Skocz do zawartości

Usługa HBO GO na platformie CANAL+


Marek76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A mógłbyś zgłosić to wywalanie oficjalnie do nich? Walczę z nimi i twierdzą, że tylko ja zgłaszałem i nikt inny. Problem oczywiście z ITI-2851S. Główny Turbo bez problemu. Ogólnie prośba do wszystkich którzy mają problem z przewywaniem filmów o zgłoszenie tego do nc+. Sam mam małą siłę przebicia.

Czyli Tobie też przerywa? Myślałem, że tylko mi wywala i może mój dekoder jest jakiś wadliwy. Ogólnie mam 3 dekodery. Główny Mediabox- wszystkie kolekcja działają bez problemów. Dodatkowy Sagemcom DSI83- wszystkie kolekcje internetowe działają oraz ADB 2851s i tam podczas oglądania filmów z kolekcji internetowej wyrzuca do menu startowego nc+go. Po zapytaniu na ICA twierdzą, że na dekoderach dodatkowych w ogóle nie powinny działać kolekcje internetowe bo nie są gwarantowane w multiroomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie mam tak samo. Problem jest głębszy. Obecnie prosili o wykonanie testu i przesłałem im odpowiedź jak wyszedł, ale ewidentnie problemem jest mydelniczka. Dlatego prośba o zgłoszenie tego, bo trochę traktują mnie jak kosmitę.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Mam następujący problem z HBO GO. 

Kiedy przerywam oglądanie filmu na TV i ponownie do niego wracam, film zaczyna się od początku. Na kompie i telefonie jest OK. tzn. mogę oglądać od momentu, w którym zakończyłem na TV. Po wyjściu i ponownym wznowieniu oglądania na kompie i fonie jest OK, na TV niestety tylko od początku. Dzwoniłem do pomocy technicznej i gość powiedział, że na TV powinienem zacząć od momentu zakończenia oglądania. Przesłał mi ponownie sygnał i kazał czekać 24 godziny. Jak jest u Was forumowicze?

Edytowane przez Barti
Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Wyrażenie "OK" również piszemy wielkimi literami. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identycznie na iPadzie mini pierwszej generacji. Odpowiedz HBO - mam kupić nowego iPada, bo na iOS, który jest dostępny na mój sprzęt (3 wersje wstecz, nie jest już wspierany przez Apple), nie zainstaluję najnowszej wersji aplikacji.
Stawiam że masz podobnie - na twoje urządzenie nie ma nowszej wersji oprogramowania i dlatego nie zainstalujesz najnowszej wersji HBO Go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie. Zero słowa o dekoderze. I jak tu pomóc? I dalej twierdzę, że sygnał nic do tego nie ma. Może daj sobie spokój z tym dekoderem, a zacznij oglądać na Smart TV. Oczywiście jak masz taki. 

Dodam Ci tylko tyle, że u mnie w dekoderze gdy przerwę oglądanie filmu na Canal + VOD to później zaczynam od nowa. Muszę przewijać do zakończonego momentu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...