Pawel Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Teoretycznie masz rację ale z drugiej strony skoro operator umożliwił odbiór na własnym sprzęcie to powinien się liczyć z tym, że znajdą się tacy którzy będą szukać pomocy na infolinii. Każdy z nich przecież płaci abonament i ma takie same prawa jak posiadacz sprzętu operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 (edytowane) Owszem ale przy założeniu że w tym przypadku problemy dotyczą tylko karty, bo za to odpowiada operator. Operator nie ma obowiązku udzielać supportu na wszystkie sprzęty jakie istnieją na rynku i przykładowo wiedzieć w jaki sposób aktualizuje się listę kanałów, o innych rzeczach nie wspominając. Użytkownik decydując się tylko na kartę bez sprzętu operatora świadomie bierze na siebie odpowiedzialność za konfigurację sprzętu który posiada. Problem jest taki że część z nich te problemy przerzuca na operatora. Edytowane 2 Października 2018 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equest Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 (edytowane) Ależ odpowiedź na infolinii w tych sytuacjach powinna być jedna. Proszę poszukać odpowiedzi na stronie producenta sprzętu. Jeżeli nie ma tej właściwej proszę pisać lub dzwonić do producenta. Tyle w temacie. Ewentualnie, proponujemy wymianę sprzętu na sprzęt operatora. Edytowane 2 Października 2018 przez equest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) I tak jest tylko w praktyce to wygląda tak, że im głupszy tym bardziej bezczelny i cwany i takiemu to nie wytłumaczysz, bo on wie najlepiej że to wszystko z winy operatora. Kolega ma u nich abonament (samą kartę bez sprzętu) i nigdy nie zadzwonił z pretensjami że nie działa. Jedyny kontakt z nimi to przy przedłużeniu umowy ale takich abonentów jest garstka. Edytowane 3 Października 2018 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 Ja też oglądam na własnym sprzęcie, głównie dlatego, że chcę mieć ułożoną własną listę kanałów. Mój kontakt z konsultantem NC+ średnio co dwa lata przy przedłużaniu umowy. Teraz mam przedłużoną umowę do końca listopada 2020 roku. Jak mi zablokują odbiór to wezmę ich sprzęt i do końca umowy dotrwam, nie będzie tragedii, tyle tylko, że to będzie ostatnia umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pantani Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Po 2 dniach Camelka znowu zaświeciła.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_gruszka Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Sama z siebie się zaświeciła? Na jakim sprzęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pantani Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Octagon 4008, OpenAtv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 U mnie było podobnie, karta 2-3 dni nie działała na zwykłym Opticum x310 a w sobotę po prostu odpaliła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 Sama z niczego zaczęła działać? Chcesz powiedzieć że złapała FEDC, a po 2 dniach cofnęli zmianę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince4all Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 (edytowane) Dzięki za informację, splitter już wysłany na przerobienie do nowszej wersji obsługującej FEDC Edytowane 10 Października 2018 przez vince4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justify11 Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Yo. A czy taki zestaw: https://allegro.pl/nowosc-splitter-power3-bi-turbo-3-karty-fedc-i7549583562.html + https://allegro.pl/nbox-5800s-bska-fedc-enigma-2-nc-e2-sharing-i7441913606.html , zażegna problemu?, czy to jakaś ściema? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 (edytowane) @Justify11 Tymczasowo zażegna problem. Każdy dekoder na linux - E2 ma już zrobionego Oscama pod karty Cameleon z SECA - FEDC Do czasu całkowitego wyłączenia kodowania Seca na kartach Cameleon. Zostanie wtedy na Cameleonach tylko Nagra. Edytowane 10 Października 2018 przez tweed77 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justify11 Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Tymczasowo czyli do końca tego roku jak to piszą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 To wie wróżbita Maciej albo samo NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justify11 Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Spoko. Może za rok może dwa :D. Trzeba zaryzykować i wymienić na dekodery 5800s BSKA, bo u mnie fergusony ariva 102e, to już przeszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_gruszka Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Czyli na Fergusonach już się nie poogląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Pooglądasz jak wiesz co trzeba zrobić. Wujek Google zawsze pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) @p_gruszka Era tego że włożysz kartę do byle czego i będzie działać się kończy. I do tego fergusony również się zaliczają, bo producent ma to gdzieś aby dokonać poprawek w sofcie. Sprytni sobie poradzą jeśli potrafią korzystać z google i czytać ze zrozumieniem. Kilkanaście lat temu zrozumiałem że nie warto inwestować w takie sprzęty które korzystają tylko i wyłącznie z zamkniętego oprogramowania. Oprócz tego dla mnie sprzęt musi mieć terminal i możliwość uruchomienia własnych binarek, skryptów itp. Edytowane 12 Października 2018 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satmaniak2000 Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Jeżeli karta nie dostała FEDC to działa w każdym tunerze z uniwersalnym czytnikiem kart. Moja karta cameleon jest z umowa tylko na kartę wiec jest ostatnia w kolejce do wyłączenia, a słyszałem ze karta może złapać FEDC, jeżeli np włożymy ja do dekodera Wifibox to już wystarczy - karta wtedy nie odpali już w każdym dekoderze, a jeżeli blokują karte inna droga to znaczy, ze ktoś nie ma na umowie samej karty tylko z ich dekoderem . Moja karta kupiona jest u pośrednika i osobiście widziałem jej status w systemie nc+ jest z umowa tylko na sama kartę wiec tacy abonenci póki co jeszcze przez ponad rok lub dłużej mogą oglądać na każdym sprzęcie. Dopóki nie zostanie czysta nagra na sat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 1 godzinę temu, satmaniak2000 napisał: Moja karta cameleon jest z umowa tylko na kartę wiec jest ostatnia w kolejce do wyłączenia Kto Ci dał taką gwarancję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satmaniak2000 Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 A masz kogoś komu wyłączyli kartę Cameleon kto ma na umowie tylko samą kartę i ma jeszcze trochę czasu do końca umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equest Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 9 godzin temu, tail# napisał: Kto Ci dał taką gwarancję? Ciężko podmienić soft w tunerze jeżeli nie posiada się tunera operatora ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 O czym ty piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 12 godzin temu, satmaniak2000 napisał: Moja karta kupiona jest u pośrednika i osobiście widziałem jej status w systemie nc+ jest z umowa tylko na sama kartę wiec tacy abonenci póki co jeszcze przez ponad rok lub dłużej mogą oglądać na każdym sprzęcie. Jeśli przyjąć że FEDC ma służyć walce z piractwem to osoby bez dekoderów nc+ są na pierwszym miejscu jako podejrzane o piractwo sygnału. Osoba z samą kartą może wpuścić do sieci stream którego nie będzie można zidentyfikować. Dekodery nc+ podczas niektórych meczów wyświetlają numer karty. Więc teoretycznie takie pirackie streamy można namierzyć. Jeśli ktoś ma dekoder nc+ to mogą przypuszczać że dany abonent ogląda telewizję na ich dekoderze. Jeśli ktoś ma samą kartę to są pewni że nie ogląda telewizji na ich dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.