radk Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 W splitterach green8 można to jeszcze jakoś rozwiązać softwarowo, czy to musi być fizyczny konwerter? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 Fizyczny konwerter. Lub zmiana na dekodery z E2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 W dniu 18.10.2018 o 15:55, myk6414 napisał: Pisalem o tym w sierpniu - przed wakacjami zgasla mi karta (nie mam dekodera na stanie). Telefon na infolinie - moga mi odplatnie (aktywacja) dac modul. Podziekowalem - pojechalem do punktu nc+ - karta u nich dzialala. Zlozylem wypowiedzenie. Po powrocie do domu sprawdzilem karte - dalej nie dziala na zadnym dekoderze (ariva, e2, cam). W nocy wyjechalem na dwa tyg na wakacje. Po powrocie - czary - karta dziala. Wypowiedzenei wycofane, do dzis nie ma zadnych problemow. Jestem na okresie bez zobowiazan (wtedy gdy karta zgasla tez juz bylem). Problem byl ewidentnie z karta - kanaly FTA dzialaly. *przepraszam za brak pl liter - nie mam ich w tej klawiaturze Znajomemu ostatnio podobnie zrobili. Z tą różnicą, że on ma ich dekoder (któryś PVR cyfry) i nie składał wypowiedzenia, ale wściekły wycofał wszystkie zgody marketingowe, żeby nawet nie próbowali wydzwaniać w sprawie przedłużenia. Niestety nie pytałem jak szybko się zorientował, że karta "się naprawiła". Sam dzisiaj też cofnąlem zgody (sporo tego - nawet na wysyłanie przez dekodery danych o tym co się ogląda ). Zobaczymy, czy to coś da. Wstrzymam się jeszcze tydzień albo dwa z zakupem konwertera. Później będzie to ostarnia inwestycja w sprzęt sat. To co sobie liczą za Canal+ w multiroomie (np. w porównaniu z Netflixem) to kompletny absurd. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 OT: Pamiętaj, że przy wyłączaniu zgód marketingowych w niektórych ofertach możesz utracić rabat 5 zł/mc za aktywne zgody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) Nawet nie sprawdziłem Najwyżej będę to odkręcał, jeśli przyjdzie wyższa faktura, żeby to było w sumie maks. 5 zł. Ostatecznie, jeśli miałoby to zadziałać, to taka cena jest do zaakceptowania. Edit: Albo nie. Wypowiedzenie jednak byłoby lepsze. Szczególnie jeśli komuś salon po drodze. Moja strata. Edytowane 25 Października 2018 przez radk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMYK83AG Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Witam. Przestała mi działać karta Cameleon MR w Philipsie PVR,nie działa w nim również drugi Cameleon, jest napis karta uszkodzona lub włożona nieprawidłowo. Po włożeniu tej karty do drugiego dekodera DSIW74 karta działała około godziny i na każdym kanale wyskoczył napis brak uprawnień do odbioru tego kanału,skontaktuj sie z infolinią. Po uaktualnieniu uprawnień odbioru karta ponownie działa w DSIW74. Philips umarł, czy to FEDC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) Tak! Dostałeś FEDC na karty i będą ci jedynie działać poprawnie w dekoderze operatora oraz w dekoderze na linuxie z E2 (po odpowiednim ustawieniu tegoż dekodera ale to temat tabu na tym forum!). Edytowane 28 Października 2018 przez pablo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMYK83AG Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) Wróciłem właśnie z punktu nc+ i karta działa na Premiumboxie. Edytowane 28 Października 2018 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). O usłudze Multiroom w platformie nc+ jest inny, odpowiedni wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) A dlaczego miałaby nie działać? To jest oczywiste. Edytowane 28 Października 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) KAMYK83AG A co ci napisałem wyżej? Premiumbox to niby co? Przecież to dekoder od operatora platformy NC+ więc prawidłowo że działa bo po włożeniu karty Cameleon w niego sama karta przełącza się w czysta Nagrę. Problemem jest specjalny provider FEDC który puszczają na podmiankę na karty Cameleon dla kodowania Seca. NC+ specjalnie psuje karty w ten sposób by taki Ferguson z wolnego rynku ich nie widział i nie współpracował czytnik uniwersalny. Tego kodowania Premiumbox i inne dekodery NC+ nie używają już. Nawet dekodery Pace od NC+ już dostają nowy soft który przełącza karty Cameleon na Nagre. Pace już nie używa tunelowania Seca z karty Cameleon. To jest wszystko celowe a dni kodowania Seca na sat przy kanałach z oferty NC+ są już niestety policzone. Edytowane 28 Października 2018 przez pablo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Wiadomo, że celowe i że koniec nieunikniony. Mogliby jednak to załatwiać w sposób przyjazny abonentom. Sami na swoim forum twierdzili, że będą wcześniej komunikować takie zmiany. A tak, ni z gruchy wyłączają w środku umowy... Korzyść w kwestii zabezpieczeń z tego żadna, tylko dodatkowe koszty na sprzęt własny do obchodzenia kolejnej złośliwości tych... (ehh, szkoda słów). @KAMYK83AG ten Philips miałeś w ramach umowy? Wymiana wiązała się z dodatkowymi kosztami i utratą zawartości dysku (nagrań)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
germanik Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Od soboty mam ten sam problem. Karta Cameleon w Fergusonie i koniec odbioru. Wszystkie kanały zakodowane. Tyle że ja nie mam Multiroomu. Po przełożeniu karty do Pace komunikat: karta uszkodzona lub włożona nieprawidłowo. Co teraz? Muszę wymienić kartę oraz dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMYK83AG Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 @radk Philips był w ramach umowy, wymieniony na Premiumboxa bez dodatkowych opłat,na dysku nic nie miałem także nie wiem czy można uratować zawartość. @germanik Musisz wymienić dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) @germanik Jaką wersję oprogramowania dekodera Pace PVR masz 159, czy tą najnowszą 162? Bo jeśli tą starszą wersję masz, to wystarczy, że zaktualizujesz dekoder do najnowszej wersji oprogramowania i karta zadziała, ponieważ w nowej wersji Pace PVR dekoduje z karty Cameleon w systemie NAGRA i współpracuje także z nowym typem kart dekodujących Cayman. Natomiast w tej wersji starszej oprogramowania 159 dekoder Pace PVR z karty Cameleon dekoduje w systemie SECA, tak jak dekodery z wolnego rynku. Ten system SECA przestaje działać na kartach Cameleon po otrzymaniu na kartę tzw. FEDC, wtedy karta Cameleon dekoduje już tylko w systemie NAGRA. Edytowane 29 Października 2018 przez lukx95 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 43 minuty temu, KAMYK83AG napisał: @radk Philips był w ramach umowy, wymieniony na Premiumboxa bez dodatkowych opłat,na dysku nic nie miałem także nie wiem czy można uratować zawartość. No to na szczęście u Ciebie konsekwencje ograniczyły się tylko do przerwy w dostępie do tv i przymusowej wycieczki do salonu. Ciągle wygląda to na celowe złamanie umowy w celu nakłonienia Cię do niekorzystnych decyzji i działań. To aż się prosi o napisanie skargi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) 4 godziny temu, KAMYK83AG napisał: @germanik Musisz wymienić dekoder. @KAMYK83AG Nie wymienić, tylko zrobić jak pisze @lukx95. Dekoder prawdopodobnie nie był używany i czekał w szafie na lepsze czasy . Trzeba zaktualizować Pejsa. @radk Co Ty wypisujesz? Dawno temu nc komunikowało, że trzeba Philpsy wymieniać, bo nie będą wspierane. No ale skąd o tym możesz wiedzieć. Edytowane 29 Października 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
germanik Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Mam wersje 159. Wlasnie podlaczylem Pace do internetu ale nie moge wykonac aktualizacji. Punkt 8: aktualizacja oprogramowania dekodera nie jest aktywna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) Nie pamiętam, ale softy do Pejsa są puszczane chyba w piątki czy w poniedziałki. Do sat też musi być podłączony. Zadzwoń na infolinię działu technicznego i dopytaj. Edytowane 29 Października 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
germanik Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 OK. Sprobuje tak zrobic. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 14 minut temu, ircios napisał: @radk Co Ty wypisujesz? Dawno temu nc komunikowało, że trzeba Philpsy wymieniać, bo nie będą wspierane. No ale skąd o tym możesz wiedzieć. Faktycznie ja nie mogę wiedzieć bo nie mam i nie śledziłem losu tego sprzętu. @KAMYK83AG nie sprawiał wrażenia poinformowanego. Przepraszam jeśli się pomyliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMYK83AG Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Było kilka telefonów jak i pism od nc plus w sprawie wymiany starych dekoderów w związku ze zmianą kodowania ale zwlekałem ponad rok bo myślałem że to uśmierci mój MR Standard po wymianie dekoderów ale póki co śmiga, zobaczymy jak długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Do czasu wymiany kart na Caymany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMYK83AG Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 @irciosWiesz może jakie są plany nc na wymiane Cameleonów na Caymany ? Jakaś konkretna data padła kiedy nas zmuszą do oddania Cameleonów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Nie ma konkretnej daty, ale zapowiedzieli, że ujednolicą kodowanie do końca 2019 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.