Widzewiak28 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam Tak szybko w sobotę konsultant mnie ściemnił miałem dostać Silver Plus Paczka C+ i Filmox na 6 miesięcy za 64zl w niedzielę już tylko sam goły Silver bez niczego. Dzwonię do nich dzisiaj na spokojnie opowiedziałem sytuację Konsultant mówi zaraz wracam trwa to około 3 minut i słyszę w słuchawce Wypowiedzenie Pana jest w systemie ale nie zarejestrowane i zatwierdzone ale je widzę na tą chwilę Silver Goły za 59zł lub Platyna 89zł ale i tutaj najlepsze do 72 H jak wypowiedzenie będzie zarejestrowane będę miał ofertę Silver 64 zł c paczką 6C+ i HBO na 6 miesięcy gratis i że zadzwoni jak tylko sie pojawi... Zapytałem ale jak to dzisiaj tak jutro tak on mówi że jak jest wypowiedzenie potwierdzone mają od Kierownictwa nakaz dawania takich ofert a jak ktoś dzwoni z umową albo tylko straszy to oferta wyższa Ładne jaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Tak mi konsultant powiedział ,że na własność może mi zaoferować dekoder. Czy ktoś może mi mi podać stronę ze wzorami wypowiedzeń ze względu na okres minimalny w umowie jakieś 2 miesiące i 8 dni mi został do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Znowu widzę dywagacje - wyłączą, nie wyłączą paczkę Canali od lipca. Co jest pewne i nie podlega dyskusji: Wszyscy z C+ I N mający odpowiednio nPremium lub wszystkie stare Canale /w odpowiednich pakietach/- o ile nie zmigrują, zachowają pełny pakiet nowych 6 szt. do końca swych umów! Im nikt ich nie wyłączy po 1 lipca. Wszyscy Z C+ nie chcący migrować a pozostać na dotychczasowych umowach zachowają bez względu na opinie z tego forum otrzymane testowo nSport i MGM na obiecany okres 6 miesięcy. Pismo Specjalisty ds technicznych i Obsługi Abonentów - Dział relacji z Abonentami z 17.04.br - dziś otrzymane, na moją prośbę odnośnie wyjaśnień Canali i MGM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małgorzata Garbacz Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 user19 - ups, to dlaczgo mgm mi nie świeci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 A miałaś wcześniej ten program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshem899 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Do wszystkich, którzy zmigrowali do Universe, Silver czy Gold z paczką 6xC+ i ta paczka im nie świeci: Mi po zmigrowaniu w sobotę ok godz. 14.30, aż do dziś też nie świeciły Canal+. Konsultanci twierdzili nawet, że nie ma takiej oferty oraz że nie mam tego w pakiecie. Po telefonie do BOKu pod numer 223104747 (który podał mi inny użytkownik tego forum) i po wybraniu 4 połączy z pomocą techniczną. Miła, i co ważniejsze, ogarnięta Pani włączyła mi paczkę 6xC+ w 5 min. Powiedziałem, że zmigrowałem, że miało świecić od soboty, że konsultantka na infolinii powiedziała, że więcej osób dzwoni z tym problemem (to ona mnie przekierowała na pomoc techniczną), i że przed migracją miałem Canal+, więc nawet jakby miało świecić od maja to teraz powinny też być. Albo konsultanci przeholowali trochę z ofertami (ja mam Universe + 6xC+ + MR - wszystko za 59zł, co faktycznie wydaje mi się tanio, bo przedtem płaciłem 72zł za Canal+ Kompakt + MR), albo robia to specjalnie, bo a nuż się ludzie nie upomną, albo (co wydaje mi się najbardziej prawdopodobne) po prostu [beep] nie z tej Ziemii. Zobaczymy co przyjdzie w umowie... Prośba to bardziej aktywnych ode mnie użytkowników. Powielajcie mojego posta, gdy ktoś się będzie zgłaszał z podobnym problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 "ups, to dlaczgo mgm mi nie świeci?" Nie wiem Był dodany w ramach tzw. testu? - bez migracji jeszcze Był dodany jako bonus dla Cyfrowców? - bez migracji jeszcze Był w już zmigrowanym pakiecie? - nowa umowa z NC+ ----------------- pshem899: Migracja z N - u mnie silver z tzw.Platynką, czyli 6 C+, HBO i Cinemaxy Polsat HD i SundanceHD po ok 20 minutach wszystko działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpm Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Czy wykupienie na własność nowego dekodera jaki mi oferują to inaczej opłata jednorazowa. Cyfra sprzedawała dekodery na własność (nie dotyczy PVR). Dostawałeś normalną fakturę i po rozwiązaniu umowy dekoder zostawiałeś w domu. Był Twój. W tej chwili, w nC+ opłata jednorazowa nie jest zakupem dekodera. Unikasz tylko w ten sposób płacenia comiesięcznej dzierżawy. Po rozwiązaniu umowy dekoder musisz oddać. Być może jest inaczej w przypadku tych małych, białych n-kowych BOX+ PVR ready, ale tego nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 "ups, to dlaczgo mgm mi nie świeci?" Nie wiem Był dodany w ramach tzw. testu? - bez migracji jeszcze Był dodany jako bonus dla Cyfrowców? - bez migracji jeszcze Był w już zmigrowanym pakiecie? - nowa umowa z NC+ na koniec lutego i w marcu udostepnili MGM I NSPORT wybranym osobom i tym co o to prosili w e-mailach.na 6 miesięcy,.po tym okresie bez możliwości wykupienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snow0010 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 pytanie do zmigrowanych.. czy kanały po migracji zaświecą się dopiero od 1 maja? tzn od momentu rozpoczęcia nowej umowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo704 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Umowa rozpoczyna się od 1 maja, ale kanały zaczną świecić od momentu migracji. Universe+ 6xC+ powinny zacząć świecić od razu a ewentualne gratisy HBO, Cinemax, filmbox mogą troche sie opóźnić. Tak to wyglada u byłych n-kowcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 "pytanie do zmigrowanych.. czy kanały po migracji zaświecą się dopiero od 1 maja? tzn od momentu rozpoczęcia nowej umowy?" To robota dla prof. Miodka. Konsultanci w różny sposób informują abonenta czy od razu włączyć nową ofertę czy od początku miesiąca. Często w trudnym do zrozumienia polskim języku. Często abo gubią się w zrozumieniu sensu słów konsultanta - a od tego zależy czy zaświecą po 20 min. czy od 1 maja. No i od tego zależy czy możemy odstąpić jeszcze od umowy. Najlepiej odsłuchać nagraną rozmowę - i będzie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snow0010 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 a jak u cyfrowiczów? bo ja migrowałem 18.04 ale kanały się nie świecą i nie wiem czy dzwonić z reklamacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Nie wiem kiedy zaświecą. Mi zaświeciły wszystkie (oczywiście poza tymi, które nie mają kodowania Seca) jeszcze w marcu. Raz: nie był to sam koniec marca. Dwa: zaświeciły (t które mogły) w niecałe 20 minut. Na obu Pace PVR, w zasadzie w tym samym czasie. Inna sprawa, że faktura za kwiecień była już nc plusowa, czyli wyższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 snow0010: Zdecydowanie zadzwoń. A jak coś nie tak - to reklamacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo704 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 "pytanie do zmigrowanych.. czy kanały po migracji zaświecą się dopiero od 1 maja? tzn od momentu rozpoczęcia nowej umowy?" To robota dla prof. Miodka. Konsultanci w różny sposób informują abonenta czy od razu włączyć nową ofertę czy od początku miesiąca. Często w trudnym do zrozumienia polskim języku. Często abo gubią się w zrozumieniu sensu słów konsultanta - a od tego zależy czy zaświecą po 20 min. czy od 1 maja. No i od tego zależy czy możemy odstąpić jeszcze od umowy. Najlepiej odsłuchać nagraną rozmowę - i będzie wiadomo. I tutaj trzeba uważać. Ja chciałem żeby zapaliły się od maja a wyszło na to że zaczęły działać się od razu po rozmowie. Aż strach pomyśleć co się będzie działo na kontach migrujących abonentów w czasie łączenia systemów n-ki i cyfry. Chociaż nie prędko się tego spodziewam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A czym się rożni pakiet Universe + 6 kanałów c+ od Gold + 6 kanałów c+ lub Silver w tej samej konfiguracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Universe stanowi pakiet bazowy, w którym znajduje się cała paleta kanałów podstawowych. Silver dodaje Canal+ Family 1 i 2. Gold dodaje Canal+ Film 1 i 2. Wreszcie Platinium dodaje Canal+ i Canal+ Sport. Dodatkowo do każdego pakietu od Silver w górę dodawane są usługi telewizji na żądanie. Tak więc Universe z pełną paczką Canal+ jest takim Platinium ale bez usług dodatkowych. Inaczej mówiąc jest to wypasiona telewizja. Jest to całkiem ciekawa konstrukcja. Problem tylko w nazewnictwie, gdyż poszczególne paczki Canal+ nazywają się: Canal+ Silver Canal+ Gold Canal+ Platinium a pakiety je zawierajace nazywają się: Pakiet Canal+ Silver Pakiet Canal+ Gold Pakiet Canal+ Platinium Jak widać, można się w tym pogubić. Mogli to nazwać: Pakiet Silver Pakiet Gold Pakiet Platinium i nie byłoby tylu nieporozumień. ArtS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TBA2 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Czy dobrze rozumiem, że paleta kanałów podstawowych (bazowych) w opcjach Universe, Gold i Platinum jest taka sama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widzewiak28 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Tak Taka sama dochodzą jeżeli chodzi o kanały Tylko Canal + w zalezności od pakietu Platyna ma 6 Gold ma 4 a Uniwerse 0 tylko na 2 miesiące masz dwa gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekn1 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 a jak u cyfrowiczów? bo ja migrowałem 18.04 ale kanały się nie świecą i nie wiem czy dzwonić z reklamacją. Ja migrowałem tydzień temu i programy świeciły po godzinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytta Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam W chwili obecnej posiadam CANAL+ OPTIMUM HD, Multiroom (druga karta Cameleon) oraz PVR Philips 250. Do tej pory płaciłem 73 zł, ale promocja się skończyła i teraz jest 127 zł.Umowa wygasa 30-06-2013. Waham się , czy wysłać teraz wypowiedzenie z powodu zmian z 1 kwietnia ( 13th Street ) , czy też może dopiero 30 w ostatni dzień - zależy mi na oglądaniu jeszcze w maju piłki w przypadku braku otrzymania jakiejś konkretnej oferty od nc. Jedyną propozycje jaką otrzymałem gdy zapytałem telefonicznie, po e-mailu od nich o możliwości migracji to Platinium 119 zł plus 10 zł za drugą kartę i 10 zł za tuner - oczywiście odmówiłem. Interesuje mnie UNIVERSE+ oraz sześciopak C+ ( ze względu na sport ). Nie potrzebuje VOD-ów, HBO, Cinemaxów czy Filmboxów i innych gadżetów, chcę pozostać przy obecnym sprzęcie i chciałbym płacić ok. 60-70 zł. Jest to realne. Co radzicie? Czy wysyłać wypowiedzenie i kiedy? Czy może dzwonić do nich ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Skąd takie upusty w nc+? Może te duże upusty dotyczą tylko tych, którzy posłali wypowiedzenie i polityka nc+ wobec tych osób jest zupełnie inna. Ja w sobotę miałem propozycję 99 zł za Platinum + 10 zł za multiroom. Ponoć wypowiedzenie jeszcze nie dotarło do nich (wysyłane było chyba 2 tygodnie temu!) Nie było opcji Universe+ z paczką 6xC+, nie chciano mi dać również C+Silver i w prezencie 4xC+ jak innym, którzy migrowali przed 11 kwietnia. Teraz Platinum (bez VOD), czyli Universe+ z paczką 6xC+ oddają za półdarmo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zadzwoniłem 3 raz w ciągu miesiąca i nadal to samo-Platinum za 99zł + multiroom 10zł. Jak wy to robicie że wam dają Universe+6C+ ? Dla mnie nadal takiej oferty nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widzewiak28 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Tak trzeba wysłac wypowiedzenie albo jeszcze lepiej iść DO APS i tam złożyć będzie szybciej zarejestrowane i wprowadzone i masz potwierdzenie Ci co mają zarejestrowane dostają Silver 59/64zł plus coś gratis na pół roku i umowę na 12 miesięcy i oczywiście paczkę C+ na cały okres bez wypowiedzenie tylko platyna 99zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi