Jump to content
kepak

nc+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

Recommended Posts

Bez zainwestowania w nowe tunery z nowymi zabezpieczeniami dla CAS7, przełączanie Cameleonów z Seca na Nagrę 1813 za bardzo nie ma sensu. I nc+ o tym doskonale wie. Chyba, że chcą to zrobić po jak najmniejszych kosztach, a "Kowalski" niech robi, co chce (i jak potrafi). Czyli, jak zwykle, najwięcej straci Kowalski/Nowak, a "fabryczki" jak działały, tak będą działać. :(

Edited by Barti
Poprawiono pisownię w poście.
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, Pawel napisał:

W którym miejscu wyczytałeś , że Conax wylatuje?

 

No właśnie problem w tym, że nigdzie o tym nie wyczytałem. Dlatego właśnie nieco zaszokowała mnie informacja podana wyżej przez @support458, w związku z czym  poruszyłem tę kwestię i o to też zapytałem.

Skoro zostało wspomniane o końcu oferty Smart HD+ wraz z końcem przyszłego roku to ja to zrozumiałem tak, że to będzie się wiązało także z wyłączeniem systemu Conax. Ale o tym, póki co, mowy żadnej nigdzie nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do systemu Conax na stronie NC+ jest wykaz dekoderów, na których ma działać oferta nc+.

Są w wykazie ADB5800 i ADB5800SX oraz ADB2851 te są z systemem Conax. Oficjalnie są to zestawy parowane karta + dekoder, a życie życiem, jak wiadomo.

Tak samo jest oferta prepaid TnK HD, n na Kartę, nc+ Mix z w/w dekoderami i działa bez problemu, jak na razie.

Nawet na oferty z prepaid można podpisać umowę na 12-24 miesiące i ją przedłużyć.

Jedynie na dekoderach z systemem Conax nie działa C+ 4K.

Edited by Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top priorytetem jest dla nich 0100

 

0100 zgaśnie

Jak karty zostaną to zaczną latać w 1813 - do uruchomienia potrzebny jest RSAMOD1 i irdblock z 016c. To co nie jest publiczne to oscam :)

Jak karty wylecą to zostanie 0b01 i Cayman.

Jak wszystkie karty 0b01 padną to zacznie się dłubanie danych z pozostałych dekoderów parowanych hw na Conax z Sti.

Jak już zniknie Conax to zostanie Cayman i stare dekodery (Pace w ofercie na karte + zaraz pewnie dołączy do niego Sagemcon DSI) podatne na dłubanie danych.

Jak wszystkie stare dekodery zostaną wyprzedane/znikną z rynku wraz z ich użytkownikami i zostanie sam Broadcom i nowe Sti, to ktoś wpadnie na pomysł, że trzeba uzupełnić luke na rynku. Kupi 5 umów i stworzy IPTV sportowe (po co komu jakieś lombardy czy trudne sprawy, cenny jest sport). Sport na żywo będzie sprzedawać po 20zł/mc każdemu zainteresowanemu.

 

Tak będzie wyglądać ich i właścicieli 'kontentu' walka z parowaniem.

W Polsacie identycznie. Bo nikogo nie interesują bzdetne lombardy, trudne sprawy i tańce na lodzie wałkowane co sezon ramówkowy + dostępne w serwisach VOD. Cenny jest sport, a on w formie 'na żywo' leci w max 5 kanałach naraz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, Barti napisał:

Skoro zostało wspomniane o końcu oferty Smart HD+ wraz z końcem przyszłego roku to ja to zrozumiałem tak, że to będzie się wiązało także z wyłączeniem systemu Conax. Ale o tym, póki co, mowy żadnej nigdzie nie ma.

Tu raczej chodzi o używanie samej karty w dowolnym dekoderze i pewnie to będzie powodem wyłączenia tej oferty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, tyle że oferta Smart HD+ to nie jest jakiś ekskluzywny "kontent". :>  Więc nie wydaje mi się, żeby to miało być powodem końca tej oferty.

To już tak na marginesie, bo o ofercie Smart HD+ jest inny wątek w odpowiednim dziale forum, gdzie ta kwestia też została już przeze mnie poruszona.

Tutaj koniec off-topic. :read:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak. Wówczas pozostanie np. oferta "nc+ na kartę" z modułem CAM CI+ właśnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, wiem, tyle że ja mam umowę z Cyfrowym Polsatem na telewizję i nie chcę tutaj dokładać kolejnej. Dlatego też właśnie, w tym przypadku interesowałaby mnie bardziej oferta prepaid od nc+.

Ale to nie o tym jest niniejszy wątek. :read:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyjdzie zakończyć umowę we wrześniu jeśli zmuszą do wymiany karty. Nie będę korzystał z Pace'a bo tunery typu  HF8900, Ariva TT czy Manta HD9000 to Sokoły Millenium przy nim. Być może trzeba będzie się zastanowić na modułem no ale tu inwestycja w sprzęt linuksowy -musi być naprawdę dobra oferta, np. pakiet Start+ za 9,99 :)

Edited by markar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@markar pierwsza umowa w NC+ na Start+ jest za 19,99 zł musisz zapłacić frycowe.

Później przy przedłużaniu możesz walczyć o Start+ za 9,99 albo Comfort+ za 14,90 zł.

 

Ja mam Start+ za 9,99 zł a po przejściu umowy na czas nieokreślony za 13,99 zł.

Edited by tweed77
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś znów telefon z Krakowa i co ciekawe, Konsul twierdził, że nie ma planów wymiany kart  .. "bo na stronie głównej nie ma takiej informacji". Jak podałem mu linka bezpośredniego do komunikatu, rozmowa się skończyła ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wszyscy wszystko wiedzą lub udają że nie wiedzą w zależności od tego do do czego chcą Cię zachęcić. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Besciakos napisał:

Dziś znów telefon z Krakowa i co ciekawe, Konsul twierdził, że nie ma planów wymiany kart  .. "bo na stronie głównej nie ma takiej informacji". Jak podałem mu linka bezpośredniego do komunikatu, rozmowa się skończyła ....

 

Po co siać panikę, wymiana ma być po cichu. tym bardziej, że trwa najlepszy okres sprzedażowy.

Opierającym się wymianie karty na dekoder operatora, zaproponują atrakcyjną ofertę. Cześć zapewne zrezygnuje, ale w skali bazy klientów, będą to jednostkowe przypadki.

W dniu 2.12.2018 o 13:58, Barti napisał:

 

No właśnie problem w tym, że nigdzie o tym nie wyczytałem. Dlatego właśnie nieco zaszokowała mnie informacja podana wyżej przez @support458, w związku z czym  poruszyłem tę kwestię i o to też zapytałem.

Skoro zostało wspomniane o końcu oferty Smart HD+ wraz z końcem przyszłego roku to ja to zrozumiałem tak, że to będzie się wiązało także z wyłączeniem systemu Conax. Ale o tym, póki co, mowy żadnej nigdzie nie ma.

 

System Conax pozostanie ze względu na dekodery po byłej N, które mają parowanie więc spełniają wymagania dostawców kontentu. Wyłącznie chodzi o skończenie z kartami w dowolnych dekoderach.

Operator jak i jego Klient mają identyczne prawa w zakresie wypowiedzenie umowy i to bez podania przyczyn. W przypadku kart prepaid, nie ma problemu nie ma umowy :)

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, support458 napisał:

System Conax pozostanie ze względu na dekodery po byłej N, które mają parowanie więc spełniają wymagania dostawców kontentu. Wyłącznie chodzi o skończenie z kartami w dowolnych dekoderach.

 

A co z kartami, które są sparowane "teoretycznie"? Ciągle są w obiegu, operator o tym wie a mimo to, można na nie bez problemu podpisywać nowe umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież w regulaminie świadczenia usług jest mowa, że operator może wymienić sprzęt w każdej chwili jeśli będą tego wymagały okoliczności np. będzie zagrożone/złamane zabezpieczenie kontentu/treści.

Dziś podpiszesz umowę, a jutro przyślą pismo,  że ze względu na uszczelnianie systemu masz się zgłosić po nowy zestaw do odbioru kanałów.

Kupujesz usługę, które podstawą jest dostęp do płatnych kanałów. Dekoder jest tylko pośrednikiem. Operator, ma Ci gwarantować że będziesz miał nieprzerwany dostęp do abonowanych kanałów, to wszystko.

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulamin, regulaminem, ale jeśli na infolinii przy przedłużeniu umowy było wielokrotne potwierdzenie, że będzie działać na tych samych zasadach co do tej pory przez cały okres umowy to w przeciwnym razie jest to celowe wprowadzanie w błąd. Rozmowy nie są nagrywane od tak bez powodu i można to udowodnić. W takim przypadku ostateczności rezygnacja bez konsekwencji.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż, z jednej strony dobrze mówisz, jednak z drugiej sprawa wygląda tak, że liczy się to, co jest właśnie zapisane w regulaminie, a nie to, co sobie mówi konsultant na infolinii. To, że konsultanci kłamią i tym samym wprowadzają abonentów w błąd to już jest "inna inszość"... :?  Takie rzeczy kwalifikują się do zgłoszenia sprawy do UOKiK-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy przedłużeniu umowy są negocjowane, ustalane warunki więc to nie jest tak że każdy mówi to co chce. Spróbuj powiedzieć że wynegocjowaleś niższą cenę niż jest faktycznie, to sprawdzają zapis rozmowy i albo masz rację albo nie :)

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warunki takie jak cena czy zawartość pakietu.Nie wszystko co mówi konsultant masz na "papierze".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liczą się wyłącznie warunki zapisane w umowie, które potwierdzasz poprzez zgodę na natychmiastowe świadczenie usług lub poprzez internetowe centrum obsługi abonenta "Moje NC+".

Każda promocja ma swoje warunki, które muszą być opisane w jej regulaminie. Konsultant może fantazjować ale liczy się wyłącznie to co jest formalnie.

Jeśli konsultant przez swoje "fantazjowanie" wymusi na kimś decyzje, to wtedy można złożyć reklamacje i odstąpić od umowy.

Ale najpierw radzę sprawdzić dokumenty i żądać udostępnienia nagrania z rozmowy zarejestrowanej podczas zawarcia umowy.

Jednak w dalszym ciągu powtarzam, że nad każdą promocją jest regulamin ogólny świadczenia usług, gdzie jest furtka, która mówi o możliwości wymiany sprzętu udostępnionego na wskazany przez operatora.

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli przedłużasz umowę przez telefon, to nic nie jest na papierze, bo niczego nie podpisujesz tylko potwierdzasz regulamin, więc albo bierzemy pod uwagę wszystko co się mówi i potwierdza albo nic.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie masz racji, nawet przy umowie przez telefon otrzymujesz potwierdzenie warunków nowej umowy drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną. Chyba, że świadomie z tego rezygnujesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...