ShinobiQWE Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 A mógłbyś zgłosić to wywalanie oficjalnie do nich? Walczę z nimi i twierdzą, że tylko ja zgłaszałem i nikt inny. Problem oczywiście z ITI-2851S. Główny Turbo bez problemu. Ogólnie prośba do wszystkich którzy mają problem z przewywaniem filmów o zgłoszenie tego do nc+. Sam mam małą siłę przebicia. Czyli Tobie też przerywa? Myślałem, że tylko mi wywala i może mój dekoder jest jakiś wadliwy. Ogólnie mam 3 dekodery. Główny Mediabox- wszystkie kolekcja działają bez problemów. Dodatkowy Sagemcom DSI83- wszystkie kolekcje internetowe działają oraz ADB 2851s i tam podczas oglądania filmów z kolekcji internetowej wyrzuca do menu startowego nc+go. Po zapytaniu na ICA twierdzą, że na dekoderach dodatkowych w ogóle nie powinny działać kolekcje internetowe bo nie są gwarantowane w multiroomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Dokładnie mam tak samo. Problem jest głębszy. Obecnie prosili o wykonanie testu i przesłałem im odpowiedź jak wyszedł, ale ewidentnie problemem jest mydelniczka. Dlatego prośba o zgłoszenie tego, bo trochę traktują mnie jak kosmitę. Edytowane 11 Stycznia 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Skoro problem występuje i u Ciebie to pewnie coś z oprogramowaniem. Zgłoszę to do nich, ale raczej nie mamy co liczyć że zabiorą się za to w ekspresowym tempie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Dzięki wielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Ta usługa jest bez limitu godzinowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 HBO GO nigdy nie miała limitu godzinowego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Mam pytanko do stałych użytkowników, czy HBO nadal jest dostępny w opcji włącz - wyłącz, ponieważ chcą mi wcisnąć tylko na okres minimum 6 miesięcy? Czy nie ma już opcji z możliwością włączenia na miesiąc z pierwszym miesiącem gratis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Odmawiasz brać w promo i po sprawie. Nie rozumiem, że chcą wcisnąć. Oczywiście jest w opcji włącz wyłącz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Czy ktoś posiada apkę na windows phonie i działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Tak A coś więcej? Chciałem sprawdzić czy coś się zmieniło w kwestii działania ale nawet w sklepie znaleźć nie nogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Przepraszam ale odniosłem się do innego pytania.Na WP pewnie już nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
germanik Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 (edytowane) Mam pytanie: po udanej rejestracji w hbo go po logowaniu na laptopie pojawia sie komunikat: nie mozna rozpoznac zadnego indywidualnego kodu na twoim urzadzeniu. no i nic nie dziala. co mozna zrobic? Edytowane 1 Maja 2018 przez germanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Jeśli masz podłączony dekoder do internetu to sprawdź czy HBO GO loguje się bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
germanik Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 (edytowane) Moj dekoder to Ferguson... Zadzialalo na Firefox Edytowane 1 Maja 2018 przez germanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgot Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Czy można korzystać z HBO GO w dekoderze poza granicami Polski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Na 100% możesz korzystać na urządzeniach mobilnych i w TV z apką HBO Go. Dekoder sam musisz sprawdzić, bo jak widać nikt sprzętu nie wywozi za granicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) Mam następujący problem z HBO GO. Kiedy przerywam oglądanie filmu na TV i ponownie do niego wracam, film zaczyna się od początku. Na kompie i telefonie jest OK. tzn. mogę oglądać od momentu, w którym zakończyłem na TV. Po wyjściu i ponownym wznowieniu oglądania na kompie i fonie jest OK, na TV niestety tylko od początku. Dzwoniłem do pomocy technicznej i gość powiedział, że na TV powinienem zacząć od momentu zakończenia oglądania. Przesłał mi ponownie sygnał i kazał czekać 24 godziny. Jak jest u Was forumowicze? Edytowane 26 Października 2018 przez Barti Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Wyrażenie "OK" również piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Od tego trzeba zacząć, że sygnał nic tu nie ma do tego. To problem wadliwej aplikacji w TV. Sprawdź, czy nie masz dostępnego nowego softu do TV. Powinieneś z tym problemem zawrócić się do producenta telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Mam identycznie na iPadzie mini pierwszej generacji. Odpowiedz HBO - mam kupić nowego iPada, bo na iOS, który jest dostępny na mój sprzęt (3 wersje wstecz, nie jest już wspierany przez Apple), nie zainstaluję najnowszej wersji aplikacji. Stawiam że masz podobnie - na twoje urządzenie nie ma nowszej wersji oprogramowania i dlatego nie zainstalujesz najnowszej wersji HBO Go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Dlatego ma sprawdzić, czy ma dostępny nowy soft do telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Ależ ja w żadnym przypadku nie śmiem negować tego, co napisałeś. Po prostu podaję przykład ze swojego życia, który tylko potwierdza to, co napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Hmm. Nie znam się na tym, ale co ma do tego aplikacja w TV? Sygnał jest z dekodera i żeby wejść na HBO GO muszę nacisnąć na pilocie VOD, następnie film, odszukać HBO GO i jest. Prędzej chodzi o oprogramowanie dekodera. Rozumiem,że na niektórych TV jest aplikacja HBO GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Nic o dekoderze nie pisałeś. Skontaktuj się z właścicielem dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Właśnie. Zero słowa o dekoderze. I jak tu pomóc? I dalej twierdzę, że sygnał nic do tego nie ma. Może daj sobie spokój z tym dekoderem, a zacznij oglądać na Smart TV. Oczywiście jak masz taki. Dodam Ci tylko tyle, że u mnie w dekoderze gdy przerwę oglądanie filmu na Canal + VOD to później zaczynam od nowa. Muszę przewijać do zakończonego momentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.