G2000 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Na pewno masz zaktualizowaną kartę? Sprawdzałeś daty na dekoderze? Mam wrażenie że teraz po ponowieniu uprawnień trzeba dłużej czekać niż kiedyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derek25 Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 W dniu 2.10.2019 o 20:19, czarek007 napisał: Miałem identyczną sytuację na początku września,próbowałem różnych trików i nic.W końcu wyjąłem kartę z blokera włożyłem ją do dekodera z Enigmą pobrałem uprawnienia,kartę włożyłem z powrotem do Diviso i śmiga mi do dzisiaj bez blokera FEDC. Ja niestety nie mam żadnego dekodera z Enigma. W dniu 2.10.2019 o 20:45, tomek6680t napisał: @Derek25 Włóż kartę do Arivy ,bez blokera ,sprawdź czy masz odblokowane w Arivie wszystkie EMM-y i włącz na TVP 1HD . Jak mogę sprawdzić EMM w Arivie? W dniu 3.10.2019 o 16:30, G2000 napisał: Na pewno masz zaktualizowaną kartę? Sprawdzałeś daty na dekoderze? Mam wrażenie że teraz po ponowieniu uprawnień trzeba dłużej czekać niż kiedyś. Po włożeniu karty bez blokera czy z blokerem nie dostaję żadnych informacji o karcie na dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Kup sobie czytnik podłącz do kompa i będziesz widział info o karcie, bo na takich wynalazkach na jakich próbujesz to robić, to szkoda czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 W dniu 6.10.2019 o 17:21, Derek25 napisał: Po włożeniu karty bez blokera czy z blokerem nie dostaję żadnych informacji o karcie na dekoderze. Jak na tunerze wejdziesz gdzieś w menu CA to w ogóle nie widać karty? Żadnego komunikatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Pożądny "bloker". Jak blokuje, to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derek25 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 23 godziny temu, G2000 napisał: Jak na tunerze wejdziesz gdzieś w menu CA to w ogóle nie widać karty? Żadnego komunikatu? W ogóle nie widać nic żadnych komunikatów, czy to z blokerem czy sama karta bezpośrednio. Mam kartę TNK i po włożeniu komunikaty się pojawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Być może szlak trafił kartę, skoro bezpośrednio po włożeniu do czytnika nie daje info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derek25 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 3 godziny temu, ircios napisał: Być może szlak trafił kartę, skoro bezpośrednio po włożeniu do czytnika nie daje info. Czyli uderzać co Cyfry? Jest w ogóle szansa na wymianę karty na Cameleona skoro są już chyba wycofane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Nie są wycofane. Nie są wydawane. Na wymiane są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Już nie dostaniesz karty Cameleon. Ewentualnie możesz próbować przez reklamacje ale czy Ci się to uda to nie wiem. Najlepiej zabierz kartę do punktu to Ci sprawdzą. Edytowane 9 Października 2019 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Od kiedy nie można karty wymienić? Co z abonentami co mają same karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Od dawna. Najpierw luka była w PACEach, następnie w kanałach France. Teraz Caymany działają przy tych opcjach więc nie ma możliwości wymiany na Cameleona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Pisałem już jakiś czas temu, dzięki intelektualistom z tego forum jakiś czas temu wydali nowe wytyczne i z tego co kojarze w Centrum Platformy CANAL+ nałożyli nawet blokady w systemie "niezgodność numerów seryjnych". Ale co ja tam się znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Co z tymi co moją same karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Darmowa wymiana na wifibox+ lub reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Tragedia. Na Wifiboxa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Jest to obecnie jedyny dekoder HD w ofercie Platformy CANAL+ pozostałe są z dyskiem a co za tym idzie dodatkowa opłata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 To BOX+(ADB 28**, 50/51/49) już nie ma w ofercie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) @g0nz0s Nie jest jedyny. Tak jak piszesz z dyskiem są. Operator ma zapewnić bezproblemowy odbiór, a raczej przy tym dziwaku trudno o to. Powinien być wolny wybór, kto jaki sprzęt sobie życzy. I nie za dodatkową kasę. Kolejny skok na kasę. Oby to im się czkawką nie odbiło, zwłaszcza przy abonentach co mają 2×gołe karty lub Ci co mają 2×Pejs z Cameleonami. Bo któregoś dnia wycofają Pejsy. Edytowane 9 Października 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 50 minut temu, g0nz0s napisał: Darmowa wymiana na wifibox+ lub reklamacja. Bzdura. Nie jest to jedynie dekoder wifibox. 49 minut temu, ircios napisał: Tragedia. Na Wifiboxa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 @ircios - wydaje mi się, że jeśli ktoś ma 2x Pace to musi dostać na wymianę dekodery o tych samych parametrach czyli z dyskiem do nagrywania, gorzej jeśli ma tylko same karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) W przypadku jeśli sprawa dotyczy dekodera slave przy Multiroomie post C+ i ktoś ma gołą kartę Cameleon, to tylko WiFi Box+ jest podobno obecnie wydawany. Ja mam akurat na umowie wynajęty tylko jeden dekoder 4K UltraBox+ z kartą Cayman i do Multiroomu post C+ mam wydaną tylko gołą kartę Cameleon, której używam w swoim prywatnym dekoderze i w żadnym wypadku nie interesuje mnie od nich dekoder slave, a tym bardziej WiFi Box+, który jest słaby i niedopracowany. Tak poza tym wciśnięcie dekodera Abonentom do gołej karty Cameleon jest zmianą warunków umowy, bo zmusza się Abonenta do wzięcia dodatkowej odpowiedzialności za sprzęt, który nie spełnia oczekiwań Abonentów i którego Abonenci po prostu nie chcą, bo mają swoje lepsze prywatne dekodery z których są zadowoleni i chcą odbierać nadal na swoich dekoderach. Edytowane 9 Października 2019 przez lukx95 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 1 godzinę temu, Jack777 napisał: @ircios - wydaje mi się, że jeśli ktoś ma 2x Pace to musi dostać na wymianę dekodery o tych samych parametrach czyli z dyskiem do nagrywania, gorzej jeśli ma tylko same karty. Pace akurat obsługuje Caymana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 1 godzinę temu, Jack777 napisał: @ircios - wydaje mi się, że jeśli ktoś ma 2x Pace to musi dostać na wymianę dekodery o tych samych parametrach czyli z dyskiem do nagrywania, gorzej jeśli ma tylko same karty. Też mam taka nadzieję gdy przyjdzie kres tych dekoderów. No, ale to tylko nadziej, a nadzieja wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Dobra uproszcze. BOX+ nie jest w ofercie Platformy CANAL+, jest wydawany wyłącznie do usługi Multiroom (jeszcze przez chwile, czyszczenie magazynów) gdyz docelowo nawet oplaty za wifibox+ w MR zrabatowano aby wyszlo na to samo co biorac BOX+. W umowie chyba nie masz zapewnionego dekodera HDD do Multiroom (nie wiem) ale z tego co kojarze zgodnie z regulaminem swiadczenia uslug bedac abonentem CANAL+ musisz miec Multiroom z kontrola odleglosci (a drugi dekoder z dyskiem tego nie zapewnia), analogiczna sytuacja jest w przypadku zepsucia sie Multiroom Premium, wydawany jest wowczas tylko wifibox z MR STD. Wynika to nie jako z umowy, zarowno Cameleon jak i MRP nie jest swiadczona promocyjnie (na czas nieokreslony) i nie musi byc utrzymana. Analogiczna sytuacja z dwoma kartami Cameleon, usluga swiadczona na czasie nieokreslonym, nie udzielono ulg, w kazdej sytuacji mozna zrezygnowac jak rowniez mozliwe jest jej wycofanie bez zgody stron. Edytowane 9 Października 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.