slayer Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 222200191 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Póki dekoder nie jest zdany można negocjować migrację. Nawet po wyłączeniu sygnału - jeśli jutro komuś wyłączą sygnał - polecam dzwonić do DUK - może trafić się ciekawa oferta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie4 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Naprawdę tak jest, że mimo, iż jutro przestaje mnie obowiązywać umowa, którą wypowiedziałem, to jeszcze przez jakiś czas mogą mi próbować złożyć ofertę? Jaki to czas? I do kiedy muszę oddać dekoder? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Do kiedy zdać dekoder to raczej kwestia indywidualna - pisałem o tym parę stron wcześniej. Ja osobiście dostałem list od nc+ z informacją o rozwiązaniu umowy i podanym terminem zwrotu sprzętu. Przy rozmowach migracyjnych konsultant najpierw sprawdzał czy mam dekoder... i sam stwierdził, że póki mam sprzęt to może mi przedstawić ofertę migracji. Jak zdasz sprzęt to po migracji, jesteś nowym klientem na innych zasadach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvanek Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Ja od 1 maja nie jestem już ich abonentem, tak mnie informowali z DUK, tydzień temu proponowali U+ i 6xC+ za 59 , ale odmówiłem, gdyż nie interesuje mnie umowa na 12 m-cy. Dzisiaj ostatni dzień darmowego oglądania i do 14-go mam zdać sprzęt. Mieli zadzwonić, tak obiecali, ale nie zadzwonili. Byłem dziś w APS i nie można było sprzętu zdać, bo mieli jakąś awarie systemu, zapewne zaplanowane to było, bo masa ludzi chciała złożyć wypowiedzenia, ale koleś nie przyjmował, ze względu na rzekomą awarię. Jutro dzień dziecka i super oferta dla nowych abonetów, 12 m-cy darmowego HBO, to tak jak ktoś byłby ciekawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Naprawdę tak jest, że mimo, iż jutro przestaje mnie obowiązywać umowa, którą wypowiedziałem, to jeszcze przez jakiś czas mogą mi próbować złożyć ofertę? Jaki to czas? I do kiedy muszę oddać dekoder? Tak, moga dzwonic jeszcze z oferta do czasu zdania sprzetu Sprzet musisz oddac do 30 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 z tym dzwonieniem to różnie bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćek Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Uwaga, ostrzegam przed migracją przez telefon. W środę wynegocjowałem Universe, 6x Canal+ i HBO na 6 mcy multiroom i Pace gratis, to wszystko za 59zł. Umowa weszła w życie, a jedyne co się zgadza to goły Universe+. Pozostawię to bez komentarza. Dodatkowo konsultanci podają fikcyjne nazwiska, aby nie można było dotzreć do ich rozmów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Zgłoś reklamację - jaką alternatywną formę migracji proponujesz ? W punkcie NC+ "na mieście" raczej dobrej oferty nie dostaniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 A ja mam swoj honor i nie bede zebral o dobra oferte nie dzwonili z dobrymi ofertami to dzis oddalem dekoder i koniec mojej przygody z C+ chytry dwa razy traci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćek Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Zgłoś reklamację - jaką alternatywną formę migracji proponujesz ?W punkcie NC+ "na mieście" raczej dobrej oferty nie dostaniesz. Ręce i nogi opadają. Do końca nie można ufać nikomu. Z perspektywy czasu, jak podliczę stracony czas i nerwy, to nie dziwię się "naiwnym", którzy w punkcie biorą z marszu Platinum z Sagemcomem za 99zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 z tym dzwonieniem to różnie bywa Dlatego napisałem moga a nie ze zadzwonia :> Uwaga, ostrzegam przed migracją przez telefon. W środę wynegocjowałem Universe, 6x Canal+ i HBO na 6 mcy multiroom i Pace gratis, to wszystko za 59zł. Umowa weszła w życie, a jedyne co się zgadza to goły Universe+. Pozostawię to bez komentarza. Dodatkowo konsultanci podają fikcyjne nazwiska, aby nie można było dotzreć do ich rozmów. A w jaki inny sposob chcesz migrowac? tutaj wszyscy robia to telefonicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćek Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Podejrzewam, że cudowne warunki (lepsze niż w punktach), które obiecują na infolinii to wielki blef. Bo jak inaczej tłumaczyć, że rozmowa nagrywana i dwa razy powtarzane warunki były, a w systemie "nic nie ma"... zaczerpnięte z ncplus forum: "konsultanci potrafią obiecywać więcej niż mogą i kończy się to korygowaniem oferty przez ich przelożonych. Wtedy emigrantowi pozostaje pisemna reklamacja , a po 30 dniach odsłuchiwanie rozmowy. Jak ktoś lubi kopać się z koniem , to niech dzwoni" Odpowiedź z Cytatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 pewnie chodzi o tych konsuli z Krakowa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćek Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Sądzę, że oni wszyscy są po jednych pieniądzach. I pytam się: po co to wszystko? Już bardziej nie można sobie zepsuć wizerunku na rynku, jak ta firma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 napisałem,że z Krakowa,bo podczas rozmów z konsulami z Wawy zawsze byli w temacie.przynajmniej w moim przypadku,a ci z Krakowa to miałem wrażenie,że sami nie wiedzieli co mówią,a do tego jeszcze dzwonienie do abonenta z zastrzeżonego. profesjonalny brak szacunku dla klienta przez iti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 No i jak tam z rachuneczkami ? wszystko się zgadza ? Bo u mnie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 U mnie dalej w ICA nie ma, że włączone mam 6xC+ ale wszystko śmiga. Więc się tego już nie czepiam. Cena 64zł za to co w podpisie też się zgadza. PS. W środę przedłużyłem siostrze umowę bo była na wypowiedzeniu. Za: Universe+ | 6xC+ | Multiroom (2xCameleon) | Pace PVR płaci ... 49 zł. Wszystko śmiga i wszystko w ICA się zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćek Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Niestety w moim przypadku nie włączyli tego, co obiecali i nie zgadzają się opłaty. Niektórym jak widać uda się trafić na rzetelną obsługę jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 U mnie rachunek OK. Ale dziwne bo z konsultantem w czasie migracji umawiałem się na Canal+Silver (i mam go na fakturze za maj), a po reklamacji w sprawie 6Xcanal+ i odsłuchaniu (niby) nagrania, przeproszono mnie za błędy systemowe. Włączono 6XCanal+ i zmieniono na pakiet Universe+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztoffff Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 czy na zwrot dekdera i kart po byłej C+ jest 14 czy 30 dni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 30 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draven Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Ach Ci oszuści z nc plusa miałem płacić 59 zł za Universe, OP platinum, MR i Pace pvr. Rano się loguję do ICA a tam 49 zł tylko teraz nie wiem czy na rok czy na pół roku Pani konsultantka wcisnęła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otomek1 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Po jakim czasie od wygaśnięcia umowy wyłączają sygnał ? Są tu jakieś sztywne reguły , czy bywa różnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzu Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 dzialaja komus kanaly platinium po migracji?od dzis pownienem miec te kanaly a mimo to zaden nie swieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi