Jump to content

Problemy z odbiorem i sprzętem w Platformie CANAL+


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Witam, 
od kilku dni obserwuję problem z odbiorem kanałów z grupy TVN (Style, Tvn 7, TTV) na obu dekoderach (Ultrabox i Mediabox). 
Problem objawia się przeskakiwaniem obrazu, brakiem synchro między dźwiękiem a obrazem. Tak samo dzieje się w przypadku nagranego jakiegoś programu. 
Antena jest zbiorcza na dachu bloku. Poziomy sygnału mam w normie (jeśli nie występuje ten problem).
Dzwonić z tym do PC+ czy to kwestia ustawienia anteny?

Link to post
Share on other sites
To mogą być zakłócenia od urządzeń LTE w pobliżu dekodera / kabla. 
To dziwne, bo zaczęły występować kilka dni temu. I równie dziwne, że te zakłócenia mają wpływ tylko na kilka wybranych kanałów.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, pietro_m napisał:

To dziwne, bo zaczęły występować kilka dni temu. I równie dziwne, że te zakłócenia mają wpływ tylko na kilka wybranych kanałów.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Może kilka dni temu sąsiad sobie router postawił? Sprawdź dekoder na innej antenie.

 

@Kacza23. Wyczyść dysk

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites
Może kilka dni temu sąsiad sobie router postawił? Sprawdź dekoder na innej antenie.
Niestety nie mam dostępu do innej anteny. default_sad.png

 

Jak sprawdzić częstotliwość źródła zakłóceń? Da się jakoś wyliczyć częstotliwość na której odbierany jest sygnał dla wybranych kanałów?

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam dokładnie, ale transponder TVN (11,508 GHz) ma na kablu częstotliwość pośrednią w okolicach 1,8 GHz i pokrywa się właśnie z LTE1800. Mam tak u siebie - jak telefon siedzi w LTE1800 Orange i jest w pobliżu przelotki okiennej (słabe ekranowanie), to też mam piksele i artefakty na kanałach z grupy TVN. Przełączenie telefonu na 3G (2100 MHz) usuwa problemy w odbiorze TV.

 

12 godzin temu, Kacza23 napisał:

Co zrobić jak dekoder mediabox non stop się zawiesza. Reset nic nie pomaga. Można jakoś wgrać na nowo soft?

Jak się przegrzewa, to przestawić w lepiej wentylowane miejsce. Jeśli nie pomoże, to wymienić na inny.

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Też miałem kilka miesięcy temu podobny problem. Wycięło mi kompletnie sygnał.Pasek jakości był na 0. Po dwóch dniach problem ustąpił i się nie powtórzył. Nie wiem czy któryś z sąsiadów testował jakiś router LTE czy coś. W międzyczasie co prawda wymieniłem konwerter na unicable i zarobiłem na nowo końcówki. Nie wiem może to była kwestia starego konwertera. Ten nowy niby ma jakiś filtr LTE.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Chyba jakaś grubsza awariana na Hot Birdzie, od ok. 1h brak sygnału na tp. 65, 74, 78, 79. W nc+GO na kanałach z tych tp. też ciemno. 

Link to post
Share on other sites

Witam, 
Mam problem z NCGO.

 

Córka oglądała bajki na NCGO Mini Mini kanał, nagle się zawiesiło i nie odpalało kolejnych .

 

Zresetowałem dekoder 4k wchodzę w NCGO dla Dzieci, i ciemne są nazwy kanałów nawet, potem jak wchodzę aby wybrać jakiś film/bajke nie startuje. 

 

Pomożecie, poproszę.

 

 

EDIT :

 

Samo się naprawiło po pół godzinie. ZOstawiam dla innych info w razie czego.

Edited by east
Naprawiło się.
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Odbieracie z satelity TVP2HD,ATM ?? Dzisiaj zupełny brak sygnału, a wczoraj na nowo ustawiałem antenę. A potem jeszcze ostro padało. To nie wiem czy ja coś popsułem czy to jakaś niezależna awaria??

Edited by Ramirez
Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, Ramirez napisał:

Odbieracie z satelity TVP2HD,ATM ?? Dzisiaj zupełny brak sygnału, a wczoraj na nowo ustawiałem antenę. A potem jeszcze ostro padało. To nie wiem czy ja coś popsułem czy to jakaś niezależna awaria??

Nie działało jakieś 25 min ,ale teraz wszystko śmiga.

Link to post
Share on other sites

A jednak to u mnie było nie tak. Brakowało mi stacji nadawanych na 12xxx w polaryzacji V. I tak zacząłem myśleć gdzie błąd był. Padł konwerter, przełacznik diseqc czy coś innego. A tu się okazało że wina sumatora DVBT/SAT. Miałem założonego najtańszego Opticuma, a podkusiło mnie założyć innego nowego co się walał w szufladzie - telmora. No i się okazało że to jego wina.

Link to post
Share on other sites

A czy to była by strata jakby te kanały wyparowały? Zwłaszcza ATM, który stara się być kanałem.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za info. Wielka szkoda. Utrzymuję pakiet Start+ praktycznie wyłącznie dla Ale Kino+. TV 5 było miłym dodatkiem!

Z wartościowych dla mnie kanałów FTA z filmami zostaje już tylko ARTE i RAI TRE ze swoim nocnym pasmem Fuori Orario...

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jak długo zazwyczaj trwa aktywacja uprawnień na karcie? Wiem, że może to trwać do 24h, ale chodzi mi o typowy czas aktywacji. Dziś zmieniałem dekoder na nowy (Ultrabox+ 4K). Minęły 3 godziny i dekoder wciąż wisi na ekranie aktywacyjnym. Do tej pory jeszcze nie zdarzyło mi się, aby trwało to aż tak długo. Boję się, że rano nadal może być to samo.

 

EDIT 1: Dzięki za poprawienie błędu, aż mi wstyd. Zastanawia mnie jeszcze jedno, w strefie abonenta w zakładce dotyczącej sprzętu ciągle widnieje mój poprzedni dekoder i karta. Zmieni się to dopiero po pomyślnej aktywacji czy może tu jest problem i osoba wydająca dekoder w punkcie coś namieszała i mogę sobie czekać w nieskończoność? Może jestem trochę niecierpliwy, ale jeżeli jest jakiś problem to w niedzielę pewnie już nie uda się go rozwiązać, a poniedziałek i wtorek siedzę po 12h w pracy więc wtedy wszystko się może przeciągnąć do środy :(

 

EDIT 2: No i niestety po 14 godzinach nowa karta wciąż się nie aktywowała.

Edited by Przemo_KRK
Ort! Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

W strefie abonenta powinien być chyba już widoczny nowy sprzęt. Przynajmniej ja po wymianie tak miałem, bo odczytywałem z zakładki nowy kod do aktywacji multiroom.Albo jest jakiś problem na Twoim koncie albo pracownik czegoś nie przeklikał prawidłowo ;)

Poproś o pomoc kolegów @P_Canal+ lub @Mikizncplus

 

Edited by Pawel
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Przemo_KRK

Najprościej będzie zadzwonić na infolinię i powiedzieć o całej sytuacji.

Możesz zadzwonić też do punktu w którym brałeś dekoder. 

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...