Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@intermario już przedstawiałeś tyle ciekawych i tanich opcji na oglądanie więc zrezygnuj nie czekając na oferty.Zostanie Ci sporo pieniędzy w kieszeni a i narzekać ciągle nie będziesz miał na co.

 

Naszlo mnie zeby sie pozalic ze pomimo ze mam full pakiet ncplus to totalne [beep]o jest, oprocz sportu nie ma co ogladac, zero ciekawych filmow, same powtorki i badziewie, ciagle ogladam ok 5 kanalow bo nigdziw indziwj nic nie mam no szlag co sie dzieje

Skoro tu nie ma ciekawych filmów wybierz operatora który ma :lol2: Znasz operatora który ma lepszą ofertę filmową?

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni rachunek opłacony i z końcem miesiąca koniec umowy z NC+. Rozstaje się bez żalu i przechodzę do UPC. Za 23 zł więcej niż płace za internet mam wszystkie programy poza '' premium,, które na co dzień oglądam (z multiroom) . Pozdrawiam :-)

Edytowane przez rescue
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój post co prawda nie będzie typowym narzekaniem na platformę, ale przestrogą dla innych aby nie dać się wyrolować tak jak prawie się NC+ udało ze mną. Historia zaczyna się z włączeniem HBO Go w ramach plusów miesiąca. Oczywiście wszystko zostało ładnie aktywowane. Zadzwoniłem na infolinię aby wraz z końcem miesiąca grudzień zostało wyłączone samo HBO Go gdyż kanały HBO które miałem do końca umowy tj. 31.01.2016. Dnia 07.01.2016 włączam HBO i szok żaden z kanałów nie działa. Podniosło mi to ciśnienie ale myślę pewnie zwykła pomyłka. Kontaktuje się z infolinią i okazuje się iż oni mi HBO włączyć nie mogą bo nie wiedzą czy sam sobie nie zleciłem wyłączenia tych kanałów (tylko jak skoro one są w umowie) a na pewno mówiłem że tylko HBO Go gdyż zaznaczyłem w rozmowie iż cały pakiet mam w abonamencie. Rozmowa z konsultantantem kolejnym ujawnia jeszcze lepszy paradoks bo Pani była w pełni przekonana że ja tych kanałów nigdy nie miałem, bo ona ich nie widzi a jak bym miał je w abonamencie to przecież nie da się ich wyłączyć. (Co za nowość bo wcześniejsza osoba mówiła coś innego). Ostatecznie padła propozycja połączenia z działem reklamacji oferty/umowy czy coś w tym stylu, tam Pani owszem wykazała się kompetencją i obiecała iż kanały zaświecą się w przeciągu 30 minut i faktycznie tak się stało. Aczkolwiek faktu iż kanałów nie miałem wg systemu od 28.12.2015 do 07.01.2016 nie da się w żaden sposób zrabatować czy zrekompensować gdyż posiadam je w promocji za 0zł, a jak wiadomo tutaj o rabat z kwoty 0zł ciężko.

 

Umowa do końca stycznia 2016, także gratuluje firmie NC+ strzału sobie w stopę. Dzwoniąc z ofertą NC+ potrafi wydzwaniać co kilka dni w sumie z jednym i tym samym, jak klient dzwoni z problemem spowodowanym waszym działaniem informuje się go że może złożyć reklamację którą się rozpatrzy w 30 dni, na wiadomość iż umowę mam do końca stycznia miało to być "przyśpieszone". Na szczęście udało się to załatwić od ręki po wiszeniu godzinę na telefonie.

 

 

Tym właśnie wesołym akcentem kończę swoją przygodę z plusami miesiąca, i chyba z telewizją NC+ też bo umowa powinna być respektowana przez obie strony.

 

Nie rozumiem w czym był problem dzwoniąc o włączenie jakiego kolwiek kanału nigdy nie było z tym problemu po chwili kanał miałem  uruchomiony na dekoderze, z chwilą kiedy zadzwoniłem o włączenie kanału który został mi bezpodstawnie wyłączony okazuje się iż żaden konsultant nie może go przywrócić. Nie wiem w czym jest problem skoro to wszystko to tak na prawdę parę kliknięć na komputerze, i w mojej opinii powiniennem zostać obsłużony od ręki. Niestety tak się nie dzieje i nie wiem czy są winne regulaminy firmy, czy niekompetentni konsultanci ale usprawiedliwienia dla tego co się stało - nie ma. Jestem w stanie zrozumieć błąd systemu a najprawdopodobniej konsultanta, ale faktu braku możliwości załatwienia tego od ręki - nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, To mój pierwszy post, ale forum czytam regularnie od ponad 5 lat.

Wczoraj oddałem sprzęt.

Dzięki wskazówkom tego forum, zawsze przedłużałem umowę osiągając "standardy" forum. Jak domniemywałem także z korzyścią dla Cyfry/Nc. Niestety obecna polityka NC wyrażana przez konsultantów jest niezrozumiała. Każde negocjacje, jak z poprzednich lat, sprowadzałem do stanowiska, że jestem dla nich idealnym klientem, bo mam 2 umowy, zawsze płacę w terminie, nie inwestują we mnie nic poza sygnałem, gdyż oglądam nadal na tym samym sprzęcie kolejne miesiące lub lata, więc przedłużę umowę na dotychczasowych warunkach, tj. za identyczną średnią cenę wszystkich opłat bez uszczerbku w bazie programowej i sprzętowej. Ostatni telefon od nich rozbroił mnie totalnie.

Konsultant gadał jak nakręcony, że to ostatni telefon i muszę się zgodzić na proponowane warunki, ponieważ więcej ofert nie dostanę i w ogóle to już straciłem, bo będę oglądał  mniej programów i muszę zapłacić 10zł więcej, a jak zrezygnuję to stracę jeszcze więcej. Próbowałem mu przedstawić moje stanowisko, że to Nc straci, bo nie dostanie kasy za moje 2 abonamenty gdy się nie dogadamy, lecz nie zamierzał już kontynuować negocjacji i zakończył rozmowę. Całe szczęście nie było więcej telefonów.

Od stycznia mam więcej kasy na koncie o 2 abonamenty - Straciłem?

 

Pozdrawiam Wszystkich!

Edytowane przez Mr. Orbita
To nie informacja o proponowanej ofercie, przenoszę.
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeżeli nc+ nie zacznie schodzić z cen to raczej czarno widzę utrzymanie abonenta. Nawet nie chodzi mi o te 10zł które mi chcą podwyższyć za pakiet który mam. Chodzi o sam fakt utrzymania klienta. Do kwietnia co prawda jest jeszcze dość dużo czasu ale obawiam się, że słoneczko odwiedzę w celu podpisania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto prowadzi profil NC+ na fb, ale jest to jeden z najgorszych prowadzonych profili w całej Polsce. Standardowa odpowiedź na pytanie to: "XYZ śledź uważnie nasz profil oraz stronę internetową, a nie przeoczysz tej informacji!" lub "XYZ, prosimy o kontakt w tej sprawie z działem e-obsługi, który zajmuje się sprawami abonenckimi: bit.ly/eObsluga"

Co za żenujące kopie. Nie lepiej napisać proste odpowiedzi? Aż tak długo zajmuje im odpowiedź na 2-3 posty, że muszą wklejać to co przygotowane? Po to jest profil na fb i są możliwe pytania i komentarze, żeby je pisać i dostawać odpowiedzi, ale nie automatyczne! Stworzyć sobie konto na portalu społecznościowym i mieć w nosie ludzi :D

 

Podpowiem im jak to wygląda na profilu ich autorskiego kanału "Ale Kino+" na jakieś pytanie o serial : 

P:"Czy zamierzacie emitować jeszcze raz pierwszy sezon?"

O:"Nie"

 

P:"Kiedy będzie ten film"

O:"Filmy ten zobaczysz na naszym kanale w marcu"

 

Pytanie z dziś do NC+ (rozwaliło mnie):

P:"Czy zamierzacie emitować II sezon Piratów?"

O:"XYZ śledź uważnie nasz profil oraz stronę internetową, a nie przeoczysz tej informacji!"

Dwie godziny później na profilu pojawia się informacja, że serial będzie o tej godzinie, tego dnia w C+Seriale. Aż taka tajemnica to była, że nie można było wcześniej tej informacji podać?
 

Temat do narzekań, czyli mogę się rozpisać(chyba). A, że NC+ tak chętnie czyta to forum to niech przeczytają i tego posta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że to na ogół korporacyjne zasady, że tak się odpisuje. Zauważ jakikolwiek kontakt z bankiem, operatorem komórkowym czy po prostu większą firmą ma to do siebie, że otrzymujesz tzw. "okrągłe odpowiedzi". Robi się to po to, żeby inny konsultant nie odpisał Ci inaczej, a ponadto żeby klient się nie doczepił do jakiegoś zdania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tak, to prawda, szczególnie w większych sieciach. Dla mnie NC+ jest trochę niepoważne(podobnie jak taki klient), który np. pisze :"Kiedy Polsat Sport w NC+", a oni odpowiadają, żeby śledzić stronę i fp. Wiele firm idzie na szczęście stylem amerykańskim i albo nie odpisuje wcale, albo odpisuje jak człowiek, a nie robot. W końcu ktoś za to zgarnia kasę choćby i te 5gr za posta.

 

W końcu "Laur Konsumenta" nie dostaje się za nic, prawda? :P To musi być profesjonalne podejście do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracowałem w instytucji, która miała jedne z pierwszych miejsc podejścia do klienta a na każde zapytanie odpisywała według schematu, gdzie zmieniano tylko dane ;) Nic na to nie poradzimy, tylko akurat to bym nc+ bronił pod tym kątem, że to dziś taka korpomowa i niestety robi tak praktycznie każdy, CP też ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas, żeby w końcu opamiętali się w ITI, bo niedługo abonentów nc+ czeka kolejna podwyżka spowodowana odejściami :/ Szczególnie razi w oczy oferta dla nowych... Obniżyliby ceny o 10 zł za większość pakietów i wyglądałoby to bardziej przyzwoicie.

Przy cenach:

Start 19,90 zł, Comfort 29,90, Extra 49,90,

Entry z 6C+ 49,90, Entry z 8C+ 59,90, Start z 6C+ 59,90, Start z 8C+ 69,90, Comfort z 6C+ 69,90, Comfort z 8C+ 79,90, Extra z 6C+ 79,90, Extra z 8C+ 89,90, Superpremium z 6C+ 109,90, Superpremium z 8C+ 119,90

zainteresowanie ofertą by się zwiększyło, a nie straciliby przecież. Eleven dodatkowo płatny, ManPack dodatkowo płatny, multiroom dodatkowo płatny... Jeżeli ktoś będzie chciał np. pełną ofertę sportową z multiroomem to i tak 100 zł mu nie wystarczy. 79,90 za Extra z 6C+ + 5 zł za ManPack + 15,90 Eleven + 10 zł multiroom = 110,80, czyli nadal kosmos, ale dziś wygląda to o wiele gorzej i nic dziwnego, że jest niewielu nowych :/

Edytowane przez focus1224
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Start za 19,90, to sorry, ale pomyłka. Oferta przedpłacona w Domowym+ HD jest moim zdaniem atrakcyjniesza, a tam za 3 miesiące jest 19,90 miesięcznie. Start w abo z rocznym zobowiązaniem jest wart maks 14,90.

 

Na Canalach+ nie ma co oglądać (na HBO w sumie też, ale żona chce Grę o Tron :)). Paczka 8C+ moim zdaniem jest warta 40zł i to jak jest sprzedawana tak jak kiedyś przez Cyfrę - jak osobna paczka bez innych kanałów. Branie za Entry+ z C+ 69,90, czy Start+ z C+ 79,90 to kompletna pomyłka.

 

Jak dla mnie - Ekstra+ z 8C+ za 69,90 to oferta którą mógłbym rozważyć. Jako nowy. Ale to wcale nie znaczy, że bym się zdecydował. Premium ze słoneczka za 79,99 chyba bardziej by mi pasowało.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ponad tydzień temu napisałem do nc+  e-mail do dziś brak odpowiedzi   :mrgreen:

 

 

14 dni czekałem ostatnio na odpowiedź. Pytanie z tych trudnych im zadałem  :wink: 

Odpowiedź oczywiście przyszła taka, że musiałem zadać drugie żeby rozwiać wątpliwości ...nie zdecydowałem się ponownie na email, wstąpiłem przy okazji do punktu, odpowiedź uzyskałem od razu. Może dla tego że pustkami świecił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oszukują na każdym kroku. Podpisując umowę dostałem zapewnienie że w lutym dostanę na miesiąc dopełnienie do wyższego pakietu, które sami uruchomią i wyłączą. Oczywiście luty się skończył a ja nie zauważyłem nowych kanałów :-|:evil::idea::/

Konsultant musiał zle wyjaśnić dopełnienie jest albo w 1 miesiącu pełnopłatnej oferty lub w 2 już nie pamiętam. Tak samo jest z Filmboxami na miesiąc za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc wisiało mi te kilka marnych kanałów więcej tylko wkurza mnie takie olewanie klienta :/  Mam pakiet comfort+ z C+ i to miało być dopełnienie do Ekstra +. Najbardziej mnie śmieszy że wcześniej miałem pakiet superpremium a teraz po zejsciu o dwa poziomy niżej nie odczuwam tej zmiany :curious: Niezbyt dobrze to chyba świadczy o ofercie operatora :?::idea::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...