tommiyacht Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 czy tu ktoś kto ma podobną sytuacje jak ja czyli przedłużył umowę jeszcze z cyfrą przed 19 marca, nic nie dzwonił i nie pisał żadnych wypowiedzeń ? Chodzi mi o to że ani listownie, alni mailowo nie otrzymałem żadnego info ani z propozycją migracji ani z informacją że mogę kontynuować dotychczasową umowę z cyfra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 bigbaks jest jeszcze w c+,ale podobno ktos dostał MR cyfry przy migracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilia Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ma ktoś wzór wypowiedzenia ze względu na zmiany programowe ? Nie chciałbym jakoś źle to napisać , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 a w upc za 30 zeta canal+ http://media2.pl/media/102395-Jeszcze-t ... w-UPC.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 A na satelicie się nie da... Chociaż w sumie chyba wychodzi taniej niż kabel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arminvanpiekarz Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam, zadzwoniłem dziś na infolinię aby dowiedzieć się czy moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane i ewentualnie usłyszeć co zaproponują. Umowę mam do końca maja 2013. Powiedziałem, że interesuje mnie UNIVERSE + 6x CANAL+ + MR za kwotę podobną do tej jaką płacę obecnie. Posiadam C+COMPACT + MR za 63zł. Konsultant powiedział mi wprost, że na ten moment nie ma takich ofert ale 1 maja pojawią się nowe oferty i bardzo prawdopodobnie że za taką samą cenę będzie można coś osiągnąć. Wystarczy więc cierpliwie czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 No proszę za 30zł. niestety nie mam możliwości na upc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigbaks Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 brudnykwiatek, bigbaks mieliście wcześniej w Cyfrze multiroom na dwie karty czy nie mieliście i wam zgodzili się podczas migracji na dobranie karty do multiroomu? Ja miałem przyznany multiroom za darmo od początku roku tylko do tej pory z niego nie korzystałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas8887 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Migracja zakończona 15 minut temu. Canal+gold 6xC+ (przez całą umowę) HBO (przez całą umowę) Dekoder PVR box (bo mam stary szmelc SD) Umowa 18 miesięcy Cena 79zł Dobra niektórzy powiedzą można było lepiej ale mi to wystarczy Wodotryski mam gdzieś była jeszcze oferta uniwers 6xC+ i filmboxy za 59zł ale chciałem HBO. Szału nie ma ale to jest moim zdaniem w miarę uczciwa oferta. Dodam że kanały już świecą (po 10 minutach wszystko było) zobaczymy czy z dekoderem nie będzie problemów. Ale nadal uważam że nc+ to banda buraków żeby nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spedero Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam. Mam trzy dni na odbiór dekodera w punkcie. Niestety po migracji okazało się, że najbliższy punkt jest poza miastem mojego zamieszkania. Konsultant powiedział, że jeżeli nie odbiorę w ciągu trzech dni to dekoder automatycznie zostanie do mnie wysłany kurierem. Proszę mi powiedzieć czy to naprawdę jest prawda? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 lukas8887 dobra oferta też bym ją przyjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blitztrager Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam, Czytam forum namiętnie od kilku tygodni i chcę się podzielić z Wami informacjami jakie propozycje otrzymałem od NC+ Obecnie mam Komfort HD za 38 zł bez ich dekodera, bez MR - tylko Komfort HD Złożyłem wypowiedzenie na początku kwietnia. Do tej pory miałem 2 telefony plus jeden głuchy. Wszystkie z numeru 223104500. Pierwsza rozmowa: Oferta I C+Gold 79zł na 18 miesięcy 4xC+ HBO na 6 miesięcy PODZIĘKOWAŁEM Oferta II C+Silver 64zł na 18 miesięcy 2xC+ HBO na 6 miesięcy PODZIĘKOWAŁEM Oferta III C+Universe 49zł na 18 miesięcy 0xC+ HBO na 6 miesięcy PODZIĘKOWAŁEM Oferta IV C+Comfort 34zł na 18 miesięcy 0xC+ PODZIĘKOWAŁEM Mówiłem, że drogo i chcę HBO + canal+. Konsultant informował mnie, że pełny canal+ czy jakikolwiek w Universe "nie ma takiej oferty". Po rozmowie z przełożonym dorzucał HBO. Dzisiaj miałem drugą rozmowę. Konsultant pytał się czy znam się na pakietach. Mówię, że czytałem to i owo Pyta się czego bym sobie życzył. Odpowiadam: Universe 6xC+ czyli OPCJA CANAL+ PLATINUM HBO6ms Dekoder pace 500gb 0zł Całość za 59zł. Konsultant proponuje: Oferta II C+Silver 69zł na 12 miesięcy 6xC+ Pace 500 Mówię, że chcę HBO => konsultacja u przełożonego => "niestety nie ma takiej możliwości" Powtarzam, że chcę Universe i to co powyżej => konsultant "niestety nie ma takiej oferty" może być universe za 49zł goły xD PODZIĘKOWAŁEM Zastanawiam się czy jutro nie zadzwonić do DUK na 222200191 może zaproponują lepszą ofertę. Trochę długi opis historii ale chcę pokazać innym, że dobra oferta jest możliwa. Jak ktoś chce pogadać zapraszam na shredshred małpa gmail.com. Zyczę wszystkim powodzenia, nie dawajcie się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigbaks Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Migracja zakończona 15 minut temu. Canal+gold 6xC+ (przez całą umowę) HBO (przez całą umowę) Dekoder PVR box (bo mam stary szmelc SD) Umowa 18 miesięcy Cena 79zł A taka oferta ze złożonym wypowiedzeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbolo Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam. W sobotę zmigrowałem do ncplus. Za 69 zł silver plus pełna paczka C+ i pace 500 gb za 0zł. (wcześniej pakiet c+superpremium i mr z hbo za 119). Dzisiaj odebrałem pace z APS. Starego sagecoma oddałem. Jako, że nowa umowa ma obowiązywać od 1 maja podłączyłem pace nie licząc na wszystkie kanały gwarantowane. Kanały nie działają co nie jest zaskoczeniem. Ale najlepsze na koniec. Mój pace nie ma aktualizacji. Pomimo, że wszystko jest z logo nc+ (łącznie z pilotem, dekoderem i pudełkiem) mam kanały sd. Dwa razy aktualizowałem listę kanałów i nic. Na 1 zwykły tvn, nie ma nic w hd. Dzwonię do ncplus. 15 minut czekania na łączenie z działem technicznym. Miła pani potwierdziła, że dekoder nie ma aktualnego oprogramowania (normalnie jakbym nie wiedział). Okazuje się, że muszę czekać do piątku do godziny 2 w nocy bo tylko przez weekend jest aktualizacja oprogramowania. Sagecom oddany więc półfinały LM będę oglądał w oszałamiającej jakości SD. Powiedziałem pani, że co to za nowa definicja rozrywki na co odpowiedziała mi, że to tylko kilka dni. Całe życie z wariatami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 lukas8887 super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas8887 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 bigbaks Wypowiedzenie złożone i zarejestrowane zadzwoniłem sam bo w domu zagrożono mi że będę spał pod mostem jak 1 maja będzie czarny ekran w telewizorze I faktycznie w domu bym nie spał bo moje wypowiedzenie było napisane tak że od maja widziałbym ciemność (słowa konsultanta) ircios Dzięki no mi pasuje od początku chciałem platyne i HBO za 99zł i bym migrował nie chcieli dać za 99zł dali za 79zł (oczywiście nie ma wodotrysków ale to akurat olewam) Jeszcze raz powtórzę że nadal polityka nc+ jest dla mnie psychozą bo wszyscy którzy chcieliby dostać taką ofertę powinni ją dostać. Życzę wszystkim powodzenia i nie dawać się tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 lukas8887: Ja dla przykładu kończę zabawę w C+ a migrowałem po wypowiedzeniu z N z pakietu za 48 zł. Miałem gwarantowane Nfilm 3 i 4 a na 3 mies NFilm 1-2. Uzyskałem chyba trochę lepsze rezultaty: umowa 12 mies. silver +6 C+ jako "platynka" - 69 zł. HBO - 0 zł na cały okres umowy. Cinemaxy - 6 mies. 0 zł. MR Turbobox plus biały 10 zł - zdałem kurierowi starego białasa. Najem - 0 zł na cały okres umowy - tu długo trwała dyskusja - ale powiedziałem pa pa i po konsultacji zostało na 0 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Moja pierwsza rozmowa - zadzwoniłam do DUK cyfry, bo nikt mi nie chciał odpisać czy zatwierdzono moje "programowe" wypowiedzenie i czy należy mi się ekstra sygnał w maju, bo do mnie personalnie ten komunikat jakoś nie dotarł. Na dziś udało się tyle: 89zł za: gold z całą paczką c+, hbo cinemax na 9 msc. za 0 pejsaty (zgapiłam od kogoś - fajne) za 0 Umowa 12msc. Za [beep]ę nie chciał zejść z tego golda. No to ja wolę się potargować o platinum w tej cenie, przynajmniej będę mieć premiery VOD, z których czasem coś pożyczam. Mam zamiar poczekać, bo potwierdzono mi w końcu mejlem, że mam sygnał jeszcze w maju. Pan, który zadzwonił już drugi raz dzisiaj (no jednak co znaczy duk cyfry) troszkę postękał, że gardzę taaaaką ofertą, po czym przyznał, że co mi szkodzi zaczekać. Umówiliśmy się za tydzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas8887 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 lukas8887:Ja dla przykładu kończę zabawę w C+ a migrowałem po wypowiedzeniu z N z pakietu za 48 zł. Miałem gwarantowane Nfilm 3 i 4 a na 3 mies NFilm 1-2. Uzyskałem chyba trochę lepsze rezultaty: umowa 12 mies. silver +6 C+ jako "platynka" - 69 zł. HBO - 0 zł na cały okres umowy. Cinemaxy - 6 mies. 0 zł. MR Turbobox plus biały 10 zł - zdałem kurierowi starego białasa. Najem - 0 zł na cały okres umowy - tu długo trwała dyskusja - ale powiedziałem pa pa i po konsultacji zostało na 0 zł. Gratuluje dobrej oferty Mi wystarczy moja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss84 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 cześć.. mam jedno pytanie, bo przyznam, ze juz sie troche gubie. zlozylem wypowiedzenie w zwiazku z wylaczeniem kanalow. dzis telefon do DUK - wypowiedzenie przyjete, ale jedyna oferta dla mnie to platinum za 99 zl (mialem komfort+). zadnych universow czy silverow z canal+ za 59/69 nie maja dla mnie. I tu moje pytanie - konsultant poinformowal mnie, ze moja umowa zostanie rozwiazana z koncem kwietnia (bo wypowiedzenie skutkuje na koniec miesiaca, w ktorym zostalo przyjete). Czy to sie zgadza? Bo w tej dzisiejszej decyzji uokik pisza: "co do abonentów, którzy wypowiedzieli umowy: spółka ma poinformować, że do 31 maja mogą anulować swoje wypowiedzenie." To w koncu mam czas do konca maja cofnac wypowiedzenie jesli nic nie zejda z cena czy musze to zrobic jutro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas8887 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Tego do końca nie wiem ja w wypowiedzeniu napisałem że definitywnie chcę rozwiązać umowę 30 kwietnia i coś tam jeszcze (dokładnie nie pamiętam co tam nasmarowałem) i konsultant powiedział że wyłączyliby sygnał 1 maja w moim przypadku. Słowa konsultanta nie wiem na ile był dobrze poinformowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 cześć.. mam jedno pytanie, bo przyznam, ze juz sie troche gubie. zlozylem wypowiedzenie w zwiazku z wylaczeniem kanalow. dzis telefon do DUK - wypowiedzenie przyjete, ale jedyna oferta dla mnie to platinum za 99 zl (mialem komfort+). zadnych universow czy silverow z canal+ za 59/69 nie maja dla mnie. I tu moje pytanie - konsultant poinformowal mnie, ze moja umowa zostanie rozwiazana z koncem kwietnia (bo wypowiedzenie skutkuje na koniec miesiaca, w ktorym zostalo przyjete). Czy to sie zgadza? Bo w tej dzisiejszej decyzji uokik pisza: "co do abonentów, którzy wypowiedzieli umowy: spółka ma poinformować, że do 31 maja mogą anulować swoje wypowiedzenie." To w koncu mam czas do konca maja cofnac wypowiedzenie jesli nic nie zejda z cena czy musze to zrobic jutro? Pisałam o tym kilka postów wyżej Konsultanci "nic nie wiedzą" - dzwoniłam. A tu na forum poszło info,że ludzie dostają mejle z takim "przedłużeniem" wypowiedzenia. Po całym dniu czekania na odpowiedź z ica cyfry czy mnie też to dotyczy, bo wypowiedzenie ma ważne od 1.05., w końcu mi odpisali: "Szanowna Pani, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że na podstawie przesłanego wniosku, rozwiązanie Umowy zostało zaplanowane na 30 kwietnia 2013 roku. Jednocześnie wyjaśniam, iż sygnał zostanie Pani udostępniony do 31 maja 2013 roku bez dodatkowych opłat. Niezbędne jest posiadanie karty abonenckiej oraz dekodera. W związku z tym, Operator przedłużył zwrot sprzętu do 14 czerwca 2013 roku." Uważam, że muszą ci to pisemnie potwierdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss84 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 dzięki i sorry, ze sie musialas przeze mnie powtarzac. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 To są jego ku..a słowa a nie moje kolego ,czytaj ze zrozumieniem. Po pierwsze gdy się kogoś cytuje to używa się czegoś takiego jak cudzysłów - z Twojego posta nie wynika, kto wypowiedział te słowa. Pisz jasno i przejrzyście, to nie będzie problemów ze zrozumieniem. Po drugie nie spinaj się tak bo Ci żyłką pęknie. Kolego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam. Mam pytanie: Migrowalem do nc+ w sobote do dzisiaj nie mam kanałów z nc+ na moim pace takich jak: Discover HD , baby tv, cbeebies... i a po drugie skad mam wziac nr. umowy z nc+ i haslo literowe aby moc sie zalogowac w nc+ Go ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi