Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce


kepak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam abonament po Cyfrze z dek. Pace i Sagemcom z kartami Cameleon.

Dostałem propozycję przedłużeniową (31.08) na wymianę dekodera Pace  na Ulrabox (z Cayman)  z zapewnieniem, że sprzęty będą działać niezależnie bez konieczności łączenia kablem.

Dzisiaj zadając to samo teoretyczne pytanie w Punkcie otrzymałem odpowiedź, że będzie konieczne połączenie kablem Ulraboxa z Sagemcomem. Jeżeli by tak musiało być to wolę zostać z Pace.

P.S. Czy Ultrabox znacznie przewyższa Pace? (nie mam TV 4k) Zależy mi głównie na nagrywaniu. Muszę do końca tygodnia podjąć decyzję bo oferta przedłużeniowa wieczna nie będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@paabu Jak na razie powinno działać Ci to niezależnie ponieważ masz obecnie usługę Multiroom tą z Cyfry+, którą masz zapewne całkowicie bezpłatnie. Możesz spróbować przedzwonić lub pójść do innego salonu CANAL+ w sprawie wymiany dekodera głównego. Oczywiście jednak mogą za jakiś czas w każdej chwili włączyć funkcję kontroli odległości sprzętu przy dekoderach i tej starej usłudze Multiroom zgodnie z komunikatem CANAL+ "POLITYKA ZABEZPIECZENIA TREŚCI". Z tego dekodera dodatkowego Sagemcom jesteś w ogóle zadowolony?

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



@paabu Z tego dekodera dodatkowego Sagemcom jesteś w ogóle zadowolony?


Trudno mi ocenić ponieważ używam od niedawna zastępczo zamiast Aston Crypt. Ewentualna możliwa wymiana na Wifiboxa mogła być ryzykowna ze względu na potencjalną możliwość łączenia się po wi-fi z głównym dekoderem. Sagemcom jest na poddaszu gdzie wi-fi zrywa niemiłosiernie. Zresztą Wifibox też podobno szału nie robi.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, patryszq napisał:

Ja jestem nadwyraz spokojny , mam i oglądam to co chce i na czym chce . Tak wybrałem i tak mi wygodnie , bez narzucania nikomu wytycznych . ?

Czyżby? Z twojego poprzedniego posta wynika wręcz odwrotnie w dodatku większość to bełkot. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@meckbar

Wg koncesji KRRiT, to ten sam kanał tylko ze zmienioną nazwą. Był złożony wniosek o zmianę nazwy. Canal+ 4K wg koncesji to nowy kanał.

 

Po drugie ten symbol mówi wyraźnie: "Nowość w jakości 4K: Canal+ Now 4K". Po trzecie kanały 4K są tam dostępne przecież. Taki Museum 4K też jest kanałem kodowanym i jest w 4K i działa na tym module. Jeżeli pojawi się np. TVP 4K, to pewnie też będzie dekodowany. Tutaj Canal+ 4K stanowi wyjątek, nie regułę. Ten jeden kanał będzie zabezpieczany przez ECP. Jest to kanał, który puszcza w 4K HDR wczesne premiery filmów i seriali oraz mecze za dużą kasę. Musi być dobrze zabezpieczony, bo jest wyjątkowo atrakcyjny dla piratów.

Edytowane przez przemek1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PuchaczRolny Tak całkowicie bezpłatnie i bez opłat za wynajem otrzymasz sprzęt uzupełniający do usługi Multiroom post Cyfra+. Masz do wyboru tak jak powyżej wspomniałem dekoder WiFi Box+ lub moduł CAM CI+ ECP. W przypadku gdy zdecydujesz się na moduł CAM CI+ ECP to karta Cameleon zostanie wymieniona na nową kartę Cayman sparowaną z modułem.

W komunikacie "POLITYKA ZABEZPIECZENIA TREŚCI" na stronie canalplus.pl masz też podaną informację o możliwości pobrania sprzętu bez żadnych opłat.

"Platforma CANAL+ rozpoczyna proces zwiększania zabezpieczeń na poszczególnych kanałach. Aby wspomniana zmiana była jak najmniej uciążliwa, proces będzie rozłożony w czasie, dając możliwość przygotowania się Abonentów do spełnienia wymagań technicznych. W tym celu zapraszamy do Punktu Serwisowego celem bezpłatnego odbioru sprzętu."

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tail# napisał:

Czyżby? Z twojego poprzedniego posta wynika wręcz odwrotnie w dodatku większość to bełkot. 

Dla Ciebie to bełkot bo trochę jesteś sfrustrowany ?? bo kanały przestają świecić,  a miało być prawie za darmo , bo linijki zaraz zgasną za kilka zł , nie wspominając o tym że na dekoderze za grube pieniążki lub na tv za jeszcze większe tez obiecano ze zadziała - nie działa,  przestaje działać to wrócisz Ty czy inny abonent do dekodera od operatora  - to nie nazywa się bełkot tylko spojrzenie szerzej  na to co się wyprawia bez wytykania czy wciskania mądrości !

Edytowane przez patryszq
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemek1234  Powody, o których napisałeś są mi znane i zrozumiałe. Chodzi o dostęp do CANAL+ 4K na niebieskim module CI+ (bez ECP), a o tym zapewniał operator jeszcze w maju 2020 (mam to na piśmie w odpowiedzi na reklamcję). Wycofanie się z tego i wprowadzenie zmian, w następstwie których kanał będzie można odbierać wyłącznie na ich dekoderze lub module z ECP powinno dać możliwość wypowiedzenia umowy, a z tego co wiem nie pozwalają na to (chyba, że coś się w miedzyczasie zmieniło).

Dodatkowo umieszczanie takich reklam wprowadza w błąd użytkowników mniej obeznanych z tematem, a to najzwyczajniej nie fair. Bywa tak, że coś jest zgodne z prawem, ale (niestety) nie jest właściwe.

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli załączyli by ECP to i tak na kanale było by ciemno na niebieskich modułach, więc wymieniać na ECP i czekać na rozwój wydarzeń. Nie ma żadnej potwierdzonej daty uruchomienia ECP.

 

@meckbar

Zgodnie z regulaminem to nawet na ECP nie powinno działać ;) ale regulamin swoje a kasa i tak się musi zgadzać, więc potem robi się [beep] tak jak z niebieskimi modułami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działał, ale ktoś na forum technicznie tłumaczył dlaczego (weryfikowanie były tylko moduły z ECP). Docelowo jak odpalą kanał tylko na ECP, to inne moduły z automatu przestana działać.

Teraz to i tak bez znaczenia skoro i tak zablokowali wszystkie niebieskie moduły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj chciałem w salonie CANAL + oddać reklamacyjnie PACE PVR i później wymienić dwie gołe karty Cameleon na Moduł CAM. Oczywiście nie ma takiej możliwości. Nawet nie mogę gołej karty Cameleon na Moduł CAM. W tej opcji można reklamacyjnie, ale właściciel salonu powiedział, że kary płacą jak jest tak wymieniany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem tydzień temu, że dostają po głowie punkty  za to, że wymieniają dekodery na moduły przez "reklamacyjne" przyjęcie dekodera i mają wprowadzić zakaz, ale nie wierzyłem w to za bardzo po osobach, które tu pisały, że wymieniają . (System nie pozwoli na aktywację takiego zestawu)

Czyli jednak to może być prawda.

Czyżby za dużo modułów w multiroomie? może się przeliczyli? może nie sądzili, że aż tyle osób zgłosi się po 2 moduły ? hm?

ciekawe ?

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, lecho napisał:

właściciel salonu powiedział, że kary płacą jak jest tak wymieniany

Zastanawiam się jak można zapłacić karę za coś, co umożliwia system obsługi klienta? Logika i Platforma Canal+ chyba się wzajemnie wykluczają.

Chyba, że było to pomyślane jako furtka dla wybranych i niechcący się upubliczniło... ?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lecho napisał:

Dzisiaj chciałem w salonie CANAL + oddać reklamacyjnie PACE PVR i później wymienić dwie gołe karty Cameleon na Moduł CAM. Oczywiście nie ma takiej możliwości. Nawet nie mogę gołej karty Cameleon na Moduł CAM. W tej opcji można reklamacyjnie, ale właściciel salonu powiedział, że kary płacą jak jest tak wymieniany. 

@lecho Może być problem oczywiście ze zwrotem dekodera głównego Pace PVR choć regulamin na to zezwala na taką operacje i można o to walczyć zgodnie z punktami regulaminu, które niedawno przytoczyłem w poście tu na forum. Natomiast powinieneś bez problemu dostać choć jeden moduł CAM CI+ ECP z kartą Cayman jako sprzęt uzupełniający w zamian za gołą kartę Cameleon w MR post Cyfra+. Zażądaj, aby pracownik salonu zadzwonił na swoją specjalną infolinię wsparcia w tej sprawie, gdy kategorycznie Ci odmawia. Spróbuj udać się może do innego salonu, aby spróbować to załatwić. Gdy będziesz miał nadal problem z uzyskaniem w salonie choć jednego modułu CAM to napisz do mnie na priv tutaj i postaram się pomóc, abyś dostał ten moduł CAM.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, patryszq napisał:

Dla Ciebie to bełkot bo trochę jesteś sfrustrowany ?? bo kanały przestają świecić,  a miało być prawie za darmo , bo linijki zaraz zgasną za kilka zł

Jeśli aż tak bardzo to Cię interesuje, to nie oglądam telewizji, bo to marnowanie czasu nigdy też nie korzystałem z linijek, to twoje jakieś urojenia. Zastanów się nim "palniesz" kolejną głupotę. Wymyślasz jakieś bzdury nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, że zgasną kanały i inne tego typu wizje. Czemu to ma służyć? Nie wiem. Nie masz wiedzy co do sprzętu i wziąłeś sprzęt operatora, to rozumiem ale te przemyślenia typu co kiedy zgaśnie, to zostaw dla siebie i nie rób z siebie błazna.

 

@drq jeśli by tak było, to dawno by to zrobili ale jak napisałeś nie ma to już znaczenia i nie będzie okazji tego sprawdzić.

@lamuerte w czasie testu ECP kanał był dostępny na niebieskim module.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogubili się w tym wszystkim, nie pierwszy raz zresztą, uważając że po drugiej stronie mają do czynienia z idiotami. Ci co są odpowiedzialni za proces uszczelniania systemu powinni wylecieć na zbity pysk. Na początku, powinno się domknąć wszystkie furtki jakie stwarza regulamin, a tak gaszą pożar benzyną. Usunięcie uprawnień na niebieskich modułach, na których reklama sugerowała, może nie wprost, ale jednak możliwość odbioru kanałów 4K - ludzie przecież po to je kupili, czy nie wymienianie dekoderów przez "reklamacyjne" przyjęcie na nowsze moduły przybliża PC+ do wpłacenia składki do budżetu państwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, lukx95 napisał:

@lecho Może być problem oczywiście ze zwrotem dekodera głównego Pace PVR choć regulamin na to zezwala na taką operacje i można o to walczyć zgodnie z punktami regulaminu, które niedawno przytoczyłem w poście tu na forum. Natomiast powinieneś bez problemu dostać choć jeden moduł CAM CI+ ECP z kartą Cayman jako sprzęt uzupełniający w zamian za gołą kartę Cameleon w MR post Cyfra+. Zażądaj, aby pracownik salonu zadzwonił na swoją specjalną infolinię wsparcia w tej sprawie, gdy kategorycznie Ci odmawia. Spróbuj udać się może do innego salonu, aby spróbować to załatwić. Gdy będziesz miał nadal problem z uzyskaniem w salonie choć jednego modułu CAM to napisz do mnie na priv tutaj i postaram się pomóc, abyś dostał ten moduł CAM.:)

Dziękuję bardzo za pomoc. Zadzwoniłem do innego salonu i  już do gołej karty mam możliwość wymiany na Moduł CAM. Jeszcze jakbym mógł oddać reklamacyjnie PACE PVR i wymienić kartę na Moduł CAM.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, tail# napisał:

Jeśli aż tak bardzo to Cię interesuje, to nie oglądam telewizji, bo to marnowanie czasu nigdy też nie korzystałem z linijek, to twoje jakieś urojenia. Zastanów się nim "palniesz" kolejną głupotę. Wymyślasz jakieś bzdury nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, że zgasną kanały i inne tego typu wizje. Czemu to ma służyć? Nie wiem. Nie masz wiedzy co do sprzętu i wziąłeś sprzęt operatora, to rozumiem ale te przemyślenia typu co kiedy zgaśnie, to zostaw dla siebie i nie rób z siebie błazna.

 

@drq jeśli by tak było, to dawno by to zrobili ale jak napisałeś nie ma to już znaczenia i nie będzie okazji tego sprawdzić.

@lamuerte w czasie testu ECP kanał był dostępny na niebieskim module.

@tail# ten [beep] nawet nie am PC+ tylko Polsat( patrz jego podpis) a ma czelność wtrącać się w temacie innej platformy.
Kolega znany od dawna, że lubi się wtrącać w tematach  dotyczących Canal + mimo posiadania konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...