jackq Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Nie mam zamiaru łatwo się poddać, już plan wczoraj powstał. Dziś się okaże czy się uda ale najprawdopodobniej będzie to co było i to bez kosztów Zastanawiam się czy tą drugą kartę camel też mi mogą chcieć wymienić na caymana, przypuszczam, że nie bo mam stary MR. Byle dotrwać do końca kontraktu i będzie trzeba się pożegnać. Faktem jest to, że dezinformację sieją równo. Co innego mówią na infolinii a co innego w autoryzowanym punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 16 godzin temu, misiek1985 napisał: Czyli zaczyna się cyrk.Jednym mówią że cameleony będą działać do końca roku i koniec, drugim że będą działać ale Sami tu tworzycie atmosferę cyrku. Te info nie zaprzeczają sobie. Ustalono zasadę (a operator ma prawo do działań w swoim interesie), że wyłaczony będzie jeden z systemów kodowania . Może dotrzymają terminu, a może jak to w ITI obsuwa nieunikniona. Sami ustaliliście, ze nie ma to konkretnego związku z Cameleonami bo one pozostaną (przełączone do pracy w Nagravision). Zabawne są oświadczenia co to nie zrobicie jak coś tam... W sprawie ślubu/rozwodu są chyba mniejsze emocje. A to tylko telewizja. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) 2 godziny temu, zuzik1111 napisał: Sami tu tworzycie atmosferę cyrku. Te info nie zaprzeczają sobie. Ustalono zasadę (a operator ma prawo do działań w swoim interesie), że wyłaczony będzie jeden z systemów kodowania. Gdzie jest taka informacja od strony operatora, że tak będzie, że camelony zostaną przełączone? Niestety ale cyrk wprowadzają konsultanci i punkty obsługi, bo sami nie wiedzą co zrobić. Jednym mówią tak, a innym inaczej. Edytowane 24 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) Dokładnie, operator realizuje swoją strategię redukcji kosztów przez rezygnację z jednego systemu kodowania. Niespójność informacji wynika wyłącznie z wewnętrznych błędów dystrybucji informacji pomiędzy NC+ a APS'ami. Do końca 2019 system obsługujący karty Camel zostanie wyłączony. Oczywiście jest postawiony margines czasowy zależny od bezwładności w procesie redukcji ilości czynnych kart na rynku. Zapewne najbardziej korzystne umowy uzyskają ci, którzy pozostaną jako ostatni w procesie. Edytowane 24 Maja 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito007 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Mam dwa "camele" i niedługo kończy mi się umowa. Dzwonią niemal codziennie namawiając do przedłużenia umowy i obiecują, że będę mógł kontynuować umowę na dotychczasowych zasadach, z tymi samymi kartami. Wiem, co są warte ich "obietnice", ale pewnie znalazłby się jakiś paragraf na takich "konsultantów". Czy takie praktyki nie podpadają czasem pod oszustwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavierpll Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Mi w dniu dzisiejszym zablokowali 2 Camele w odbiornikach Technisat 4k z modułami Aston. Dzwoniłem na infolinie i potwierdzili ze moje camele już nie zadziałają . Udałem się do punktu i zabrałem 2 moduły Cam od NC+ z nowymi umowami a ze stara umowa czekam na wygaśnięcie za 6 miesięcy , oczywiście chcieli mi wcisnąć ich sprzęt ale odmówiłem .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito007 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 ..................................................................................................................... Z obawy o możliwość podpadnięcia pod słynny już art.212 KK pierwszy wiersz zawiera tylko kropki. Bez żalu rozstaję się z NC+ i ich znakomitym "kontentem", życząc im jak najgorzej. Czas wesprzeć rodzimy biznes ze słoneczkiem. A zresztą TV sat to nie wszystko...... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 31 minut temu, xavierpll napisał: Mi w dniu dzisiejszym zablokowali 2 Camele w odbiornikach Technisat 4k z modułami Aston. Dzwoniłem na infolinie i potwierdzili ze moje camele już nie zadziałają . Udałem się do punktu i zabrałem 2 moduły Cam od NC+ z nowymi umowami a ze stara umowa czekam na wygaśnięcie za 6 miesięcy , oczywiście chcieli mi wcisnąć ich sprzęt ale odmówiłem .Pozdrawiam Czyli przez 6 miesięcy na starej umowie nic nie będziesz oglądał?Mogłeś te nową umowę zabrać kolejny raz na swoje dane czy trzeba podpisać na nową osobę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) @xavierpll Zrób cesję. Poszukaj kogoś kto przejmie umowę o z miłą chęcią weźmie dekodery za free. Ale jak w umowie miałeś zagwarantowany odbiór na samych kartach, to reklamacja. ITI liczy na takich właśnie, co odrazu wezmą ich sprzęt lub nowe umowy. Edytowane 24 Maja 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavierpll Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 55 minut temu, aro napisał: Czyli przez 6 miesięcy na starej umowie nic nie będziesz oglądał?Mogłeś te nową umowę zabrać kolejny raz na swoje dane czy trzeba podpisać na nową osobę? Można spokojnie zabrać na swoje dane , stara umowa czeka na wygaśnięcie bo nie chce ich sprzętu , dekodera 4k nie było w ofercie dla mnie , trudno za 6 miesięcy oddaje Camele, nie po to inwestowałem w technisaty żeby teraz brać ich sprzęt . 42 minuty temu, ircios napisał: @xavierpll Zrób cesję. Poszukaj kogoś kto przejmie umowę o z miłą chęcią weźmie dekodery za free. Ale jak w umowie miałeś zagwarantowany odbiór na samych kartach, to reklamacja. ITI liczy na takich właśnie, co odrazu wezmą ich sprzęt lub nowe umowy. Wiesz ale teraz to pozostaje mi tylko na starej umówie na pace oglądać a ten dekoder to przeżytek oraz sagemcom , wiec wole moduły i nowa umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 A to nie miałeś samych kart... Dziwne, że oferty z dekoderem 4k nie było dla Ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) Czyli teraz masz łącznie 3 kontrakty? 1 to 2xCameleon + jakieś pocyfrowe dekodery 2 to 1 Cayman + moduł 3 to 1 Cayman + moduł Dobrze rozumiem? Edytowane 25 Maja 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 6 godzin temu, xavierpll napisał: Mi w dniu dzisiejszym zablokowali 2 Camele w odbiornikach Technisat 4k z modułami Aston. Dzwoniłem na infolinie i potwierdzili ze moje camele już nie zadziałają . Udałem się do punktu i zabrałem 2 moduły Cam od NC+ z nowymi umowami a ze stara umowa czekam na wygaśnięcie za 6 miesięcy To przez 6 miesięcy będziesz im płacił za nic? Nie szkoda Ci pieniędzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavierpll Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 5 godzin temu, Vsat napisał: Czyli teraz masz łącznie 3 kontrakty? 1 to 2xCameleon + jakieś pocyfrowe dekodery 2 to 1 Cayman + moduł 3 to 1 Cayman + moduł Dobrze rozumiem? Dokładnie 1 godzinę temu, tail# napisał: To przez 6 miesięcy będziesz im płacił za nic? Nie szkoda Ci pieniędzy? A co mi pozostało wyciągnąć Pejsa i na nim oglądać a technisata schować do szafy. Miałem od nich dekodery i jakość obrazu każdego odstaje od technisata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) Według mnie namieszałeś tak, że tylko na tym straciłeś, bo oddałeś im pieniądze za nic. Na pewno dało się to inaczej rozwiązać tylko trzeba umieć z nimi rozmawiać, a nie bezmyślnie działać. Twoja sprawa, nie mój cyrk, nie moje małpy. Masz za dużo pieniędzy to im płać, nie moja sprawa. Edytowane 25 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Niestety kolega wyżej ma rację. Dałeś NC+ sam dodatkową kasę zamiast się kłócić o swoje i coś ugrać przy temacie Cameli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavierpll Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Ale tak czy siak byłbym zmuszony korzystac z ich sprzętu a swój sprzęt schować do szafy nie sadze ze daliby mi moduły . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) Nie sądzisz?, było trzeba walczyć o swoje pieniądze. W każdej sytuacji warto negocjować, nic to nie kosztuje, a w tym przypadku na pewno można było coś ugrać i nie stracić pieniędzy. Takie czasy - jak się na wszystko zgodzisz, to każdy Ci byle co wciśnie. Edytowane 25 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 @xavierpll Oferowali Ci wymianę dekodera Pace PVR i Sagemcom na jakieś nowsze dekodery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavierpll Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Dzwoniłem pytałem czy mogę sam moduł z karta Pan na infolinii stwierdził ze albo wymiana na ich sprzęt albo gwarantują mi odbiór na pejsach wiec nie mam podstawy do reklamacji Pan w punkcie stwierdził ze dekoder 4k może wydać mi tylko jeżeli nie mam multitoom a miałem wiec pozostaje wifipremium zreszta ich dekodery mnie nie interesują miałem i wole swoje , jeżeli miałbym same karty to nie ma problemu z cam natomiast mam pejsa i sagemcom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 30 minut temu, xavierpll napisał: Dzwoniłem pytałem czy mogę sam moduł z karta Pan na infolinii stwierdził ze albo wymiana na ich sprzęt albo gwarantują mi odbiór na pejsach wiec nie mam podstawy do reklamacji Pan w punkcie stwierdził ze dekoder 4k może wydać mi tylko jeżeli nie mam multitoom a miałem wiec pozostaje wifipremium zreszta ich dekodery mnie nie interesują miałem i wole swoje , jeżeli miałbym same karty to nie ma problemu z cam natomiast mam pejsa i sagemcom Jakie będą opłaty za te dwa moduły i jaki pakiet masz do tych modułów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavierpll Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) W sypialni start 6 miesięcy 9,99 zł , w dużym pokoju 79,99 zł Comfort + canal + HBO + canal 4k na 12 m , koszt modułu 9 zł Edytowane 25 Maja 2019 przez xavierpll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Dostałeś canal 4k do modułu?No na stronie piszą że 4k tylko na dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMJot Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 mnie się udało po około 1,5 miesiąca reklamowania sprawy. Konsultanci odpowiadali wymijająco i jak mantra powtarzali, że w przypadku mojej umowy nie ma możliwości uzyskania caymana z nowym modułem. Teraz już jest, według informacji z e-maila. Niestety nie mam na razie możliwości wybrać się do punktu, gdzie wymiana kamela powinna nastąpić od ręki i potwierdzić czy mi się to faktycznie udało. także upór popłaca. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.