Skocz do zawartości

Przymusowa migracja na platformę CANAL+


marcin_ketrzyn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ewidentne oszustwo NC+. Publicznie zapewniają, że każdy może pozostać przy swoich umowach do ich końca - i tak powinno być. Jak dostanę takie pismo - prześlę odmowę i powiadomię mailem UOKiK. Zalecam kontakt z UOKiK innym niezadowolonym - ale takie posty są notorycznie przenoszone do kosza - czyżby zaplanowana ochrona NC+ na tym Forum?

 

Infolinia UOkIK -- 800 007 707, mail -- uokik@uokik.gov.pl.

lub bezpośrednio do rzeczników konsumentów.

 

Dostali zgodę na konsolidację, nie znaczy, że mogą teraz wprowadzać niedozwolone działania uderzające w konsumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak nie wszyscy bo ja w cyfrze jestem i nie dostałem jeszcze nic od nich. Skakałbym z radości gdybym taki list dostał, z miejsca by wypowiedzenie poleciało. Obecnie powiedzieli jeszcze przed tą pierwszą konferencją, że mam optimum z hd promo i filmboxem za 51 zł do października 2014 i nie mogę tego ruszyć do tego czasu, czyli oni chyba też nie mogą mnie zmusić do przejścia na nc+.gdyby jednak zmienili zdanie i taki list wysłali, wypowiadam od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za bieżące i konkretne informacje.

Możesz podac trochę więcej szczegółow:

-w jakiej platformie jesteś?,

-do kiedy masz obecną umowę wazną?

-ile płaciłeś a do ilu będziesz zmuszony jak nie zrezygnujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tydzień przed startem platformy pisałem o przymusowej migracji i rozbiciu opcji Canal+ w pakietach to do końca miałem nadzieję, że zmienią te plany. Szczególnie co do obowiązkowej migracji, biorąc pod uwagę PR jaki obecnie ma platforma. Aż żal, że wszystko o czym pisałem zostało ostatecznie wdrożone, a platforma idzie na dno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem tą decyzją o automatycznej migracji jadą MOCNO po bandzie. Owszem - jest sporo osób, które łykną to bez oporów - ci którzy płacili stawki bez rabatów czy byli dotychczas abonentami jednocześnie Nki i Cyfry.

Z drugiej strony liczę na to, że znajdzie się duża grupa abonentów, którzy pokonają wrodzone lenistwo i wyślą wymówienie żeby nie dać się orżnąć w tak bezczelny sposób.

Ja w każdym razie tak planuję to zrobić i będę namawiał do tego wszystkich znajomych abonentów Nki i Cyfry. Róbcie to samo - znajomi będą wam wdzięczni za zaoszczędzenie sporej kasy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczyłem tydzień przed startem platformy - przymusowa migracja dotyczy osób posiadających nPremium albo Canal+. Reszta może zostać na dotychczasowych warunkach (z uwzględnieniem kanałów, które będą stopniowo usuwane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jestem abonentem n z opcją full (tzn wszystko bez XXX) za 99 zeta. Potwierdzam do mnie dzisiaj dotarło też pismo z nc+ z propozycją pakiet C+ GOLD +HBO za 119 zeta na które się nie zgadzam bo uważam iż ta cena jest za wysoka. W piśmie jest również wiadomość iż obecny pakiet mogę oglądać do końca kwietnia a od maja nc+ mam również możliwość rezygnacji w formie pisemnej do 19 kwietnia z której z przyjemnością skorzystam. Pismo wyślę im po świętach oczywiście za potwierdzeniem. Tak się zastanawiam co te [beep]y robią z tą nc+ przymusowa migracja z takimi cenami,w takiej formie,z taką reklamą to idiotyzm. Byłem bardzo zadowolony z n-ki ( 5 lat ) pasowała mi byłem nawet w stanie zrozumieć pewne podwyżki w nowej nc+ ( bo chciałem dobrać multiroom) a tu takie świństwo. A wypowiedzi zarządu nc+ to po prostu żenada i kompromitacja. No nic trudno trzeba się rozstać tracą właśnie klienta premium. A pani wc prezes co na to?

PS idę obejrzeć ofertę polsatu bo man do wydania od maja 100zł pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś podawał już to źródło ale na tej stronie: http://media2.pl/media/101499-Jednak-przymusowa-migracja-do-ncplus-Odkodowany-nowy-Canalplus.html można przeczytać o przymusowych migracjach i tu moje pytanie: czy to przypadkiem nie jest tak, że zmuszać do migracji będą tych, którzy sami dokupowali pakiety Canal+ i N-premium natomiast tych, którzy mają to automatycznie w zakupionym pakiecie (np. Canal+ Optimum HD) pozostawią na starych zasadach? Poniekąd tak można zrozumieć ten artykuł....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Właśnie wyciągnąłem ze skrzynki kopertkę ;]

Posiadam aktualnie N wszystkie pakiety z HD recorderem + HBO i nPremium1-4 za 69 zł w abo na 6m chyba do końca czerwca.

Niestety w piśmie mi zaproponowano Pakiet silver za 79 ;] Właściwie ma zastąpić moją dotychczasową Nkę od 1 maja. Próbowałem się dodzwonić do NC+ dla abo ale twa aktualizacja bazy.

Jak się dodzwonię i coś zaproponują to napiszę narazie będę szykował wypowiedzenie niestety ale to kpina żeby płacić więcej za dużo mniej niż się posiada obecnie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parenascie minut temu zadzwonilem do BOK z zapytaniem o te przymusowe migracje. Oczywiscie babka pyta skad mam takie info, wiec jej mowie ze wyczytalem gdzies, ale byla przygotowana bo odpowiedziala ze pewnie czytam SatKuriera (pewnie ich szkola z wiedzy z forum SK ;-) ) Odpowiedziala mi ze to nie prawda, ze od 5 kwietnia nowa paczka C+ zastapi stara a moja umowa bedzie obowiazywac jak do tej pory do samego jej konca (do czerwca) bez zmiany ceny abo...

Oczywiscie padla tez propozycja migracji (mam Optimum+HBO+MR) na Platinum za... 139zl Podobno najlepsza oferta dla mnie 8-) Oczywiscie podziekowalem i powiedzialem ze to za drogo i nie bede przedluzal umowy (dopiero pierwszy telefon, wiec nie ma co na prozno gadac, niech oni sie wysila)

Aha, jeszcze wazna sprawa, owa Pani powiedziala tez ze juz nie bedzie takich rabatow przy migracji jak czytamy na SK, juz sie skonczyly... Zabrzmialo groznie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się okaże, że jednak abonenci cyfry nie dostają pisemka z tekstem o przymusowej migracji to chyba zostaje mi tylko czekać i mieć nadzieje, że wyleci jakiś kanał na początku kwietnia i na tej podstawie będe mógł wysłac wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się okaże, że jednak abonenci cyfry nie dostają pisemka z tekstem o przymusowej migracji...

 

Spokojnie , wszystko w swoim czasie ;) @Rigidigi już w piątek pisał, że abonenci n mający npremium dostaną list z migracją od 1 maja a abonenci Cyfry z Canal Plus z migracją 1 lipca. Napisał to w piątek, dziś nkowicze z npremium dostali własnie z terminem migracji 1 maja wiec się sprawdziło , tak samo może się sprawdzić termin z abonentami mającymi Canal Plus ;)

 

Migracja będzie automatyczna dla posiadaczy canal+ (najpóźniej z dniem 1lipca), oraz dla posiadaczy npremium, (najpóźniej 1maja). Reszta będzie mogła dokończyć swoje umowy.

Oczywiście jeśli się komuś nie podoba może zrezygnować.

dla abo Cyfry;

Wysyłka po świętach

 

a jak będzie zobaczymy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, poczekamy do lipca na te ich propozycje migracji,ale czym szybciej tym lepiej. Tak więc do roboty pracownicy p.Mońki...czy jak jej tam.

Wycinanie tekstów w tym temacie, to zwykła cenzura i ludzie którzy to robią sami wystawiają sobie opinię. Wiadomo o co chodzi. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...