Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce


kepak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marekpolek

Czytam na bieżąco. Zauważ, że cytujesz wypowiedzi z początku października czyli sprzed ponad miesiąca, a sytuacja jest w tym temacie dynamiczna i cały czas się zmienia. Tak, oczywiście wstąpię do najbliższego APS po radę. Tutaj aż strach pytać.

Edytowane przez marekpolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marekpolek napisał:

Tak, Pace widzi karty i wszystkie uprawnienia odbioru na tych kartach. Po prostu w trakcie oglądania obraz nagle stanął i ciemno. To jeżeli to czytnik, jak wygląda sprawa z wymianą? Można wymienić na ten sam model i zatrzymać kartę?

Jaką masz wersję softu ?Może poszła jakaś aktualizacja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marekpolek napisał:

Czytam na bieżąco. Zauważ, że cytujesz wypowiedzi z początku października czyli sprzed ponad miesiąca, a sytuacja jest w tym temacie dynamiczna i cały czas się zmienia.

A co takiego istotnego się zmieniło w ciągu ostatniego miesiąca? Rozwiązania jakie można zastosować od dawna są te same. Ludzie pokupowali konwertery i na nich również od dłuższego czasu działa. Dla mnie nic się nie zmienia od dłuższego czasu. Kartę również możesz włożyć w zewnętrzny czytnik lub jakiś "mądrzejszy" tuner i też będzie działać. Zacznij się trochę bardziej interesować jeśli chcesz znaleźć rozwiązanie odpowiednie dla siebie. Od razu Ci napiszę - jeżeli chcesz wymienić na caymana, to jest beznadziejne rozwiązanie przynajmniej na chwilę obecną. Jeżeli masz kartę cameleon, to póki co trzymaj ja ile tylko się da.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marekpolek napisał:

Czytam na bieżąco. Zauważ, że cytujesz wypowiedzi z początku października czyli sprzed ponad miesiąca, a sytuacja jest w tym temacie dynamiczna i cały czas się zmienia. Tak, oczywiście wstąpię do najbliższego APS po radę. Tutaj aż strach pytać.

Skoro czytasz, to byś wiedział i nie zadawał pytań.  Jak coś się zmienia to od razu jest tu pisane. Skoro od tamtego czasu nie pokazał się żaden wpis, to chyba oczywiste, że nic się nie zmieniło, bo jak by się zmieniło, to byś nie zdążył z czytaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

Dziękuję. Byłem w APS i wypuszczono podobno nową nakładkę na wersję oprogramowania, która ma niedociągnięcia. Bedą naprawiać. A Pejs nie nawalił.

Edytowane przez marekpolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, charlie112 napisał:

Dzień dobry.

Dzisiaj odebrałem list informujący o konieczności wymiany kart(mam 2 Cameleony). Foto poniżej(przepraszam za jego stan, ale złożyłem go na pół, wsadziłem do kieszeni i poleciałem na zakupy):

a5c676eb24692.jpg

 

No to już wiadomo jaka jest przyszłość tych kart i co planują :(

 

 

I to jest właśnie wykorzystywanie pozycji dominującej w umowie zawartej pomiędzy firmą a jednostkowym klientem.

 

Firma wprowadza zmiany - wymiana kart - dekoderów na które klient musi się zgodzić.

 

1. Jeśli się nie zgodzi nie będzie oglądał. 

2. Rozwiązać umowy bez kary także nie może.

3. Brak wymiany samej karty na zestaw karta + moduł CI+.

 

Nie każdemu odpowiada użytkowanie ichniego dedykowanego sprzętu.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tweed77 napisał:

 

 

I to jest właśnie wykorzystywanie pozycji dominującej w umowie zawartej pomiędzy firmą a jednostkowym klientem.

 

Firma wprowadza zmiany - wymiana kart - dekoderów na które klient musi się zgodzić.

Jeśli się nie zgodzi nie będzie oglądał. 

Rozwiązać umowy bez kary także nie może.

Nie każdemu odpowiada użytkowanie ichniego dedykowanego sprzętu.

 

No z tym to akurat nie ma problemu w moim przypadku, bo od długiego czasu jestem na umowie na czas nieokreślony przewidując taki ruch. Kusili "super ofertą" - to samo za jakieś 6 zeta taniej - bez komentarza. W końcu odwołałem wszystkie  zgody marketingowe, podałem lipny numer telefonu i się skończyły "super oferty". A 6 zeta za komfort i możliwość podziękowania jak mi coś nie pasuje to niewielka cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maxx@ napisał:

Nie dziala z 1813 bo wymagana jest parka NUID i CWPK

 

 

Całe szczęście że kanał jest mi całkiem obojętny a druga sprawa to chyba maja go wycofać z oferty.Nie będzie działał cameleon to pewnie będzie Cayman nie po to wydałem tyle na sprzęt by brać złom operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Pamiętaj, aby zabrać ze sobą obecnie używaną kartę oraz dekoder, jeśli był on wydany przez nas."

Które dekodery podlegają wymianie? Na stronie https://pl.canalplus.com/wymiana-dekodera jest wymieniony tylko DSI83/87, który to z kolei na stronie https://pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci jest wymieniony jako obsługiwany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...