Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam obecnie dekoder Philips PVR i kompakt hd. Czy przechodząc do nc+ na tym dekoderze wszystkie kanały będą mi poprawnie świeciły? Gdzieś czytałem że niektóre programy są zablokowane na dekoderach od c+ gdy na tych od n-ki działają i nie wiem czy to jest prawda czy to s-f.

prawda

 

A możesz określić jakie to kanały nie będą świeciły na philipsie? Wiem tylko o polsacie hd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodziłem się na platinum z HBO na 12 miesięcy za 99 pln, bez MR. Do tego mediabox za 199 pln. Miałem propozycję silvera 6C+ i HBO promocyjnie na 3 miesiące za darmo, później 25 pln co dawałoby ok. 90 pln miesięcznie za te same kanały co platinum, ale uwaga - bez dekodera od ADB (jakiegokolwiek, a teraz mam sagemcoma, którego chciałem się pozbyć), a zależało mi na nim ze wzgledu na Polsat HD i ogólnie sprawniejsze działanie. Jeżeli chodzi o platinum, to nie było możliwości zejścia z ceny 99 pln, jedynie skrócenia okresu z 18 miesięcy.

 

Dotychczas komfort C+ bez MR za 68 pln, umowa do końca kwietnia, wypowiedziana w lutym.

 

Czy ktoś z migrujących dostał może tego mediaboxa bez opłaty aktywacyjnej?

Pozdrawiam.

dałeś się wydymać z tym dekoderem i tyle w temacie.jak można płacić za aktywację będąc abonentem i migrując.powinno to byc za darmoche.tych pieniedzy juz nigdy nie zobaczysz.o polsacie hd to aż mi brak słów :crazy: .ale ok,jak chciałeś tak masz.każdy bierze co lubi i robi ze swoim sianem co chce... :lol2:

 

W N zawsze się płaciło sporą kapuchę za aktywacje dekoderów czy później softu carbo i nie były to małe pieniądze. Ale N-kowe dekodery były po prostu lepsze w porównaniu do tych z C+. Tak więc użytkownik dekoderów z Cyfry może nie był dymany finansowo ale psychicznie na pewno (chodzi o komfort obsługi dekoderów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałeś się wydymać z tym dekoderem i tyle w temacie.jak można płacić za aktywację będąc abonentem i migrując.powinno to byc za darmoche.tych pieniedzy juz nigdy nie zobaczysz.o polsacie hd to aż mi brak słów :crazy: .ale ok,jak chciałeś tak masz.każdy bierze co lubi i robi ze swoim sianem co chce... :lol2:

Przy migracji z cyfry do pakietu silver nie chcieli dać żadnego dekodera od ADB, nawet tych nboxów. Obecny Sagemcom odpada, a Pace też nie jest najlepszy. Do tego piszą na forum, że dla migrujących wysyłają egzemplarze z odzysku. To jak już mam zostać w tej plataformie na dłużej (na razie nie widać alternatywy), to wolę zapłacić trochę więcej i mieć najlepszy na dzisiaj odbiornik do nc+.

 

Po tym jak zostały przeniesione streamy BBC na pozycji 28E, na Polsacie oglądam obecnie transmisje F1, więc HD jak najbardziej się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz określić jakie to kanały nie będą świeciły na philipsie? Wiem tylko o polsacie hd.

 

Na dekoderach po CYFRZE+ brak następujących kanałów:

- Polsat HD (tp. 78 - 12,265 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)

- History HD (tp. 78 - 12,265 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)

- Polsat Sport News (tp. 79 - 12,284 GHz, pol. H, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK)

- Blue Hustler (tp. 79 - 12,284 GHz, pol. H, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S2/8PSK)

- ESPN America

 

źródło: satkurier.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sami pozwalacie aby starych abonentów traktowano jak śmici.

Nie przesadzaj. Ogólnie idea takiej połączonej platformy bardzo mi się podoba, jest tu niemal wszystko czego potrzebuję: filmy, liga mistrzów, angielska, kanały z rdziny canal+, które bardzo cenię, no i moja ulubiona Seria A po powrocie z nki. Gdyby teraz dawali wszystko, łącznie z nowym dekoderem, za 50 zł, to niestety nie pociągneli by tego inetresu zbyt długo. Obecne umowy dla migrujących i tak są bardzo korzystne, bo wynikają z całego tego zamieszania z ofertami i działań UOKiK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli dziś walne wypowiedzenie w zwiazku z usunieciem kanałów z 1 kwietnia to do kiedy moja umowa będzie ważna?

 

Do końca kwietnia. Zgodnie z regulaminem (który otrzymałeś przy podpisywaniu umowy) w razie zmiany gwarantowanej zawartości programowej czas wypowiedzenia z powodu wycofania z oferty gwarantowanego kanału wynosi 3 miesiące (tu mogę się mylić... umowa jest kilka tysięcy km stąd...) i umowa kończy się z końcem miesiąca, w którym zostało złożone wypowiedzenie.

 

Kolega faktycznie nie ma umowy. 3-miesięczny okres wypowiedzenia jest tylko wtedy, kiedy zakończy się umowa (okres minimalny) i jesteśmy już na umowie na czas nieokreślony.

Jeżeli chodzi o wypowiedzenie ze względu na usunięcie kanałów, to przypominam, bo już to pisałem:

 

"Artykuł 7 - PROGRAMY

par. 1 Operator CYFRY+ z ważnych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących w skład pakietów wyszczególnionych w cenniku.

W/w zmiany [...] uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia tych zmian, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym to oświadczenie dotarło do operatora Cyfry +"

 

Odpowiadając na pytanie - jeżeli wypowiedzenie będzie zarejestrowane w systemie C+ w kwietniu, ostatni dzień obowiązywania umowy to 30 kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sami pozwalacie aby starych abonentów traktowano jak śmici.

Nie przesadzaj. Ogólnie idea takiej połączonej platformy bardzo mi się podoba, jest tu niemal wszystko czego potrzebuję: filmy, liga mistrzów, angielska, kanały z rdziny canal+, które bardzo cenię, no i moja ulubiona Seria A po powrocie z nki. Gdyby teraz dawali wszystko, łącznie z nowym dekoderem, za 50 zł, to niestety nie pociągneli by tego inetresu zbyt długo. Obecne umowy dla migrujących i tak są bardzo korzystne, bo wynikają z całego tego zamieszania z ofertami i działań UOKiK.

 

nie przesadzam i nie pisze o ofercie.a oferty dla migrujących z cyfry są nie do przyjecia.tylko nieliczni z cyfry dostali coś ciekawego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wczoraj złożone wypowiedzenie w APS Wrocław dzisiaj 3 telefony moje do nich 2 przypadki nie ma wypowiedzenia i 99zł Platyna i koniec

Telefon z przed chwili wypowiedzenie jest w systemie i rozmowa z konsultantem kumatym...

Powiedziałem tak że mam wypowiedzenie potwierdził, powiedziałem dostałem e-meil i sms z kontaktem że super oferta ( nic nie dostałem kłamałem zaryzykowałem)

Oferta dzisiaj dla mnie Pakiet Silver Plus 64zł FilmBox na 6 miesięcy Gratis Plus Paczka C+ ( Canal+,Family i Family 2, Sport, film i Film 2) na 12 miesięcy ale blisko było 18 miesięcy Dekoder mój zostaje bo za darmo nic nie chcą dawać nawet Box +.( umowa na dziewczynę nie było jej wpisał wszystko w system jutro będzie w pracy po 14 będzie dzwonił do mnie z taką samą ofertą)

Druga Oferta Silver 69zł plus paczka C+ plus HBO 6 miesięcy gratis i umowa na 12 miesięcy.

Jutro będę chciał Silver 64zł paczka C+ plus filmbox 6 miesięcy i HBO 3/6 miesięcy myślę że da radę takie coś wytargować.

Konsultant sam to zaproponował zapytał tylko czy mnie interesuje spor czy film i rozmowa poszła dalej a do tej pory każdy się zarzekał że nie można dobierać C+ do mniejszych pakietów niż Platyna.

Mialem do tej pory C+ Kompakt HD Plus Paczka C+ za 59zł

Czyli jak widać wypowiedzenie może dużo!!!

Jutro jak dogadam wszystko i podpiszę umowę potwierdze czy sie zgadza wszystko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie do wszystkich tych, którzy płaca za C+ więcej niż 100 złotych. Czy ktoś mając pakiet Superpremium HD+HBO, złożył już wypowiedzenie i otrzymał już ofertę utrzymaniową? Jeżeli tak, to bardzo proszę o info, jakie to były propozycję i za jaką kasę. Nie interesuje mnie wróżenie z fusów typu: "da się ugrać", tylko KONKRETY. Myślę, że nie tylko ja czekam na takie info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory nie chce sie rozpisywac czyli wypowiedziales ja tak jak ja nie z powodu wycofania kanlow tylko dlatego ze sie konczy. Jestes rozumiem w cyfrze ? Bo z tym wypowiedzeniem w APS to mi sie cos nie zgadza. Tez mam do 30 czerwca umowe wypowiedzialem ja w zwiazku z tym ze sie konczy nie korzystalem z przywileju wypowiedzenia z powodu wycofania kanalow.

 

Do postu wyzej:

Wypowiedzenie

Place 134zl Dekoder PACE multiroom 2 karty i prawie pelen pakiet (bez xxx i france tv)

Oferta nie byla nizsza niz 109 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory nie chce sie rozpisywac czyli wypowiedziales ja tak jak ja nie z powodu wycofania kanlow tylko dlatego ze sie konczy. Jestes rozumiem w cyfrze ? Bo z tym wypowiedzeniem w APS to mi sie cos nie zgadza. Tez mam do 30 czerwca umowe wypowiedzialem ja w zwiazku z tym ze sie konczy nie korzystalem z przywileju wypowiedzenia z powodu wycofania kanalow.

 

Tak wypowiedziałem z powodu zakończenie umowy po czerwcu 2013 roku tak kazał gościu napisać z APS na zgłoszeniu.

I sam dzwoniłem dzisiaj 3 razy jak w poście powyżej za 3 się udało ale wydaje mi się że dwie pierwsze rozmowy zwykli na infolinii 3 rozmowa znowu zwykły ale byłem natrętny i mnie przełączył chyba do DUK i tamten sam wyskoczył z taka ofertą

Wezmę za 64 plus filmboxy na 6 miesięcy HBO jakoś nie chcę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Miniek potwierdza regułę, że abonenci premium nie mają co liczyć na znaczącą obniżkę rachunków przy migracji. Jak się uda z 20-30 złotych "zbić", to będzie sukces i to tylko pod warunkiem, że będzie zarejestrowane wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzewiak, miałem taką samą sytuację jak ty, też 3 telefony wykonane, wypowiedzenie aktywne, przełączają mnie do duku i ciągle platinium za 99 zł, mimo kłótni i próśb.

 

powiedziałem, że nie mają już co dzwonić i nie życzę sobie telefonów, biorę canalsat. A byłbym zadowolony za 79 zł:( ich problem, mleko się wylało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzewiak, miałem taką samą sytuację jak ty, też 3 telefony wykonane, wypowiedzenie aktywne, przełączają mnie do duku i ciągle platinium za 99 zł, mimo kłótni i próśb.

 

powiedziałem, że nie mają już co dzwonić i nie życzę sobie telefonów, biorę canalsat. A byłbym zadowolony za 79 zł:( ich problem, mleko się wylało.

 

No może mi się udało ale konsultant miły i konkretny po raz pierwszy z takim rozmawiałem dodałem że e-meil przyszedł i sms że mają super ofertę może to zadecydowało nie wiem wiem że gościu chce tą umowę przedłużyć bo sam wziął do mnie aktualny numer oraz powiedział że sam zadzwoni ale jutro bo ma taką zmianę bo ma za to płacone był szczery.

Oczywiście przyjmę taka propozycję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Jeszcze mam pytanko

Czy Polsat HD będzie odbierał na sprzęcie PVR boX + za 49zł jednorazowo lub turbo box + i czy soft jest nc+ na naich czy zwykły soft cyfry plus co mam teraz może jednak wymienie dekoder ale chcę raczej turbacza za 5zł/miesięcznie ale bez opłaty 149zł jak się uda oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec po kolei:

@kacperek14,przeciez napisalem ze nie mam czasu na sledzenie forum i nie wiem co "w trawie piszczy" i nie zgadzalem sie co mi zaproponwal. I zareczam Cie ze mam rozum i umiem myslec,w przeciwienstwie co do niektorych....

@marty dzwon z tel 22 3104500,mam patrz stopka,płaciłem 67,umowa do konca kwietnia,wypowiedzenie wyslane w lutym i zarejestrowane, w cyfrze od 2007r.

@zibi-s,nie pobozne zyczenie tylko fakt,chcesz to wierz nie to nie, Twoja sprawa,nie zaakceptowalem bo po 1-sze jak juz napisalem wolalem sie cos dowiedziec na owym forum a po 2-gie zlapal mnie przy remoncie w domu i go zbylem do

pn.

@ ircios,Ciebie tez zapewniam ze konsultant sie nie pomylil i wiedzial z kim ma do czynienia. Swoja droga to On wlasnie przypomnial mi ze jestem w cyfrze od 2007r.

@pesymik twoj avatar mowi sam za siebie,człowieku sprawdz moje posty i nie plec glupstw i wpieniaj drugiego. A trollem jestes sam

A pozostalym "normalnym" dzieki za info i rady. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...