Jump to content

Problemy z odbiorem i sprzętem w Platformie CANAL+


Recommended Posts

Dzwoniłem na infolinie. Ustawiłem na TVP1 i wysyłane mam uprawnienia. Cały czas ten ekran widzę, "obecnie program nie jest nadawany, spróbuj ponownie później". Całość trwa już 1godz 15 minut. 

 

Ile czasu mam czekać na te uprawnienia? I wtedy zniknie mi ten ekran?

Link to post
Share on other sites

Instalacja 2 Anteny:

Jakość 65

Poziom 58

 

Wyłączyłem już ten kanał 11 i Canal Plus Sport 2 nadal nie mam jest tylko ten komunikat o którym wcześniej pisałem.

Edited by east
edycja
Link to post
Share on other sites

Z tego co pamiętam to niektóre dekodery z oferty potrafią dawać stabilny obraz nawet przy kilkunastu %.Ale nie oszukujny się przy dużej antenie parametry powinny być zdecydowanie lepsze.To ma znaczenie przy odrobinie gorszej pogodzie.

Link to post
Share on other sites

Witam

 Problem z komunikatem " Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później "

 

na razie został rozwiązany. Kontakt z infolinią i pokierowanie w ustawienia Diseq , tam zmiany różne i działa jak na razie.

 

Informacja dla użytkowników.

 

Dziękuję.

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, east napisał:

Witam

 Problem z komunikatem " Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później "

 

na razie został rozwiązany. Kontakt z infolinią i pokierowanie w ustawienia Diseq , tam zmiany różne i działa jak na razie.

 

Informacja dla użytkowników.

 

Dziękuję.

Problem od dawna znany i rozwiązany.  Jakiś czas temu pisał o tym np. @_Artek_

Link to post
Share on other sites

Panowie mam pytanie, czy u was eleven sport ( w tym momencie mecz Atalanta - Milan) obraz tnie? Jakość dramat w dodatku jak "piłka przyśpiesza" to robi się pikseloza i obraz tnie?

Dwa dni temu wymieniłem dekoder na 4k. Na poprzednim jakość też była srednia na eleven ale nie cięło tak. 

Dodam, że tv Philips 55 4k.

Link to post
Share on other sites

Proszę o poradę, jestem laikiem w temacie, pojawił się problem na kanale Polsat HD co pół minuty lub więcej na sekundę zanika dźwięk, TYLKO dźwięk, problemów z obrazem nie ma. Dzieje się to tylko na tym kanele i zostało sprawdzone na dwóch róznych dekoderach model ten 183 na obu dxwięk zanika w ten sam sposób.

Link to post
Share on other sites

Mam następujący problem z dekoderem  TurboBox+/PVR ADB 5720SX co kilka godzin pracy zawiesza i nie można nic z nim zrobić bez tzw. twardego resetu tj. odłączenia z sieci elektrycznej i ponownego włączenia. Jest dekoder z tzw. serii Monster z dyskiem 1 TB. Jeżeli zgłoszę uszkodzenie dekodera to na jaki zostanie on wymieniony. Wydaje mi się, że to tez powinien być dekoder z dyskiem 1 TB. Za tego TurboBox-a nie płacę czynszu, ponieważ zapłaciłem za niego swego czasu jednorazowo kwotę wówczas wymaganą. Jestem oczywiście zainteresowany dekoderem 4K ale nie mam zamiaru płacić czynszu za najem, skoro do tej pory wg. mojej umowy takiego czynszu nie płaciłem.

Edited by Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.
Link to post
Share on other sites

Na  dekoderze  premiumbox początkowo  znikał  i wracał  obraz.  Pojawiał  się  komunikat  Hoff,  a wczoraj  nagle  podczas  oglądania dekoder  się  wyłączył  i nie  można  go  włączyć.  Pali  się  tylko  czerwona  dioda.  Co  się  mogło  stać?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...