Jump to content
Marek76

Usługa HBO GO na Platformie CANAL+

Recommended Posts

A mógłbyś zgłosić to wywalanie oficjalnie do nich? Walczę z nimi i twierdzą, że tylko ja zgłaszałem i nikt inny. Problem oczywiście z ITI-2851S. Główny Turbo bez problemu. Ogólnie prośba do wszystkich którzy mają problem z przewywaniem filmów o zgłoszenie tego do nc+. Sam mam małą siłę przebicia.

Czyli Tobie też przerywa? Myślałem, że tylko mi wywala i może mój dekoder jest jakiś wadliwy. Ogólnie mam 3 dekodery. Główny Mediabox- wszystkie kolekcja działają bez problemów. Dodatkowy Sagemcom DSI83- wszystkie kolekcje internetowe działają oraz ADB 2851s i tam podczas oglądania filmów z kolekcji internetowej wyrzuca do menu startowego nc+go. Po zapytaniu na ICA twierdzą, że na dekoderach dodatkowych w ogóle nie powinny działać kolekcje internetowe bo nie są gwarantowane w multiroomie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie mam tak samo. Problem jest głębszy. Obecnie prosili o wykonanie testu i przesłałem im odpowiedź jak wyszedł, ale ewidentnie problemem jest mydelniczka. Dlatego prośba o zgłoszenie tego, bo trochę traktują mnie jak kosmitę.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro problem występuje i u Ciebie to pewnie coś z oprogramowaniem. Zgłoszę to do nich, ale raczej nie mamy co liczyć że zabiorą się za to w ekspresowym tempie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanko do stałych użytkowników, czy HBO nadal jest dostępny w opcji włącz - wyłącz, ponieważ chcą mi wcisnąć tylko na okres minimum 6 miesięcy? Czy nie ma już opcji z możliwością włączenia na miesiąc z pierwszym miesiącem gratis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odmawiasz brać w promo i po sprawie. Nie rozumiem, że chcą wcisnąć. Oczywiście jest w opcji włącz wyłącz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak

 

A coś więcej?;)

Chciałem sprawdzić czy coś się zmieniło w kwestii działania ale nawet w sklepie znaleźć nie nogę :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam ale odniosłem się do innego pytania.Na WP pewnie już nie będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie: po udanej rejestracji w hbo go po logowaniu na laptopie pojawia sie komunikat: nie mozna rozpoznac zadnego indywidualnego kodu na twoim urzadzeniu. no i nic nie dziala. co mozna zrobic?

Edited by germanik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj dekoder to Ferguson...

Zadzialalo na Firefox

Edited by germanik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 100% możesz korzystać na urządzeniach mobilnych i w TV z apką HBO Go. Dekoder sam musisz sprawdzić, bo jak widać nikt sprzętu nie wywozi za granicę 😂😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam następujący problem z HBO GO. 

Kiedy przerywam oglądanie filmu na TV i ponownie do niego wracam, film zaczyna się od początku. Na kompie i telefonie jest OK. tzn. mogę oglądać od momentu, w którym zakończyłem na TV. Po wyjściu i ponownym wznowieniu oglądania na kompie i fonie jest OK, na TV niestety tylko od początku. Dzwoniłem do pomocy technicznej i gość powiedział, że na TV powinienem zacząć od momentu zakończenia oglądania. Przesłał mi ponownie sygnał i kazał czekać 24 godziny. Jak jest u Was forumowicze?

Edited by Barti
Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Wyrażenie "OK" również piszemy wielkimi literami. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od tego trzeba zacząć, że sygnał nic tu nie ma do tego. To problem wadliwej aplikacji w TV. Sprawdź, czy nie masz dostępnego nowego softu do TV.  Powinieneś z tym problemem zawrócić się do producenta telewizora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam identycznie na iPadzie mini pierwszej generacji. Odpowiedz HBO - mam kupić nowego iPada, bo na iOS, który jest dostępny na mój sprzęt (3 wersje wstecz, nie jest już wspierany przez Apple), nie zainstaluję najnowszej wersji aplikacji.
Stawiam że masz podobnie - na twoje urządzenie nie ma nowszej wersji oprogramowania i dlatego nie zainstalujesz najnowszej wersji HBO Go.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego ma sprawdzić, czy ma dostępny nowy soft do telewizora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ależ ja w żadnym przypadku nie śmiem negować tego, co napisałeś. Po prostu podaję przykład ze swojego życia, który tylko potwierdza to, co napisałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm. Nie znam się na tym, ale co ma do tego aplikacja w TV? Sygnał jest z dekodera i żeby wejść na HBO GO muszę nacisnąć na pilocie VOD, następnie film, odszukać HBO GO i jest. Prędzej chodzi o oprogramowanie dekodera.

Rozumiem,że na niektórych TV jest aplikacja HBO GO? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic o dekoderze nie pisałeś. Skontaktuj się z właścicielem dekodera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie. Zero słowa o dekoderze. I jak tu pomóc? I dalej twierdzę, że sygnał nic do tego nie ma. Może daj sobie spokój z tym dekoderem, a zacznij oglądać na Smart TV. Oczywiście jak masz taki. 

Dodam Ci tylko tyle, że u mnie w dekoderze gdy przerwę oglądanie filmu na Canal + VOD to później zaczynam od nowa. Muszę przewijać do zakończonego momentu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...