markar Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Tak. Napisałem wyraźnie, że dla 0100. Jak widać w 1813 działa. Edytowane 22 Marca 2020 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Działa na 0100?Czy zaraza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 U mnie nie działa i u paru innych kolegów także. Widocznie masz lepiej skonfigurowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 @markar oba kanały działają z 0100. Owszem były wcześniej problemy ale prawdopodobnie to z winy operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Faktycznie, teraz działają. Rano na 100% nie działało. Od rana siedziałem przy tym. Edytowane 22 Marca 2020 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Tak, rano był problem z kilkoma kanałami - nie działały z 0100, 1803, 1813, 1863 i prawdopodobnie z 0500 też nie. To nie było celowe tylko awaria. Edytowane 22 Marca 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 1863??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Pewnie chodzi o CAID 1861/186C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Nie, pomyliłem się chodziło o 1884. Edytowane 22 Marca 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Też bardzo często mylę te cyferki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Natomiast liczba kanałów "zarażonych" 6A nie zmieniła się i nadal wynosi 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Są jeszcze kanały VOD PC+ z 6A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qpiec100 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Cześć wszystkim. Przyznam, że nie do końca rozumiem istotę zmiany, ale sam jestem w sytuacji gdzie Travel Channel przestał działać. Mam moduł Aston w wersji 2.26 i cameleona, czy to znaczy że nie ma dla tego ratunku? infolinia jedyne co proponuje do wypożyczenie dekodera (czego oczywiście nie chcę). dzięki z góry za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Ratunkiem jest moduł z szarą nalepką Cyfra+. W nim karta zadziała w czystej Nagrze i kanał ruszy. Inna kwestia to to, czy jak zaczną robić kolejne cuda jak np. Canalsat czyli jakieś zmiany nano itp. to czy moduł lub technisat wcześniej wymieniony to przeżyją - one aktualizacji już dawno nie widziały i raczej nie ma co liczyć, że zobaczą. Edytowane 22 Marca 2020 przez kozaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qpiec100 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 4 minuty temu, kozaa napisał: Ratunkiem jest moduł z szarą nalepką Cyfra+. W nim karta zadziała w czystej Nagrze i kanał ruszy. tzn jeżeli takiej nalepki nie mam, to moduł nadaje się do kosza? Rozumiem że potrzebny jest jakiś dedykowany soft od Cyfry, jest jakaś techniczna możliwość aby go tam wgrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Moduł na etapie wyjazdu z fabryki musi obsługiwać karty Nagravision. Aston tego nie ma i tego nie zmienisz. Karty Cyfry+ działają w dwóch systemach: nieparowany Seca oraz Parowany Nagravision. Z Secą od lipca się żegnają lub ją zaparują tak jak to teraz się dzieje na tych kilku kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) 24 minuty temu, kozaa napisał: Inna kwestia to to, czy jak zaczną robić kolejne cuda jak np. Canalsat czyli jakieś zmiany nano itp. to czy moduł lub technisat wcześniej wymieniony to przeżyją - one aktualizacji już dawno nie widziały i raczej nie ma co liczyć, że zobaczą. I to niech każdy kto chce dokonać zmiany sprzętu weźmie pod uwagę, bo może się okazać, że to pieniądze wyrzucone w błoto. Edytowane 22 Marca 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Nikt nie wie co PC+ zrobi z kartami Cameleon po 01.07.2020r.? Odradzam kupowanie czegokolwiek specjalnie pod obsługę tylko tych kart. Pieniądze wyrzucicie w błoto i tyle. Operator po 1 lipca 2020 może równie dobrze rozpocząć wymianę tych kart na parowane Caymany. Już w tej chwili proponują za gołą kartę Cameleon nowy moduł CI+ ECP parowany z Caymanem. Edytowane 22 Marca 2020 przez pablo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Nikt nie wie ale będzie ciekawie, np. co z tymi którzy przedłużyli umowę na cameleonach i nie przyjdą po wymianę sprzętu. Mam na myśli tych którzy już korzystają z kart na 1813 z 6A. Według mnie w najlepszej sytuacji są Ci co mają camelona i sprzęt operatora z listy sprzętów które są dopuszczalne. W takim przypadku nie muszą niczego wymieniać. Ci sprytniejsi właśnie w taki sprzęt już się dawno zaopatrzyli jeszcze wtedy jak była taka możliwość. Edytowane 22 Marca 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Raczej nie masz obowiązku iść po kartę czy po sprzęt.To operator ma go dostarczyć a to dodatkowo i wcale nie małe koszta.Gdyby mieli wymieniać camele to by to robili a nie przedłużali dalej umowy na tych kartach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Wyślą nowe karty pocztą jak robili przy wcześniejszych wymianach a stare wyłączą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Zapewne i czekają z tym by znowu przedłużyć na to termin o kilka miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) 13 minut temu, Pawel napisał: Wyślą nowe karty pocztą jak robili przy wcześniejszych wymianach a stare wyłączą. Wysłanie samej karty nic nie da. Potrzebna jest jeszcze wymiana lub dostarczenie dekodera, więc w takim przypadku wysyłka raczej odpada. Edytowane 22 Marca 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 A po co w moim przypadku wysyłka dekodera?Mam na umowie Wifi Premiumboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) 52 minuty temu, czerstwy napisał: Raczej nie masz obowiązku iść po kartę czy po sprzęt.To operator ma go dostarczyć a to dodatkowo i wcale nie małe koszta.Gdyby mieli wymieniać camele to by to robili a nie przedłużali dalej umowy na tych kartach. @czerstwy nie wieżę to co czytam Ja czekam na rozwój sytuacji i powiem tak 2 Cameleony - 2 cam-y CI+ ( niebieska lub czarna naklejka ) i mogą mi wysyłać w "ciemno". Przyjmę. Dekodery CI+ certyfikację maja Na pewno w APSie mnie nie uraczą choćby z racji obecnej sytuacji Edytowane 22 Marca 2020 przez @EagleEye@ dopiska treści posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.