Gość mervel Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 a bo dlatego że do 1 LIPCA jest otwarte okno i KAŻDY ma paczkę C+. dlatego polecam dzwonić bo jak nie ma w ICA wyszczególnione i jest goły pakiet ( ja tak mam) to c+ wyłączą 1 lipca. ja już reklamację zgłosiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 a skąd ta informacja? Do pierwszego lipca to jest okno otwarte,ale dla nsportu,a nie dla canal+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 od konsultanta. wczoraj mi to potwierdził: że do 1 lipca świecą C+ i że w ICA mi nie świeci 'OP platinum' i to oznacza że w kontrakcie tego nie ma (sprawdził to też... ) także skoro masz samo silver w ICA to jedziemy na jednym wózku. zadzwoń i się przekonaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 A czy jak ktoś z C+ podpisze umowę z NC+ zostanie przy starym dekoderze zamiast History HD będzie mógł odbierać z History SD ? Nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lancetnik Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 History SD działa bo go właśnie oglądam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 od konsultanta. wczoraj mi to potwierdził: że do 1 lipca świecą C+ i że w ICA mi nie świeci 'OP platinum' i to oznacza że w kontrakcie tego nie ma (sprawdził to też... ) także skoro masz samo silver w ICA to jedziemy na jednym wózku. zadzwoń i się przekonaj. pod jakim numerem złożyłeś ta reklamację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 zadzwoń normalnie na infolinię i poproś o sprawdzenie czy masz pakiet OP platinum dołączony, jak nie to gość sporządzi reklamację w Twoim imieniu i czekasz do 30 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbaj Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 History SD działa bo go właśnie oglądam To jak w końcu jest po migracji można oglądać History w SD na np Pace 500 czy nie ? Czy trzeba dokupić opcje dodatkowa "History HD za 1,99zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 od konsultanta. wczoraj mi to potwierdził: że do 1 lipca świecą C+ i że w ICA mi nie świeci 'OP platinum' i to oznacza że w kontrakcie tego nie ma (sprawdził to też... ) także skoro masz samo silver w ICA to jedziemy na jednym wózku. zadzwoń i się przekonaj. przedzwoniłem z ciekawości i mi powiedział,że nie mam tego odnotowanego,bo to wewnętrzne uzgodnienia z konsultantem i będe miał 6 c+ na cały okres umowy.A co do tego okienka otwartego to tylko nsport,a nie canal+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lancetnik Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 W NC History jest jako opcja więc trzeba płacić. Ja płace i mam na ta chwile History SD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbaj Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Dzięki lancetnik za odpowiedź. Władzie prowadzę negocjacji z NC+ i chciałem się upewnić. A tak na marginesie oglądam History HD korzystając z modułu CI CP i jakość jest kiepska jak zresztą z na wszystkich kanałach nadawanych z tp CP 12265. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lancetnik Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 od konsultanta. wczoraj mi to potwierdził: że do 1 lipca świecą C+ i że w ICA mi nie świeci 'OP platinum' i to oznacza że w kontrakcie tego nie ma (sprawdził to też... ) także skoro masz samo silver w ICA to jedziemy na jednym wózku. zadzwoń i się przekonaj. przedzwoniłem z ciekawości i mi powiedział,że nie mam tego odnotowanego,bo to wewnętrzne uzgodnienia z konsultantem i będe miał 6 c+ na cały okres umowy.A co do tego okienka otwartego to tylko nsport,a nie canal+ W moim przypadku było tak, że pytałem się konsultantki czy będę miał wszystkie opcje widoczne w ICA. Zapewniła mnie, że od razu będę wszystko widział i tak też było. Poinformowała również, że jak będzie inaczej mam możliwość reklamacji, na podstawie odsłuchania rozmowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 @pawo24,konsultant cię wkręca,bo powinieneś mieć wyszczególnioną opcję 6*Canal+,@mervel dobrze ci radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 macie racje.konsultant mnie wkręca.tylko tak się zastanawiam na jakiej podstawie działają mi wszystkie 6 C+ skoro nie ma żadnego okienka otwartego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galek Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Ponizej odp doradcy, nie siejcie zamętu: Witam ponownie, Oferta którą Pan otrzymał została przygotowana indywidualnie, dlatego w tym przypadku opcje dodatkowe nie będą widoczne w ICA. Mogę jednak potwierdzić, że zamówienie jest zgodne z tym opisanym przez Pana. Pozdrawiam, _nc+nc+_przedstawiciel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Witam nie siejcie paniki, mi również w ICA świeci Silver i nie ma nic o opcji dodatkowej. Wynegocjowałem silver + full c+. C+ (cała paczka) została włączona 30 minut po migracji telefonicznej (rozmowa nagrana). Konsultant powiedział że w ICA bedzie swiecić tylko Silver ale cała paczka c+ jest na cały okers umowy tj 12 miesięcy. Ja migrowałem z N z golego WPT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Nie wydaje ci się to dziwne że jedni mają na ICA Canal+platinum,a drudzy nie mają?ja tam mam,to mnie to rybka ale w twoim przypadku też wolałbym mieć to na piśmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tivik Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Czy są tutaj jeszcze tacy, którzy w KWIETNIU wysłali wypowiedzenie i do dziś nie zmigrowali czekając na dobrą ofertę? Przynajmniej ja jestem Wypowiedzenie wysłąne 25.04 z powodu znikających kanałów w kwietniu. 2 maja odłączony sygnał, ICA zablokowane. Po telefonie do Infolinii i 24h sygnał przywrócony. 5 dni później info mailem o fakturze pełnej wsytawionej za maj. Po reklamacji mailem, również mailem info, że jednak pomyłka i maj za darmo. Propozycji migracyjnej żadnej, telefonu żadnego (fakt, że w ICA miłem stary telefon i nie umiałem go nigdy zmienić ) Spkojnie czekam na koniec maja, albo się oni ogarną albo ja dam im szansę i zadzwonię, albo słoneczny Zygmunt. Dotychczas c+ optimum, pakiet 6xC+, philips HD, czas nieokreślony, nigdy nic wcześniej nie wypowiadałem, grzecznie od kilku lat płaciłem 130 zeta i nawet nie wiedziałem, że można mieć to samo za 70 zeta - więc teraz jestem poważnie wk...ny swoją gamoniowatością. Można powiedzieć, że jestem b. zadowolony z tego bajzlu w nc+, bo co by nie było, na pewno będę płacił mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 @tivik,skoro mają twór stary numer,który już jest nieaktualny,to ciężko,żeby się do ciebie dodzwonili,więc ty musisz wykonać pierwszy ruch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 A gdzieśty się uchował chłopie mając internet płaciłeś przez tyle lat te same pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Nie wydaje ci się to dziwne że jedni mają na ICA Canal+platinum,a drudzy nie mają?ja tam mam,to mnie to rybka ale w twoim przypadku też wolałbym mieć to na piśmie. zadzwoniłem jeszcze raz do nc+ i konsultant potwierdził to samo co pierwszy Konsultant.wszystko jest w porządku i będzie miał pan dostęp do 6 C+ przez cały okres umowy,a to że nie widać opcji 6 C+ w ica nic nie znaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 @tivik,skoro mają twór stary numer,który już jest nieaktualny,to ciężko,żeby się do ciebie dodzwonili,więc ty musisz wykonać pierwszy ruch Przecież tivik się z nimi kontaktował tel. i e-mail, to chyba mają jego namiary . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 e-mailem oferty nie wysyłają,a jeśli chodzi o tel. to skąd niby mają wiedzieć,czyj to nr tel,skoro nie ma go w bazie??? Równie dobrze mógł dzwonić z tel.szwagra albo sąsiadki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Ale jak potwierdził w czasie połączenia aktualny telefon to mają numer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tivik Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 @tivik,skoro mają twór stary numer,który już jest nieaktualny,to ciężko,żeby się do ciebie dodzwonili,więc ty musisz wykonać pierwszy ruch Przecież tivik się z nimi kontaktował tel. i e-mail, to chyba mają jego namiary . Pewnie, że mają kontakt do mnie, info o fakturze i i fantastyczny tygodnik cyfrowy przysyłają mi regularnie od kilku lat na maila. Message na tv też potrafią wyświetlić jak czegoś potrzebują. Nowy numer też im potwierdziłem jak sygnał przywracałem Pewnie szykują mi jakąś naprawdę super ofertę tylko dla mnie - np. platinium za 179 zeta plus mediabox za 20 zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi