Jump to content
Tokić

Problemy z odbiorem i sprzętem w Platformie CANAL+

Recommended Posts

I nie będziesz miał. Obraz jest niekodowany. Dźwięk kodowany. Nie ma uprawnień dla 1884 żeby zdekodował dźwięk.

 

Dźwięk jest jak ktoś ma możliwość odbioru tego kanału z karty Viaccess - CAID 0500.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, east napisał:

Witam!

 

Od tygodnia mam problem z dekoderem PEACE PVR. Mam go długo, ale problem pojawia się przy nagrywaniu.

Otóż nagrany materiał skacze, pikseluje się co jakiś czas. 

 

Przy normalnym oglądaniu problem nie istnieje, tylko nagrany materiał.

 

Nigdy takiego problemu nie miałem.

Dysk zapełniony w okolicach 80%.

Sygnał wyświetla na zielono jakieś 3,5 w skali 5.

 

Bardzo Was proszę o pomoc.

Dziękuję ślicznie.

Ileż można...a wystarczy cofnąć się wstecz. Wymień cameleona na caymana. O kratę chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu ‎23‎.‎11‎.‎2019 o 17:18, ircios napisał:

Zamontuje nawet 2m.i nie będzie odbierać. Trzeba ustawić.  Tak samo jak i 80. Prawidłowy montaż i ustawienie i wtedy problem znika.

Przecież nikt nie montuje bez ustawiania, proste jak kilo sznurka w kieszeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem z funkcją time shift na dekoderze Wifi PremiumBox+, mam ustawione wszystko fajnie działało, ale nagle przestało. Nie da się zatrzymać, ani cofnąć, ale nagrywanie bardzo dobrze działa, bo regularnie coś nagrywam. Czy to problem sprzętowy czy może jakaś aktualizacja potrzebna? Czy jeśli ta funkcja nie działa to dekoder kwalifikuje się do wymiany bezpłatnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, spido napisał:

Przecież nikt nie montuje bez ustawiania, proste jak kilo sznurka w kieszeni.

Oczywiście, że  nie. Specjalista, który montuje tak, że jest problem z odbiorem, to tak jakby wcale nie ustawił. Proste.

@kleyo oczyść dysk. Sformatuj najlepiej. 

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Mam dekoder 4K ULTRABOX+, telewizor Sony 65XF9005 oraz soundbar JBL 2.1.
Dekoder jest podłączony do TV po HDMI. Soundbar po HDMI ARC do TV.
Gdy włączam TV, włącza się soundbar. Gdy wyłączam TV soundbar się wyłącza, ale po jakimś czasie automatycznie się włącza i tak już zostaje.
Bez podłączonego dekodera tego problemu nie ma. 
Wygląda na to, że dekoder wysyła jakiś sygnał i powoduje automatyczne włączanie się soundbara.
Gdy podłączyłem soundbar przez przewód optyczny, wtedy tego problemu nie ma, ale muszę za każdym razem włączać i wyłączać soundbar osobno (brak funkcji automatycznego włączania razem z TV, co jest dla mnie niekomfortowe).
Czy miał ktoś z was podobny problem i udało się go rozwiązać? Próbowałem już wielu ustawień i nic nie pomaga.
Czy taki włączony soundbar, ale nie grający (nie chodzi o tryb gotowości, on jest po prostu włączony) pożera dużo prądu?


Pozdrawiam,
Piotr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyłączyłem w moim telewizorze "Bravia Sync" odpowiedzialne za sterowanie po HDMI, wtedy soundbar w ogóle nie działa.

Wydaje mi się, że powinien w takim ustawieniu działać, ale czy HDMI-CEC nie jest potrzebny do ARC odpowiedzialnego za równoległe włączanie i wyłączanie z telewizorem?

Jeżeli tak, to równie dobrze mogę go mieć podłączonego tak jak teraz - po kablu optycznym i samemu włączać/wyłączać pilotem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ARC i HDMI-CEC to dwie różne funkcje niezależne od siebie. Wyłącz HDMI-CEC w dekoderze a nie telewizorze, bo jak pisałeś po odłączeniu dekodera problem nie występuje, więc winić należy dekoder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję Pawle za próbę pomocy.

Wyłączyłem w dekoderze funkcję sterowania telewizorem (wyczytałem, że jest to odpowiednik HDMI-CEC). Niestety to nie pomogło.

Próbowałem też zmienić tryb oszczędzania, ale to też nie pomogło. Dekoder ma bardzo minimalistyczne ustawienia.

Soundbar dalej sam z siebie się włącza, gdy jest podpięty po HDMI. 

 

Napisałem też do Canal+, ich odpowiedź:

Cytat

Szanowny Panie,
informuję, że zalecamy podłączenie dekodera do kina domowego/głośnika/soundbara kablem Spdif optycznym. Nie obserwujemy aby dekoder wysyłał sygnał powodujący wyłączanie się emitera dźwięku.

Odpowiedź żenująca - nie dość, że napisali o "wyłączaniu" zamiast "włączaniu", to napisałem im wcześniej, że mam podłączony soundbar kablem optycznym i wtedy wszystko działa, ale muszę osobno włączać i wyłączać soundbar.

No ale czego się spodziewać, jak to odpisywał jakiś konsultant, który wie co odpisać tylko w przypadku, gdy problem jest w jego instrukcji.

 

Pozdrawiam,

Piotrek

Share this post


Link to post
Share on other sites

To faktycznie ciężki temat. A wcześniej używałeś jakiś inny dekoder w miejscu 4K ?Próbowałeś na innych gniazdach HDMI w telewizorze ?Próbowałeś zamieniać kable ?

Co do poboru prądu to najlepiej byłoby zmierzyć jakimś najprostszym miernikiem poboru energii ale pewnie takiego nie posiadasz.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okazało się, że to jednak nie dekoder - musiałem zrobić źle próbę (zbyt mało czasu czekałem), przepraszam bardzo za zamieszanie.

Czyli problem jednak leży po stronie TV. Próbowałem testować różne gniazda HDMI - automatyczne włączanie soundbara działa tylko przy podłączeniu do HDMI ARC.

Próbowałem wszystkie możliwe opcje w telewizorze Sony - wyłączenie Bravia Sync itp. ale nic nie pomaga.

Kupiłem najprostszy watomierz, sprawdzę ile prądu pobiera i dam znać.

Myślę też o uniwersalnym pilocie, który po prostu sam włączałby jednocześnie tv i soundbar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soundbar włącza się gdy pojawi się sygnał ARC na porcie HDMI.To pewnie zamierzone działanie.On nie obsługuje CEC tylko czeka na sygnał po ARC. Na innych gniazdach go nie ma więc się nie włącza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, od kilku dni nie działają mi wszystkie audycje w 4k w ramach nc+go na ultraboxie. Dotychczas wszystko działało bezproblemowo, teraz uruchamiają się tylko programy które są na dysku. Z tych streamowanych z internetu wlącza się wszystko oprócz tego co w 4k, tak w dziale c+4k jak i bbc 4k. Widze tylko ikonke ładowania i nic więcej. Czy fakt posiadania zagranicznego ip ma tu znaczenie? Przez pierwszych pare tygodni wszystko działało. Dekoder i router były restartowane

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pilne pytanie, prosiłbym o pomoc. Mam dekoder PVR BOX+ 5800SX. Po braku prądu pokazuje ekran aktywacyjny, siłe sygnału, i obraz nie chce sie właczyć. resety itp nie pomagają, Setup na pilocie nie działa, dzwoniłem mieli coś tam zresetowac ale nie pomogło.

 

Pytanie drugie - chce ten dekoder wymienic na nowszy,  ale że umowe mam nie z NC+ a ze starą Nką pani przez telefon powiedziała że wymiana mi sie nie należy. Aczkolwiek jak sie uszkodzi itp to wymienią........generalnie zacinał sie już od dawna po wejściu w nagrania albo EPG. I teraz są dwa dekodery MediaBOX+ i 4K Ultra Box.  Czy pomiedzy nimi są jakies róznice w jakości obrazu itp ? telewizor mam plazme Panasonica,  4K i tak na razie raczkuje dopiero.  Za 4K pewnie coś trzeba płacić a i tak rachunek mam 70 zł wiec skłaniam sie ku MediaBox+

Edited by doxa123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mediabox to już leciwy sprzęt.Jak chcesz wymieniać na dekoder HD to już lepiej Premiuimboxa. Na mediaboxa jedynie pod warunkiem, że nie będzie opłaty miesięcznej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Premiumboxa oczywiście też bez opłaty. Praktycznie to też stary już sprzęt. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

reasumujac jakbym wziął pakiet za 60 zł to jaki dekoder moge dobrać ?  rozumiem ża warte uwagi są 4k ultra i premiumbox, w zalezności od pakietu pewnie coś za nie trzeba dopłacić. Są pomiędzy nimi róznice w obrazie w jakosci 1080i jak mam obecnie czy nie zawracać sobie głowy i brać to co taniej wyjdzie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reasumując to najkorzystniej brać promocję CA która z nawiązką rekompensuje miesięczne opłaty a dodatkowo pozwala mieć dekoder 4K za 0 zł miesięcznie.Szczegóły na PW ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.11.2019 o 22:26, ircios napisał:

 

@kleyo oczyść dysk. Sformatuj najlepiej. 


Dziękuję za pomoc, pomogło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Pawel napisał:

Reasumując to najkorzystniej brać promocję CA która z nawiązką rekompensuje miesięczne opłaty a dodatkowo pozwala mieć dekoder 4K za 0 zł miesięcznie.Szczegóły na PW ;)

 

 

nic do mnie nie dotarło na pw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taki problem, do konwertera Unicable jest podłączony Evobox  oraz mini2000. Po odłączeniu tego mini i podłączeniu wifiboxa+ siła i jakość sygnału zero. Czy wifibox nie pójdzie na pojedynczym sygnale z Unicable czy  jest popsuty?

Edited by szunaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki dokładnie model konwertera Unicable masz? Wifibox+ nie obsługuje Unicable czyli trybu jednokablowego.

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mi nie chodzi by obsługiwał tryb jednokablowy. W ogóle nie ma sygnału a na mini 2000 i starej Arivie jest. Znalazłem, ja mam ten Unicable z Polsatu który ma 2 Legacy Porty.Więc sygnał powinien być?

 

https://pl.canalplus.com/pomoc/jaki-konwerter-wybrac-by-maksymalnie-wykorzystac-mozliwosci-dekodera

 

Edited by szunaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...