Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

punkt nc+ "KAZ" w Myślenicach na ul M Reja 3 odciaga skutecznie klientow

Pan nie dość że nie ma kompletnie wiedzy, nie odróżnia kolorów to jeszcze nie jest w stanie sprawdzić modemu bo nie ma innej karty SIM... modem swieci na bialo Pan widzi na czerwono.... za duzo.... nie powiem czego

 

natomiast drugi Pan ktory przychodzi z pretensjami zeby sie nie spodziewac rzetelnej obslugi jak sie kupuje przez telefon/internet a nie u nich bo nie maja z tego nic i zebym lepiej juz poszedl tam gdzie kupilem czyli na infolinie to jeszcze wygaduje [beep]ne gadki o salonach mercedesa ze nc+ jest jak mercedes a mercedes nie przyjmuje do serwisu zakupionego auta w innym miescie... jest totalna kompromitacja nie mowiac ze Pan chyba nie mial nigdy Mercedesa

 

dzieki takiej obsludze, takiemu braku powagi a nie mowiac o bezszczelnosci ze jak ktos kupuje na odleglosc zeby nie liczyl na pomoc w salonie

odbierze nc+ wszystkich klientow a temu salonowi zarobek

 

kazdy wie ze najwiecej klientow przybywa wlasnie przez zamowienia na telefon lub przez internet

 

 

BRAWO !

 

dodam ze serwis d-link byl w stanie na odleglosc stwierdzic awarie, a salon.. ba nawet Centrum nc+ trzymając w reku nie widzial jej :/

Edytowane przez nc+ user
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz postaw się na miejscu sprzedającego. Czy na jego miejscu za darmo byś wolał serwisować sprzęt który nie został zakupiony u niego na miejscu i nie ma żadnych profitów? Panuje jedna dewiza, jeśli załatwiasz sobie coś przez internet/telefon to sobie to sam konfiguruj, jeśli chcesz dostać kompleksową usługę to zamawiaj takie rzeczy w salonie. Pamiętaj że wszystkie punkty NC+ to franczyza, zatem mają w [beep]ie poważanie firmy, licz się tylko prowizja za usługi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym mowie, gdyby placowki nie mialy w [beep]ie firmy byloby lepiej.

Sprawa prosta zepsute urzadzenie, biore wymieniam lub odsylam. Zero roboty to od niego wymaga jedynie druk przybic, nikt nie jest glupi zeby sobie nie umial skonfigurowac. Zreszta gdyby ktos tego nie kupil nc+ nie byloby stac na utrzymywania francyz ;) Najlepszy jest brak powagi tam panujacy. W Orange tez francja jakos daja rade a warunki te same czyli Francyza? Jak to wytlumaczyc? Nie lenia sie jak Oni.

 

Co wiecej nie wszystkie punkty nc+ sa nieudolne niektorym zalezy bo po prostu lubia co oferuja a niektorym bo chca rzetelnie podejsc do klienta, dlatego punkty ktore maja to gdzies i dalej mysla ze jest poczatek XX w gdzie jest jedyna sluszna opcja powinny isc do odstrzalu.

Edytowane przez nc+ user
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weźcie pod uwagę, że usługi mobilne są nowością w NC+ i pewnie taki pracownik nie miał żadnego szkolenia z tych urządzeń, być może nigdy takiego routera nie miał w ręku, bo są skoncentrowani na telewizji i dekoderach, a nie dodatkach. Wymieni sprawne urządzenie, to też dostanie burę od firmy, a więc taki klient jak Ty(który na dodatek kupuje w sieci) jest niemile widziany... Ale to już wina firmy, bo powinni płacić punktom zrównoważone stawki za obsługę klientów, a nie uzależniać pieniądze głównie od samej sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem co masz namyśli sciagane ze stanu abonenta. Platforma nc+ poinformowala swoich klientow ze routery modemy sprawdza i serwisuje wylacznie Centrum nc+ nie zas punkt odbywa sie to na tej samej zasadzie co gdybysmy oddali sami do producenta. W drodze wyjatku jak to nazwali mozna zlozyc zgloszenie RMA do d-link. D-Link za posrednictwem firmy FIXIT odbiera posiadany produkt za posrednictwem DHL lub nadajemy paczke w paczkomacie inPost w ten sam sposob rowniez odsylaja na swoj koszt, nastepnie dokonuja analizy i odsylaja naprawione badz podaja propozycje naprawy wraz z kosztami.

Edytowane przez nc+ user
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz postaw się na miejscu sprzedającego. Czy na jego miejscu za darmo byś wolał serwisować sprzęt który nie został zakupiony u niego na miejscu i nie ma żadnych profitów? Panuje jedna dewiza, jeśli załatwiasz sobie coś przez internet/telefon to sobie to sam konfiguruj, jeśli chcesz dostać kompleksową usługę to zamawiaj takie rzeczy w salonie. Pamiętaj że wszystkie punkty NC+ to franczyza, zatem mają w [beep]ie poważanie firmy, licz się tylko prowizja za usługi ;)

Sorry, ale to chyba obowiazek pracownikow salonow pomoc klientowi, gdy zaszla taka potrzeba, a gdzie klient zakupil sprzet, to juz mniej wazne. To jest sprzet zakupiony od nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Napisałem reklamacje i napisali że była bezzasadna Ultrabox+ 4K na razie nie dla osób w trakcie umowy lub z multiroom :) a o kartach z pieniędzmi napisali że to promocja dla nowych a obecni są informowani na bieżąco o promocjach dla nich przygotowanych :)

Edytowane przez ADUSIEK XPS 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież niedługo będziesz miał okazję wymienić dekoder, po co od razu pisać reklamacje? Podpisałeś umowę z innym sprzętem, więc poczekaj grzecznie, i tak nic dzisiaj w 4K nie pokazują.... Przecież nie wymienią dekodera dwóm milionom abonentów. :)

A karty podarunkowe z jakiej racji miałbyś dostać?  :mrgreen:  Zresztą te karty, to pic na wodę, trzeba opłacić rachunek, a dopiero potem będzie kasa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ADUSIEK XPS5

 

Też chciałem wymienić na dekoder 4K i korporacyjna ściana:

 

- bo posiada pan mulitroom (i co z tego?): NIE

- wymienić bo jestem stałym abonentem z najwyższym pakietem: NIE

- przedłużyć umowę i wymienić: NIE

- zapłacić wskazaną przez operatora opłatę: NIE

 

Wydawało by się, że ta firma "sprzedaję" usługi, ale chyba inaczej zrozumiem słowa: sprzedaż, zysk i marketing :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież niedługo będziesz miał okazję wymienić dekoder, po co od razu pisać reklamacje? Podpisałeś umowę z innym sprzętem, więc poczekaj grzecznie, i tak nic dzisiaj w 4K nie pokazują.... Przecież nie wymienią dekodera dwóm milionom abonentów. :)

 

A karty podarunkowe z jakiej racji miałbyś dostać? :mrgreen: Zresztą te karty, to pic na wodę, trzeba opłacić rachunek, a dopiero potem będzie kasa.

Czy to dziwne, że najpierw trzeba opłacić rachunek aby dostać kasę na karcie? Jak idziesz do pracy to też z góry za miesiąc dostajesz wypłatę. A ten pic na wodę to już w ogóle nie rozumem o co Ci chodzi.

 

Rachunek nie obowiązuje przy przedłużeniu a oferty dla stałych są, inna kwestia czy to się danemu abonentowi opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem reklamacje i napisali że była bezzasadna Ultrabox+ 4K na razie nie dla osób w trakcie umowy lub z multiroom :) a o kartach z pieniędzmi napisali że to promocja dla nowych a obecni są informowani na bieżąco o promocjach dla nich przygotowanych :)

Ultrabox+ jest możliwy dla obecnych abonentów. Mi powiedzieli 15 zł/miesiąc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość kingofsouth

NC+ GO to nie MR a dodatek to tego co ci daje platforma cyfrowa w talerzu. :P

100 godzin wystarcza , to jakieś 3 godziny codziennego oglądania przez miesiąc. Telewizji stacjonarnej tyle nie oglądam w dzień a co dopiero NC+ GO.

Jesli chodzi o mnie nigdy nie wykorzystałem w miesiącu więcej niż 10 godzin.

Chcesz takiej usługi jako głównej tv interentowej wykup sobie Player. :)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako były abonent nc+ wyrażam negatywne zdanie wobec pomysłu włodarzy tej platformy by płacić za pojedyncze kanały/ pakiety.

To jest idiotyzm by za Sundance , History Adventure i inne pobierać dodatkowa kasę od abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przybędzie takich "kanalików" paręnaście tak też będziesz pisał???

Podczas mojej umowy  od  2013 operator sobie swobodnie sobie  nimi żonglował-np. Sportklub

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej za nie nie płacę skoro ich nie oglądam.Widzę że jeden kanał znalazłeś co przesunęli z pakietów podstawowych do dodatkowo płatnych.Przypomnij sobie ile dodali nowych kanałów nie zmieniając opłat. Nikt ci tych kanałów nie dałby za darmo gdyby były w pakietach to i cena za nie byłaby inna.I tak w pakietach jest za dużo śmieci a naprawdę wartościowych kanałów niewiele a płacimy za wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako były abonent nc+ wyrażam negatywne zdanie wobec pomysłu włodarzy tej platformy by płacić za pojedyncze kanały/ pakiety.

To jest idiotyzm by za Sundance , History Adventure i inne pobierać dodatkowa kasę od abonentów.

 

W CP w pakiecie Film HD z innymi stacjami filmowymi i serialowymi masz paczkę filmową FilmBox. Zawartość FilmBoxów jest słaba i nawet mając je kiedyś w gratisie w nc+ nie oglądałem ich, bo nic tam dla mnie nie ma ciekawego i w dodatku ta kiepska jakość techniczna. W CP pomimo to musiałbym za te kanały płacić, w nc+ masz wybór: chcesz, zamawiasz i płacisz, lub nie zamawiasz i nie płacisz. Podobnie jest z History HD i H2 HD, na których poza "Wikingami" nie ma nic, co nadawałoby się tam dla mnie do oglądania. W CP musiałby za nie pomimo tego płacić, w nc+ mam wybór. Nadal uważasz to za idiotyzm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...