Pawel Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Do końca 2019 mają wycofać kodowane seca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 39 minut temu, KAMYK83AG napisał: Było kilka telefonów jak i pism od nc plus w sprawie wymiany starych dekoderów w związku ze zmianą kodowania ale zwlekałem ponad rok bo myślałem że to uśmierci mój MR Standard po wymianie dekoderów ale póki co śmiga, zobaczymy jak długo Ciągle mam wątpliwości, czy umowa przewiduje możliwość przerwania świadczenia usług po takich komunikatach do momentu, aż abonent sam zawiezie im w zębach stary dekoder na wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Miał czas na wymianę. Nie wymienił. Jego problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Jesteś w stanie wskazać takie zastrzeżenie w warunkach umowy, które na to pozwala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMYK83AG Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) 31 minut temu, radk napisał: Nie ma konkretnej daty, ale zapowiedzieli, że ujednolicą kodowanie do końca 2019 r. 30 minut temu, Pawel napisał: Do końca 2019 mają wycofać kodowane seca. Czy wycofanie kodowania seca automatycznie pozbawi odbieranie usługi nc plus kart Cameleon umieszczonych w dekoderach WifiBox i PremiumBox i będziemy zmuszeni wymienić je na Caymany, co będzie równoznaczne z zakończeniem opcji MR standard bez sieci ? Edytowane 29 Października 2018 przez KAMYK83AG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Nie, cameleony będą mogły działać dalej, w nagrze, ale nie oznacza to, że nie zostaną wymienione na caymany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, radk napisał: 1 godzinę temu, radk napisał: Jesteś w stanie wskazać takie zastrzeżenie w warunkach umowy, które na to pozwala? Nie mam dostępu do jego regulaminu. Może niech Ci prześle i poszukasz? Ja do swojego nie zajrzę, bo jestem daleko od domu. Możesz też sprawdzić swój. Szukaj czegoś o zapewnieniu odbioru przez operatora itp. Wszystko jest jasne. Nawet nie ma co dyskutować, bo miał sprzet od operatora. Inna byłaby historia, gdyby miał samą kartę bez sprzętu najmowanego. Edytowane 29 Października 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMYK83AG Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 1 godzinę temu, radk napisał: Nie, cameleony będą mogły działać dalej, w nagrze, ale nie oznacza to, że nie zostaną wymienione na caymany. A czy na Cameleonach mogą zmienić mi Standard MR na nowy MR który działa tylko w sieci (wyłaczając dostęp w dodatkowym dekoderze który nie jest podpięty do sieci z głównym dekoderem ) czy najpierw muszą zmienić mi karty na Caymany aby pozbawić mnie Standard MR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 @KAMYK83AG Nowy Multiroom łączony też nazywa się Standard, tylko u nich w systemie inaczej jest podpięty. Zapewne będzie w przyszłości kiedyś wprowadzona usługa kontroli odległości sprzętu przy Multiroomie Standard C+, ale o tym Cię poinformują i jak masz w domu dwa dekodery z WiFi i sieć Internetu po WiFi, to wtedy wystarczy podłączyć poprzez WiFi te dekodery do jednej sieci WiFi w domu i będą wtedy bez problemu te dekodery działać, bo będą się widzieć w tej sieci. Jak na razie nic nie wiadomo o takich zmianach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) @KAMYK83AG Mogą. Wystarczy, że odpowiednie oprogramowanie prześlą. Ale to mało prawdopodobne. Edytowane 29 Października 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 3 godziny temu, ircios napisał: Nie pamiętam, ale softy do Pejsa są puszczane chyba w piątki czy w poniedziałki. Do sat też musi być podłączony. Zadzwoń na infolinię działu technicznego i dopytaj. Ten nowy soft do dekoderów Pace PVR jest udostępniany obecnie cały czas i w każdej chwili można je zaktualizować po podłączeniu do anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Czyli się zmieniło. Chyba dlatego, aby jak najszybciej uszczęśliwić oglądanie abonentom kontentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
germanik Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 4 godziny temu, ircios napisał: Nie pamiętam, ale softy do Pejsa są puszczane chyba w piątki czy w poniedziałki. Do sat też musi być podłączony. Zadzwoń na infolinię działu technicznego i dopytaj. Aktualizacja Pace pomogla. Obraz wrocil. Dzieki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camelon153 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Dziś podpiąłem pejsa i ruszył z Clone+. Zaktualizował się do 162i. Trochę siłę przycina, ale chodzi. Generalnie nie chodzi to, jak trzeba i zmusili mnie skutecznie do wymiany na Caymany. Splitter mam tylko dlatego, że wykorzystuję moduł CI+. Ale już nie mam siły. Umowa wypowiedziane. Zobaczymy, co zaoferują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) Bo kiedyś Clon+ jako jedyny działał z Sagemcomem. Działał..Próbował i przycinało. Teraz masz to na Pejsie, bo Pejs teraz jak Sagemcom. Do tego nie masz FEDEC na karcie, bo tak chyba by nie ruszył w ogóle Clon. Edytowane 29 Października 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camelon153 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) Przycina też na Philipsie i na Alphacrypt CI+. Czas na ich [...]premiumboxa 4K i legalny multiroom. Edytowane 30 Października 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Na forum nie wyrażamy się wulgarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Nie mają Premiumboxa 4k. Piszesz o 2 różnych dekoderach. Chociaż wiadomo o co chodzi . Legalny multiroom to też spliter. Tyle, że prywatny i o wiele bardziej lepszy, aniżeli od ITI. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 7 godzin temu, ircios napisał: Nie mam dostępu do jego regulaminu. Może niech Ci prześle i poszukasz? Ja do swojego nie zajrzę, bo jestem daleko od domu. Możesz też sprawdzić swój. Szukaj czegoś o zapewnieniu odbioru przez operatora itp. Wszystko jest jasne. Nawet nie ma co dyskutować, bo miał sprzet od operatora. Inna byłaby historia, gdyby miał samą kartę bez sprzętu najmowanego. Nie mam ochoty go męczyć. To Ty sugerujesz, że znajomość komunikatów nc+ jest czymś oczywistym, więc to Ciebie proszę o przesłanie pisma, które rozsyłali abonentom. Podejrzewam, że z treści możnaby wywnioskować, czy faktycznie wykorzystują jakąś furtkę we właściwej umowie, czy zmieniają ją tym dokumentem. W drugim przypadku przysługiwałoby prawo do wypowiedzenia umowy bez kar. Bez pośpiechu. Wyślij kiedy będziesz mógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 11 godzin temu, camelon153 napisał: Splitter mam tylko dlatego, że wykorzystuję moduł CI+. Ale już nie mam siły. Dlatego bo wybierasz dziwne i bezsensowne rozwiązania zakładając że sprzęt operatora musi działać i zawsze będzie działał z inną kartą niż karta operatora. Od dawna można było zastosować własny sprzęt z E2 połączony przez LAN albo wifi i praktycznie i nie byłoby żadnych problemów, a sprzęt operatora oddać. To co zrobiłeś to komplikowanie rzeczy prostych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 (edytowane) 9 godzin temu, radk napisał: Nie mam ochoty go męczyć. To Ty sugerujesz, że znajomość komunikatów nc+ jest czymś oczywistym, więc to Ciebie proszę o przesłanie pisma, które rozsyłali abonentom. Podejrzewam, że z treści możnaby wywnioskować, czy faktycznie wykorzystują jakąś furtkę we właściwej umowie, czy zmieniają ją tym dokumentem. W drugim przypadku przysługiwałoby prawo do wypowiedzenia umowy bez kar. Bez pośpiechu. Wyślij kiedy będziesz mógł Będziesz musiał go pomęczyć, bo ja niestety nie mam i nigdy nie miałem Philipsa, więc nie dostałem takiego pisma. Mogę Ci kiedyś tam wysłać jak dostanę nakaz wymiany moich Pejsów . Myślę, że nie rozumiesz o co chodzi. nc nic nie zrobiło takiego, aby go pozbawić sygnału. Został odpowiednio wcześniej powiadomiony o tym fakcie. Myślę, że to było z rok temu jak ta akcja ruszyła. Nakazali wymiane sprzetu z oczywistych powodów. Nie zrobił tego i sam się pozbawił sygnału. Załóżmy, że nc informuje Cię o wymianie dekodera, bo za jakiś czas przestanie działać. Nie robisz tego, bo ten co masz jest fajny itp. Ale nc to nie interesuje. Wysłali powiadomienie. Olałeś. Więc sam pozbyłeś się sygnału, choć nc dalej zapewnia Ci odbiór na innym dekoderze Pejs czy np. Premiumbox. Warunki umowy się nie zmieniają. Dalej korzystasz że sprzętu od operatora i też PVR. Myślę, że temat możemy już zamknąć, bo wszystko jest jasne. O tej akcji było pisane. Było też oficjalne info na stronie operatora https://ncplus.pl/wymiana-philips Koniec tematu. Edytowane 30 Października 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 2 godziny temu, ircios napisał: Myślę, że nie rozumiesz o co chodzi. nc nic nie zrobiło takiego, aby go pozbawić sygnału. Został odpowiednio wcześniej powiadomiony o tym fakcie. Myślę, że to było z rok temu jak ta akcja ruszyła. Nakazali wymiane sprzetu z oczywistych powodów. Nie zrobił tego i sam się pozbawił sygnału. Sądzę, że Ty nie rozumiesz. Zrobili coś takiego, że celowo pozbawili go dostępu do usług. Oczywisty powód wymiany sprzętu? Na pewno nie zmiana potocznie zwana FEDC. Ona w żaden sposób nie poprawia zabezpieczeń, a jedynym powodem jej wprowadzenia jest właśnie wywarcie presji na abonentach. Bez dostępu do treści umowy ta dyskusja nie ma sensu. Jeśli jest w niej stosowny zapis, to nie ma problemu. Jeśli nie ma, to dostawca, który zgodził się świadczyć usługę na pewnych warunkach przez ileś miesięcy, stwierdził takim pismem, że mu się odwidziało i że przestanie śwadczyć tą usługę, chyba że abonent wypełni nowe dodatkowe warunki. To jest zmiana warunków umowy, na którą nie trzeba się godzić i można ją wypowiedzieć bez kar umownych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Operator może sobie robić co chce z własnym sprzętem tj. wysyłać na kartę takie i inne instrukcje,zmieniać soft itd.Uprzedzał o tych operacjach i nakłaniał do wymiany dekodera czyli wywiązał się z umowy.Oferuje sprzęt do odbioru treści.Jak abonent ma to w czterech literach to co jeszcze może zrobić operator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Operator może, a raczej powinien dać też możliwość odbioru swojej oferty również na własnym, indywidualnym, niezależnym sprzęcie, a nie zmuszać klienta do korzystania z jego jedynego słusznego, niewiele wartego pod względem możliwości sprzętu i pobierać jeszcze za to pieniądze! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 (edytowane) Nikt Ci przecież nie broni. Bierzesz moduł CI+ i oglądasz na swoim. Edytowane 30 Października 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camelon153 Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 (edytowane) 9 godzin temu, tail# napisał: Dlatego bo wybierasz dziwne i bezsensowne rozwiązania zakładając że sprzęt operatora musi działać i zawsze będzie działał z inną kartą niż karta operatora. Od dawna można było zastosować własny sprzęt z E2 połączony przez LAN albo wifi i praktycznie i nie byłoby żadnych problemów, a sprzęt operatora oddać. To co zrobiłeś to komplikowanie rzeczy prostych. Nie rozumiesz. Gdyby była opcja na multiroom operatora z dekoderem oraz modułem CI to bym go miał. Moduł CI wkładam do TV, a nie do Dreamboxa itp. Chodzi tylko o zmniejszenie ilości kabli i pilotów. Niestety, nie wziąłem 10 lat temu multiroom na dwóch Cameleonach. Gdyby tak było to nie miałbym problemu. Edytowane 30 Października 2018 przez Barti Wyrażenia skrótowe (tzw. skrótowce) piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.