Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ich decyzje są w ogóle bzdurne i nie przemyślane oddzielili sport od filmu o co większość walczyło.Zaraz póżniej sie z tego wycofali Eleven dawali od pakietem C+ następnie od najtańszego pakietu teraz znowu z C+.Cały czas jest jedna wielka kombinacja i manipulacja w której wiadomo o co chodzi.Kombinują i motają by jak najwięcej wyciągnąć od abonentów.Jak najmniej zainwestować w ofertę a jak najwięcej wyciągnąć zysków.Ale abonenci to widzą i nie są głupi.

I tu 100% racji :-) Nie ma co drążyć już wiecej tego tematu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj uważnie - narzekają wiecznie, niezależnie od wszystkiego, choćby im d... miodem wysmarować.

Nie wymagam żeby mi ktokolwiek smarował jakiekolwiek części ciała czymkolwiek ale minimum powagi w podejściu do klienta, zresztą gdyby to była firma naprawdę profesjonalna to w myśl zasady że kto się nie rozwija ten się cofa powinni być przynajmniej w minimalnym stopniu wyczuleni na opinie widzów i próbować przynajmniej  w pewnych obszarach poprawiać swoje niedoskonałości.Traktują abonenta jak barana, który powinien płacić a jak ma jakieś ale to oni są zawsze w porządku tylko abonent jest be. Czy poważna jest sytuacja w której kiedy rok temu płaciłem ponad stówkę miesięcznie i gdy kończyła mi się umowa zgłaszałem że nie chce już tyle płacić a gostek chyba z działu reklamy dzwoni i mówi że nie ma możliwośći zmniejszyć pakietu i chyba mogę płacić tyle do śmierci  :wink: albo całkowicie spadać z ich  firmy. Czy to jest budowanie lojalności u klienta. :?:  :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka lojalność po co? Jakby było co najmniej tak jak z komórkami to ok... ale tutaj masz tylko NC+ i CP (kablówek nie liczę) i w dodatku obie te platformy mają różną ofertę.

 

Wyobraź sobie, że jest takich gości jak Ty powiedzmy 5. Każdy płaci stówkę i chce płacić mniej. Operator może zaproponować każdemu mniejszy pakiet i żeby płacił 50zł, powiedzmy każdy na to przystaje to NC+ ma 250zł mniej. A teraz wyobraź sobie, że operator mówi że się nie da i jeden Ty rezygnujesz. Reszta z różnych względów prędzej czy później przedłuża za stówkę albo i więcej to NC+ ma tylko stówkę mniej a nie 250...

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w czym problem? Nie chcesz drogiego pakietu, składasz wypowiedzenie i podpisujesz nową umowę, startując od pakietów najniższych.

 

 

Pamiętaj że każdy odchodzący abonent to ..., ale jednocześnie zasilenie konkurencji (nawet jak przejdzie do dvbt - to również konkurencja dla platform)

 

No chyba że zgon abonenta :mrgreen: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w czym problem? Nie chcesz drogiego pakietu, składasz wypowiedzenie i podpisujesz nową umowę, startując od pakietów najniższych.

 

chociażby w tym, że jak dzwonią z ofertą i ja jako abonent chcę mniejszego/tańszego pakietu a oni mają mnie w du..e to 99% abonentów po tych ich telefonach też ma ich w [beep]..e, składa wypowiedzenie i dla zasady idzie do konkurencji.

 

Powiedz szczerze, jak ktoś Ci zajdzie za skórę to masz ochotę z nim dalej współpracować czy jeżeli masz inne możliwości (konkurencję) to z nich korzystasz ?

 

Myślę że odpowiedź jest jasna, nc+ nie jest już platformą premium i strasznie się pogubili w swojej polityce PR i sprzedaży, widać to chociażby po ciągłych roszadach na tych stanowiskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w czym problem? Nie chcesz drogiego pakietu, składasz wypowiedzenie i podpisujesz nową umowę, startując od pakietów najniższych.

 

 

No chyba że zgon abonenta :mrgreen:

Może w tym że dla stałego abonenta powinna być dostępna każda opcja abonamentowa a nie tylko z danego pułapu finansowego.Rozwiązywać umowę by mieć możliwość podpisania nowej?Zabawne poczytaj jak to wygląda w największej konkurencji NC+.Schodzisz na inne niższe pakiety i dostajesz atrakcyjne  propozycje a tu operator nie dość że próbuje decydować co dla abonenta jest najbardziej odpowiednie to jeszcze często oferują wygórowana cenę.W konkurencji umowy się przedłuża w trakcie 1-2 rozmów kto potrafi negocjować.Tu żałosne podchody tygodniami czy nawet miesiącami i dziesiątki wariantów cenowych za jeden i ten sam pakiet.Tu już wielu jak widać nie zależy na tych np 10 zł ale sposobie traktowania jak i np kulturze osobistej konsultantów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż firmę to będziesz ją prowadzić po swojemu. Wybacz ale myślę że w NC+ pracują na tyle inteligentni spekulanci że monitują że taka polityka firmy się sprawdza i abonentów nie odpływa a arpu wzrasta, zatem po co zmieniać coś co działa?  Już pisałem wcześniej że to jest korpo i rządzi się swoimi prawami, w nosie ma negatywne oponie trzech Kowalskich :)

 

99% taki mają odpływ? To długo już nie po będa na rynku, a Solorz tylko zaciera ręce :)

 

Podobno nawet 101% :mrgreen:  dziś dostałem komunikat że w 2016 roku zanotowano 8% wzrostu sprzedaży względem poprzedniego, to tak źle chyba nie ma :twisted:

 

A i dodam jeszcze że prowadząc własny punkt to z ręką na sercu mogę powiedzieć że 90% osób która przedłuża kontrakt, a jest zainteresowana obniżeniem pakietu, dziękuję za radę i chętnie wraca podpisać umowę na nowo, niż migruje narzekając do konkurencji dla 'zasady' :)

Edytowane przez Mikizncplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w tym że dla stałego abonenta powinna być dostępna każda opcja abonamentowa a nie tylko z danego pułapu finansowego.Rozwiązywać umowę by mieć możliwość podpisania nowej?Zabawne poczytaj jak to wygląda w największej konkurencji NC+.Schodzisz na inne niższe pakiety i dostajesz atrakcyjne  propozycje a tu operator nie dość że próbuje decydować co dla abonenta jest najbardziej odpowiednie to jeszcze często oferują wygórowana cenę.W konkurencji umowy się przedłuża w trakcie 1-2 rozmów kto potrafi negocjować.Tu żałosne podchody tygodniami czy nawet miesiącami i dziesiątki wariantów cenowych za jeden i ten sam pakiet.Tu już wielu jak widać nie zależy na tych np 10 zł ale sposobie traktowania jak i np kulturze osobistej konsultantów.

Nie rozumiesz tego, że nie opłaca się utrzymywać klientów poniżej pewnej ceny ? Koszty obsługi klienta się nie zmieniają a zysk jest marny. A to nie tyczy się tylko nc+ a każdej branży, NC+ celuje w inny segment rynku niż CP mimo, że sprzedają podobne usługi to strategie obu firm są inne. Gdyby nc+ działa tak jak CP i zależałoby im na tym najniższym segmencie to co piszesz miałoby sens ale tak nie robi, Polsat też tnie koszty ale w zupełnie inny sposób jak np PPV droższych sportowych rzeczy.  NC+ nie opłaca się tego robić o czym mówisz a klient to nie jest bóg jak niektórym się wydaje i trzeba na niego chuchać i dmuchać zawsze. Celem firmy zawsze jest zysk a nie ogromna baza klientów a to zawsze ze sobą nie idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To skoro nie opłaca im się utrzymywać klientów poniżej pewnej ceny w jakim celu jest np pakiet Start za 20 zł?Czy nawet Comfort za 39.90 zł a stałym dają to nawet za ok 15 zł?Czego nie ma pakietów od np 50 zł?Zysk nie jest duży bo traci sie prawa a ci co je nabywają są dostępni nawet w największej konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mikizncplus

trzeba przyznać że jako osoba prowadząca punkt nc+ to jesteś faktycznie bezstronnym źródłem w tym temacie :mrgreen:

 

Mam wrażenie, że co by tu ktoś nie napisał to i tak jesteś w stanie obrócić w pozytywy, ale pamiętaj rzeczywistości nie zakłamiesz :crazy: 

W dzisiejszych czasach to firma jest dla abonentów a nie abonenci dla firmy ! Historia zna już kilka takich całkowicie nie pro klienckich firm, które przeszły do historii !!!

Taka polityka na dłuższą metę nie doprowadzi do niczego pozytywnego.

Przyrost klientów niczego nie oznacza bez porównania do przyrostów konkurencji. Co z tego że nc+ ma +8% jak polsat ma np. +30% :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wszystkim. Po drugie po ARPU widać, że jednak idzie w ono w górę więc są to śladowe ilości jeśli chodzi o takich klientów. My tu możemy się mądrzyć jakie kto warunki wynegocjował a tak naprawdę takich klientów to jest promil. 

 

@plockier i co z tego ? Obie firmy operują innymi kwotami i to, że Polsat ma większy przyrost abonentów wcale nie nie oznacza, że więcej zarabia a wręcz przeciwnie. 

Edytowane przez mad85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mad85

porównaj dane z największą konkurencją i powiedz mi kto się szybciej/lepiej rozwija ???

jak przedstawiasz dane to zestawiaj je z info jak to wygląda na rynku !

co z tego że ARPU rośnie ??? Jak u konkurencji rośnie jeszcze bardziej !

 

To tak jakbyś nam napisał że zarobiłeś o 100 zł więcej niż w zeszłym roku, ale cała reszta społeczeństwa zarobiła średnio więcej o 200 zł ! To kto jest przegrany w takiej sytuacji ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wszystkim. Po drugie po ARPU widać, że jednak idzie w ono w górę więc są to śladowe ilości jeśli chodzi o takich klientów. My tu możemy się mądrzyć jakie kto warunki wynegocjował a tak naprawdę takich klientów to jest promil. 

Dokładnie możemy się mądrzyć bo na dobrą sprawę nawet nie znamy prawdziwej bazy abonenckiej czy tego apru bo napisać to sobie można dużo.Konkurencja mocno zyskuje jeśli chodzi o ofertę(Eleven)nawet dekoder ma dużo lepszy.Teraz wystarczy że utracą np Ekstraklasę czy Ligę Angielską na rzecz kanału dostępnego w CP i w ciągu roku dwóch i zobaczysz co się stanie z bazą abonencką.Bo z takim podejściem do abonenta i taka obsługą przez konsultantów to rynku nie zawojują jak zaczną tracić i ofertę.@dziabolek7 zobacz ile znajomych nicków  z tego wątku w tych o CP.I zobacz jakie to głównie pakiety

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wszystkim. Po drugie po ARPU widać, że jednak idzie w ono w górę więc są to śladowe ilości jeśli chodzi o takich klientów. My tu możemy się mądrzyć jakie kto warunki wynegocjował a tak naprawdę takich klientów to jest promil. 

 

@plockier i co z tego ? Obie firmy operują innymi kwotami i to, że Polsat ma większy przyrost abonentów wcale nie nie oznacza, że więcej zarabia a wręcz przeciwnie. 

Nie musi zarabiać więcej niż w NC+ by mieć większe zyski.Nie wiem jakie są zyski i mnie to nie interesuje ale zobacz ile NC+ wydaje na swoja ofertę a i le konkurencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie możemy się mądrzyć bo na dobrą sprawę nawet nie znamy prawdziwej bazy abonenckiej czy tego apru bo napisać to sobie można dużo.Konkurencja mocno zyskuje jeśli chodzi o ofertę(Eleven)nawet dekoder ma dużo lepszy.Teraz wystarczy że utracą np Ekstraklasę czy Ligę Angielską na rzecz kanału dostępnego w CP i w ciągu roku dwóch i zobaczysz co się stanie z bazą abonencką.Bo z takim podejściem do abonenta i taka obsługą przez konsultantów to rynku nie zawojują jak zaczną tracić i ofertę.@dziabolek7 zobacz ile znajomych nicków  z tego wątku w tych o CP.I zobacz jakie to głównie pakiety

Gdzieś czytałem w połowie roku, że przekroczyło ono 70 zł(w 2015 było 68) przy 88 zł CP (ale oni liczą wszystkie usługi razem TV, telefon, internet) więc sama TV maksymalnie przekracza 50 zł lekko.  A patrząc na smartdom to w tej kwocie można mieć 3 usługi.

 

Wiesz co oni nie stracą ESA, znaczny nie mogą bo jeśli stracą to mogą pakować walizki bo bez tego nie przetrwają. 

 

No tak CP wydaje mniej ale dlatego, że oferuje PPV z MŚ, ME, KSW itd.  Coś za coś albo cena albo szersza oferta własnych kanałów.

Edytowane przez mad85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...