Jump to content
M4ciek

Strefa CANAL+ (ex Moje nc+) – Internetowe Centrum Abonenta

Recommended Posts

Mam złożone wypowiedzenie a umowę do końca lutego. Czy to normalne, że mam w prognozowanej płatności opłatę za marzec mimo, że umowa wypowiedziana?

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, strashak napisał:

Mam w prognozowanej płatności opłatę za marzec mimo, że umowa wypowiedziana.

Tak, jest to tylko prognoza - gdybyś dalej chciał płacić/pozostał przy aktualnej umowie,

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa u Was możliwość czatu z konsultantem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Strefie CANAL+ w zakładce "Moje płatności" brak od kilku dni prognozy płatności. Usunęli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kilka dni temu miałem zawartość programów w moim pakiecie 0, nazwa pakietu i cena oraz prognoza płatności prawidłowe. Następnego dnia już poprawne dane. Może coś robili u Ciebie @marekpolek  lub coś wyłączałeś/włączałeś ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otóż nie. Również u mnie brak prognozy płatności. Dodatkowo od kilku dni mam opcję dodatkową Disney MOD za 0. Oczywiście nie mam z tym nic wspólnego 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w strefie CANAL+:

EDIT_1: oferta bez zmian

EDIT_2: w zakładce Moje płatności wszystko znikło. 

Edited by shark
aktualizacja

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest aktualny miesiąc, bo nie zapłaciłem jeszcze. Styczeń 2021i Luty 2021, pierwszy miesiąc po kontrakcie.

Czyli wszystko OK. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie nc+ Go nie wyłączysz, ale opcję dodatkowe do tej usługi tak. Czyli piszesz w formularzu kontaktowym lub dzwonisz. Na czacie też.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też byłem ciekawy dlaczego ktoś chce wyłączyć coś co jest za free i dodawane z automatu do wybranych pakietów.Bo pisze wyrażnie o nc+go a nie kolekcjach płatnych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możecie się zalogować do strefy abonenta?Od dwóch tygodni ciagle jakiś problem przez ten czas zalogowałem sie może 2-3 razy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loguję się bez problemu.Parę dni temu był mały problem ale to trwało raptem parę godzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie wiem co z moim kontem się dzieje.Nie przypominam sobie aż takich problemów od kiedy jestem w C+,NC+,PC+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na firefoxie raz się zaloguję i potem mam białą stronę pomaga wyczyszczenie ciasteczek, na chrome działa normalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie zmiana przegladarki pomogła.Opera mnie zalogowała😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na Firefoxie nie mam żadnych problemów z logowaniem. Proponuję po prostu przeczyścić ciastka, historię, ew. przejrzeć działające w przeglądarce dodatki

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Bardzo profesjonalnie jest skonstruowany autoresponder na adresie pomocy technicznej: 

Odebrałem Twój list,

lecz nie wrócę do poniedziałku

:)

oraz 

"

Z uwagi na zagroĹźenia zwiÄzane z koronawirusem,czas oczekiwania na odpowiedĹş jest wydĹuĹźony. Przepraszamy za niedogodnoĹci. JeĹźeli masz pytania:

  ¡ zwiÄzane z pĹatnoĹciami lub TwojÄ umowÄ â skorzystaj z Serwisu Strefa CANAL+

  ¡ dotyczÄce spraw technicznych â skorzystaj z Sekcji Pomoc.

 

Edited by markar

Share this post


Link to post
Share on other sites

W niedzielę zleciłem wyłączenie pakietów dodatkowych. Przyszło potwierdzenie wysłanej wiadomości. Pojawił się komunikat że mogą być opóźnienia w odpowiedzi. Czekam i czekam i nic. Dzisiaj ponowiłem prośbę o wyłączenie i odpowiedź w ciągu godziny. Gdybym czekał to pewnie by nie wyłączyli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...