Gość tail# Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 (edytowane) Jak na co, to że camelony w razie czego włoży do innego dekodera i będą działać, a jak je wymieni to z caymanami już tak nie zrobi. Edytowane 7 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Przecież napisałem "jeśli nie zależy" na Cameleonach. Z tego co napisał używa dekoderów Pace, więc jaka karta siedzi w środku jest bez znaczenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyliszek22 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 @tail# No właśnie nie jestem przekonany ale korzystam i będę korzystał z dedykowanych dekoderów. Tylko jak przywrócić pełną funkcjonalność tych dekoderów skoro przed wprowadzeniem nowego softu do kart wszystko było ok a teraz tak nie jest. Poniżej cytat z wątku o dekoderach Pace PVR: W dniu 13.04.2019 o 13:02, ircios napisał: Karty...nie oprogramowania. Soft był dawno temu zmieniony i nie było problemu. Prawdopodobnie na kartę założyli licznik. Celowe działanie, aby ksrty ludki powymieniali bez wielkiej akcji wymiany kart. @ircios raz jeszcze dziękuję za odpowiedź i radę! Faktycznie na problemy z nagrywaniem i przeskakiwaniem obrazu nie pomogła wymiana dekodera tylko właśnie wymiana karty ( testuje już od dwóch dni i zero problemów ) Szczerze mówiac podchodziłem do tego sceptycznie, w dwóch punktach nc+ też mówili, że pierwsze słyszą by karta mogła być genezą takich problemów, ale postanowiłem jednak spróbować i wymienic kartę z cameleona na caymana i pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 (edytowane) To co napisał @irciosto tylko przypuszczenia i tak jak pisałem wcześniej należało to sprawdzić. Rób jak uważasz ale wymiana na caymana, to tak jak pisałem wcześniej zmiana z deszczu pod rynnę, może nie w twoim przypadku ale pisząc ogólnie. Odnosząc się do twojego przypadku wymieniłbym boxa zamiast karty i prawdopodobnie nie miałbym problemów z nagrywaniem nawet kilku kanałów jednocześnie. Zasada jest prosta - póki cameleony są w obiegu, to mają działać, a nie podlegać wymianie. Edytowane 7 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyliszek22 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Którego boxa masz na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Nie od operatora tylko własny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyliszek22 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Skoro w niedalekiej przyszłości, najprawdopodobniej do końca roku będą przymusowe wymiany kart na caymany to inwestycja we własny, nie tani sprzęt będzie raczej nieopłacalna. W każdym razie dzięki za podpowiedzi i sugestie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 (edytowane) Jeżeli korzystasz tylko z oferty tego operatora, to być może będzie nieopłacalna, a jeżeli ktoś ma karty np. tnk/Smart, HD+, tivusat albo inne to już dawno zainwestował i dawno się zwróciło. Wystarczy umieć kalkulować. Sprzęt operatora jest dobry tylko dla leniwych i laików. Każdy wybiera to co uważa za stosowne, co nie znaczy że jest to wybór najlepszy. Edytowane 7 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 13 godzin temu, tail# napisał: To co napisał @irciosto tylko przypuszczenia i tak jak pisałem wcześniej należało to sprawdzić. Rób jak uważasz ale wymiana na caymana, to tak jak pisałem wcześniej zmiana z deszczu pod rynnę, może nie w twoim przypadku ale pisząc ogólnie. Odnosząc się do twojego przypadku wymieniłbym boxa zamiast karty i prawdopodobnie nie miałbym problemów z nagrywaniem nawet kilku kanałów jednocześnie. Zasada jest prosta - póki cameleony są w obiegu, to mają działać, a nie podlegać wymianie. Być może przypuszczenia co do licznika. Dziwnym jednak jest fakt, że po aktualizacji Pejsa do 162 wszystko jeszcze działało prawidłowo jakiś czas. I tu nagle po dłuższym czasie pojawiły sie wpisy z tym problemem. Ktoś tam karty wyminił na Caymany i problem znikł. Fakt. Nikt niec sprawdził jak działa nagrywanie w sprzęcie z wolnego rynku. Następna sprawa to z tego sprawdzenia i tak pewnie by nici wyszły, bo karty na bank mają FEDC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 (edytowane) To że cayman działa poprawnie niekoniecznie świadczyć musi o tym, że coś z cameleonami nie tak. Cayman to inny system i inaczej obsługiwany przez soft w dekoderze. Natomiast jeśli chodzi o FEDC to żaden problem sprawdzić jak się karta zachowuje np. za pomocą phoenixa lub innego sprzętu który sobie z tym radzi. Edytowane 8 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Cameleon i Cayman działa w Nagravision. Według mnie, ograniczyli na Cameleonie licznik do 1, w celu dobrowolnej wymiany na Cayman, aby ograniczyć w przyszłości masową wymianę kart od abonentów po Cyfrze. Przydałoby się, aby ktoś sprawdził ten licznik na Cameleonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 1 godzinę temu, ircios napisał: Przydałoby się, aby ktoś sprawdził ten licznik na Cameleonie. Pisałem o tym wielokrotnie w tym wątku ale nikt na razie tego nie zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyliszek22 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Dziś rano sprawdziłem raz jeszcze (po zresetowaniu dekodera) jednoczesne oglądanie jednego programu i nagrywanie innego i niestety zaraz po włączeniu nagrywania i w trakcie co kilkanaście sekund obraz i dźwięk się zacinały albo wskakiwał czarny ekran. Zdecydowałem się podjechać do punktu NC+ i wymieniłem kartę na Cayman. Od godziny testuję i jak na razie wszystko jest ok, tzn bez problemu można jeden program oglądać a inny w tym czasie nagrywać. Jak widać w moim przypadku (jak na razie) opcja z wymianą karty zadziałała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) To nie jest rozwiązanie problemu, a tylko jego ominięcie. Rozwiązanie będzie wtedy jeżeli na 100% będzie wiadomo czy karta ma ustawiony limit ale skoro już kartę wymieniłeś, to nie da się tego sprawdzić. Nie bardzo się chce wierzyć aby było tak jak tu niektórzy podejrzewają, że karta ma ustawiony limit tylko na jeden kanał. Edytowane 9 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) Ale po co mu wiedza czy na karcie jest jakiś licznik czy nie?Wymienił kartę i rozwiązał problem i dla niego temat jest zamknięty. Edytowane 9 Maja 2019 przez Pawel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ainsztain Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Po raz kolejny zgłaszam chęć wypróbowania mojego kamela u kogoś na innym sprzęcie. Mogę podjechać do Zabrza, Katowic, Żor i w pobliże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) 22 minuty temu, Pawel napisał: Ale po co mu wiedza czy na karcie jest jakiś licznik czy nie? Gdyby wszyscy wychodzili z takiego założenia "po co komu wiedza" to byśmy do dzisiaj na koniach jeździli ale nieważne. Idąc dalej twoim tokiem rozumowania, to nie wiem po co w ogóle pytał, przecież mógł od razu iść do punktu i wymienić kartę, bo po co mu wiedza. @ainsztain Chętnie ale niestety nie jestem z tych okolic. Edytowane 9 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) Bzdury opowiadasz.Nie uogólniaj tematu bo napisałem wyraźnie "wiedza na karcie". Dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa bo problemu nie ma na nowej karcie. Edytowane 9 Maja 2019 przez Pawel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Godzinę temu, tail# napisał: Gdyby wszyscy wychodzili z takiego założenia "po co komu wiedza" to byśmy do dzisiaj na koniach jeździli ale nieważne. Idąc dalej twoim tokiem rozumowania, to nie wiem po co w ogóle pytał, przecież mógł od razu iść do punktu i wymienić kartę, bo po co mu wiedza. @ainsztain Chętnie ale niestety nie jestem z tych okolic. Odnoszę wrażenie, że chcesz być postrzegany w tym temacie jako ktoś wszystkowiedzący. Dosłownie alfa i omega. Twoja racja zawsze "najmojsza". Człowieku, daj ludziom żyć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyliszek22 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 To nie jest rozwiązanie problemu, a tylko jego ominięcie. Rozwiązanie będzie wtedy jeżeli na 100% będzie wiadomo czy karta ma ustawiony limit ale skoro już kartę wymieniłeś, to nie da się tego sprawdzić. Nie bardzo się chce wierzyć aby było tak jak tu niektórzy podejrzewają, że karta ma ustawiony limit tylko na jeden kanał.Dla mnie sprawa jest prosta, po wymianie karty dekoder odzyskał pełną funkcjonalność i na prawdę nie interesuje mnie czy stara karta miała jakieś limity. Nie wiem też co mogłaby mi dać taka wiedza. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Pawel napisał: Bzdury opowiadasz.Nie uogólniaj tematu bo napisałem wyraźnie "wiedza na karcie". Dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa bo problemu nie ma na nowej karcie. Oczywiście, że jest bez sensu jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzenia. 2 godziny temu, glaca napisał: Odnoszę wrażenie, że chcesz być postrzegany w tym temacie jako ktoś wszystkowiedzący. Dosłownie alfa i omega. Twoja racja zawsze "najmojsza". Człowieku, daj ludziom żyć. Nikogo nie obchodzą twoje wrażenia, zwłaszcza że nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Nigdzie nie pisałem o tym że mam rację, więc zachowaj sobie takie uwagi dla siebie jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia. Napisałem konkretnie co trzeba sprawdzić ale jak widać większość ma to gdzieś, a jak coś nie działa to od razu pretensje i lament. To nie tędy droga. Edytowane 9 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Na chwile obecną to Ty szukasz dziury w całym i drążysz temat dawno rozwiązany przez zainteresowaną stronę.Tak więc reasumując kto tu pisze bez sensu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) Czytałeś co wcześniej ludzie pisali? Może nie wszyscy chcą wymiany takiej jak wyżej tylko szukają innego rozwiązania, bo nie chcą wymiany karty. Tego to już nie widzisz. Edytowane 9 Maja 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysz Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 bazyliszek22.......co mi radzisz..mam taki sam problem z nagrywaniem...główny dek Pace z kartą Cameleon...drugi dek Sagemcon83 z kartą Cameleon...jeżeli wymienię kartę w głównym deku Pace na Caymana..to co z Segemcomem..też muszę wymienić kartę ??????...Pozdro...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Wymienią tylko kartę z Pace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.