Jump to content
kepak

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

Recommended Posts

Dobrze wiedzieć jak reklamacja sie kończy. Ale oni rozumiem mieli choć jeden dekoder od nc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli konsultant Ci coś obiecał to dla Ciebie to jest święte, to jest ich problem jeśli się pomylił a nie Twój.

Podstawową kwestią jest czy masz nagranie rozmowy (dowód) gdzie konsultant potwierdza że klient będzie mógł przez cały okres umowy korzystać z oferty na swoim sprzęcie. Jeśli tak to to jeszcze Ty w sądzie dostałbyś odszkodowanie od operatora :) Zatem na pewno informując ich o tym, będą skłonni do ugody. A jak nie to wysyłasz im wypowiedzenie umowy z informacją że złamali warunki (możesz jeszcze żądać rekompensaty za rozwiązanie z ich winy) i to niech oni oddają sprawę do sądu. Jeśli nie masz nagrania to oni są na wygranej pozycji bo obowiązuje regulamin który dostałeś a tam o własnym sprzęcie zapewne nic nie ma.

Edited by marrak

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, ircios napisał:
16 godzin temu, ircios napisał:

Przecież są wypowiedzi, że dostają FEDC abonenci z samymi kartami. 

 

 

Tak ale to są pojedyncze przypadki, które da się odkręcić, być może wynikające z pomyłki operatora, dlatego ich nie brałem pod uwagę.

Edited by Barti
Poprawiono błędnie zamieszczone w poście cytowanie treści innego postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja o tym wiem. Lecz nie wszyscy o tym wiedzą 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.01.2019 o 22:41, mlero napisał:

                                                                                                                                                                                                                                                 

Kilku moich znajomych dostało FEDC na karty, napisaliśmy odwołania/reklamacje, że przy przedłużeniu umowy mieli zapewnienie od konsultanta, że przez następne 24 m-ce będą mogli korzystać z własnego dekodera i nie uwzględnili. Odsłuchali rozmowę, przeprosili za nieporozumienie i napisali, że jak się nie podoba możemy oddać sprawę do sądu.

To samo było dla drugiej karty cameleon bez dekodera w wersji multiroom.

Raczej walka z wiatrakami!                                                                                                                                                                                                           

 

To jest chora sytuacja i wykorzystywanie swojej pozycji przez platformę cyfrową. Wymiana starego dekodera na moduł CAM nie, sprzedaż modułu nie. Złożyłem reklamację, ale z tego, co piszesz to odpowiedź jest przesądzona. Na szczęście mam dostęp do światłowodu, zapłacę za resztę abonamentu z góry i nie będę tego tolerował, mimo że jestem abonentem ponad 10 lat.

Edited by Barti
Treści swojego postu nie zamieszczamy w obszarze cytowania treści innego postu, tylko pod nim. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli konsultant przy przedłużaniu umowy deklarował, że można będzie oglądać na własnym sprzęcie to poprosić o udostępnienie i sprawa w sądzie jest wygrana. Można to załatwić za pośrednictwem rzecznika ochrony praw konsumenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatecznie i tak wylądujesz na ich sprzęcie, gdyż sąd uzna, że NC+ udostępniło klientowi możliwość oglądania/korzystania z oferty w odpowiedni/wystarczający sposób, czyli otrzymasz do dyspozycji ich dekoder np. za 0zł.

Dodatkowo dostaniesz na 6mc jakiś pakiet w ramach rekompensaty. Nawet rozwiązanie umowy z winy operatora nie wchodziłoby w grę.

 

Platforma dobrze wie, że na drogę sądową zdecyduje się tylko mniej, niż promil takich klientów.

 

Co innego, gdyby większa grupa klientów poskarżyła się do rzecznika ochrony praw konsumenta, wtedy można byłoby to podciągnąć pod złe praktyki operatora. Jednak że nawet raczej wtedy nie spowodowałoby to, że "pokrzywdzeni" klienci nadal korzystali z oferty na ich sprzęcie. Po prostu dostaliby sprzęt operatora i to wyczerpałoby ten temat. Rozwiązanie umowy z winy operatora nie wchodziłoby w grę. Czy miałoby to wpływ na inne umowy (aktualne, przyszłe umowy na Cameleonach) - tego nie wiem. Operator jest jednak dobrze zabezpieczony w umowie - zawsze może wymieć Tobie sprzęt i kartę.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. 

Czyli w monecie zablokowania kart przez FEDC już nic nie można zrobić, tylko wymiana na dekoder albo rezygnacja?

A jest jakiś sposób, żeby na 100 procent wiedzieć, że ma się to FEDC na kartach?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Wolbek napisał:

Witam. 

Czyli w monecie zablokowania kart przez FEDC już nic nie można zrobić, tylko wymiana na dekoder

Jeśli karta otrzyma FEDC to można w zależności od sprzętu.

 

2 godziny temu, Wolbek napisał:

A jest jakiś sposób, żeby na 100 procent wiedzieć, że ma się to FEDC na kartach?

Jeśli masz odpowiedni sprzęt to można to sprawdzić lub wizyta w punkcie jeśli karta przestała działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, tail# napisał:

Jeśli karta otrzyma FEDC to można w zależności od sprzętu.

 

Pewnie jest to gdzieś tu napisane, ale 141 stron nie dam rady przejrzeć.

A jaki to sprzęt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś na Linux, gdzie odpalisz oscam.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy te blokery, które są dostępne na rynku, będą działać już z zainfekowaną kartą?

Jeśli tak to czy są jakieś blokery, które pasują do modułów CI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam sobie komplikujesz, korzystając w tym przypadku z modułu. Nie znam takiego rozwiązania, żeby stosować dodatkowy bloker do modułu. Zresztą, nie wiem na jakiej zasadzie to miałoby działać. Po drugie, wydaje mi się, że chodziło Ci o konwerter, a to są 2 różne rzeczy.

Edited by Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponawiam pytanie Woldka, wydaje mi się, że chodziło mu rzeczywiście o moduł a nie konwerter... bez przesady :) Poza tym dlaczego taki nacisk na dekodery ?? Czyżby z modułem rzeczywiście nic nie dało się zrobić ? Jak dla mnie dekoder to czarna dodatkowa zbyteczna skrzynka i oczywiście pilot. Do tego narzucana lista kanałów, ale to pewnie można ominąć skoro software przerabiane. Hmm... ciekawy temat, ale nie mam doświadczeń.

Edited by montermonter

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, montermonter napisał:

Jak dla mnie dekoder to czarna dodatkowa zbyteczna skrzynka i oczywiście pilot.

Nie oczekuj takich możliwości od modułu jak od dekodera, bo czegoś takiego nie ma i nie będzie. Moduł operatora ma swój soft z ograniczonymi możliwościami i nic z tym nie zrobisz.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soft jest w jednym i drugim... Dlaczego tylko w dekoderze da się go zmienić? Możliwości ograniczone konstrukcją modułu, czy funkcjonalnością i stopniem złożenia soft-u?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na chwilę obecną nie ma możliwości wymiany czy dostania CAMa w trakcie umowy ale wydaje mi się, że im bliżej końca cameleonów to w końcu się taka możliwość pojawi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego, co mówił pewien pracownik stacjonarnego punktu NC+, operator chętnie przenosi abonentów z modułów na dekodery (miesięcznie jest opłata 2 PLN), ale już niekoniecznie chętnie w drugą stronę, czyli z dekoderów na moduły.

 

PS. Na moją wiedzę to nielogiczne, bo przecież z tego, co piszecie, łatwiej kombinować z dekoderami. niż z modułami.

Edited by Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzcie mi proszę, czy jest szansa jeśli posiadam Multiroom post Cyfra+, abym bez problemu mógł zwrócić w punkcie nc+ dekoder dodatkowy WiFi Box+ i bym został w Multiroomie z samą kartą Cameleon, bo posiadam swój dekoder? Tak to bym miał wtedy na umowie dekoder WiFi PremiumBox+ i dwie karty Cameleon. Wiem, że jeszcze jakiś czas temu można było zwrócić dekoder i zostać z samą kartą Cameleon, bo regulamin na to zezwala, tylko czy jest to obecnie realne do wykonania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, lukx95 napisał:

Powiedzcie mi proszę, czy jest szansa jeśli posiadam Multiroom post Cyfra+, abym bez problemu mógł zwrócić w punkcie nc+ dekoder dodatkowy WiFi Box+ i bym został w Multiroomie z samą kartą Cameleon

Przecież odpowiedź masz na poprzedniej stronie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, lukx95 napisał:

Powiedzcie mi proszę, czy jest szansa jeśli posiadam Multiroom post Cyfra+, abym bez problemu mógł zwrócić w punkcie nc+ dekoder dodatkowy WiFi Box+ i bym został w Multiroomie z samą kartą Cameleon, bo posiadam swój dekoder? Tak to bym miał wtedy na umowie dekoder WiFi PremiumBox+ i dwie karty Cameleon. Wiem, że jeszcze jakiś czas temu można było zwrócić dekoder i zostać z samą kartą Cameleon, bo regulamin na to zezwala, tylko czy jest to obecnie realne do wykonania?

Nie ma takiej opcji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy coś się zmieniło ostatnio? Ze 2 miechy temu dostałem FEDC i mój stary splitter przestał działać. Kupiłem nowy, odporny na FEDC, a tu zonk. Przez 2 miechy działał, a teraz wszystkie kanały zakodowane. Ktoś mi pomoże?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do mnie doszla magiczna skrzyneczka dzien po zamowieniu, wszystko elegancko hula jak poprzednio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Heban napisał:

Kupiłem nowy, odporny na FEDC, a tu zonk. Przez 2 miechy działał, a teraz wszystkie kanały zakodowane. Ktoś mi pomoże?

Ja bym zaczął od sprawdzenia uprawnień, czy są aktualne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...