Jump to content

Problemy z odbiorem i sprzętem w Platformie CANAL+


Recommended Posts

Dodam tylko, że wczoraj w ciągu dnia po przełączeniu na C+ 4K wyskakiwał ekran braku uprawnień i informacja, żeby przełączyć na TVP HD i poczekać na aktywację. Może były jakieś ogólnopolskie problemy z tym brakiem uprawnień? Dodam, że nie korzystam z modułu, tylko dekodera 4K Ultrabox (Technicolor).

Link to post
Share on other sites

Panowie mam problem z najnowszym dekoderem 4K od Cyfry. Mianowicie dekoder podłączony jest HDMI z TV oraz przez złączę optyczne do zestawu Audio (nie bezpośrednio tylko przez konwerter optyk na chinch). Lubie słuchać radia nie włączając TV. Gdy po kliku godzinach odsłuchu włączę TV nie ma dźwięku na TV,  jest tylko na wieży. Żeby przywrócić dźwięk na na TV muszę resetować dekoder poprzez odłączenie go od prądu. Przywracałem  ustawienia fabryczne na dekoderze i TV i nic to nie dało. 

Edited by bobwoj
Link to post
Share on other sites

Ostatnio jakość sygnału na tvn24 spadła mi z 73 na 66% nie ma się jeszcze czym przejmować ale dziwne jest to że parametry wszystkich innych kanałów zostały takie jak były miał ktoś kiedyś taką sytuacje? ( nie było żadnej burzy itp)

Link to post
Share on other sites
W dniu 22.09.2020 o 11:31, ircios napisał:
W dniu 22.09.2020 o 08:43, Inspektor napisał:

Wracając do tematu braku odbioru kanału Canal+ 4K ultra hd na czarnym module cam, po korespondencji z pomocą techniczną, i doradach typu reaktywacja karty, pozostawienie telewizora na kanale TVP 1, nic z tego nie wyszło i ostatnia dorada to aby udać się do punktu i wymienić sprzęt bo jest wadliwy. Dziwne wadliwy sprzęt a nie chodzi tylko jeden kanał 4K a pozostałe śmigają?

 

W dniu 22.09.2020 o 11:19, PawelTSW napisał:

Jaką masz kartę? Caymana? 

Moduł z ecp? 

Sorki @PawelTSW , ale zacznij w końcu czytać..

@Inspektor idź i wymień.  Co Ci szkodzi. Okaże się ile racji mają konsule. Być może obecny moduł będziesz mógł sprawdzić w APS.

Wczoraj wymieniłem sprzęt w APS i dalej nic. Wszytko działa, ale Canal+4K Ultra HD nie działa mimo dosyłania uprawnień, czyli coś nie tak jest u nich a nie u mnie.

Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, Inspektor napisał:

Wczoraj wymieniłem sprzęt w APS i dalej nic. Wszytko działa, ale Canal+4K Ultra HD nie działa mimo dosyłania uprawnień, czyli coś nie tak jest u nich a nie u mnie.

Może napisz do kolegi @Mikizncplus żeby sprawdził czy na koncie abonenckim jest wszystko ok.

Link to post
Share on other sites
57 minut temu, _Artek_ napisał:

Ostatnio jakość sygnału na tvn24 spadła mi z 73 na 66% nie ma się jeszcze czym przejmować ale dziwne jest to że parametry wszystkich innych kanałów zostały takie jak były miał ktoś kiedyś taką sytuacje? ( nie było żadnej burzy itp)

 

Sprawdziłem z ciekawości u mnie i...

Transponder 11508 V 27500 3/4

Sygnał: 13,8 dB

SNR: 86%

AGC: 91%

BER: 0

Link to post
Share on other sites

@_Artek_ weź pod uwagę, że słońce schodzi w dół w związku ze zmianą pory roku. W pewnym momencie bodajże w październiku po południu sygnału może nie być wcale, gdy słońce równo będzie ustawione za satelitą. Efekt występuje wiosną i jesienią. 

Link to post
Share on other sites
37 minut temu, ircios napisał:

@_Artek_ weź pod uwagę, że słońce schodzi w dół w związku ze zmianą pory roku. W pewnym momencie bodajże w październiku po południu sygnału może nie być wcale, gdy słońce równo będzie ustawione za satelitą. Efekt występuje wiosną i jesienią. 


no tak nie pomyślałem..... ale na jednym kanale :D 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...