Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dostała choć JEDNA osoba aneks do umowy po migracji do NC + ?!

bo wychodzi na to że taka osoba jeszcze nie istnieje...

 

ja zmigrowałem na C+ silver z paczką C+ 6x ale w ICA po zalogowaniu mam tylko wpisany pakiet Silver + Cinemax.

ma ktoś dopisany pakiet 'OP PLATINUM' ?

jak się okaże że kanał znikną to ludzie rozj**** ich w drobny mak ;]

Powinieneś mieć wyszczególniony Canal+platinum OP,ja mam na ICA tą opcje wpisaną.

 

dzwoniłem na infolinię.

oczywiście okazało się że opcji platinum NIE MAM wpisanej w kontrakt co oczywiście zostało zaraz zgłoszone do reklamacji i mam czekać do 30 dni na odpowiedź...

 

PROSTE: NADAL LUDZI W CH. ROBIĄ!

 

1) niech wszyscy zalogują się ICA i sprawdzą czy mają przy pakiecie wyszczególnioną OPCJA PLATINUM !

2) do 1 lipca jest otwarte okno więc KAŻDY ma paczkę Canal +

3) gość poinformował mnie że wysyłka aneksów DOPIERO RUSZY NIEDŁUGO, także jeszcze nie wysłali więc generalnie wszystko śmierdzi kombinowaniem...

 

edit up:

ja to tak nazywałem w rozmowie z konsultantem.

mówiłem wprost : że to jak nazywa on pakiet mnie nie interesuje, ma on zawierać WSZYSTKIE C+ czyli 6 kanałów. od niego się dowiedziałem że jest to tzw. Opcja Platinum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwoniłem do DUK. Wypowiedzenie wysłane 30.04

Propozycja konsultanta to 49zł za universe+

Pytałem o universe+ i 6xcanal+ za 59zł, ale konsultant powiedział mi, że takie oferty są jedynie dla abonentów którzy posiadali paczkę canal+ wcześniej. Czy komuś udało się przejść z pakietu optimum HD na universe + canal+ za 59zł?

Mi najniższy pakiet z canal plus poroponował za 99zł :shock:

Powiedziałem, że za taką ofertę dziękuję i wolę przejść do polsatu.

Ma do mnie dzwonić jutro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mervel - do ciebie jeszcze raz bo się chyba nie zrozumieliśmy: nie będziesz miał na pewno zapisu o opcji c+ platinum. Nie będzeisz miał i jej nie potrzebujesz bo 2 kanały c+ masz już bez łaski w ramach pakietu silver (family 1 i 2) . Więc interesuje cię opcja 4xc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie zdziwienie dzisiaj. Wiele osób tu pisało, że po wysłaniu wypowiedzenia urywał im się telefon z dobrymi propozycjami od NC plus. Miałem umowę do końca kwietnia, wysłałem 28 wypowiedzenie z powodu nie zaakceptowania nowych warunków. Wykonałem telefon w maju, żeby dowiedzieć się czy dotarło i czy wszystko jest ok, konsultant powiedział, że będę musiał jechać jeszcze 3 miesiące o 30 zł drożej bo to czas wypowiedzenia umowy. Wczoraj mimo tego wyłączyli mi sygnał, zadzwoniłem i okazało się, że to jednak nie prawda, nie jestem już ich klientem. Co o tym sądzicie? Będą do mnie zadzwonić mimo tego, że już zakończyliśmy współpracę czy to koniec tej historii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja jeszcze raz: :)

nie ważne jaki zapis mam/będę miał czy powinienem mieć...

wszystkie negocjacje zaczynałem od tego że mam mieć WSZYSTKIE kanał C+, czyli de facto 6 kanałów i tak się wypowiadałem.

Gość powiedział mi że daje mi pakiet SILVER z opcją kanałów PLATINUM.

więc nie sądzę by było tu istotne czy do silver dochodzą 4 kanały czy jeszcze inaczej.

 

pacjent potwierdził mi że na cały okres umowy (12m) będę miał 6x C+ i tylko to mnie interesowało.

dziś konsultant potwierdził moje wątpliwości:

w kontrakcie poza GOŁYM silver nie mam nic zapisane i od 1 lipca zgasły by mi kanały C+ ( w sumie tak jak mówisz- 4 )

 

więc to jak oni zapiszą mi w ICA mnie nie interesuje, mają mi świecić obiecane kanały C+

pozdr ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy ktoś zmigrował do universe + 6xC + HBO na 6m-cy + Pace PRV na 12 mcy lub 18m-cy mając poprzednio superpremium ?? Bo nie wiem czy uda się wywalczyć.

Miałem poprzednio do tego MR na dekoderach Cyfry. Teraz nie potrzebuje MR. Dzięki za ODP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka jest różnica między

universe + opcja dodatkowa platinium

a silver + opcja dodatkowa platinium ?

 

żadna, poza ewentualnym płaceniem PO okresie minimalnym, czyli jak nie dopilnujesz z wypowiedzeniem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mervel - do ciebie jeszcze raz bo się chyba nie zrozumieliśmy: nie będziesz miał na pewno zapisu o opcji c+ platinum. Nie będzeisz miał i jej nie potrzebujesz bo 2 kanały c+ masz już bez łaski w ramach pakietu silver (family 1 i 2) . Więc interesuje cię opcja 4xc+.

@melania ,musi mieć zapis Canal+platinum OP bo inaczej się nie da.To co uzgodnił przez telefon musi się teraz znaleźć na ICA,bo inaczej to d... blada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka jest różnica między

universe + opcja dodatkowa platinium

a silver + opcja dodatkowa platinium ?

 

Na zdrowy chłopski rozum różnica żadna. Jeśli to wszystko masz. Jak ci zabiorą opcję, to zobaczysz różnicę. Oczywiście nikt nie marzy o posiadaniu dwóch kanalów c+ family dołączonych do silvera, prawie każdy chce mieć wszystkie 6 (ja osobiście nie - chciałabym mieć tylko główny c+ ale [beep] nie dają). Jednak skoro pilnujemy zapisów w ICA i składamy reklamacje, to wypadało by w takich okolicznościach wyrażać się precyzyjnie i pilnować by oni to robili - dla własnego dobra. Wystarczyło niedawno, że konsultanci - celowo - wymyślili taki słowotwór jak "c+platinum" na kreślenie paczki 6xc+ i ile było zamieszania, zanim wszyscy zakumali? Każdy robi jak uważa, ja tam przy nc+ pilnuję każdego słowa.

 

@czarek007 - w wypadku zawartej już umowy fakt, musi mieć w ICA tak jak było w rozmowie i nie ważne jak zwał byle mu się zgadzało). Mnie chodzi o tych, którzy są dopiero w trakcie rozmów. Idę na gilla :jupi: Miłego łyk endu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@godunow - witaj

 

A pozdrawiam..

A poza tym dobrze piszesz..

Trzeba sprawdzać w ISA co zapisane..

Ja jak migrowałem w punkcie by nie było.. umowa na papierze na 18 miesięcy.. Dzwonie wczoraj do konsultanta i okazuje się,że u nich w systemie widnieje na 12 miesięcy!! .. Dwa razy kazałem sprawdzić czy rzeczywiście na 12miesięcy !! To dopiero przez telefon muszą wyłazić niezłe cyrki.. Skoro zawarta umowa w punkcie i takie chocki klocki.. I wyłażą jak widać po wpisach z resztą nie tylko w tym temacie ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również pilnuję każdego słowa

rozmowę mam nagraną i wiem dokładnie po dwukrotnym odsłuchaniu co mi proponowano (można mieć pewne wątpliwości po jednej rozmowie, można nie wychwycić wszystkich słówek itd)

gdybym się nie upomniał o opcję dodatkową canal+ platinium, to pewnie by konsultant o tym nie wspomniał (chyba cwaniak jakiś)

po moim upomnieniu przeczytał regułkę, że mam to na 12 miesięcy za 0 złotych

 

mówił, że dziś wprowadzi te zmiany i też się z tym zgodziłem

już jest dość późno, a dalej zmian na ica nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litaralnie prawnie co jest zapisane to jest święte.. To co mam na umowie papierowej w domu.. Ewentualnie w kwietniu 2014 roku jedynie muszę zawrzeć nową umowę.. A do tego czasu pewnie się sporo zmieni .. Pewnie wszystkim podpisującym nowe umowy w 2014 r. będą tylko proponować sprzęt ADB... Takie mam nieoficjalne info od jednego gościa że od 2014 roku zaczną się wycofywać NC+z kart cameleon . A jak będzie ?? Czas pokaże..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwoniłem do DUK. Wypowiedzenie wysłane 30.04

Propozycja konsultanta to 49zł za universe+

Pytałem o universe+ i 6xcanal+ za 59zł, ale konsultant powiedział mi, że takie oferty są jedynie dla abonentów którzy posiadali paczkę canal+ wcześniej. Czy komuś udało się przejść z pakietu optimum HD na universe + canal+ za 59zł?

Mi najniższy pakiet z canal plus poroponował za 99zł :shock:

Powiedziałem, że za taką ofertę dziękuję i wolę przejść do polsatu.

Ma do mnie dzwonić jutro ;)

 

Mnie proponowali universe+ 6xC+ za 59zł mimo, że do tej pory nie miałem C+.

 

Ponowie swoje pytanie z przedwczoraj, czy ktoś z Was dostał MR z dekoderami adb mimo iż dotychczas nie miał MR przy pakiecie mniejszym niż gold?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie zdziwienie dzisiaj. Wiele osób tu pisało, że po wysłaniu wypowiedzenia urywał im się telefon z dobrymi propozycjami od NC plus. Miałem umowę do końca kwietnia, wysłałem 28 wypowiedzenie z powodu nie zaakceptowania nowych warunków.

Wiele zależy od tego, co miałeś podane w wypowiedzeniu. Jeśli powołałeś się na wyłączone kanały w Cyfrze, to umowa wygasła z końcem kwietnia. Jeśli powodem był koniec umowy na czas oznaczony, to od maja biegnie okres wypowiedzenia. Jeden miesiąc w Cyfrze, trzy w n.

 

Moim zdaniem zadzwoń i podejmij negocjacje. Mimo zakończenia umowy przyjmą Cię z powrotem. Chyba, że ich oferta Tobie nie będzie pasować.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą druga rozmowa z konsultantem, mam dwie opcje do wyboru:

- silver, 6xC+, pace, MR - wszystko za 69 zł

- platinium z HBO + 6m gratis cinemax, pace, MR - za 99 zł

 

w obu przypadkach cały maj bezpłatnie. Konsultant wciąż się upiera, że pakietu universum nie mogę dostać...wcześniej miałem superpremium HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie zdziwienie dzisiaj. Wiele osób tu pisało, że po wysłaniu wypowiedzenia urywał im się telefon z dobrymi propozycjami od NC plus. Miałem umowę do końca kwietnia, wysłałem 28 wypowiedzenie z powodu nie zaakceptowania nowych warunków.

Wiele zależy od tego, co miałeś podane w wypowiedzeniu. Jeśli powołałeś się na wyłączone kanały w Cyfrze, to umowa wygasła z końcem kwietnia. Jeśli powodem był koniec umowy na czas oznaczony, to od maja biegnie okres wypowiedzenia. Jeden miesiąc w Cyfrze, trzy w n.

 

Moim zdaniem zadzwoń i podejmij negocjacje. Mimo zakończenia umowy przyjmą Cię z powrotem. Chyba, że ich oferta Tobie nie będzie pasować.

 

ArtS

 

Niniejszym oświadczam, że nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu 06.04.2012 i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego w aneksie okresu minimalnego. Powodem mojej decyzji są zmiany w ofercie, których nie akceptuję na proponowanych przez Państwa warunkach.

 

Tak to ująłem. Wiedzą, co mi proponowali bo na bank mają do tego bazę danych, mają świadomość, że zaproponowanie platinium 20 zł taniej niż komuś z ulicy to nic ciekawego więc jeśli chcieliby mnie zatrzymać to raczej zaoferowali by coś bardziej atrakcyjnego. Teraz jak zadzwonię to chyba nie powiem, że jednak mi się odwidziało i chciałbym zostać ale potrzebuję lepszej oferty bo to nie ma raczej szans powodzenia. Zaskoczyli mnie mocno.

 

Zadzwonię do nich chyba i powiem, że zdecydowałem się na najniższy pakiet jeśli nie uda się nic ugrać. Jak myślicie, będzie potem opcja, żeby dorzucić do tego canale plus, w sensie czy będę mógł zwiększyć pakiet jeśli najdzie mnie taka ochota? Teraz we wszystkich ligach kończą się sezony więc ogólnie olewam już to co się dzieje ale tak z początkiem września mimo wygórowanych cen zdecydowałbym się. Jestem trochę w kropce, nie ukrywam. Myślałem, że swoim wypowiedzeniem jakoś ich zmotywuje to zatrzymania mnie a wyszło tak, że zostałem bez tv a oni mają mnie w [beep]ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...