Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem w APSie (Koszalin, ul. Podgórna) mam "n" WPT + MR za 68 zł, chciałem C+ Silver i zapronowano mi za 64 zł + 20 zł MR, odmówiłem i napisał adnotacje, że chcę to, ale w niższej cenie. Mam czekać na telefon, już się nie napalam na nc+ bo wiem jaką mam ofertę w zasięgu ręki, jak ich przetrzymam (a może po 1.04 złożę wypowiedzenie) to ugram lepszą cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem wczoraj o godzinie 16:30 do nc+ z nadzieją na migrację z N do nc+. Miła pani konsultantka zapytała się mnie jaki chciałbym pakiet zamówić. Wybrałem pakiet Canal+ Gold w promocyjnej cenie 79 zł + History HD w opcji dodatkowej w kwocie 1,99zł, który w rzeczywistości kosztuje 99 zł. Zawarłem umowę słowną na kwotę 80,99 zł na 18 miesięcy. Pani przyjęła ode mnie zgłoszenie i poinformowała, że pakiet zostanie uruchomiony w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia oraz, że umowa przjdzie listownie wciągu 2ch miesięcy. Po 24 godzinach zdecydowałem się ponownie zadzwonić do centrum abonenta nc+, zszokował mnie czas jaki musiałem czekać i pieniądze, które zerzarło czekanie z miłą melodyjką. Po 25 minutach pani konsultantka raczyła odebrać telefon, zdziwiłem się bo po zweryfikowaniu moich danych okazało się, że takiej rozmowy jaką przebyłem 24 godziny temu z nadzieją na migrację nie było, w ogóle nie została odnotowana tak jakbym wgl nie zadzwonił. Bardzo się zdziwiła kwotą zaproponowaną wczoraj (79 zł) i na chwilę obecną zaproponowała mi pakiet Canal+ Gold za kwotę 89 zł oraz przełączyła mnie na linie reklamacyjną nc+. Po kolejnych 20 minutach przy przyjemnej melodyjce i w oczekiwaniu na panią z reklamacji, okazało się, że jednak to prawda i pani powiedziała, iż przy obecnej ofercie N mogę najniższą cenę zapłacić 89 zł. Co najlepsze mogli oni to wszystko zweryfikować odtwarzając wczorajszą rozmowę telefoniczną, czego na chwilę obecną nie zrobiono. I pani zapowiedziała, iż aktywacja odbędzie się natychmiastowo po ponownej słownej zgodzie na pakiet Canal + Gold w cenię 89 zł.

 

Ta cała historia mnie wkurzyła niesamowicie. Po pierwsze powinni zatrudniać m.in. 10 razy więcej konsultantów z tego powodu, że za pewnie nie tylko ja siedziałem tylko dziś na linki ponad 40 minut z muzyczką, od której o mało co się nie po[beep]łem. Straciłem kilkadziesiąt złotych tylko dziś na telefonie a wczoraj kilkanaście. Po drugie niekompetencja wczorajszej pani konsultantki wprowadziła mnie w osłupienie. Gdzie okazało się, że tak naprawdę, że nie dzwoniłem gdy jednak rozmawiałem z nią bardzo miło przez 30 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jstem ciekw czym w nc+ szprycuja zarzad, ze sa tacy oderwani od rzeczywistosci, bo teksty maja "odjechane" :P Wezmy takie stwierdzenia "Nie oddamy ani jednego klienta" i jednoczesnie "że nie przesadzono z cenami". Czy tylko mnie wydaje sie ze te stwierdzenia sa sprzeczne ze soba? Ciekawi mnie czemu nie moge miec fulll premium filmowego bez sportu, gdzie tu obiecana elastyczosc??? Napewno fani sportu zadaja sobie pytanie w druga strone.. zamiast elastycznosci jest kierat i nie dosc ze ceny poszybowaly w gore pozbawiono tez klienta praktycznie jakiegokolwiek wplywu na to co chce ogladac i za co placic, daja tylko wybor by zrezygnowac i im nie placic :P Nie ma co, elastycznosc BETONU!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po krytykujecie, po krytykujecie a itak wszyscy przejdziecie do NC plus bo Polsat to przecież dla was jest ofertą dla plebsu.

I abonenci nki i Cplus nie pójdą przecież do CP... Mieć TV dla plebsu?? nie skąd będziecie płacić po 200 zł.

To połączenie spowoduje tylko jedno, CP umocni się i całkowicie zdominuje rynek NCplus nie ma szans,z tą ofertą nie w Polsce.

 

Trudno, trzeba będzie wziąć ofertę "dla plebsu" skoro nowobogacka pani prezes z Warszawki ma mnie i moje pieniądze w [beep]ie. Nie lubię zębatego, nie znoszę jego nachalnego promowania PPV, ale nie będę płacił za telewizję ponad 100 zł miesięcznie, w sytuacji kiedy rosną mi również rachunki za prąd, ścieki i wodę. Są ważniejsze rzeczy na które trzeba przeznaczyć pieniądze niż TV i najwidoczniej zarząd NC+ o tym nie wie. Nie jestem maniakiem TV, dla mnie liczy się cena i dostęp do programów przyrodniczych, dokumentalnych oraz informacyjnych. Tę funkcję Cyfrowy Polsat spełnia w 100 % oferując mi między innymi paczkę BBC, Discovery czy History HD w ramach abo za 59 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem maniakiem TV, dla mnie liczy się cena i dostęp do programów przyrodniczych, dokumentalnych oraz informacyjnych. Tę funkcję Cyfrowy Polsat spełnia w 100 % oferując mi między innymi paczkę BBC, Discovery czy History HD w ramach abo za 59 zł.
Te kanały i ta funkcja to już w zasadzie w Familijnym Max HD za 49,9 a nawet jak policzyć 49,9 x 12 / 15 = 39,92 średnio miesięcznie i multiroom gratis dla przechodzących. Do tego można dobrać moduł. W porównaniu z tym propozycja nc+ bez Canal+ nie istnieje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem tak wk****y na tą zmiane listy kanałów, że aż mnie nosi :)

płacę 120zł miesięcznie, żeby oglądać program z reklamami na pierwszej pozycji?

skandal,

wszystko było fajnie ustawione od ale kino hd, przez canal+ po hbo,

pakiet filmowo sportowy bez REKLAM, a teraz hbo na 160!

już ja im wystawie opinie w ica i telefonicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa platforma jest średnio udana - ofertę programową nawet mają dobrą, jednak jako abonent nie jestem przyzwyczajony do tego, ze coś mi się odbiera - nawet jeśli są to kanały, których nie oglądam, jak CBSy czy CN. Najbardziej szkoda kanałów: TRACE URBAN (za rewelacyjną muzykę) i TCM (za dobre stare kino). Podobno jednak jeszcze negocjują w sprawie CN i TCM, więc nic nie jest przesądzone. Szkoda także, że nie dołączyli ATM Rozrywka i Puls 2 - stacje są w DVB-T i siłą rzeczy powinny być też na satce.

Błędem jest przekreślanie współpracy z Francją - przyznam, że miałem nadzieję na bardzo dużą ilość kanałów francuskich, choćby z platformy CANALSAT (mogłyby być na Astrze 19,2E, byleby był do nich dostęp) i mogli też dać MTV Unlimited.

Zdziwiło mnie umieszczenie Mezzo w opcji dodatkowej - w pakiecie All Inclusive+ ono powinno być wliczone w cenę i powinno być jako Mezzo HD (UPC mogło go dodać, to nc+ nie może?).

Co do listy kanałów - nie narzekam, bo myślę, że ona jest tylko przejściowa (do 5 kwietnia) i później ułożą ją znacznie lepiej.

Co będzie dalej? Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że miałem nadzieję (i nie tylko ja), że dołączą też inne kanały z rodziny TRACE, np. TRACE Sports, TRACE Tropical, a TRACE URBAN będzie w HD, a oni taki numer zrobili. To akurat błąd, bo TRACE zawsze lubiłem oglądać - dawali dużo ciekawej muzyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego, że byłem za połączeniem n-ki i Cyfry+ i spodziewałem się, że za full opcje (pełny pakiet, multiroom, dekoder) trzeba będzie dać około 200 zł. Niestety ceny niższych pakietów to totalne zaskoczenie. Brak kilku kanałów też. Gdzieś czytałem, że może będzie TCM w HD, Sci-Fi HD, a tu ani HD, ani SD :) Najbardziej rozczarowało mnie brak rozdzielenia filmu i sportu w opcji premium (Canal+) Nadal zwolennicy opcji film muszą płacić pośrednio za mecze piłkarskie, których w ogóle nie oglądają, oczywiście i odwrotnie. SKY we Włoszech, Niemczech i UK zrozumiało dawno, że abonent chce płacić za to co chce oglądać, tam pakiet są pomyślane z głową, a w NC+... każdy widzi. Na koniec nowa lista kanałów w dekoderach, oj dużo % trzeba było przyjąć by ją tak spiep... ć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja postuluję, żebyśmy spróbowali wymusić na NC+ zmianę listy programów. Nr 1 TVN HD to jest jakaś masakra,to przecież jest miejsce dla TVP 1 HD.

 

P.S Do Redakcji: Możecie nam jakoś pomóc?

 

Dokładnie, ta nowa lista kanałów w porównaniu do Cyfry, gdzie wszystko było fajnie poukładane tematycznie, to jakieś kpiny. Mango24 na jakimś 19? Co to ma być? Śmieciowe kanały były w Cyfrze zgrupowane daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysyłajcie mejle

 

kontakt@ncplus.pl

 

Szanowni Państwo,

 

Uprzejmie proszę o jak najszybszą zmianę listy kanałów na układ dostępny dotąd w dekoderach HD Cyfry+, gdzie wszystkie kanały były poukładane tematycznie i zgodnie z logicznym porządkiem. Obecna lista kanałów jest nielogiczna, nieczytelna i zupełnie niepraktyczna. Tym samym składam prośbę o zastosowanie w dekoderach nc+, Cyfry+ i N listy dostępnej dotąd w Cyfrze+, uzupełnionej tematycznie o nowe kanały, a w szczególności o przeniesienie kanałów TVP 1 HD, TVP 2 HD i TVP Info na pozycje 1-3.

 

Z góry dziękuję za ustosunkowanie się do mojej prośby

Imię i nazwisko

 

@edit

ups, adres e-mail jednak nie działa, zwrócił mejla po paru minutach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie rozbawiło właśnie jeszcze coś tzn. brak Travel Channel w ofercie, ale reklamy swojej platformy u nich wykupili... bo właśnie takową widzałem. Żenada...

 

I na marginese to ja nawet po negocjacjach cenowych nie przejdę z cyfry+ do nich właśnie za brak travel, sci-fi, universal, tcm!! Będzie mi może brakować w polsacie trochę canal+ ale nie zamierzam za sam c+ tyle płacić (sport mnie nie interesuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na marginese to ja nawet po negocjacjach cenowych nie przejdę z cyfry+ do nich właśnie za brak travel, sci-fi, universal, tcm!! Będzie mi może brakować w polsacie trochę canal+ ale nie zamierzam za sam c+ tyle płacić (sport mnie nie interesuje).

 

Dokladnie niby twierdza interesuje ich oferowanie top tresci, jeszcze za niebagatelna kaske i dla mnie wynikaloby z takiego podejscia oferowanie jednak totalnego fulla!! Chociaz nawet gdyby uzupelnili te braki to jednak cena jest zbyt odjechana by mozna do tego bylo podejscie racjonalnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie nie róbcie kina z ta lista kanałów .Tzn ze jest żle poukładana mam pisać do NC+ ha ha śmiechu warte :lol2::lol2::lol2: .jak już mam pisać to tylko z powodu usunięcia kanałów które oglądałam. Czy u was w tunerach nie ma możliwości ułożenia własnej listy czy jak ???????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u was w tunerach nie ma możliwości ułożenia własnej listy czy jak ???????????

Tyle na forum jesteś, używasz tylu emotek, a dalej nie wiesz, że na sprzęcie od operatora nie można ustawić własnej listy kanałów, tylko zapodaje ją operator i można ją co najwyżej zaktualizować na inną, również wymyśloną przez niego? :wink:

 

Kto ma swój własny sprzęt (czy tam moduł), to na pierwszych kanałach może mieć nawet EZO TV. Nieco inaczej jest z Pace'ami, Sagemcomami, Philipsami czy ADB - tu decyduje operator. Są jakieś wariacje z zaznaczaniem ulubionych kanałów, ale z ułożeniem własnej listy nie ma to nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co im przeszkadzała opcja France? przecież i tak nadaje na 13 stopni Hotbird dla Bis , Orange France a co z pakietem RELAXXX? A usunięcie Trace TV to szczyt głupoty na pewno nie migruję do NC+ na ile da się jak w ogóle nie podziękuję wszystkim polskim platformom Canalsat mi wystarczy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie nie róbcie kina z ta lista kanałów .Tzn ze jest żle poukładana mam pisać do NC+ ha ha śmiechu warte :lol2::lol2::lol2: .jak już mam pisać to tylko z powodu usunięcia kanałów które oglądałam. Czy u was w tunerach nie ma możliwości ułożenia własnej listy czy jak ???????????

jak by była możliwość to by nie pisali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

UWAGA

Właśnie zostałem perfidnie oszukany migrując z n do NC+

Migrowałem wczoraj przez nr tel. nc+ czyli 22 220 00 00 i chciałem przestrzec forumowiczów przed oszustami ja mianowicie miałem rozmowę z panem M.Golda

I finałem rozmowy było pakiet PLATINUM + HBO i cena ostateczna rzekomo 99zł po niby rozmowie pana Golda z kierownikiem

I co się okazało włączono mi nie Platinum tylko pakiet Gold i nie za 99 tylko 109zł (po prostu zostałem oszukany) rozmowa była ok godz 17tej

Gdy się zorientowałem ok godziny 19tej zadzwoniłam na ten sam nr i się okazało że nie dość że nie ten pakiet to i nie ta cena jestem w szoku i zbulwersowany

rozmowa ma być przesłuchana i rozpatrzona w drodze reklamacji a do tej pory mam to na co zostałem oszukany

 

PS.Aby było śmieszniej przy rozmowie pytałem o przypadki że czasami czytałem na forum a takich oszustwach naprawdę nie wiem jak się ustrzec tego człowiek był pewny że wynegocjował ofertę a okazała się że został oszukany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...