Jump to content
Tokić

Problemy z odbiorem i sprzętem w Platformie CANAL+

Recommended Posts

Witam. Posiadam dekoder z 4 K z systemem unicable. Konwerter od GT Sat dLNBT2T + wejście DVB-T. Od wczoraj tv po ok godzinie oglądania się zawiesza tzn jest pikseloza i wyskakuje po chwili brak sygnału. Dodam że mam Multiroom i oczywiście tam też jest to samo. Do anteny mam dołączony konwerter na satelitę Astra 19,2 E przełożyłem kabel od TV do tego dekodera i wchodząc w ustawienia pokazuje mi jakość jak i poziom ok 79% . Pytanie co jest przyczyną pikelozy i braku sygnału?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od rana zauważyłem, że na Canal+ 4K nie działa HDR, co zdecydowanie pogorszyło jakość obrazu. Czy u Was też tak jest? Nie wiem od kiedy tak się dzieje bo przez ostatni tydzień nie oglądałem tego kanału, ale wcześniej i nawet tydzień temu wszystko działało. Generalnie pierwszy raz zaobserwowałem że nie nadają z HDR-em a odbieram ten kanał już od blisko roku.

Będę wdzięczny za odpowiedź, czy działa Wam w telewizorach tryb HDR HLG na kanale Canal+ 4K? Chodzi mi o dzisiejszy dzień.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.06.2019 o 10:24, esperanto1 napisał:

Witam. Posiadam dekoder z 4 K z systemem unicable. Konwerter od GT Sat dLNBT2T + wejście DVB-T. Od wczoraj tv po ok godzinie oglądania się zawiesza tzn jest pikseloza i wyskakuje po chwili brak sygnału. Dodam że mam Multiroom i oczywiście tam też jest to samo. Do anteny mam dołączony konwerter na satelitę Astra 19,2 E przełożyłem kabel od TV do tego dekodera i wchodząc w ustawienia pokazuje mi jakość jak i poziom ok 79% . Pytanie co jest przyczyną pikelozy i braku sygnału?

Częstotliwości prawidłowo przypisane do kanałów? Ewentualnie uszkodzony konwerter, luźna złączka, uszkodzony rozgałęźnik skoro na multiroomie to samo. Przyczyn może być wiele.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy zmiana talerza na większy poprawi odbiór siły i jakości? Posiadam teraz talerz 80 i jakość jest około 48 %

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na antenie "80" powinien być znacznie lepszy sygnał - źle ustawiona antena albo jakieś przeszkody. Sprawdzałeś na innym dekoderze?

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z antena bawiłem się kilka razy i nie ma poprawy jakości. Przeszkód nie mam. Na wifi premiumbox mam 48% jakości,  siła 78%.Teraz mam tydzień dekoder ultrabox 4k i na tym dekoderze pokazuje mi jakość 68% 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Tomi122xx napisał:

Czy zmiana talerza na większy poprawi odbiór siły i jakości? Posiadam teraz talerz 80 i jakość jest około 48 %

Większa antena zawsze poprawia sygnał ale jak na wifipremiumbox Ci pokazuje 48 % to ja bym się tym nie przejmował. Ten dekoder ma starsznie zaniżoną skalę % jakości sygnału. Ja na antenie 120 z ms na tym dekoderze mam max 60 %. Z praktyki Ci powiem, że nawet przy kilku % kanał będzie działał na tym dekoderze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 godziny temu, Tomi122xx napisał:

Z antena bawiłem się kilka razy i nie ma poprawy jakości. Przeszkód nie mam. Na wifi premiumbox mam 48% jakości,  siła 78%.Teraz mam tydzień dekoder ultrabox 4k i na tym dekoderze pokazuje mi jakość 68% 

Nie sugeruj się miernikiem w tym dekoderze. Tak jak pisał @roberttosat.

Ja w P.box mam 25% jakości, siły 80%  i za nic nie mogę wycisnąć więcej na antenie i LNB on nc.Obraz znika chwilami przy nagłej letniej ulewie  .

 

Za to tuner sat w telewizorze pokazuje mi 100% na 100%😁

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mi się wydaje że mało 

Bo ja przy 25% nie mam obrazu 

2 godziny temu, roberttosat napisał:

Większa antena zawsze poprawia sygnał ale jak na wifipremiumbox Ci pokazuje 48 % to ja bym się tym nie przejmował. Ten dekoder ma starsznie zaniżoną skalę % jakości sygnału. Ja na antenie 120 z ms na tym dekoderze mam max 60 %. Z praktyki Ci powiem, że nawet przy kilku % kanał będzie działał na tym dekoderze.

A jak pada deszcz to masz zanik sygnału? Pytam o talerz 120 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jest ulewa, że woda na ulicy w studzienkach się nie mieści i wszystko pływa to tak. W innych przypadkach nie. Ewentualnie bardzo mocny wiatr bo antena 120 to już trochę żagiel ale to raczej pikseloza a nie całkowity brak odbioru ale taki wiatr to raz czy dwa razy do roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, roberttosat napisał:

@ircios jeżeli masz antenę nc+ 80 to jednak to 25 % to trochę mało. Ja spokojnie na takich wyciągam 40-50 %

Mało, ale odbiera normalnie. Zapomniałam napisać, że to pomiar że słabego TP ITI gdzie jest paczka TVN.  Reszta to 30-40😂

16 minut temu, Tomi122xx napisał:

Też mi się wydaje że mało 

Bo ja przy 25% nie mam obrazu 

A jak pada deszcz to masz zanik sygnału? Pytam o talerz 120 

A ja mam.  

Pomiar ze starego dekodera Opricum 75% jakości, w telewizorze 100%. Nie ma mowy o źle ustawionej antenie. Pomiar z TP ITI jak pisałem wyżej. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jakbym miał gdzie to bym się nie zastanawiał. Nawet jeszcze większą. A co.😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie!

Wczoraj wieczorem napotkałem problem, chciałem zobaczyć prognozę pogody i ukazało mi się na ekranie telewizora "Brak Sygnału". Następnie przeglądałem inne programy czy na innych stacjach to samo (nawet na zagranicznych), niestety to samo czyli brak sygnału.

Zrobiłem reset dekodera bez zmian, po resecie dekodera zniknął zegar na ekranie dekodera, który jest gdy dekoder jest wyłączony.

Odłączyłem kable i podłączyłem ponownie, bez zmian.

Podmieniłem dekoder i stary dekoder nie widzi karty, która mieści się w dekoderze.

 

Cóż to może być? Miał Ktoś kiedyś tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie podałeś jaki dekoder, ani jaka instalacja (czy indywidualna antena czy zbiorcza) dlatego twój post zdaję się być trochę głupi (bez urazy).

Nie sprawdziłeś czy konwenter nie padł, czy antena się nie obróciła lekko, czy burza nie powodowała zakłóceń, czy kabel nie wypiął się z konwentera, czy nie przerwał się gdzieś po drodze?

Jeśli żadna z tych opcji to dekoder padał, ale na 99,9 któraś z powyższych.

 

PS. Jak nie ma sygnału to dekoder nie pobierze uprawnień, daty i godziny ;)

Edited by nieczęstygość

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc tak, dekoder to WiFi Box+ / SAGEMCOM DSIW74, antena indywidualna.

Konwertera nie mam jak sprawdzić, antena była sprawdzana i bez zmian, burzy nie było - stało się to w gorący dzień.

Wszystkie kable były odpięte, sprawdzone i podpięte ponownie, bez zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Idź  do znajomego z dekoderem, zamień dekodery swój sprawdź u niego, a jego u siebie, jak na Twojej instalacji nadal nic nie będzie to wymień konwenter. To nie są drogie rzeczy, tym bardziej pojedyńczy.

Edited by nieczęstygość

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem z telefonem z  nc+. Mianowicie, jak ktoś chce sie do mnie dodzwonić to ta osoba dostaje w słuchawce komunikat, że numer jest niedostępny. SMSy z tych numerów też nie dochodzą. Jedynie z telefonów stacjonarnych jest ok. Miał ktoś taki problem? Wiecie, jak go rozwiązać? Bo jak dzwoniłem na infolinie, to mówią, że wszystko jest u nich ok, i to nie jest ich wina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam taką sytuację włączyłem NC+ GO TV i nie wyskakują mi loga tj. Film, Dzieci, Sport

 

Jak to rozwiązać? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...