyłączy po 1 lipca.

Wszyscy Z C+ nie chcący migrować a pozostać na dotychczasowych umowach zachowają bez względu na opinie z tego forum otrzymane testowo nSport i MGM na obiecany okres 6 miesięcy.

 

Pismo Specjalisty ds technicznych i Obsługi Abonentów - Dział relacji z Abonentami z 17.04.br - dziś otrzymane, na moją prośbę odnośnie wyjaśnień Canali i MGM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich, którzy zmigrowali do Universe, Silver czy Gold z paczką 6xC+ i ta paczka im nie świeci:

 

Mi po zmigrowaniu w sobotę ok godz. 14.30, aż do dziś też nie świeciły Canal+. Konsultanci twierdzili nawet, że nie ma takiej oferty oraz że nie mam tego w pakiecie. Po telefonie do BOKu pod numer 223104747 (który podał mi inny użytkownik tego forum) i po wybraniu 4 połączy z pomocą techniczną. Miła, i co ważniejsze, ogarnięta Pani włączyła mi paczkę 6xC+ w 5 min. Powiedziałem, że zmigrowałem, że miało świecić od soboty, że konsultantka na infolinii powiedziała, że więcej osób dzwoni z tym problemem (to ona mnie przekierowała na pomoc techniczną), i że przed migracją miałem Canal+, więc nawet jakby miało świecić od maja to teraz powinny też być. Albo konsultanci przeholowali trochę z ofertami (ja mam Universe + 6xC+ + MR - wszystko za 59zł, co faktycznie wydaje mi się tanio, bo przedtem płaciłem 72zł za Canal+ Kompakt + MR), albo robia to specjalnie, bo a nuż się ludzie nie upomną, albo (co wydaje mi się najbardziej prawdopodobne) po prostu [beep] nie z tej Ziemii.

 

Zobaczymy co przyjdzie w umowie...

 

Prośba to bardziej aktywnych ode mnie użytkowników. Powielajcie mojego posta, gdy ktoś się będzie zgłaszał z podobnym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"ups, to dlaczgo mgm mi nie świeci?"

 

Nie wiem

Był dodany w ramach tzw. testu? - bez migracji jeszcze

Był dodany jako bonus dla Cyfrowców? - bez migracji jeszcze

Był w już zmigrowanym pakiecie? - nowa umowa z NC+

 

-----------------

pshem899:

Migracja z N - u mnie silver z tzw.Platynką, czyli 6 C+, HBO i Cinemaxy Polsat HD i SundanceHD po ok 20 minutach wszystko działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wykupienie na własność nowego dekodera jaki mi oferują to inaczej opłata jednorazowa.

Cyfra sprzedawała dekodery na własność (nie dotyczy PVR). Dostawałeś normalną fakturę i po rozwiązaniu umowy dekoder zostawiałeś w domu. Był Twój. W tej chwili, w nC+ opłata jednorazowa nie jest zakupem dekodera. Unikasz tylko w ten sposób płacenia comiesięcznej dzierżawy. Po rozwiązaniu umowy dekoder musisz oddać. Być może jest inaczej w przypadku tych małych, białych n-kowych BOX+ PVR ready, ale tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"ups, to dlaczgo mgm mi nie świeci?"

 

Nie wiem

Był dodany w ramach tzw. testu? - bez migracji jeszcze

Był dodany jako bonus dla Cyfrowców? - bez migracji jeszcze

Był w już zmigrowanym pakiecie? - nowa umowa z NC+

 

na koniec lutego i w marcu udostepnili MGM I NSPORT wybranym osobom i tym co o to prosili w e-mailach.na 6 miesięcy,.po tym okresie bez możliwości wykupienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"pytanie do zmigrowanych.. czy kanały po migracji zaświecą się dopiero od 1 maja? tzn od momentu rozpoczęcia nowej umowy?"

 

To robota dla prof. Miodka.

Konsultanci w różny sposób informują abonenta czy od razu włączyć nową ofertę czy od początku miesiąca. Często w trudnym do zrozumienia polskim języku.

Często abo gubią się w zrozumieniu sensu słów konsultanta - a od tego zależy czy zaświecą po 20 min. czy od 1 maja.

No i od tego zależy czy możemy odstąpić jeszcze od umowy.

 

Najlepiej odsłuchać nagraną rozmowę - i będzie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kiedy zaświecą. Mi zaświeciły wszystkie (oczywiście poza tymi, które nie mają kodowania Seca) jeszcze w marcu. Raz: nie był to sam koniec marca. Dwa: zaświeciły (t które mogły) w niecałe 20 minut. Na obu Pace PVR, w zasadzie w tym samym czasie. Inna sprawa, że faktura za kwiecień była już nc plusowa, czyli wyższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"pytanie do zmigrowanych.. czy kanały po migracji zaświecą się dopiero od 1 maja? tzn od momentu rozpoczęcia nowej umowy?"

 

To robota dla prof. Miodka.

Konsultanci w różny sposób informują abonenta czy od razu włączyć nową ofertę czy od początku miesiąca. Często w trudnym do zrozumienia polskim języku.

Często abo gubią się w zrozumieniu sensu słów konsultanta - a od tego zależy czy zaświecą po 20 min. czy od 1 maja.

No i od tego zależy czy możemy odstąpić jeszcze od umowy.

 

Najlepiej odsłuchać nagraną rozmowę - i będzie wiadomo.

 

I tutaj trzeba uważać. Ja chciałem żeby zapaliły się od maja a wyszło na to że zaczęły działać się od razu po rozmowie.

Aż strach pomyśleć co się będzie działo na kontach migrujących abonentów w czasie łączenia systemów n-ki i cyfry. Chociaż nie prędko się tego spodziewam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Universe stanowi pakiet bazowy, w którym znajduje się cała paleta kanałów podstawowych. Silver dodaje Canal+ Family 1 i 2. Gold dodaje Canal+ Film 1 i 2. Wreszcie Platinium dodaje Canal+ i Canal+ Sport.

 

Dodatkowo do każdego pakietu od Silver w górę dodawane są usługi telewizji na żądanie.

 

Tak więc Universe z pełną paczką Canal+ jest takim Platinium ale bez usług dodatkowych. Inaczej mówiąc jest to wypasiona telewizja.

 

Jest to całkiem ciekawa konstrukcja. Problem tylko w nazewnictwie, gdyż poszczególne paczki Canal+ nazywają się:

 

Canal+ Silver

Canal+ Gold

Canal+ Platinium

 

a pakiety je zawierajace nazywają się:

 

Pakiet Canal+ Silver

Pakiet Canal+ Gold

Pakiet Canal+ Platinium

 

Jak widać, można się w tym pogubić.

 

Mogli to nazwać:

 

Pakiet Silver

Pakiet Gold

Pakiet Platinium

 

i nie byłoby tylu nieporozumień.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W chwili obecnej posiadam CANAL+ OPTIMUM HD, Multiroom (druga karta Cameleon) oraz PVR Philips 250. Do tej pory płaciłem 73 zł, ale promocja się skończyła i teraz jest 127 zł.Umowa wygasa 30-06-2013. Waham się , czy wysłać teraz wypowiedzenie z powodu zmian z 1 kwietnia ( 13th Street ) , czy też może dopiero 30 w ostatni dzień - zależy mi na oglądaniu jeszcze w maju piłki w przypadku braku otrzymania jakiejś konkretnej oferty od nc. Jedyną propozycje jaką otrzymałem gdy zapytałem telefonicznie, po e-mailu od nich o możliwości migracji to Platinium 119 zł plus 10 zł za drugą kartę i 10 zł za tuner - oczywiście odmówiłem. Interesuje mnie UNIVERSE+ oraz sześciopak C+ ( ze względu na sport ). Nie potrzebuje VOD-ów, HBO, Cinemaxów czy Filmboxów i innych gadżetów, chcę pozostać przy obecnym sprzęcie i chciałbym płacić ok. 60-70 zł. Jest to realne. Co radzicie? Czy wysyłać wypowiedzenie i kiedy? Czy może dzwonić do nich ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd takie upusty w nc+?

 

Może te duże upusty dotyczą tylko tych, którzy posłali wypowiedzenie i polityka nc+ wobec tych osób jest zupełnie inna.

Ja w sobotę miałem propozycję 99 zł za Platinum + 10 zł za multiroom. Ponoć wypowiedzenie jeszcze nie dotarło do nich (wysyłane było chyba 2 tygodnie temu!)

Nie było opcji Universe+ z paczką 6xC+, nie chciano mi dać również C+Silver i w prezencie 4xC+ jak innym, którzy migrowali przed 11 kwietnia.

 

Teraz Platinum (bez VOD), czyli Universe+ z paczką 6xC+ oddają za półdarmo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba wysłac wypowiedzenie albo jeszcze lepiej iść DO APS i tam złożyć będzie szybciej zarejestrowane i wprowadzone i masz potwierdzenie

Ci co mają zarejestrowane dostają Silver 59/64zł plus coś gratis na pół roku i umowę na 12 miesięcy i oczywiście paczkę C+ na cały okres bez wypowiedzenie tylko platyna 99zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...