plockier Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 W tej chwili c+4k działa tylko na sprzęcie operatora 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) @plockier Na module CAM CI+ ECP chyba też działa. Tak przypuszczam, ja mam ultraboxa co prawda, ale dziwne gdyby wyłączli na module z ECP. Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez przemek1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 C+4k działa tylko na module z Ecp lub ultrabox 4k I linijkach, ale to jeszcze maks miesiąc, gdy zgasną uprawnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klakier7 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Kitajce na pewno coś wymyślą - kwestia czasu. Jedno jest pewne, nie będzie to rozwiązanie pro bono. Chyba wiem co jest na rzeczy. Platforma CANAL+ przesunie emisje Premier League tylko do kanału C+4k, zyskując tym samym argument o zwiększeniu zabezpieczenia treści w negocjacjach o prawa do transmisji. I ten ruch, dopiero spowoduje ból ...... Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez klakier7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Fakt jest taki że operator wyłączył na niebieskich modułach abonentom CANAL+ 4K z dniem wczorajszym mimo że mają go w pakiecie i zmusza do wymiany na CI+ ECP ktoś nie ma kompatybilnego TV lub nie chce Turboboxa 4K,powinno dać abonentom wybór wraz z rozwiązaniem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Pewnie tym zawziętym pozwolą ale droga długa do tego i kilka reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 2 godziny temu, franko napisał: Fakt jest taki że operator wyłączył na niebieskich modułach abonentom CANAL+ 4K z dniem wczorajszym mimo że mają go w pakiecie i zmusza do wymiany na CI+ ECP ktoś nie ma kompatybilnego TV lub nie chce Turboboxa 4K,powinno dać abonentom wybór wraz z rozwiązaniem umowy. I taki wybór wraz z rozwiązaniem umowy jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Była już o tym mowa, w regulaminie jest zapis, że C+ 4k działa tylko na ultraboxie, więc nie ma podstaw do rozwiązania umowy bez kary umownej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 To ty tak twierdzisz. Kolega dzisiaj dzwonił na infolinię i jest taka możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 No to jeżeli konsul się nie pomylił, to fajne proklienckie podejście do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Być może odpuścili. Sami popełnili błąd udostępniając c+4k na niebieskich modułach, a teraz się wycofują. Nie wiadomo czy za jakiś czas z modułami ECP nie będzie podobnie. To nic innego jak robienie z klienta idioty. Ludzie pokupowali niebieskie moduły, a teraz większość będzie musiała wymienić telewizor żeby ECP obsługiwał. Gra nie fair ze strony operatora. Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 @tail# Albo będą mogli przejść na dekoder 4K UltraBox+. Prawda jest taka, że warunki opcji dodatkowej Canal+ 4K UltraHD przewidują korzystanie z niej tylko na 4K UltraBox+, nawet na module z ECP nie przewidują takiej opcji. To, że teraz na module ECP działa, a wcześniej na zwykłym działało, to jest raczej na zasadzie prokonsumenckiego wyjątku. Ja zresztą korzystam z 4K UltraBox+ i jestem zadowolony, dekoder chodzi szybko i mogę używać jednego pilota (od TV), bo mój Samsung ma funkcję sterowania nim (wł./wył., głośnośc, przełączanie kanałów, włączenie EPG jednym przyciskiem, nagrywanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peh Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 7 godzin temu, PawelTSW napisał: Sam jestem ciekaw co chinole wymyślą. To ze ktos cos sprzedaje przez Ali nie znaczy jeszcze ze jest chinczykiem, a tym bardziej, ze jest jakims hackerem. Co wymysla chinole? Nic, dokladnie tak samo jak nic nie wymyslili przy pierwszym hack-u ktory wyszedl z PL na dlugo przed tym gdy zaczal krazyc w sieciach wymiany cache na ktorych opieraja swoje biznesy tzw. "chinczycy". Jesli lokalni hackerzy sobie z tym nie poradza to ten mityczny "chinczyk" bedzie mial jedno wielkie g.... Powiem wiecej. Polscy hackerzy nauczeni doswiadczeniem beda teraz dobrze zabezpieczac swoje hack-i np. poprzez specjalne, prywatne wersje oscamow i szyfrowanie konfigi. Takze nie liczylbym ze "chinczyk" zawsze i wszedzie bedzie mial wszystko. Jesli bylby takim cudotworca to dlaczego nie oferuje francuskiego csat, wloskiego sky it, brytysjkiego sky czy greckego pakietu nova w sh tylko co najwyzej w iptv?? Przestanmy w koncu wierzyc w cudowna moc "chinczykow" bo z tego rodza sie tylko mity. ps. Skad to wszystko wiem? Bo tak sie zlozylo, ze widzialem C+4k na dlugo przed tym, jak zaczeli go oferowac tzw "chinczycy" i wcale nie musialem jezdzic do Chin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) 3 minuty temu, przemek1234 napisał: @tail# Albo będą mogli przejść na dekoder 4K UltraBox+. Prawda jest taka, że warunki opcji dodatkowej Canal+ 4K UltraHD przewidują korzystanie z niej tylko na 4K UltraBox+, nawet na module z ECP nie przewidują takiej opcji. Wszystko ok tylko co ma ten regulamin do tego, skoro kanał ten był dostępny na modułach niebieskch. Jeśli by nie był od początku, to nie było by tematu, bo klient wiedziałby o tym przed zakupem modułu i by go nie kupił. Widzisz różnicę? Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Pytanie skąd dowiedział się o dostępności kanału na tym module przed zakupem. Z oficjalnej strony C+, czy z np. z jakiegoś portalu albo forum. Bo to drugie nie stanowi wiążącej oferty przy zakupie.Jeżeli ktoś kupił np. opcję Superpremium+ 4K z niebieskim modułem i nie miał tego kanału w umowie zapisanego, w mimo to odbierał, to znaczy, że był świadczony promocyjnie. Z prawnego punktu widzenia nie różni się to od otwartego okna.Co innego jeśli komuś pozwolili dokupić sam kanał jako opcję dodatkową mimo modułu. W takim przypadku ma prawo anulować taką opcję, bo za nią płaci a nie jest świadczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Jak ktoś kupił coś takiego to ma prawo dochodzić swoich racji. Są opakowania z logo 4K i bez. Nie widzę nigdzie napisu, że 4K to ograniczona czasowo promocja. Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Na tym module jest logo kanału Canal+ Now 4K, który już nie istnieje. Poza tym to oferta na kartę, a tam Canal+ 4K ten obecny nigdy nie był dostępny. Plus nie masz tam umowy, więc możesz zrezygnować kiedy chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) O ile mnie pamięć nie zawodzi to można było z oferty prepaid przejść na postpaid czyli umowę. "Nowość w jakości 4K" nie oznacza wyłącznie nieistniejącego już Canal+ now 4K. Nazwy kanałów można zmieniać, a idąc Twoim tokiem rozumowania to obecny "Canal+ Premium" to nie dawny "Canal+"... Czy jednak tak? Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) 10 godzin temu, przemek1234 napisał: @PawelTSW Mi nie, ale @emarti podobno zgasło wszystko poza C+ i PSP. I zastanwiam się czy po prostu wprowadzili 6A na reszcie kanałów czy zupełnie inna grubsza akcja. Po prostu ciekawi mnie co mogli wymyśleć. PS. Mi nie mogło zgasnąć, bo mam sprzęt uznany za "wspierany" przez PC+. Tak jak pisałem musiałem wyłączyć z prądu dekoder i już świeci to co ma świecić. Dziwię się jednak że od dawna nie świecą TVP1 i TVP2. Mam też pytanie. Czy dekoder wifibox otrzymany do Multiroomu można jakoś przerobić aby wraz z posiadaną do niego kartą Cameleon stał się niezależnym dekoderem? Tak mnie naszło takie pytanie. Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez emarti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 26 minut temu, emarti napisał: Dziwię się jednak że od dawna nie świecą TVP1 i TVP2. Jak to nie świecą? Z ciekawości sprawdziłem Cameleona w module Astona - oba kanały świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) @emartiNie a po co ci niezależny? Masz go w innej lokalizacji? A jaki masz u siebie dekoder? Komu dałeś wifibox? Napisz jak to wygląda to będzie łatwiej A Byłeś go oddać? Miałeś iść Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, przemek1234 napisał: Poza tym to oferta na kartę, a tam Canal+ 4K ten obecny nigdy nie był dostępny. I tu się niestety mylisz, bo taki moduł miałem i canal+ 4k był. Jak nie miałeś/nie sprawdziłeś to po prostu nie pisz. Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) HMM a jak pisali , i sam wspominałem po czym wylał się gar pomyj !!!! , że od wakacji zacznie się ból d. bo ciemność regularnie zawita i to bardziej niż byście zakładali to żeście szydzili i kpili. OK . Nie gniewam się. Po co . Dlaczego . Finalnie sytuacja za parę tygodni i miesięcy skończy się tym iż dekodery operatora wrócą do łask , bo wielu pobrało moduły a one nie będą służyły tylko do szyfrowania " premium " 4k ale do mocniejszego zabezpieczenia innych kanałów - może nie wszystkich ale z czasem tak , Ci co brali wspomniane " tak kompatybilne moduły " okazuje się ze nie współgrają z modelami TV z szanownej listy nawet kompatybilnych i jest drugi ból d. Trzeci ból d. jest taki , że w waszych za ciężkie wydane hajsy dekoderach tez moduł nie jest do końca hej i ciemności się pojawiają . Umowy najmu sprzętu są tak pokombinowane , że reklamacje że Wam coś nie działa z Winy PC+ nie będą skuteczne , stad tak szybko jak dokonywaliście wymian " tak złego i oczernianego dekodera 4k od PC+ " na moduł lub po prostu braliście moduł od początku - finalnie wg marzeń i oczekiwań operatora jest wydać i sfinalizować działanie ponad 85% umów na tylko i wyłącznie dekodery !! Wymądrzam się , absolutnie nie , fakt jest to przykre i frustrujące i zakrawa na Wasza wolność wyboru - ale wybór macie zawsze , (i nie wciskam Wam tezy ze tylko i wyłącznie zawsze dekodery operatora , sami widzicie jak jest ) albo jak zawsze narobicie tutaj hałasu który niczym nie skutkuje , sprawi że miło i merytorycznie pogadamy ba ponarzekamy !! bo to nie są rozmowy , albo pobawicie się w prawne wojenki lub nawet UOKiK wow ( 0,0000001 % abonenta o tym tylko pomyśli , a ilu dokona ?? ) a ostatecznie kupicie ofertę pc+ dekoder operatora lub kilka i tyle aż tyle i tylko tyle . Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez patryszq 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Nie wiem po co te nerwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Ja jestem nadwyraz spokojny , mam i oglądam to co chce i na czym chce . Tak wybrałem i tak mi wygodnie , bez narzucania nikomu wytycznych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.