Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czas to zweryfikuje, szczerze watpie koncepcja jaka zapropnowali nie ma racji bytu w aktualnych realiach. Napewno nie przy zalozeniu ze nie straca ani jednego klienta co tak krzycza, to po prostu nie wiem skad sie urwali, i mysla ze z ta oferta cos osiagna. Szczerze watpie zeby na taka strategie zlapali chociaz z 10% z tych 2,5mln. Przy takim podejsciu gdy planuja za kwartal postawic ludzi przed wyborem przejsc/odejsc to jak nic polowa sie pozegna :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, wczoraj przez telefon zgodziłem się na migracje do NC+. Jednak się rozmyśliłem co do nowych dekoderów i chciał bym jednak zostać przy swoich z obecnym multiroomem na dwóch kartach od C+. Czy można to jeszcze jakoś zmienić?

 

teoretycznie masz 10 dni na rozmyslenie sie odnosnie umowy zawartej na odleglosc, a praktyczine to byl problem z interpretacja ze przedluzanie umowy z tym samym dostawca sie pod ta nie lapie. NA szczescie dla ciebie bedac w cyfrze nowe umowy podpisujesz z ITI, czyli zmienil ci sie operator, wiec na tacy ci nie podam ale pogogluj w necie na temat 10 dni odnosnie odstapienia od umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marioking

 

Nie wprowadzaj w błąd! Co Ty za głupoty opowiadasz, że to teoretycznie, jakieś problemy z interpretacją, że dostawca się nie łapie??

 

10 dni na odstąpienie od umowy nie jest obwarowane żadnymi obostrzeniami. Nie trzeba podawać powodu odstąpienia i nie ponosi się żadnych kosztów z tym związanych.

 

@Marcin26

 

Musisz wysłać pismo, decyduje data nadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marioking

 

Nie wprowadzaj w błąd! Co Ty za głupoty opowiadasz, że to teoretycznie, jakieś problemy z interpretacją, że dostawca się nie łapie??

 

I widzisz tu jest praktyka! Przy przedluzaniu umowy jesli wszystkie elementy umowy beda od razu dzialac usluga jest juz swiadczona co sprawia problem i to osobiscie przerobilem. JA swoje, prawo niby swoje ale operator sie wypial, olal. W sadzie bym pewnie dopial sprawy ale to chodzilo ze osobie nieswiadomej wcisneli niekorzystne warunki, w skali roku stracilo sie 250zl, wiec gra niewarta swieczki. Naprawde nie wiem skad sie urwales, bo wlasnie wycofania z przedluzen jest bardzo ciezkie i nieraz czytalem o takich problem wlasnie w tym kontekscie. Wiec teoretykowanie nie pokrywa sie z praktyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

marioking, to nie jest umowa przedłużeniowa, tylko migracyjna do całkiem nowego podmiotu, więc tu absolutnie można w terminie 10 dni zrezygnować, byle pisemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie przyjął, a na Twoim miejscu poinformowałbym ich, że odstępujesz od umowy, zgodnie z obowiązującym prawem i żeby się nie fatygowali z wysyłaniem. Tylko uważaj, wysłanie pisma jest niezbędne i nie daj się zwieść, jak jaśnie oświecony konsultant powie Ci, że Twoja decyzja o odstąpieniu została przyjęta telefonicznie. Oni raz, że niedoinformowani, a dwa celowo mogą wprowadzać w błąd. Wysyłaj polecony, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

 

@marioking

 

Albo się ma określone prawa, albo się ich nie ma. Nie ma więc co siać defetyzmu, że ciężko dochodzić swoich racji. A to normalne, że oni zawsze będą mówili, że niemożliwe, że się nie da itp. Wiem z doświadczenia, że wystarczy konsekwencja, a działanie, o którym mówisz ma na celu zniechęcenie klienta i niestety często ludzie się dają stłamsić. Ty myślisz, że oni by się sądzili za 250 zł? Nie, widząc determinację klienta i to, że prawo stoi po jego stronie od razu przyznaliby rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marioking, to nie jest umowa przedłużeniowa, tylko migracyjna do całkiem nowego podmiotu, więc tu absolutnie można w terminie 10 dni zrezygnować, byle pisemnie.

 

I daltego pisalem ze ma ulatwione zadanie, przedluzanie tez jest zawieraniem uslugi na odleglosc ale jest juz problematyczne z wegzekwoaniem swoich praw w kwesti rozwiazania umowy wciagu 10 dni!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszystkich portalach poświęconych NC+ użytkownicy zachęcają jak na razie do nie podpisywania umów dopóki nie zmienią swojej oferty która będzie przyjazna dla użytkowników, uważam że to dobry pomysł żeby nauczyli się respektu i szacunku do klienta czyli co wojna kto jest za.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest mikro odsetek, oni i tak zarabiają, bo masa ludzi podpisuje z nimi umowy.

 

Nie prawda właśnie że mało ludzi podpisuje umowy w salonach i telefonicznie jak dowiadują się cen a jakie wiązanki lecą pod ich adresem i odchodzą mówiąc oszaleli , ludzie z ACTA wygrali to i z NC+ wygrają w jedności siła internet to potęga słowa i czynów w dobrym słowa tego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę nic znaleźć konkretnego. Może ktoś mi podpowiedzieć co napisać w wypowiedzeniu i na jaki adres wysłać. Wolę tu zapytać niż tych niekompetentnych konsultantów

 

Właśnie do nich dzwoniłem, no i jak mi wkręca, że nie mogę złożyć wypowiedzenia. Szok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli jak pamiętam zamawiając przez tel masz dostać kurierem nowy sprzęt to po prostu nie odbieraj od kuriera przesyłki i dodatkowo zadzwoń i poinformuj ich wcześniej żeby nie wysyłali bo i tak nie odbierzesz to nowa umowa nie będzie zawarta-zmieniona te 10 dni to masz jak odbierzesz sprzęt od kuriera ale po co robić sobie dodatkowe koszty na odsyłanie lub zwrot do APSu sprzętu i całe to odkręcanie nowej umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę nic znaleźć konkretnego. Może ktoś mi podpowiedzieć co napisać w wypowiedzeniu i na jaki adres wysłać. Wolę tu zapytać niż tych niekompetentnych konsultantów

 

Właśnie do nich dzwoniłem, no i jak mi wkręca, że nie mogę złożyć wypowiedzenia. Szok

 

nie chce mi sie tego szukc, ale chyba najlepiej sie powoloac na stosowny paragaf prawa i tyle powinno wystarczyc. A wypowiedzenie wysylasz do operatora z ktorym podpisywales umowe, w tym wypadku ITI NEOVIOSION((zadzwon i upewnij sie moze czy to rzeczywiscie ITI skoro byles w cyfrze), adres na forum powinines znalezc, bo chyba sie nie zmienil od czasu n-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...