bogdan425 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 CANAL+ Cyfrowy S.A. Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa Ale myślę, że teraz również można wysłać i na ten adres: kontakt listowny: nc+ Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa kontakt telefoniczny: Telefoniczne Centrum Abonenta tel. 801 044 944 tel. 22 310 47 47 INFOLINIA DSL tel. 801 055 066 tel. 22 310 48 48 Osobiście, to ja wyślę jednak na ten adres: CANAL+ Cyfrowy S.A. Skr. pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Najlepiej iść do punktu nc+. Po co męczyć się z pisaniem, drukować, kupować znaczek, stać w kolejce na naszej kochanej poczcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusek007 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 A nie jest tak, że zgodnie z warunkami umowy cyfrowicze nie mogą składać rezygnacji z umowy w punktach, tylko muszą wysyłać na adres Canal+ Cyfrowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crystal Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Za ile moge dorwać silver z multiroomem premium mając obecnie canal+ optimum hd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyniolek Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Mam! To co chciałem, czyli platyna + hbo + dekoder turbobox 500GB za 99zł na 12 miesięcy. Dzięki wszystkim za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4r73k Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Dzisiaj przedłużyłem umowę, wysłane wypowiedzenie (poprzez autoryzowany punkt nc+). Do tej pory: C+ Optimum multiroom (2 karty) pace pvr hd optimum za 10x53,5 , 2x107 Dzisiaj przedluzylem: universe + canal plus platinium (6xc+) multiroom 2 karty pace pvr za 59zł na 12 miesiecy. Udało się ominąć jedną pełną 107zł Napisałem maila na informacje@cyfraplus.com.pl czy doszło wypowiedzenie. Na ich pozytywną odpowiedź, odpisałem, że mogę zostać na w/w warunkach, dzisiaj był telefon od nich i podpisane. Dzięki serdeczne, bo to dzięki społeczności satkuriera można mieć super umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Co mogę zrobić, składałem reklamację 7 lipca. Chodzi o wynegocjowaną cenę miałem płacić ostatecznie 49zł. Okazało się, że jest 69zł bo doliczają za dekoder pvr 20zł. Jeden rachunek za 69zł zapłaciłem, teraz 7 sierpnia minęło 30 dni i nie mam żadnej odpowiedzi. Do zapłaty mam znowu 69zł, termin płatności 18-ty. Czy jak nie dostałem odpowiedzi w 30 dni, to mam uznać że reklamacja jest uznana? Tylko co z tym saldem konta, do zapłaty jest cały czas 69zł. A powinienem mieć nadpłatę 20zł, i do zapłaty w tym m-cu 29zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drink Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ja dziś wysłałem wypowiedzenie i teraz czekam na telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Mam jeszcze jedno pytanie, od podpisania umowy zmienił mi się adres zamieszkania w punkcie zmienili mi tylko adres korenspondencyjny czy w wypowiedzeniu lepiej pisać stary adres taki jak widnieje w umowie czy lepiej nowy bo boję się, że jak wpiszę nowy to odrzucą wypowiedzenie za niezgodność z danymi z umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Mam jeszcze jedno pytanie, od podpisania umowy zmienił mi się adres zamieszkania w punkcie zmienili mi tylko adres korenspondencyjny czy w wypowiedzeniu lepiej pisać stary adres taki jak widnieje w umowie czy lepiej nowy bo boję się, że jak wpiszę nowy to odrzucą wypowiedzenie za niezgodność z danymi z umowy. Mi zmienił się adres z umowy bo zmieniłem adres zameldowania na ten, na który jest faktycznie świadczona usługa i wypowiedzenie nie zostało odrzucone. Najważniejszy jest chyba numer abonenta, to on identyfikuje cię w ich systemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceli13 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Koledzy pod jaki numer NC+ najlepiej przedzwonić w sprawie migracji ?. Dodam że moja umowa wygasła 01.08.2013 ale sprzęt niezdany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 ( 22 )310 47 47 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 To jest nr centrum abonenta, tam nie mają dobrych ofert. Ja migrowałem z nr 22 2200191 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fargo1973 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Witam Jedno pytanie dotyczące przedłużenia umowy z multirumem na dwóch niezależnych kartach. Mam obecnie Paca PVR 500 i Philipsa PVR 250. Czy jest szansa tego Philipsa zamienić na drugiego Pace 500? I ta oferta którą dostał jeden z forumowiczów universe + canal plus platinium (6xc+) multiroom 2 karty pace pvr za 59zł na 12 miesiecy. dotyczy jednego dekodera /drugi prywatny/? Ten zestaw co powyżej ale jeszcze z HBO występował w takiej konfiguracji? Jeżeli tak to w jakiej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 HBO +25zł. Przez pewien czas dodawali HBO na 6 m-cy gratis. Ale już nie dają. Nie pamiętam, żeby ktoś ostatnio dostał. Chyba że mi to umknęło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 To jest nr centrum abonenta, tam nie mają dobrych ofert. Ja migrowałem z nr 22 2200191 dzwonili sami z takiego, czy Ty dzwoiłes do nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ja zadzwoniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mband Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Umowa do końca pazdziernika. Jakie było moje zdziwienie kiedy dzisiaj odebralem telefon z nc + . Propozycja gold za 89 zl ale pani konsultatka slabo rozgarnieta wiec nawet nie pytalem o pakiet universe +6x canal +. Mam nadzieje ze za 59 zl jeszcze idzie go wyrwać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m134 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Dziś przedłużyłem umowę, która wygasła z końcem lipca. Universe + 6xCanal+ + multiroom za 59zł na 12 miesięcy w punkcie nc+. Wczoraj w innym aps Pani próbowała mi wmówić, że 69zł za to (mr 10zł) to najtaniej i nie ma szans na niższą ofertę, dziś w innym bardzo konkretny facet bez problemu przygotował taką umowę jak chciałem. Miałem dotąd stronga sd i nie udało się go zamienić na nowy tuner - gościu pokazywał mi jak to wygląda na monitorze i w kwestii nowego tunera były tylko do wyboru nowe sprzęty nc+ co wiązałoby się z nową kartą i multiroomem, tak to przynajmniej wyglądało. Wielokrotne telefoniczne negocjacje nie powiodły się, a w ostatnim tygodniu to już chyba ani razu nie dzwonili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Pani próbowała jeszcze parę groszy więcej wyrwać prowizji od nc+ za umowę z droższą ofertą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 ... Miałem dotąd stronga sd i nie udało się go zamienić na nowy tuner - gościu pokazywał mi jak to wygląda na monitorze i w kwestii nowego tunera były tylko do wyboru nowe sprzęty nc+ co wiązałoby się z nową kartą i multiroomem, tak to przynajmniej wyglądało.. dzwoń do nc+, powinni dać Sagemcoma HD w nieodpłatne użytkowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Pani próbowała jeszcze parę groszy więcej wyrwać prowizji od nc+ za umowę z droższą ofertą. A jak tam Twoje walki z przedłużeniem umowy z Cyfry do ''nc+''. Co tam wyrwałeś od nich jesli wolno spytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Platyna+HBO+MR Camele+2 Pejsy,umowa na 18 miesięcy. 109 miesięcznie. Teraz dobrałem sobie Cinemax HD,Filmbox HD,HISTORY i Sundance HD na 16 miesięcy za 8,75 miesięcznie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 No to w miare cenowa oferta za all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Teraz dobrałem sobie Cinemax HD,Filmbox HD,HISTORY i Sundance HD na 16 miesięcy za 8,75 miesięcznie . W jaki sposób załatwiłeś te pakiety za taką cenę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi