andrzejgratis Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 @ircios Jaki dekoder posiadasz? Po Cyfra+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Sorry, że nie podałem iż chodzi o dekoder, posiadam Multiboxa+. Właśnie jestem po kolejnej rozmowie z pomocą techniczną. Teraz z kolei poinformowano mnie po sprawdzeniu w specyfikacji, że żaden dekoder nie ma takiej opcji tj. przerywam oglądanie HBO GO i po wznowieniu mogę kontynuować. Na moje zastrzeżenie, że mają niedopracowany soft, konsultant stwierdził że soft do odtwarzania HBO GO otrzymują od... HBO GO! Na pytanie dlaczego więc nie interweniują? Widocznie tak ma być - odpowiedź konsultanta. Ręce i nogi i nie tylko opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 @daro, ja bym na twoim miejscu zaczął używać Smart TV. Będzie prościej. Oczywiście jeśli posiadasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Niestety mój Sony nie posiada Smart TV.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 5 godzin temu, andrzejgratis napisał: @ircios Jaki dekoder posiadasz? Po Cyfra+? Na drugiej umowie Sagemcoma. @daro W takim razie podłącz kompa przez HDMI do TV. Brednie mówią, że HBO daje im Soft do dekodera. Bzdura. Jak wytłumaczą, że np. na Canal+ VOD i innych jest to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) Też myślę, że to bzdura, w rozmowie z konsultantem też wyraziłem zdziwienie, ale nic już chyba nie da się zrobić. Skargi pisać nie będę Komp za daleko, ale spróbuję zrobić zrzut z telefonu. Zobaczę jak będzie z jakością. Edytowane 27 Października 2018 przez daro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 4 godziny temu, kingofsouth napisał: @daro, ja bym na twoim miejscu zaczął używać Smart TV. Będzie prościej. Oczywiście jeśli posiadasz. Nie każdy Smart TV posiada aplikację HBO Go. 5 godzin temu, ircios napisał: .. Bzdura. Jak wytłumaczą, że np. na Canal+ VOD i innych jest to samo? Nie jest tak samo.Wznowienie działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) Tak sobie czytam ten wątek i muszę powiedzieć, że nie mam zastrzeżeń do jakości obrazu do HBO GO na Premiumboxie od NC+. Na moje oko nie różni się jakością od kanałów HBO z satki. Takie przyzwoite 720P. Za to sama apka HBO GO w ww. dekoderze jest tak niedorobiona, że ręce opadają. Wygląda tragicznie, działa tragicznie i nie ma nawet wielu zupełnie podstawowych i oczywistych funkcji, jak: 1. szybkiego skoku do ostatnio oglądanej pozycji (bardzo przydatne podczas oglądania seriali). Jest co prawda zakładka "historia" ale tyle się trzeba naklikać pilotem, żeby do niej dotrzeć a później odnaleźć właściwą pozycję, że słabo się robi. Może warto, żeby "historia" była chociaż na początku a nie na samym końcu baaaardzo długiego menu. 2. Brakuje przycisku z szybkim przeskoczeniem do następnej pozycji (kolejny odcinek serialu). Denerwuje to tym bardziej, że po każdym odcinku serialu (a może też i filmie) apka się zawiesza (napis "buforowanie" i brak możliwości włączenia czegokolwiek) i muszę ponownie wrócić do oglądania TV i jeszcze raz odpalać HBO GO co trwa chwilę, żeby oglądać dalej. Strasznie denerwujące. 3. Po wejściu w jakąkolwiek opcję z gatunkiem filmów, z prawej strony są 3 rzędy z ikonami filmów a pod spodem jest duża część niewykorzystanego ekranu, na tyle duża, że spokojnie zmieściłyby się jeszcze 2 linijki. W dodatku nie wiadomo ile ikon jest jeszcze niżej bo brakuje jakiegokolwiek "pionowego suwaka", który by wskazywał na jakim jesteśmy etapie. Moim zdaniem ta apka wygląda jakby jakiś amator stworzył pierwszą testową betę i porzucił projekt niezakończony i z licznymi błędami. Dziwię się jak NC+ może sprzedawać i jeszcze promować taki produkt. Od razu mówię, że dekoder mam podłączony kablem z netem 100Mbps. Edytowane 4 Listopada 2018 przez zetorson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Traktuję apkę w dekoderze jak dodatek do usługi, bo zazwyczaj i tak oglądam na lapku podłączonym pod telewizor. Nie zauważyłem problemów z działaniem aplikacji na Wifipremium Boxie, buforowanie u mnie występuje, ale chwilowo i zaraz załącza się materiał, apka nie przycina się. Denerwuje tylko brak odtwarzania materiału od momentu, gdzie skończyliśmy oglądać, przewijanie też nie działa najlepiej. Najwygodniej jest na lapku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 7 godzin temu, Ozzy666 napisał: na Wifipremium Boxie, buforowanie u mnie występuje ale chwilowo i zaraz załącza się materiał, apka nie przycina się. Nie zrozumiałeś mnie, buforowanie nigdy nie pojawiło się u mnie w trakcie oglądania ale ten komunikat wyskakuje ZAWSZE po zakończeniu odcinka serialu. Powoduje to jednocześnie zawieszenie apki - można tylko wyjść z niej. Jest to denerwujące, bo nie mogę włączyć kolejnego odcinka serialu i muszę za każdym razem wyłączać i ponownie włączać HBO GO, co trwa dłuższą chwilę oraz wymaga ponownego bardzo uciążliwego ręcznego poszukiwania kolejnego odcinka serialu. Aha, nie mam Smart TV i nie mam laptopa czy kompa w pobliżu. Chyba sobie kupię nVidię Shield, bo na PremiumBoxie nie da się używać HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 @zetorson Masz tak zawsze czy stało Ci się to ostatnio? Ja na swoim Wifipremium Boxie gdy oglądam serial na HBO GO to normalnie po zakończeniu odcinka wczytuje się następny. Net może masz przypadkiem od Orange? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) @Ozzy666,czemu się pytasz o neta od Orange ? Mam Neostradę i nie narzekam. Edytowane 5 Listopada 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 @kingofsouth Bo jakieś dwa tygodnie temu miałem również problem z usługą HBO GO. Zwiechy ciągłe, z aplikacji mnie wyrzucało itd. Mam Neostradę, pomogła dopiero zmiana połączenia z IPv6 na IPv4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 No tak pisałeś o tym , racja. Wybacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Ozzy666 napisał: @zetorson Masz tak zawsze czy stało Ci się to ostatnio? Ja na swoim Wifipremium Boxie gdy oglądam serial na HBO GO to normalnie po zakończeniu odcinka wczytuje się następny. Net może masz przypadkiem od Orange? HBO GO mam od 2 miesięcy i mam tak od samego początku. Apka ogólnie się nie zawiesza (może z raz jej się zdarzyło) ale dosłownie zawsze się blokuje po skończonym odcinku serialu i nigdy jeszcze nie wczytał mi się następny odcinek z automatu. Net mam 100Mbps z VECTRY, podłączony do dekodera kablem (speedtest pokazuje 95-97 Mbps). Edytowane 5 Listopada 2018 przez zetorson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Czy HBO GO jest jakieś okrojone w nc+? Chciałem obejrzeć "Iron Man'a" i w aplikacji mobilnej HBO GO pokazuje mi, że jest, a na dekoderze brak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Mam problem z logowaniem. Dwa lata temu miałem HBO GO do umowy nr 1, teraz znów skorzystałem z promocji, ale do umowy nr 2. Nie mogę się zalogować na stare konto, bo komunikat "Brak abonamentu HBO". Kiedy próbuję założyć nowe konto z nowym numerem umowy i adresem email mam komunikat: "To konto zostało już zarejestrowane". Taka patowa sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Może po prostu napisz do nich w ICA lub zadzwoń i poproś o restart hasła na startowe do zmiany z ich poziomu. Niech zweryfikują Twoje konto, czy przypadkiem nie jest coś „nie odhaczone”. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMaraSSx Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Przerabiałem to. Trzeba poprosić w ICA o skasowanie starego konta HBO GO i założyć nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Dziękuję, Panowie. Napiszę, jak radzicie, prośbę o reset/usunięcie konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 12.11.2018 o 00:32, SatZnawca napisał: Czy HBO GO jest jakieś okrojone w nc+? Chciałem obejrzeć "Iron Man'a" i w aplikacji mobilnej HBO GO pokazuje mi, że jest, a na dekoderze brak... Biblioteka HBO jest okrojona... Pozostaje tylko HBO GO jeśli dekoder posiada ale to też zależy jaki model posiadasz. Nie mylić HBO z HBO GO. Edytowane 25 Listopada 2018 przez andrzejgratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 12.11.2018 o 00:32, SatZnawca napisał: Czy HBO GO jest jakieś okrojone w nc+? Chciałem obejrzeć "Iron Man'a" i w aplikacji mobilnej HBO GO pokazuje mi, że jest, a na dekoderze brak... Zaglądałeś w dekoderze w usługę HBO GO, czy też w usługę HBO OD? Bo to dość istotna kwestia. Tak, jak pisał@andrzejgratis, HBO OD jest okrojone. Edytowane 25 Listopada 2018 przez kingofsouth Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Oficjalnie mam wifiboxa z camelem i uruchomiłem sobie HBO z HBO GO, ale dopiero po fakcie dowiedziałem się, że wifibox ma tylko HBO OD. Kumpel, który ma wifipremiumboxa, a używa własnego, wyciągnął pomocną dłoń i pożyczył mi go na czas umowy. Zarejestrowałem się na stronie HBO, ale nie dodało mi wifipremiumboxa do konta.Czy usługa powiązana jest z umową i dekoderem, czy też z dekoderem, w którym jest karta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) Usługa nie jest powiązana z dekoderem, bo możesz w aplikacji TV oglądać, czy też w tablecie, telefonie i komputerze. Jeśli chcesz przez dekoder od nc+ oglądać to tylko musi być Twoja karta w pudle nc+. Na koncie nie będzie widoczny dekoder. Zadzwoń na infolinię. Edytowane 14 Stycznia 2019 przez Barti Na forum nie wyrażamy się w sposób obraźliwy. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domino236 Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Skończyło mi sie darmowe HBO GO. Nie planowałem jego wykupu, ale sie do niego przyzwyczaiłem. Chciałbym sie zapytać, za ile mógłbym go dokupić. 5zł? Jak brałem NC+, to Pan w punkcie mówił o tej kwocie. Nie wiem też, czy kiedyś, jak dzwonił do mnie konsultant, to też nie gadał o 5 złotych. Chciałbym wstępnie zapytać, żeby widzieć przed zadzwonieniem na infolinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.