ircios Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Ja nie zauważam. Ja też. Nawet na liście ich nie mam. Szkoda czasu na wyszukiwanie gniotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) punkt nc+ "KAZ" w Myślenicach na ul M Reja 3 odciaga skutecznie klientow Pan nie dość że nie ma kompletnie wiedzy, nie odróżnia kolorów to jeszcze nie jest w stanie sprawdzić modemu bo nie ma innej karty SIM... modem swieci na bialo Pan widzi na czerwono.... za duzo.... nie powiem czego natomiast drugi Pan ktory przychodzi z pretensjami zeby sie nie spodziewac rzetelnej obslugi jak sie kupuje przez telefon/internet a nie u nich bo nie maja z tego nic i zebym lepiej juz poszedl tam gdzie kupilem czyli na infolinie to jeszcze wygaduje [beep]ne gadki o salonach mercedesa ze nc+ jest jak mercedes a mercedes nie przyjmuje do serwisu zakupionego auta w innym miescie... jest totalna kompromitacja nie mowiac ze Pan chyba nie mial nigdy Mercedesa dzieki takiej obsludze, takiemu braku powagi a nie mowiac o bezszczelnosci ze jak ktos kupuje na odleglosc zeby nie liczyl na pomoc w salonie odbierze nc+ wszystkich klientow a temu salonowi zarobek kazdy wie ze najwiecej klientow przybywa wlasnie przez zamowienia na telefon lub przez internet BRAWO ! dodam ze serwis d-link byl w stanie na odleglosc stwierdzic awarie, a salon.. ba nawet Centrum nc+ trzymając w reku nie widzial jej Edytowane 15 Maja 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 To teraz postaw się na miejscu sprzedającego. Czy na jego miejscu za darmo byś wolał serwisować sprzęt który nie został zakupiony u niego na miejscu i nie ma żadnych profitów? Panuje jedna dewiza, jeśli załatwiasz sobie coś przez internet/telefon to sobie to sam konfiguruj, jeśli chcesz dostać kompleksową usługę to zamawiaj takie rzeczy w salonie. Pamiętaj że wszystkie punkty NC+ to franczyza, zatem mają w [beep]ie poważanie firmy, licz się tylko prowizja za usługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) O tym mowie, gdyby placowki nie mialy w [beep]ie firmy byloby lepiej. Sprawa prosta zepsute urzadzenie, biore wymieniam lub odsylam. Zero roboty to od niego wymaga jedynie druk przybic, nikt nie jest glupi zeby sobie nie umial skonfigurowac. Zreszta gdyby ktos tego nie kupil nc+ nie byloby stac na utrzymywania francyz Najlepszy jest brak powagi tam panujacy. W Orange tez francja jakos daja rade a warunki te same czyli Francyza? Jak to wytlumaczyc? Nie lenia sie jak Oni. Co wiecej nie wszystkie punkty nc+ sa nieudolne niektorym zalezy bo po prostu lubia co oferuja a niektorym bo chca rzetelnie podejsc do klienta, dlatego punkty ktore maja to gdzies i dalej mysla ze jest poczatek XX w gdzie jest jedyna sluszna opcja powinny isc do odstrzalu. Edytowane 15 Maja 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Weźcie pod uwagę, że usługi mobilne są nowością w NC+ i pewnie taki pracownik nie miał żadnego szkolenia z tych urządzeń, być może nigdy takiego routera nie miał w ręku, bo są skoncentrowani na telewizji i dekoderach, a nie dodatkach. Wymieni sprawne urządzenie, to też dostanie burę od firmy, a więc taki klient jak Ty(który na dodatek kupuje w sieci) jest niemile widziany... Ale to już wina firmy, bo powinni płacić punktom zrównoważone stawki za obsługę klientów, a nie uzależniać pieniądze głównie od samej sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Modemy / Routery nie są serwisowane w punkcie.. to też się ich nie wymienia. W momencie awarii klient odsyła je do firmy d-link lub powołuję się na rękojmię i urządzenie jest ściągane ze stanu abonenta, a po złożeniu reklamacji wydawane nowe ( a to trwa tydzień jak nie więcej ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Nie bardzo rozumiem co masz namyśli sciagane ze stanu abonenta. Platforma nc+ poinformowala swoich klientow ze routery modemy sprawdza i serwisuje wylacznie Centrum nc+ nie zas punkt odbywa sie to na tej samej zasadzie co gdybysmy oddali sami do producenta. W drodze wyjatku jak to nazwali mozna zlozyc zgloszenie RMA do d-link. D-Link za posrednictwem firmy FIXIT odbiera posiadany produkt za posrednictwem DHL lub nadajemy paczke w paczkomacie inPost w ten sam sposob rowniez odsylaja na swoj koszt, nastepnie dokonuja analizy i odsylaja naprawione badz podaja propozycje naprawy wraz z kosztami. Edytowane 15 Maja 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Ściąganie sprzętu ze stanu abonenta odbywa się za pośrednictwem rękojmi. Żaden salon NC+ nie wymienia routerów/modemów bo NC+ nie jest ich właścicielem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 To teraz postaw się na miejscu sprzedającego. Czy na jego miejscu za darmo byś wolał serwisować sprzęt który nie został zakupiony u niego na miejscu i nie ma żadnych profitów? Panuje jedna dewiza, jeśli załatwiasz sobie coś przez internet/telefon to sobie to sam konfiguruj, jeśli chcesz dostać kompleksową usługę to zamawiaj takie rzeczy w salonie. Pamiętaj że wszystkie punkty NC+ to franczyza, zatem mają w [beep]ie poważanie firmy, licz się tylko prowizja za usługi Sorry, ale to chyba obowiazek pracownikow salonow pomoc klientowi, gdy zaszla taka potrzeba, a gdzie klient zakupil sprzet, to juz mniej wazne. To jest sprzet zakupiony od nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) Napisałem reklamacje i napisali że była bezzasadna Ultrabox+ 4K na razie nie dla osób w trakcie umowy lub z multiroom a o kartach z pieniędzmi napisali że to promocja dla nowych a obecni są informowani na bieżąco o promocjach dla nich przygotowanych Edytowane 10 Listopada 2017 przez ADUSIEK XPS 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Przecież niedługo będziesz miał okazję wymienić dekoder, po co od razu pisać reklamacje? Podpisałeś umowę z innym sprzętem, więc poczekaj grzecznie, i tak nic dzisiaj w 4K nie pokazują.... Przecież nie wymienią dekodera dwóm milionom abonentów. A karty podarunkowe z jakiej racji miałbyś dostać? Zresztą te karty, to pic na wodę, trzeba opłacić rachunek, a dopiero potem będzie kasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Akurat tacy abonenci z tego co widzę w opisie opłata ponad 170zł/miesiecznie powinni być traktowani wyjątkowo.A nie olewani przez takie traktowanie notorycznie tracą abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 @czerstwy, a jak ktoś płaci 134 zł? To też nie jest mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Ty akurat miałeś ofertę na ten dekoder co prawda żałosną w porównaniu do nowych.Przepłacacie masakrycznie jak za taką ofertę a jak Was traktuje operator to widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 @ADUSIEK XPS5 Też chciałem wymienić na dekoder 4K i korporacyjna ściana: - bo posiada pan mulitroom (i co z tego?): NIE - wymienić bo jestem stałym abonentem z najwyższym pakietem: NIE - przedłużyć umowę i wymienić: NIE - zapłacić wskazaną przez operatora opłatę: NIE Wydawało by się, że ta firma "sprzedaję" usługi, ale chyba inaczej zrozumiem słowa: sprzedaż, zysk i marketing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Przecież niedługo będziesz miał okazję wymienić dekoder, po co od razu pisać reklamacje? Podpisałeś umowę z innym sprzętem, więc poczekaj grzecznie, i tak nic dzisiaj w 4K nie pokazują.... Przecież nie wymienią dekodera dwóm milionom abonentów. A karty podarunkowe z jakiej racji miałbyś dostać? Zresztą te karty, to pic na wodę, trzeba opłacić rachunek, a dopiero potem będzie kasa. Czy to dziwne, że najpierw trzeba opłacić rachunek aby dostać kasę na karcie? Jak idziesz do pracy to też z góry za miesiąc dostajesz wypłatę. A ten pic na wodę to już w ogóle nie rozumem o co Ci chodzi. Rachunek nie obowiązuje przy przedłużeniu a oferty dla stałych są, inna kwestia czy to się danemu abonentowi opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Napisałem reklamacje i napisali że była bezzasadna Ultrabox+ 4K na razie nie dla osób w trakcie umowy lub z multiroom a o kartach z pieniędzmi napisali że to promocja dla nowych a obecni są informowani na bieżąco o promocjach dla nich przygotowanych Ultrabox+ jest możliwy dla obecnych abonentów. Mi powiedzieli 15 zł/miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Nie podoba mi się to że usługa nc+go jest limitowana czasowo powinna być pełna oferta TV bez limitu na PC i taka usługa powinna nazywać się NC+GO MULTIROOM MOBILE i koszt miesięczny maksymalny 15 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 (edytowane) NC+ GO to nie MR a dodatek to tego co ci daje platforma cyfrowa w talerzu. 100 godzin wystarcza , to jakieś 3 godziny codziennego oglądania przez miesiąc. Telewizji stacjonarnej tyle nie oglądam w dzień a co dopiero NC+ GO. Jesli chodzi o mnie nigdy nie wykorzystałem w miesiącu więcej niż 10 godzin. Chcesz takiej usługi jako głównej tv interentowej wykup sobie Player. Edytowane 23 Stycznia 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Jako były abonent nc+ wyrażam negatywne zdanie wobec pomysłu włodarzy tej platformy by płacić za pojedyncze kanały/ pakiety. To jest idiotyzm by za Sundance , History Adventure i inne pobierać dodatkowa kasę od abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 (edytowane) Lepsze to niż wciskać je na siłę w pakiety tak przynajmniej płacą tylko ci co chcą. Edytowane 28 Stycznia 2018 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 (edytowane) Jak przybędzie takich "kanalików" paręnaście tak też będziesz pisał??? Podczas mojej umowy od 2013 operator sobie swobodnie sobie nimi żonglował-np. Sportklub Edytowane 28 Stycznia 2018 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Przynajmniej za nie nie płacę skoro ich nie oglądam.Widzę że jeden kanał znalazłeś co przesunęli z pakietów podstawowych do dodatkowo płatnych.Przypomnij sobie ile dodali nowych kanałów nie zmieniając opłat. Nikt ci tych kanałów nie dałby za darmo gdyby były w pakietach to i cena za nie byłaby inna.I tak w pakietach jest za dużo śmieci a naprawdę wartościowych kanałów niewiele a płacimy za wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Po ostatniej aktualizacji Mediaboxa używać się nie da...jak 90 letnia baba w ciąży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Jako były abonent nc+ wyrażam negatywne zdanie wobec pomysłu włodarzy tej platformy by płacić za pojedyncze kanały/ pakiety. To jest idiotyzm by za Sundance , History Adventure i inne pobierać dodatkowa kasę od abonentów. W CP w pakiecie Film HD z innymi stacjami filmowymi i serialowymi masz paczkę filmową FilmBox. Zawartość FilmBoxów jest słaba i nawet mając je kiedyś w gratisie w nc+ nie oglądałem ich, bo nic tam dla mnie nie ma ciekawego i w dodatku ta kiepska jakość techniczna. W CP pomimo to musiałbym za te kanały płacić, w nc+ masz wybór: chcesz, zamawiasz i płacisz, lub nie zamawiasz i nie płacisz. Podobnie jest z History HD i H2 HD, na których poza "Wikingami" nie ma nic, co nadawałoby się tam dla mnie do oglądania. W CP musiałby za nie pomimo tego płacić, w nc+ mam wybór. Nadal uważasz to za idiotyzm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.