Jump to content

Usługa HBO GO na Platformie CANAL+


Recommended Posts

Sorry, że nie podałem iż chodzi o dekoder, posiadam Multiboxa+. 

Właśnie jestem po kolejnej rozmowie z pomocą techniczną. Teraz z kolei poinformowano mnie po sprawdzeniu w specyfikacji, że żaden dekoder nie ma takiej opcji tj. przerywam oglądanie HBO GO i po wznowieniu mogę kontynuować. Na moje zastrzeżenie, że mają niedopracowany soft, konsultant stwierdził że soft do odtwarzania HBO GO otrzymują od... HBO GO! Na pytanie dlaczego więc nie interweniują? Widocznie tak ma być - odpowiedź konsultanta. Ręce i nogi i nie tylko opadają.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, andrzejgratis napisał:

@ircios Jaki dekoder posiadasz? Po Cyfra+?

Na drugiej umowie Sagemcoma.

 

@daro

W takim razie podłącz kompa przez HDMI do TV.

Brednie mówią, że HBO daje im Soft do dekodera. Bzdura. Jak wytłumaczą, że np. na Canal+ VOD i innych jest to samo? 😉

Link to post
Share on other sites

Też myślę, że to bzdura, w rozmowie z konsultantem też wyraziłem zdziwienie, ale nic już chyba nie da się zrobić. Skargi pisać nie będę ;)

Komp za daleko, ale spróbuję zrobić zrzut z telefonu. Zobaczę jak będzie z jakością. 

Edited by daro
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, kingofsouth napisał:

@daro, ja bym na twoim miejscu zaczął używać Smart TV. Będzie prościej.

Oczywiście jeśli posiadasz. ;)

Nie każdy Smart TV posiada aplikację HBO Go.

5 godzin temu, ircios napisał:

.. Bzdura. Jak wytłumaczą, że np. na Canal+ VOD i innych jest to samo? 😉

 

Nie jest tak samo.Wznowienie działa bez problemu.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Tak sobie czytam ten wątek i muszę powiedzieć, że nie mam zastrzeżeń do jakości obrazu do HBO GO na Premiumboxie od NC+. Na moje oko nie różni się jakością od kanałów HBO z satki. Takie przyzwoite 720P. 

Za to sama apka HBO GO w ww. dekoderze jest tak niedorobiona, że ręce opadają. Wygląda tragicznie, działa tragicznie i nie ma nawet wielu zupełnie podstawowych i oczywistych funkcji, jak:

 

1. szybkiego skoku do ostatnio oglądanej pozycji (bardzo przydatne podczas oglądania seriali). Jest co prawda zakładka "historia" ale tyle się trzeba naklikać pilotem,  żeby do niej dotrzeć a później odnaleźć właściwą pozycję, że słabo się robi. Może warto, żeby "historia" była chociaż na początku a nie na samym końcu baaaardzo długiego menu.

2. Brakuje przycisku z szybkim przeskoczeniem do następnej pozycji (kolejny odcinek serialu). Denerwuje to tym bardziej, że po każdym odcinku serialu (a może też i filmie) apka się zawiesza (napis "buforowanie" i brak możliwości włączenia czegokolwiek) i muszę ponownie wrócić do oglądania TV i jeszcze raz odpalać HBO GO co trwa chwilę, żeby oglądać dalej. Strasznie denerwujące.

3. Po wejściu w jakąkolwiek opcję z gatunkiem filmów, z prawej strony są 3 rzędy z ikonami filmów a pod spodem jest duża część niewykorzystanego ekranu, na tyle duża, że spokojnie zmieściłyby się jeszcze 2 linijki. W dodatku nie wiadomo ile ikon jest jeszcze niżej bo brakuje jakiegokolwiek "pionowego suwaka", który by wskazywał na jakim jesteśmy etapie. 

 

Moim zdaniem ta apka wygląda jakby jakiś amator stworzył pierwszą testową betę i porzucił projekt niezakończony i z licznymi błędami. Dziwię się jak NC+ może sprzedawać i jeszcze promować taki produkt.

 

Od razu mówię, że dekoder mam podłączony kablem z netem 100Mbps. 

Edited by zetorson
Link to post
Share on other sites

Traktuję apkę w dekoderze jak dodatek do usługi, bo zazwyczaj i tak oglądam na lapku podłączonym pod telewizor. Nie zauważyłem problemów z działaniem aplikacji na Wifipremium Boxie, buforowanie u mnie występuje, ale chwilowo i zaraz załącza się materiał, apka nie przycina się. Denerwuje tylko brak odtwarzania materiału od momentu, gdzie skończyliśmy oglądać, przewijanie też nie działa najlepiej. Najwygodniej jest na lapku.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Ozzy666 napisał:

na Wifipremium Boxie, buforowanie u mnie występuje ale chwilowo i zaraz załącza się materiał, apka nie przycina się. 

 

Nie zrozumiałeś mnie, buforowanie nigdy nie pojawiło się u mnie w trakcie oglądania ale ten komunikat wyskakuje ZAWSZE po zakończeniu odcinka serialu. Powoduje to jednocześnie zawieszenie apki - można tylko wyjść z niej. Jest to denerwujące, bo nie mogę włączyć kolejnego odcinka serialu i muszę za każdym razem wyłączać i ponownie włączać HBO GO, co trwa dłuższą chwilę oraz wymaga ponownego bardzo uciążliwego ręcznego poszukiwania kolejnego odcinka serialu. 

 

Aha, nie mam Smart TV i nie mam laptopa czy kompa w pobliżu. Chyba sobie kupię nVidię Shield, bo na PremiumBoxie nie da się używać HBO GO.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Ozzy666 napisał:

@zetorson
 Masz tak zawsze czy stało Ci się to ostatnio? Ja na swoim Wifipremium Boxie gdy oglądam serial na HBO GO to normalnie po zakończeniu odcinka wczytuje się następny. Net może masz przypadkiem od Orange?

 

HBO GO mam od 2 miesięcy i mam tak od samego początku. Apka ogólnie się nie zawiesza (może z raz jej się zdarzyło) ale dosłownie zawsze się blokuje po skończonym odcinku serialu i nigdy jeszcze nie wczytał mi się następny odcinek z automatu. Net mam 100Mbps z VECTRY, podłączony do dekodera kablem (speedtest pokazuje 95-97 Mbps). 

Edited by zetorson
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam problem z logowaniem. Dwa lata temu miałem HBO GO do umowy nr 1, teraz znów skorzystałem z promocji, ale do umowy nr 2.

Nie mogę się zalogować na stare konto, bo komunikat "Brak abonamentu HBO".

Kiedy próbuję założyć nowe konto z nowym numerem umowy i adresem email mam komunikat: "To konto zostało już zarejestrowane".

Taka patowa sytuacja.

Link to post
Share on other sites

Może po prostu napisz do nich w ICA lub zadzwoń i poproś o restart hasła na startowe do zmiany z ich poziomu. Niech zweryfikują Twoje konto, czy przypadkiem nie jest coś „nie odhaczone”.

Link to post
Share on other sites
W dniu 12.11.2018 o 00:32, SatZnawca napisał:

Czy HBO GO jest jakieś okrojone w nc+? Chciałem obejrzeć "Iron Man'a" i w aplikacji mobilnej HBO GO pokazuje mi, że jest, a na dekoderze brak...

Biblioteka HBO jest okrojona...

Pozostaje tylko HBO GO jeśli dekoder posiada ale to też zależy jaki model posiadasz.

 

Nie mylić HBO z HBO GO.

Edited by andrzejgratis
Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
W dniu 12.11.2018 o 00:32, SatZnawca napisał:
Czy HBO GO jest jakieś okrojone w nc+? Chciałem obejrzeć "Iron Man'a" i w aplikacji mobilnej HBO GO pokazuje mi, że jest, a na dekoderze brak...

Zaglądałeś w dekoderze w usługę HBO GO, czy też w usługę HBO OD? Bo to dość istotna kwestia. Tak, jak pisał@andrzejgratis, HBO OD jest okrojone.

Edited by kingofsouth
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Oficjalnie mam wifiboxa z camelem i uruchomiłem sobie HBO z HBO GO, ale dopiero po fakcie dowiedziałem się, że wifibox ma tylko HBO OD. Kumpel, który ma wifipremiumboxa, a używa własnego, wyciągnął pomocną dłoń i pożyczył mi go na czas umowy. Zarejestrowałem się na stronie HBO, ale nie dodało mi wifipremiumboxa do konta.Czy usługa powiązana jest z umową i dekoderem, czy też z dekoderem, w którym jest karta?

Link to post
Share on other sites

Usługa nie jest powiązana z dekoderem, bo możesz w aplikacji TV oglądać, czy też w tablecie, telefonie i komputerze. Jeśli chcesz przez dekoder od nc+ oglądać to tylko musi być Twoja karta w pudle nc+. Na koncie nie będzie widoczny dekoder. Zadzwoń na infolinię.

Edited by Barti
Na forum nie wyrażamy się w sposób obraźliwy. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Skończyło mi sie darmowe HBO GO. Nie planowałem jego wykupu, ale sie do niego przyzwyczaiłem. Chciałbym sie zapytać, za ile mógłbym go dokupić. 5zł? Jak brałem NC+, to Pan w punkcie mówił o tej kwocie. Nie wiem też, czy kiedyś, jak dzwonił do mnie konsultant, to też nie gadał o 5 złotych.

 

Chciałbym wstępnie zapytać, żeby widzieć przed zadzwonieniem na infolinie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...